כתב נושא: מה, אני רוטשילד?!  (נקרא 738 פעמים)

0 משתמשים ו- 1 אורח נמצאים בנושא זה.

מנותק poil

  • משתמש(ת) מוכר(ת)
  • *
  • הודעות: 56
    • http://hirhome.com
מה, אני רוטשילד?!
« ב- : אוגוסט 07, 2011, 22:09:59 »
טעות גדולה ורגילה היא ההזדנבות של אנשי ימין לתוך מאהלי האנשים הרשעים. סורו מהם! שאם לא כן סופכם כסופם!

ממש כמו לאחר מלחמת לבנון! אנו משתוקקים להיות חלק מהעם ולהתנחל בלבבות. זה לא יקרה עד שהעם יבוא אלינו להתנחל ממש בחבלי הארץ באזור ההר מחמת טילי האויב.

 אין לחזר אחר שונאים ! ואין לרדוף אותם באוהליהם. השנאה אינה שנאת חינם. גם את יוסף הצדיק לא שנאו חינם. הוא היה מוכשר יותר, יפה יותר, מפונק ואהוב יותר. "המלוך תמלוך עלינו אם משול תמשול בנו"? וכי מה יעשה יוסף יתחפש לממלכתי או לדמוקרט?

 הסוציאליסטים הגדולים? על עובדי קבלן שמעתם? בלי תנאים סוציאליים, בלי חופשות, בלי פנסיה. רק מהיד אל הפה. אמנם לתנאים של עובדים זרים דאגתם וזה יפה אבל אלה שמרוויחים פחות משכר המינימום אלה בדרך כלל עובדי קבלן. אחוז עצום של העובדים הללו הם הפרולטריון "שמגיע לו" בגוש דן. ומדוע שלא יהיה מס הכנסה רגיל על שכר דירה? ומדוע שמס זה לא יוקצה לדיור ציבורי. ומדוע שלא יהי מס על דירות ריקות? אלה דברים שניתנים לפתרון קל אבל זה ממש לא הנושא כעת. לא הנושא שמאיים לכלות אותנו עכשו. נתניהו כבר יסתדר אתם גם בלעדינו אבל את המאבק שלנו בינתיים נטשנו,. את המשמרת שלנו!

 מה אתם מבקשים? שנתניהו ישנה את מדיניותו מ"שתי מדינות לשני עמים" להחלת ריבונות על יהודה ושמרון. חכו בסבלנות אולי זה יבוא אחרי אלול. אחרי הקורס המזורז שיקבל הוא וכל עם ישראל כמו שמרגול קיבלה מהשמאל. לא תהיה ברירה לישראל אלא לכרות את שמאלם.

 בינתיים הגדלת המסה של המפגינים בגוויותינו רק תעצים את גודל השבירה של נתניהו שמאלה עוד לפני לפני הזמן, עוד לפני ספטמבר. והוא ישבור רק שמאלה ואתם תקימו את מדינת ישמעאל.

 הלנצח יישב נתניהו? לא ולא. האם מובטח שלטון הימין שקורא לעצמו כיום ימין לא ולא.

אחרי המלחמה הבאה יידעו הכל מי הוא ימין ומי הוא שמאל ומי אינו יודע להבחין בין ימינו לשמאלו.

 לכן אילו היהודים, לפחות תושבי יהודה ושמרון היו גם בני אדם עם קצת כבוד עצמי היו מתחילים לתכנן ולבנות עכשו מרחבי מאהלים. אוהל לכל דורש בלי שכר דירה, בלי ארנונה. שכר הקמה ונקיון ומחיר המים. ללא מועצת יש"ע וללא 'אמנה'!  הרי לכאורה ההקפאה בוטלה. אך די בתשע מאות דירות בהר חומה  שנתניהו הפשיר כדי שבאיחוד האירופאי יביעו אכזבה עמוקה.

 חשוב שיביעו אכזבה עוד יותר עמוקה.  שיתייאשו ויכנעו.  חשוב שנתניהו יידע שאין לו עורף פוליטי ככל שהוא אינו פותח ביוזמתו את הבנייה ביהודה ושומרון בתנופה גדולה ועצומה וכהתרסה!

 כדי לשכנע אותו יש להתנגש איתו ולא לסייע לו כביכול לתמוך בקרן לישראל החדשה! להימנע מחוקי החרם, משינוי שיטת בחירת השופטים בבית המשפט, מחקירת ארגוני שמאל ומקורותיהם!

מדינה עברית, בניה חופשית. בכל רחבי יהודה ושומרון כל יהודי ייבנה במסגרת משוחררת מעול פקידי משרד הבטחון הוא משרד ראש הממשלה. משוחררת ממועצת יש"ע ולחצי 'אמנה' ומוועדי הישובים.ומ"שלטון החוק" שלהם!

מאהל גדול במגרון, מאהל רוטשילדי עד שלא יסולק בית המשפט העליון.מקום האהלים הוא לא ברוטשילד אלא בגבעות ובהרי השומרון.

 אוהל לכל דורש!

http://rotter.net/blogs/hillel/?p=179
הקרן לישראל החדשה (NIF) <- קרן פורד (האנטישמית) <- CIA