כתב נושא: "שמאלנים מצייצים": ציטוטים חשובים  (נקרא 58624 פעמים)

0 משתמשים ו- 6 אורחים נמצאים בנושא זה.

מנותק El Blanco

  • אדמין הפורום
  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 10516
"שמאלנים מצייצים": ציטוטים חשובים
« ב- : אפריל 29, 2011, 05:28:46 »
            דוד בן גוריון (ראש הממשלה הראשון של מדינת ישראל)

"עוד 30 שנה יהיו חרדים רק במוזיאונים"

"הם אוהבים שמעבידים אותם בפרך" (על העולים המרוקאים)

"מעשי טרור של כמה תימנים" (בראיון לעיתון צרפתי על האצ"ל והלח"י)

"זה אבק-אנשים מארצות הכי מנודות, הכי דלות, הכי מושפלות ושפלות. אנחנו נקבל, ובזרועות פתוחות, את היהדות מהארץ הכי ירודה שאנחנו מכירים - מעיראק הבזויה והשפלה. ולא יכולים להיות יהודים בארץ בזויה ושפלה, שגם הם לא הושפלו ולא התבזו. נקבל אותם. עלינו להעלותם. בטרם שיהיו חיילים עלינו להעלותם" (על העולים מארצות המזרח)


יגאל תומרקין (צייר ופסל, חתן פרס ישראל, שמו המקורי: פטר מרטין גרגור היינריך הלברג. בן לאם יהודייה וקצין גרמני נאצי)

"אני גר פה אבל אני אירופי" (בראיון משנת 2003)

"הציירים, המשוררים, וכל האמנים יפי הנפש אינם מחנכים. המחנכים האמיתיים הם כהנא, רפול וגנדי. תרומתי האמיתית תהיה אם אקח תת-מקלע במקום עט ועיפרון ואהרוג אותם" (28.9.88)

"מדובר בשבט שהתערבבו בו גנים של עמי הסביבה, בגלל אונס של קוזאקים או התערבבות מרצון. ובכל זאת שמרו על כמה מנהגים, כמה מהם די ברבריים, כמו ברית המילה" (על העם היהודי בראיון לעיתון "תל אביב", 13 פברואר 2004).

"אם נהרג למתנחלים ילד או שניים, הם אומרים 'נעשה ארבעה במקומם והכל יהיה בסדר'" (ראיון לעיתון "תל אביב" - פברואר 2004)

"מבחינתי הם לא יהודים, הם עובדי אלילים" (על הדתיים)

"כשאני רואה את החרדים, אני מבין את הנאצים. לבוש מגוחך אנאכרוניסטי ומעורר גועל. כשרואים אותם מבינים מדוע הייתה שואה" (מקומון תל אביב, אפריל 1986).
ולהשוואה, הנה ציטוט של היטלר מספרו "מיין קאמפף": "לעיתים קרובות חשתי תחושה עמוקה של גועל מן הריח העולה מאותם לובשי קפוטות"

"יש רק גזע אחד יותר מוצץ מיהודים וזה עלוקות" (5.6.06)


 שולמית אלוני (חברת כנסת ושרת חינוך לשעבר - מפלגת מר"צ)

"החרדים יונקים מאותם יצרים אפלים שמהם ינקה הזוועה הנאצים-פשיסטית"

"עורכי דר שטרימר היו נהנים לקרוא את הכותרות של תעמולת הליכוד"

"נתניהו הזכיר לי את מוסוליני והוא תלמיד מצטיין של גבלס…הוא פשוט יודע שפחד, אי שקט בגבולות וקצת רצח יוצרים אחדות סביב המנהיג"
(שולמית אלוני, "הארץ", 4.6.99 )

"תקופה לאומנית פשיסטית שמאפיין אותה פופוליזם ברוטלי... בשם נצח העם ושליחותו האלוהית... כור ההיתוך של לאומנות מיסטית אגרסיבית, שרעיון העם הנבחר במרכזה ושאיפות ההתפשטות הטריטוריאלית מניעות אותה..." (שולמית אלוני על שלטון הליכוד, פוליטיקה, אוקטובר 1987)

"החרדים עלוקות... יושבים עלינו כפרזיטים שותי דמינו תרתי משמע... שופכי דמים תרתי משמע"

"אלי ישי פועל לפי חוקי נירנברג (בהיותו שר הפנים)... הסרט (הסברה של שס) הזכיר לי סרט תעמולה נאצי" ("מעריב" - דצמבר 2002)


    עמוס עוז (חתן פרס ישראל לספרות וממנסחי "יוזמת ז'נבה")

"גוש אמונים: "כת משיחית, אטומה ואכזרית, כנופיית גנגסטרים חמושים, פושעים נגד האנושות, סדיסטים, פוגרומיסטים ורוצחים, שהגיחה מתוך פינה אפילה של היהדות… מתוך מרתפי ההתבהמות וסיאוב…. על מנת להשליט פולחן דמים צמא ומטורף" (מתוך נאום בעצרת "שלום" בשנת 1989)

"יש להקים שוב את הפלמ"ח. יש לצאת לרחובות, לעלות על הבריקדות" ("חותם" - לאחר המהפך של 1977)

"אני לא יכול לשמוע את הכינוים 'תג מחיר' ו'נוער הגבעות'. הגיע הזמן שנסתכל למפלצת הזאת בעיניים. 'תג מחיר' ו'נוער הגבעות' הם כינויים מתוקים וסכריניים למפלצת שהגיע הזמן לקרוא לה בשמה.
רצינו להיות ככל העמים, פיללנו שיהיה גנב עברי ותהיה זונה עברייה? יש גם קבוצות ניאו-נאציות עבריות. זה שמן הנכון"

(תיאטרון צוותא בתל אביב - מאי 2014) - http://hayamin.org/forum/index.php/topic,40771.0.html

"מול רעיון גירושם והגלייתם של הערבים, המכונה אצלנו בלשון שקרית 'טרנספר'... עלינו לקום ולומר בחריפות ובפשטות: זה רעיון בלתי אפשרי מפני שאנחנו לא ניתן לכם לגרש את הערבים גם אפילו נצטרך לפלג את המדינה ואת הצבא.
אפילו אם נצטרך להשתטח תחת גלגלי המשאיות. אפילו אם נצטרך לפוצץ את הגשרים. הגליה המונית בכוח לא תהיה, מפני שאנחנו לא ניתן שתהיה... הימין הישראלי צריך לדעת שיש מעשים שאם ינסה לעשותם הוא יגרום להתפרקות המדינה"



               ירון לונדון (עיתונאי)

"יש לרענן את רוח אלטלנה" (מתוך "לונדון וקירשנבאום", ערוץ 10, 6.8.07)

"צריך כור היתוך יצוק מפלדה אשכנזית. לא מפני שאני אשכנזי, אלא כי האשכנזיות היא היבוא של אירופה, בהקשר של התרבות המערבית. בלי ההקשר הזה אין לנו מקום כאן. לא זה עם זה ולא בתוך המזרח התיכון"

"התחזקותה של החרדיות היא ערובה להיחלשותה של החברה הישראלית עד לתבוסתה הגמורה, ולכן את המאמץ המחשבתי המוקדש לסוגיית הגיוס כדאי להקדיש לאתגר הגדול: לצמצם את שיעור החרדים בחברה הישראלית" (מתוך המאמר "לכווץ את החרדיות" בידיעות אחרונות - מאי 2012)

"מה דעתכם על פלוגה אחת שנותנים לה רשות לירות?" (ירון לונדון מסביר בתכנית "לונדון וקירשנבאום" איך לדעתו צריך לגרש מתנחלים)

"אם אצטרך להתקוטט עם חוליגן כתום, אעשה כל שבכוחותיי הדלים כדי למחוץ את אפו ..." (ירון לונדון, ידיעות אחרונות)


            גבי גזית (מנחה טלוויזיה ורדיו)

"מתי נבין שאנחנו צריכים לכלוא אותם בשכונותיהם, לנתק אותם מצינור החמצן של הקדמה, להותיר אותם לבד, בעליבותם ובשנאתם?" (גבי גזית על החרדים, רדיו ללא הפסקה)

"העלוקות, התולעים האלה, אלה שלא משרתים בצבא אבל עצם קיומם בבתי הדרש והישיבות והכוללים מושתת על היותו של צה"ל מגן העם, החרדים שונאים את המדינה" (גבי גזית על החרדים, רדיו ללא הפסקה)

"תפסיקו לנקות להם את הרחובות, כבו להם את החשמל, נתקו להם את המים.
הבה נוותר על המיסים שהם משלמים (ובדרך כלל הם לא משלמים). אין בהם כל תועלת. הם לא מייצרים כלום, הם לא תורמים כלום, הם לא נוטעים עץ, הם לא שותלים עגבנייה, לא מייצרים היי-טק, הם פרזיטים מן הסוג הגרוע ביותר, ומצידי - אם זה היה ריאלי - הייתי אורז אותם בחבילה אחת ומשלח אותם לאחיהם הפרימיטיבים בחצרות ברוקלין החשוכות..."
(גבי גזית על החרדים, רדיו ללא הפסקה)


        יהונתן גפן (פזמונאי, סופר, מחזאי, ועיתונאי)

"אם החילוניים רוצים להמשיך לחיות פה אין להם ברירה אלא לפתוח באינתיפאדה. כן, אני מוכן לזרוק את האבן הראשונה" (מעריב 8.5.98)

"האח הלא נכון נהרג" (על ביבי נתניהו מתוך משדר בחירות 2006, ערוץ 2)

"היה לי חלום רטוב שאני יורה פעמיים בביבי נתניהו" (מעריב, 1996)

"המלחמה הזאת מתחילה להיראות כפשע מלחמה בכל הקריטריונים...תמיד היינו טובים בציטוטים, אבל לעולם לא כשאנחנו בצד של השטן ולא אצלנו מתבצע ההרג השיטתי של הילדים" (במאמר על מבצע "עופרת יצוקה" - "מעריב" ינואר 2009)

"טוב, ילדים חמודים, נדמה לי שקצת נמאסתם עליי, וגם פיקוד העורף יכול ללכת להזדיין מצדי. מעניין אם גם בעזה יש עורף, ואם גם שם מרטיבים או רק נשרפים" (התייחסות למצוקה הנפשית של ילדי הדרום במאמר במעריב - ינואר 2009)


     פרופסור משה צימרמן (הסטוריון המומחה להסטוריה של גרמניה)

"יש מגזר שלם בחברה הישראלית שללא היסוס אני קובע שהוא העתק של הנאצים. תראה את ילדי חברון הם בדיוק כמו נוער היטלר" (עיתון ירושלים)

"מעדיף סטודנטים שנעדרים מההרצאות בשל סרבנות מאשר סטודנטים הנעדרים עקב שרות מילואים בשטחים ועמידה במחסומים. אנו קוראים לקהילת האוניברסיטה לתמוך בסרבנים"

"המטרה הראשונה שאמורה לעמוד על הפרק עבור לוחמי חופש פלסטינים צריכה לכאורה להיות מניעת התהדקות טבעת החנק ההתנחלותית בשטחים הכבושים, שאמורים היו לזכות לאוטונומיה ולהפוך למדינה פלשתינית. מי אם לא המתנחלים הם אויביהם הישירים של הפלשתינים?" (מאמר במעריב - נובמבר 2006)


  זאב שטרנהל (או בשמו המקורי זביגנייב אורלובסקי - הסטוריון, פרופסור למדע המדינה וחתן פרס ישראל)

"אני הוטבלתי לנצרות באופן רשמי. מבחינת הכנסייה אני קתולי" (ראיון לארי שביט, "הארץ", 2008)

"אי-אפשר לעצור את הפאשיזם בנימוקים רציונאליים. את זה עוצרים רק בכוח, וכאשר קיימת נכונות להסתכן במלחמת אזרחים.
בשעת הצורך נצטרך להתמודד בכוח עם המתנחלים בעופרה או באלון מורה. רק מי שיהיה מוכן לעלות על עופרה עם טנקים יוכל לבלום את הסחף הפשיסטי המאיים להטביע את הדמוקרטיה הישראלית"
("דבר", אפריל 1988)

"אין ספק בדבר הלגיטימיות של ההתנגדות המזויינת בשטחים עצמם. אילו הייתה בפלשתינים מעט תבונה, הם היו מרכזים את מאבקם נגד ההתנחלויות ונמנעים מירי על גילה, על נחל עוז ועל שדרות. וכן היו נמנעים מהנחת מטענים בצדו המערבי של הקו הירוק" (מאמר ב"הארץ" - מאי 2001)


               ישעיהו לייבוביץ' (מדען ופילוסוף)

"יצחק רבין היה האיש שהורה לשבור רגליים וידיים ללוחמי החופש הפלסטינים, ובכך הוציא את מדינת ישראל מכלל העולם התרבותי"

"בהיסטוריה של עמים גדולים מלחמות אזרחים היו מהמומנטים הגדולים והנשגבים ביותר בהיסטוריה שלהם.
כנגד כנופיות הבנדיטים השורצות היום ברחובותינו, מדוע אין לנו את הכוח להעמיד פלוגות של אנשים אשר ישברו להם את העצמות? פשוט מאוד. ואם תאמרו: זה קריאה למלחמת אזרחים. אז אני אומר: כן"


"למרצחים מעבר לקו הירוק, שהתנחלו ביהודה ושומרון, יש נשק. לכן אני קורא לכם לאחוז בנשק. להחזיק בנשק נגדם, לפני שהם יכניסו אתכם ככלבים מצורעים למחנות ריכוז... כן, לאחוז בנשק" ("הארץ" 1985)

"יש יודונאצים. זו עובדה. וצריכים להגיד זאת בקול רם: יש יודונאצים!"


לאחר בחירות 2015 (בה הפסידו למרות סקרים מחמיאים) השמאלנים חושפים את מה שהם חושבים באמת

"צריך להחליף את העם. לא עוד בחירות להנהגת המדינה, אלא בחירות כלליות לבחירתו של עם ישראל חדש — ולאלתר. המדינה הזאת זקוקה לכך ובדחיפות"
גדעון לוי במאמר ב"הארץ" בליל הבחירות. לקריאת המאמר: https://hayamin.org/forum/index.php/topic,41636.0.html).

"למה זה קורה בכל בחירות? האשמה כמובן בחוק השבות. אם לא היינו פותחים את הרגליים ללא סלקציה לכל מיני יהודים, וספק יהודים, וחצי יהודים ממדינות ליגה ג' שהגורם המאחד אותם הוא לנשק קמעות, לאכול חומוס, לשתות בורשט, לקחת קצבאות ולקבל אורגזמה מלריב עם העולם - בוז'י היה לוקח את הבחירות בהליכה. זו לא משאלת לב אלא ניתוח קר ומחושב של מי הצביע למי. אמנם בלי עולים, הערבים היו מקבלים יותר מנדטים, אבל עדיף מיעוט גדול של אחמד טיבי על רוב של מירי רגב" (אמיר חצרוני)

"הצבעה לימין יכולה להיות אינדיקציה לפיגור שכלי" (אמיר חצרוני)

"אני נציג של מיעוט מערבי מקופח שזכויותיו נרמסות על-ידי עדר פרימטים שהגיעו מאפריקה ומאסיה בחסות חוק השבות. העדר הזה התרבה והשליט כאן את התרבות הלבנטינית שלו שיהלומיה הם השירים של איל גולן, הגורמטים של הצל והתפילות של מר"ן.
לא הצלחתי להבין מדוע היינו אמורים להשקיע כסף בלקלוט את כפויי הטובה האלה במקום לקבל בחינם סודנים ואריתראים. האחרונים לפחות מבינים שייעודם כמהגרים הוא לשטוף כלים ולנקות בתים, והם אומרים תודה כשנותנים להם טיפ"
(אמיר חצרוני)

"לכל עם יש את השלטון שהוא ראוי לו. תחי הטיפשות, הרשעות והתודעה הכוזבת. תשתו ציאניד ניאנדרטלים מזויינים. ניצחתם. רק המוות יציל אתכם מעצמכם" (אלונה קמחי)

"הודעה על ניתוק יחסים עם 'מסעודה משדרות': צר לי. לא נותר לי גרגר של שימפטיה עבורך.
זהו, נשבר לי. את ומשפחתך מטומטמים מדי.
לי אל תדאגי. שורשיי באירופה. מתקתק אזרחות ועף. ומה איתך? תלכי לעזאזל!"
(גל ווליניץ)

"לעשרת האנשים האחרונים בליכוד יש איי קיו שכשאני מחבר את כולו... אלה אנשים שלא היה ראוי שיהיו בכנסת"  (חבר הכנסת מיקי רוזנטל מ"העבודה" במסגרת אירוע "שבתרבות" - 2017)
https://hayamin.org/?p=3616

מיוחד! נשיא מצרים, אנואר סעדאת, שחתם עם מנחם בגין על "הסכם שלום"

"בעת זו ישנם שני יעדים ערביים: השמדת כל זכר לתוקפנות 1967 על ידי נסיגת ישראל מכל האדמות אותן היא כבשה באותה שנה, והשמדת כל זכר לתוקפנות 1948 על ידי השמדתה של ישראל. היעד השני הוא, בעצם, יעד מופשט ולא מפורט, וכמה מאיתנו טעו כאשר התחילו עם היעד השני במקום עם הראשון... אנו חייבים ללמוד מן האויב כיצד להתקדם צעד צעד"
מחמד הייכל, יועצו של אנואר סאדאת, בראיון לעיתון המצרי אלאהראם - 25 בפברואר 1971

"מנחם המסכן, יש לו בעיות... אחרי הכל, אני קיבלתי בחזרה את סיני ואת שדות הנפט של אלמה, ומה מנחם קיבל? פיסת נייר"
בראיון ל-New York Times ב-19 באוקטובר 1980

"הייתי בכפר שלנו בחופשת הקיץ כשהיטלר צעד ממינכן לברלין, להשמיד את השלכות התבוסה של גרמניה במלחמת העולם הראשונה ולבנות מחדש את ארצו. אספתי את חבריי ואמרתי להם שאנו חייבים לעשות מה שהיטלר עשה.."
כך כתב סאדאת באוטוביוגרפיה שלו, "סיפור חיי" (1978)

"היטלר היקר,
אני מברך אותך מעומק ליבי. אפילו אם נדמה שהובסת, במציאות אתה המנצח. ... גרמניה תנצח משום שקיומה חיוני לשימור המאזן העולמי. גרמניה תיוולד מחדש למרות מעצמות המערב והמזרח. לא יהיה שלום עד שגרמניה תחזור למה שהייתה.
המערב, כמו גם המזרח, ישלם עבור שיקומה - גם אם ירצו וגם אם לא. שני הצדדים ישלמו הרבה זמן וכסף כדי שתהיה בצד שלהם... אנו לא נהיה מופתעים אם תופיע שוב בגרמניה או אם היטלר חדש יקום בעקבותיך"

מכתב שכתב סאדאת להיטלר בספטמבר 1953 כשנשמעו דיווחים על כך שהיטלר עדיין בחיים



לעוד דברים מעניינים (כולל ציטוטים), עיינו באתר הזה: http://www.2all.co.il/web/sites/kolHaemet/PAGE23.asp
« עריכה אחרונה: מאי 06, 2017, 22:52:34 על ידי Rafoe »

מנותק MaorJudah

  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 3550
ציטוטים חשובים
« להגיב #1 ב- : אפריל 29, 2011, 10:12:30 »
















מישהו צריך עוד הוכחות שערבים + מוסלמים הם נאצים?

מנותק Rafoe

  • מנהל(ת) גלובלי(ת)
  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 11045
  • "וְהִתְנַחַלְתֶּם אֶת-הָאָרֶץ" (במדבר, לג, נד')
ציטוטים חשובים
« להגיב #2 ב- : מאי 10, 2011, 02:34:25 »
עוד "פנינים":
http://hayamin.org/forum/index.php/topic,21248.0.html
http://hayamin.org/forum/index.php/topic,22626.0.html
http://hayamin.org/forum/index.php/topic,22683.0.html
http://hayamin.org/forum/index.php/topic,36037.0.html
http://hayamin.org/forum/index.php/topic,35924.0.html
http://hayamin.org/forum/index.php/topic,38799.0.html
http://hayamin.org/forum/index.php/topic,40440.0.html

אברהם בורג - בזמן היותו חבר-כנסת מטעם "העבודה", נענה (אפריל 2004) להזמנת נשיא הפרלמנט האירופי (כאילו שממשלה בישראל אינה לגיטימית או אינה קיימת כלל) והציג בפני חברי הפרלמנט בשטרסבורג את יוזמת ז'נבה של השמאל הישראלי. עברו מספר שנים וציפק'ה (ציפי לבני "הנפלאה") שפיצר מחרה-מחזיקה אחריו בדיוק נמרץ בימים אלו אך למול האמריקנים. באותו מפגש ביקש בורג מהאיחוד האירופי לגלות מעורבות רבה יותר במזרח התיכון כדי "לאזן את מדיניותה של ארה"ב".

הקיבוץ, 1995 - "אם צריך אני מוכן לירות למתנחל בין העיניים".

בדיונים בתוך מפ"ם (תחילת שנות החמישים), בהם השתתפו גם קצינים פעילים כמו יגאל אלון וישראל בר (שהיה מספר 2 של יגאל ידין באג"ם), נאמר כי אחת הסיבות לצורך בקיום הפלמ"ח בצה"ל היא שכאשר תינתן פקודה להרוג את בגין - יהיה מי שיעשה זאת.

גולדה מאיר - בדיון על עריכת הסזון (ארכיון מפא"י, בית ברל), ישיבת הוועד הפוליטית של מפא"י, 27 במרס 1944: "...לי אין מעצור מוסרי בנוגע לקבוצה זו (הפורשים א.ר.) ואני עדיין חושבת כך. בן-גוריון לא צריך לשאול איך לחסל, אם יש לעשות משהו (כדי שהם) לא יעשו דברים כאלו, יש לחסל על-ידי חיסול כמה בחורים. בן-גוריון בשאלה, והם ישתקו? ...אני חושבת שזה רע שהם מביאים אסון לנו, לא רק לקצינים הבריטים, לכן מותר לעשות להם הכל".

אליהו גולומב, ראש ארגון ההגנה, אמר למנחם בגין (1944): "לא חשוב הדבר אם נירה את הכדור הראשון במלחמת אחים, מנגנון התעמולה הוא בידינו. אנו נכוון את כותב ההיסטוריה, ותמיד תהיו אתם המתחילים במלחמת האחים" ("ארוכה הדרך לחירות", 1950).

אביב גפן - (מאי 2005, צחי בירן, וואלה!) - "בואו נחזיר את כל המתנחלים, חיים או מתים".

חיים גורדון, הנמנה עם חברי סגל בית-הספר לחינוך באוניברסיטת בן-גוריון, ניהל דיונים פוליטיים במהלך שיעוריו. גורדון נהג להזמין חברי-כנסת ממפלגת חד"ש לשאת דברים בפני תלמידיו, מבלי לדאוג לכך שגם דעות אחרות תישמענה. תלמידים התלוננו על כך שגורדון הענישם על שהתנגדו לדעותיו. גורדון העניק ראיון לטלוויזיה, בו אמר שיֵצא לחגוג אם לאריאל שרון יהיה התקף-לב, ושלדעתו בנימין נתניהו הוא חלאה. את מתיישבי יש"ע כינה בני-זונה.

נווה גורדון, המלמד בחוג למדע המדינה באוניברסיטת בן-גוריון, ידוע במאמרים שפרסם בכתב העת מרקסיסטיים, ב-Journal of Palestine Studies ובכתבי-עת קיצוניים נוספים. הוא טוען שהוא מומחה בנושא עינויים. את כיוונו הפוליטי ניתן ללמוד ממכתב למערכת שפרסם בעיתון הארץ, עליו חתם גם יגאל ברונר מהמחלקה למדע המדינה באוניברסיטת ת"א, בו כתב שישראל וברק (אהוד) מבינים רק אלימות, ולכן על הערבים להמשיך ולהפעיל אמצעי זה. הוא עצמו אינו רופא, אך הוא עומד בראש "רופאים ישראלים-פלשתינים למען זכויות אדם". נווה פירסם מאמר ארוך בשבחו של נורמן פינקלשטיין, בכיר מכחישי השואה היהודיים.

ברוך קימרלינג, פרופסור לסוציולוגיה אנטי-ציוני קיצוני מהאוניברסיטה העברית וחבר מפלגת חד"ש. בכתבה שפרסם בהארץ, "קרא לפלשתינים להחריף את האלימות על-מנת לזכות בוויתורים מצדה של ישראל".

אילן פפה - אנטי-ציוני ואוטו-אנטישמי מוצהר ופועל בחו"ל להחרמת מדינת ישראל כשם שהוחרם משטר האפרטהייד בדרום אפריקה. "קרא בעבר מעל במה בלונדון להחרמת כל הקשרים בין האקדמיה הישראלית כולה לבין הקהילה האקדמית במדינות המערב והוביל מהלך חרם בריטי על ישראל".

מאיר שלו (ידיעות אחרונות, י"ט בחשוון תשס"ג): "רק כלי נשק אחד חסר היום בארסנל הנשק של צה"ל, והוא התותח הקדוש".

עמי איילון, ראש השב"כ לשעבר, בראיון לידיעות אחרונות (14.11.03): "אגיד את זה במילים ברורות: בחיי כל מדינה או אומה יש יותר מאלטלנה אחת".

נעמי חזן - עומדת בראש "הקרן לישראל חדשה" הידועה לשמצה, לשעבר ח"כ מטעם מרצ (בכינוס הפדרציה ליהדות הומניסטית): על המתיישבים - "רק אם נצליח להיפטר מן הרעה האיומה הזאת, מהשתלטות השד השחור על חיינו, נוכל לטפח במדינה את כל הטוב".

דדי צוקר - בהרצאה, יום לאחר הירצחה של המתיישבת עופרה מוזס: "הם (המתנחלים) צריכים את דמה של עפרה מוזס, הם שותים אותו".

שלמה גזית - אלוף (ידיעות אחרונות, 8.3.98): "הכיפות הסרוגות עבורי הן כמו צלב הקרס על השרוול של החיילים הנאציים". ושוב שלמה גזית (מעריב, 5.10.08): "ישראל נדרשת להתמודד עם שני איומי טרור - איום הטרור הערבי פלשתיני ואיום הטרור היהודי. מבין השניים, הטרור היהודי מסוכן לאין ערוך".

אבשלום וילן - ח"כ, בראיון להארץ: "צריך יהיה לשתק אותם (את המתנחלים) באמצעות ירי-כדי-לפגוע".

אורי אבנרי ("העולם הזה", 10.11.88): "הגיעה השעה לקבור אותם", "צריך להיכנס למאה שערים עם זחל"מים ומקלעים אפס חמש ולרסס". אבנרי (סוכנות החדשות, אוגוסט 1996): "הם (הדתיים) צריכים להיקבר".

אבי כצמן - עיתונאי, מבקר תרבות וחבר סגל מכון מנדל למנהיגות חינוכית: "בואו נפתור את הבעיה כאילו הם ערבים". (ידיעות אחרונות, 12.8.99): "יש כמה התנחלויות, כמו תפוח ויצהר, שלא צריך רק לפנות, אלא צריך לרסס אותם ולהרוג את כולם... מבחינתי להרוג אותם זה בכלל לא נחשב להרוג בני אדם, אלא רק חיסול עשבים שוטים".

יעל לוטן - "על המשמר": "אנו נגעלים מלבושם השחור, מן הפאות הנוכריות שעל ראשי הנשים, מן המקוואות, הנקרופיליה, העיסוק הכפייתי בבני מעיהם של הבריות".

יצחק לאור - "המנון לגוש": "המתנחל הדתי כמו אחיו היהודי מאירופה מעלה ילד כקורבן לפולחן הפסח: 'אנחנו כיפות סרוגות... ואת... יום חג המצות הזה... נחוג בהתכוונות ובמצותנו דם נערים פלשתינים'".

יואל מרקוס, עיתונאי (הארץ, 9.7.04): "להתמודד נגד כל פרובוקציה שנועדה לגרור את צה"ל למלחמת אזרחים, אפילו זה יהיה כרוך בשפך דם". במאמר שכותרתו "אל תפחידונו בשפך דם" טוען מרקוס כי "אנשי הימין מבקשים להלך אימים על הממשלה" והוא מביע דעתו שהשלום מצדיק שפיכות דמים. לדעתו אין מדובר במלחמת אחים כיוון שכדבריו, "המתנחלים הקיצונים אינם האחים שלי". ועוד מפניני מרקוס - באותו מאמר: "שלא יפחידו אומה - שרבבות מבניה נהרגו במלחמות להבטחת עצם קיומה - בשפך דם למען השלום".

דן תדמור - עיתון ירושלים, 28.5.93: "מתנחל עטוי עוזי ודובון כחול, רסיסי רוק ושיירי מזון משובצים בזקנו הפראי. ולצדו, בטרנספורט המשפחתי, אשתו המתנחלת בעיצומה של אביונה לאומית. תינוקות נושרים ללא הרף מבין חלציה בעודה נואמת בלהט על זכות אבות. אידיוט צעקני ועילג... אם אתה מטומטם אתה ימני, ואתה ימני אם אתה מטומטם".

חיים ברעם - עיתון ירושלים, 8.3.96: "ליד מקום הפיגוע התגודדו הסוחרים בדם, סרסורי הגזענות והשנאה... התבוננתי בפרצופים המעוותים של האספסוף, רובם המכריע חובשי כיפות". מדור ההומור של מעריב (13.7.01): "שבוע של רגיעה בשטחים: חמישה מתנחלים נרגעו ממטעני צד".

הקיבוץ - אוגוסט 1995: "אלה לא האחים שלי... מלחמת אחים תהיה המלחמה... אני ארוץ לשם... ואדוש את בשרם במכות נאמנות להניס אותם... אצא אל היריב כדי להלחם פעם אחת במלחמה צודקת... יירד הרבה דם. חגיגה".

מיכאל רועה - סיעת מרצ, יוני 1998: "הקמנו סיירות אנטי-חרדיות שיורידו לחרדים את הראש".

אבשלום וילן, ח"כ, ממפלגת "יחד", בראיון לארי שביט (הארץ, 5.9.04): "אם חס וחלילה יכריחו אותנו, נאלץ לפתוח באש"... "צריך יהיה לסחוט את ההדק, לאט, באחריות, בקור רוח ובשכל".

ב. מיכאל (מיכאל בריזון): "מאד מפתה להציע לממשלת ישראל פשוט לחמוק מן הגדה באישון לילה, מבלי לומר דבר לכל הקצוברים, הדומבים ונגזריהם, ואז, ישכימו אלה לבוקר חדש, יגלו כי מעתה אין הם אלא עוד בעיה אחת של הפלשתינים, כמו החמאס והג'יהאד האיסלאמי. והפלשתינים, כמו שנהוג לומר בקריצה אכזרית, כבר ידעו איך לטפל בהם".

אורנן יקותיאלי - חבר עיריית ירושלים (ערב חדש, 22.12.85): "צריך להיכנס למאה-שערים עם זחל"מים ומקלעים אפס-חמש ולרסס אותם".

עוזי אורנן ("כל העיר", 30.12.83): "צריך לתלות את החרדים על עמודי חשמל".

אפי אושעיה, ח"כ מערך: "צריך להפשיל שרוולים, להוריד כפפות, לרדת מהממלכתיות ולקפד את ראשו של נתניהו".

איתן כבל, ח"כ העבודה, תומך בקריאה לקפד את ראשו של נתניהו: "צריך להפשיל שרוולים ולירות בכל הכיוונים".

גדעון ספירו - בראיון ל"סוף שבוע", מעריב, 9.3.01: "משה לשם, העומד בראש אחד הארגונים של הקנאים שבמתנחלים, אמר בראיון עיתונאי כי את המתנחלים 'יוציאו רק בארונות'. הבה נניח כי זה מה שיקרה. האם זה לא מחיר נמוך יחסית, אם תמורת 200 אלף ארונות נקבל הסכם שלום". "...אני רואה במתנחלים החמושים חלק מכוחות הכיבוש ובהתנחלויות מבצרים המהווים יעד לגיטימי להתנגדות הפלשתינית, ואני סבור כי חיסול מתנחלים אינו רצח".

במוסף מעריב (30.4.93) התפרסם ראיון של בילי מוסקונה לרמן עם עו"ד לאה צמל שבסופו מובא דו-שיח. מוסקונה-לרמן: "תגידי לפחות שאת נגד פגיעה בחיי אדם". צמל: "זה לא יהיה נכון, כי אני בעד פגיעה במתנחלים".

במעריב (11.10.91) הופיעה כותרת: "הייתה לי התנחלות של כינים על הראש עד שאמא גילתה מכשיר מהפכני", ומתחתיה ציור של המכשיר: גיליוטינה. ומתחתיה כתובת "זבנג וזה עובר".

שושי נתן - הקיבוץ, 4.1.89: "כאן יהיה מרחץ דמים. ותהיה מלחמת אחים. ושנאות שאינן לחינם יתפרצו כגעש אל שדות הפרחים ומרחבי התקוות האבודות”.

דברים שנכתבו בעלון נוער "קורמורן" - בקיבוץ נירים: נער בשם מתן כתב שם על חלומו להיחטף על-ידי הפלשתינים אשר יצרפו אותו לשורותיהם לאחר שיגלו שהוא שונא יהודים. הוא כותב: "ואפתח תחביבים חדשים כמו צליפה בנשים מתנחלות, ואני אהפוך להיות מכור לרעש הגולגולת המתנפצת שלהן... אח! הצליל הזה, הספלאש... ורסיסי המוח שהיו מתפזרים באוויר הלילה הדליל...". לאחר פרסום הדברים הקים הנער (כבר בחור) את "חזית הנוער האנרכיסטי של הנגב הצפון מערבי".

בגיליון "נתיב", אלול התשנ"ה, מתפרסמת חליפת מכתבים בין מרדכי ניסן לבין הפרופ' גוסטב, חבר בוועדת הנדריקסן, שהיה פרופ' באוניברסיטת אופסלה בשבדיה והוסמך בשעתו לכמורה. גוסטב מספר כי דחה באדיבות את עצומתם של אינטלקטואלים יהודים גרמנים בשנת 1938 (!) להעניק את פרס נובל לשלום ל...אדולף היטלר.

יריב אופנהיימר, מנכ"ל "שלום עכשיו" (2009): "אנו מוכנים למלחמת אזרחים".

אסי דיין: "החזון שלי הוא שאנחנו הולכים לקראת מלחמת אזרחים... אני מאמין שערביי ישראל כולם ילכו בקרוב עם השמאל, ויתחילו פרעות בישראל. אני ממש מאמין שתהיה מלחמת אזרחים על-רקע מדיני. אני חושב שיום אחד הממשלה תצטרך לירות בהם ואני מאמין לאנשי גוש אמונים כשהם אומרים 'על גופותינו' ולכן זה יהיה על גופותיהם" ("העולם הזה", 4.7.79).

א.ב. יהושע: "וכיוון שכנראה בעוד חמש שש שנים תהיה לנו מלחמת אזרחים קטנה כאן (אין מה להיבהל מזה, הטובים שבעמים ניהלו מלחמות אזרחים) רצוי ככל האפשר לשמור על ערוצי התקשורת, פשוט כדי לצמצם את הנפגעים מכל צד" (מעריב, ראש השנה תשמ"ג).

ב-18 באוגוסט 2005, בשעות הערב, כאשר האוטובוס של המגורשים המוכים והרצוצים מגוש קטיף חלף על פני הכניסה הראשית לקיבוץ רעים, עמדה חבורה של קיבוצניקים שמחים לאיד שלא גילו קורטוב אמפתיה ל"אחיהם", אלא להפך - ביצעו לעברם תנועות מגונות ושאגו בחדווה רבה: [/i]"הגיע יומכם מתנחלים מנוולים".[/i]

מיכה חריש (שר משפטים בממשלת רבין/פרס ומנכ"ל מפלגת העבודה דהיום) מצוטט ב"שיפודים", מוסף מעריב, נובמבר 1995: "אם הליכוד ירים ראש נאשים את נתניהו ברצח. נפנה אצבע מאשימה, אצבע אשר לא תוזז ולא תוסר אל הימין כולו. המעטים שיישארו מול האצבע - ילכו לבית הסוהר - השאר ילכו בדרך השלום".

דנה אינטרנשיונל, זמר (הוא ירון כהן): "האויב של המדינה הם הדתיים לא הפלשתינים", כך אמרה לעיתון הגרמני זוד דויטשה צייטונג (מעריב, 29.11.98).

בראיון שהעניק שמעון פרס לעיתונאי דניאל בן-סימון מהארץ (1966), למחרת הפסדו מול נתניהו בבחירות - "בן-סימון: מה קרה בבחירות האלה? פרס: אנחנו הפסדנו. בן-סימון: מי זה אנחנו? פרס: אנחנו 'הישראלים'. בן-סימון: ומי ניצח? פרס: כל מי שאין לו מנטאליות ישראלית. בן-סימון: מי אלה? פרס: תקרא לזה 'יהודים'".

יורם קניוק ("דבר", 18.8.1982): "שלטון הימין, שלטון הליכוד הוא שלטון זר". קניוק תלה תקוותו שמרד האשכנזים של "שלום עכשיו" יעלה שוב את השמאל לשלטון. אולי בכך התכוונה שלום עכשיו בכנותה עצמה "ש.ע.ל. מפעלים חינוכיים". בבחינת אחד בפה ואחד בלב.

פרופ' מיכאל הרסגור יש"ו (הארץ, ספטמבר 1996): "ראשי החרדים הם אויביה של הדמוקרטיה לא פחות מהחולצות השחורות או מראשי מפלגת הפועלים הנציונאל-סוציאליסטית של גרמניה" (שמה המלא של המפלגה הנאצית).

ד"ר ניב גורדון, מרצה בכיר באוניברסיטת בן-גוריון, שנחשב לסמן קיצוני בהתנגדות למדיניות ישראל. במאמר שפרסם לפני כשנה וחצי (2010) ב"לוס אנג'לס טיימס", קרא לחרם על ישראל, אותה כינה במאמר "מדינת אפרטהייד". גורדון אף מצדיק את חטיפת גלעד שליט בידי אנשי הטרור מטעם החמאס.

ד"ר אייל ניר, מרצה באוניברסיטת בן-גוריון: "פעילי הימין הם כנופיות בנדיטים - אני קורא לעולם לשבור לנבלות האלה את המפרקת". ניר קרא בדף הפייסבוק שלו: "לבוא ולשבור את המפרקת לפעילי ימין הצועדים בתהלוכת ´ריקוד הדגלים´ מול מסגד שייח ג´ראח במסגרת יום ירושלים".

ד"ר עידן לנדו, מרצה באוניברסיטת בן-גוריון בבאר שבע, נעצר בכלא צבאי (2009), לאחר שבחר מסיבות מצפוניות שלא להתייצב לשירות מילואים. ד"ר לנדו קרא (הסית) במהלך מבצע "עופרת יצוקה" לאנשי מילואים שלא להתייצב לשירות.

ד"ר לב גרינברג, מרצה במחלקה לסוציולוגיה פוליטית באוניברסיטת בן-גוריון, שימש כדובר בתנועת "יש גבול" ובעבר (1987) נכלא על שסירב לשרת בשטחים. גרינברג תומך בחיילים המסרבים לשרת בשטחים. גרינברג מאשים את ישראל ברצח עם וקורא למדינות אירופה להתערב.

ד"ר קרלו שטרנגר מאוניברסיטת תל אביב (החוג לפסיכולוגיה), קובע שמדינת ישראל היא האיום הגדול לעם היהודי.

פרופ' רחל גיורא מאוניברסיטת תל אביב, מקדמת חרם נוקשה נגד ישראל בשלל תחומים באמצעות מכתב ששלחה לנשיאת האיחוד האירופי ובו - קידום חרם נשק מצד האיחוד האירופי, ביטול שת"פ ביטחוני בין ישראל לפולין, משלוח משקיפים אירופאים לפקח על פעולות ישראל ביו"ש.

פרופ' שלמה זנד מאוניברסיטת תל אביב, המחלקה להיסטוריה (במאמרו מ-2010): "העם היהודי הוא המצאה ציונית". שולל את זכותה של מדינת ישראל להתקיים. מסית בשירות גורמים אנטי-ציונים ואנטישמים בעולם.

פרופ' חיים גנז מאוניברסיטת תל אביב (החוג למשפטים), נוהג (כולל במאמר 2010) להתגאות ואף פרסם הגיגיו בכתב על אודות הדרך שבה בית הספר למשפטים חוסם פלורליזם ושומר על אחידות המחשבות של הקיצונים הפוסט-ציוניים שם.

בנאום בעצרת שמאל בתל אביב (מרץ 2015) התייחס האמן יאיר גרבוז לשלטון הליכוד ואמר כך: "מנשקי קמעות ועובדי אלילים השתלטו על המדינה. איך זה שהקומץ שולט בנו? איך זה שבאין מרגיש ובאין מפריע, הוא, הקומץ, נעשה לרוב?".

ליל הבחירות 2015 - לאחר היוודע התוצאות כותב התועמלן גדעון לוי מעיתון "הארץ" כך: "צריך להחליף את העם. לא עוד בחירות להנהגת המדינה, אלא בחירות כלליות לבחירתו של עם ישראל חדש — ולאלתר".
https://hayamin.org/?p=1200

אלונה קמחי (סופרת ושחקנית) - "לכל עם יש את השלטון שהוא ראוי לו. תחי הטיפשות, הרשעות והתודעה הכוזבת. תשתו ציאניד ניאנדרטלים מזויינים. ניצחתם. רק המוות יציל אתכם מעצמכם" (מתוך פוסט בפייסבוק שנכתב לאחר שנודע כי מחנה הימין ניצח בבחירות 2015)

ענת וקסמן (שחקנית): "אלו שצועקים 'רק ביבי! רק ביבי!' וקללה. 'רק ביבי! תן לי רק ביבי!'. זה נורא פשוט באיזשהו אופן. הוא לא צריך לשכנע אותם. את המשוכנעים לשכנע? הוא רק אומר 'ערבים' והם יוצאים מהחורים. זה מין מנטרות כאלה, סיסמאות, אין עם מי לדבר בכלל. אנחנו הבועתיים, התל-אביבים, אני מוכנה להכיל אתכם, בואו נדבר. אבל זה גדול עלינו. זה מדבר בשפה אחרת, זה צריך דברים אחרים, זה קשי יום... זה עמים אחרים, לצערי" (מתוך ראיון לערוץ 2 כחודש לאחר בחירות 2015 בהם הפסידה מפלגת העבודה)

על רקע עימות בין שרת התרבות מירי רגב (ליכוד) לבין אמנים המזוהים עם השמאל נאם השחקן עודד קוטלר ב"כנס חירום" והתייחס ל-30 המנדטים שהשיג הליכוד בבחירות 2015: "30 מנדטים שאחריהם צועד עדר של בהמות מלחכות קש וגבב"
http://hayamin.org/forum/index.php/topic,41904.0.html

בראיון ל"גלי צה'ל" בקיץ תשע"ה (יולי 2015) אמר יו"ר מרצ לשעבר יוסי שריד: "נמאס לנו מהמאבקים של הציונות הדתית, שנות אור מפרידות בינינו - יותר נכון לומר שנות חושך... נמאס לנו מהפעילים הללו, שאש זרה פועמת בהם. זו אותה אש ששרפה את הבית השני ומאיימת לשרוף את הבית השלישי. זה לא קומץ, זה לא עשבים שוטים. זו הערוגה כולה.
אני חושב שהגיע הזמן להפרדה בין האנשים השפויים במדינת ישראל לבין המשיחיים. הפרדה בין שמאל וימין"
.

במאמר שכתב ניסן שור, ושהתפרסם ב"הארץ" נכתב: "בחלומותיי אנחנו מקימים מיליציה. חבורה של אשכנזים ממושקפים עם בקבוקי וויסקי ומחבטי בייסבול, שיוצאת לרחובות ומחפשת את בנצי גופשטיין וחברי ארגון להב"ה כדי לכלות בהם את זעמה.
אחרי שאנחנו מסיימים איתם, והם נמלטים מאיתנו מדממים וצולעים, אנחנו מטפלים בארגון לה פמיליה ורודפים גם אחרי הנכד הפסיכופת של כהנא. מפרקים את כל הגזענים. דופקים את החוליגנים הלאומנים. מחסלים את הטרוריסטים היהודים"

http://hayamin.org/?p=2055

על רקע גל הטרור של סוכות תשע"ו כותב אמיר חצרוני בעמוד הפייסבוק שלו: "כשמתנחלים מתים זה יכול להביא אותי להרים כוסית ולברך 'שהחיינו'!"
http://hayamin.org/?p=2166
« עריכה אחרונה: אוקטובר 13, 2015, 15:59:48 על ידי Rafoe »
http://www.youtube.com/user/rafoe10
https://twitter.com/RafoeJTF
    http://gplus.to/rafoe
https://www.facebook.com/RafoeJTF
جيش يوشع سيعود  (ג'ייש יהושע סעופא יעוד) - צבא יהושע עוד ישוב!

מנותק m4a1

  • חבר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 3342
ציטוטים חשובים
« להגיב #3 ב- : מאי 10, 2011, 12:37:07 »
זה אחד מעניין
"ביום פקודה יוציאו המתנחלים להורג חברי-כנסת וקציני צה"ל" (בנימין בן אליעזר, דבר, 1.6.89).

מה דעתך רון, הדבר יתממש?

מנותק Rafoe

  • מנהל(ת) גלובלי(ת)
  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 11045
  • "וְהִתְנַחַלְתֶּם אֶת-הָאָרֶץ" (במדבר, לג, נד')
ציטוטים חשובים
« להגיב #4 ב- : מאי 10, 2011, 19:13:52 »
זה אחד מעניין
"ביום פקודה יוציאו המתנחלים להורג חברי-כנסת וקציני צה"ל" (בנימין בן אליעזר, דבר, 1.6.89).

מה דעתך רון, הדבר יתממש?
יש לי דווקא שאלה אליך בנושא הזה: האם לדעתך יש להוציא להורג בוגדים אם וכאשר תהיה כאן מדינה יהודית?
http://www.youtube.com/user/rafoe10
https://twitter.com/RafoeJTF
    http://gplus.to/rafoe
https://www.facebook.com/RafoeJTF
جيش يوشع سيعود  (ג'ייש יהושע סעופא יעוד) - צבא יהושע עוד ישוב!

מנותק m4a1

  • חבר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 3342
ציטוטים חשובים
« להגיב #5 ב- : מאי 10, 2011, 23:25:54 »
יש לי דווקא שאלה אליך בנושא הזה: האם לדעתך יש להוציא להורג בוגדים אם וכאשר תהיה כאן מדינה יהודית?

האם אני מאמין בעונש מוות לבוגדים? כמובן. אני חושב שזה הרבה פעמים יותר גרוע מרצח.
השאלה היא איפה עובר הגבול בין אדם שלא מסכים איתך, לבין בוגד.

מנותק Rafoe

  • מנהל(ת) גלובלי(ת)
  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 11045
  • "וְהִתְנַחַלְתֶּם אֶת-הָאָרֶץ" (במדבר, לג, נד')
ציטוטים חשובים
« להגיב #6 ב- : מאי 11, 2011, 01:35:39 »
האם אני מאמין בעונש מוות לבוגדים? כמובן. אני חושב שזה הרבה פעמים יותר גרוע מרצח.
השאלה היא איפה עובר הגבול בין אדם שלא מסכים איתך, לבין בוגד.
הגבול הוא כאשר אותו שמאלן שלא מסכים איתי גם פועל בהתאם לדעותיו.
ואחרי שהבהרנו את הנקודה הזאת, האם אתה תומך בעונש מוות לבוגדים? ("נשות ווטש" וכו')
http://www.youtube.com/user/rafoe10
https://twitter.com/RafoeJTF
    http://gplus.to/rafoe
https://www.facebook.com/RafoeJTF
جيش يوشع سيعود  (ג'ייש יהושע סעופא יעוד) - צבא יהושע עוד ישוב!

מנותק m4a1

  • חבר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 3342
ציטוטים חשובים
« להגיב #7 ב- : מאי 11, 2011, 07:22:11 »
הגבול הוא כאשר אותו שמאלן שלא מסכים איתי גם פועל בהתאם לדעותיו.
ואחרי שהבהרנו את הנקודה הזאת, האם אתה תומך בעונש מוות לבוגדים? ("נשות ווטש" וכו')

נשות ווטש? אכן כן.

מה עם סתם לדוגמא יוסי ביילין ציפי לבני ליברמן וביבי?
הרי במצטבר יוסי ביילין עשה למדינה שלנו הרבה יותר נזק מנשות ווטש.

מנותק Rafoe

  • מנהל(ת) גלובלי(ת)
  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 11045
  • "וְהִתְנַחַלְתֶּם אֶת-הָאָרֶץ" (במדבר, לג, נד')
ציטוטים חשובים
« להגיב #8 ב- : מאי 11, 2011, 16:53:08 »
נשות ווטש? אכן כן.

מה עם סתם לדוגמא יוסי ביילין ציפי לבני ליברמן וביבי?
הרי במצטבר יוסי ביילין עשה למדינה שלנו הרבה יותר נזק מנשות ווטש.
זה לא משנה כ"כ מה אני חושב, אלא העובדות קובעות.

אם אתה שואל אותי על יוסי ביילין, אז התשובה היא כן (בצורה הכי נחרצת) - הבן אדם הזה אחראי (כמו רבין ופרס) לרצח של אלפי ישראלים (והוא עדיין ממשיך בסיכון חיי יהודים).

לגבי השאר (ביבי, ציפי וליברמן) אני אשאיר למומחים ממני לקבוע כמה נזק הם גרמו (אבל דעתי האישית היא שהם אכן גרמו נזק).
http://www.youtube.com/user/rafoe10
https://twitter.com/RafoeJTF
    http://gplus.to/rafoe
https://www.facebook.com/RafoeJTF
جيش يوشع سيعود  (ג'ייש יהושע סעופא יעוד) - צבא יהושע עוד ישוב!

מנותק m4a1

  • חבר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 3342
ציטוטים חשובים
« להגיב #9 ב- : מאי 11, 2011, 16:59:56 »
זה לא משנה כ"כ מה אני חושב, אלא העובדות קובעות.

אם אתה שואל אותי על יוסי ביילין, אז התשובה היא כן (בצורה הכי נחרצת) - הבן אדם הזה אחראי (כמו רבין ופרס) לרצח של אלפי ישראלים (והוא עדיין ממשיך בסיכון חיי יהודים).

לגבי השאר (ביבי, ציפי וליברמן) אני אשאיר למומחים ממני לקבוע כמה נזק הם גרמו (אבל דעתי האישית היא שהם אכן גרמו נזק).

הבעיה היא שזה לא מחולק לבוגדים ופטריוטים. אם זה היה המצב העולם היה הרבה יותר פשוט. השאלה זה איפה הגבול שפה אומרים, אחרי מעשה כזה הבנאדם צריך לשלם בחייו. ואנונו? לפי מה שאני יודע מעשיו לא עלו לאף אחד בחיים. אבל לדעתי עדיין היה צריך לחסל אותו. למשל ענת קם. אני לא יודע אם עונש מוות הוא הדבר הנכון במקרה שלה. ואם נקפוץ שניה לאחד מהדיונים הקודמים שלנו, מה עם "בגידה" של חייל שלא מחסל את אויבנו בכל הזדמנות? או מגלה כלפיהם רחמים? או יותר פשוט, האם חיילים שלקחו חלק כזה או אחר בגירוש מגוש קטיף, לחסל אותם גם כבוגדים?

זה נושא הרבה יותר מורכב מאשר להגיד מוות לבוגדים.

אני לא בטוח שעל כל מעשה בגידה מגיע עונש מוות.

מנותק Rafoe

  • מנהל(ת) גלובלי(ת)
  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 11045
  • "וְהִתְנַחַלְתֶּם אֶת-הָאָרֶץ" (במדבר, לג, נד')
ציטוטים חשובים
« להגיב #10 ב- : מאי 11, 2011, 17:54:34 »
הבעיה היא שזה לא מחולק לבוגדים ופטריוטים. אם זה היה המצב העולם היה הרבה יותר פשוט. השאלה זה איפה הגבול שפה אומרים, אחרי מעשה כזה הבנאדם צריך לשלם בחייו. ואנונו? לפי מה שאני יודע מעשיו לא עלו לאף אחד בחיים. אבל לדעתי עדיין היה צריך לחסל אותו. למשל ענת קם. אני לא יודע אם עונש מוות הוא הדבר הנכון במקרה שלה. ואם נקפוץ שניה לאחד מהדיונים הקודמים שלנו, מה עם "בגידה" של חייל שלא מחסל את אויבנו בכל הזדמנות? או מגלה כלפיהם רחמים? או יותר פשוט, האם חיילים שלקחו חלק כזה או אחר בגירוש מגוש קטיף, לחסל אותם גם כבוגדים?

זה נושא הרבה יותר מורכב מאשר להגיד מוות לבוגדים.

אני לא בטוח שעל כל מעשה בגידה מגיע עונש מוות.
השאלה היא האם עצם העובדה שהבוגד לא הצליח ב"משימתו" פוטרת אותו מעונש?

לגבי ואנונו - הרי אם לא היו עוצרים אותו בזמן, הוא כן היה גורם נזק הרבה יותר גדול (העובדה שתפסו אותו לפני שגרם נזק גדול יותר לא צריכה להיות שיקול להקל עליו).
אותו דבר לגבי המרגלת ענת קם - היא העבירה מסמכים סודיים שחשפו מיקום של כוחות בשטח (האם העובדה שאף חייל לא נהרג צריך להיות שיקול להקלה?).

http://www.youtube.com/user/rafoe10
https://twitter.com/RafoeJTF
    http://gplus.to/rafoe
https://www.facebook.com/RafoeJTF
جيش يوشع سيعود  (ג'ייש יהושע סעופא יעוד) - צבא יהושע עוד ישוב!

מנותק m4a1

  • חבר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 3342
ציטוטים חשובים
« להגיב #11 ב- : מאי 11, 2011, 18:22:48 »
השאלה היא האם עצם העובדה שהבוגד לא הצליח ב"משימתו" פוטרת אותו מעונש?

לגבי ואנונו - הרי אם לא היו עוצרים אותו בזמן, הוא כן היה גורם נזק הרבה יותר גדול (העובדה שתפסו אותו לפני שגרם נזק גדול יותר לא צריכה להיות שיקול להקל עליו).
אותו דבר לגבי המרגלת ענת קם - היא העבירה מסמכים סודיים שחשפו מיקום של כוחות בשטח (האם העובדה שאף חייל לא נהרג צריך להיות שיקול להקלה?).



אמרתי, את ואנונו היו צריכים לחסל, הוא גרם נזק בלתי הפיך למדינה. אם היו מחליטים לחסל את ענת קם, לא הייתי יוצא להפגין. אבל מה עם האדם הפשוט ברחוב שינקין בת"א שתומך בענת קם, לא עשה שום דבר, רק תומך בה. מה עושים עם כאלה?

מנותק Rafoe

  • מנהל(ת) גלובלי(ת)
  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 11045
  • "וְהִתְנַחַלְתֶּם אֶת-הָאָרֶץ" (במדבר, לג, נד')
ציטוטים חשובים
« להגיב #12 ב- : מאי 11, 2011, 18:33:22 »
אמרתי, את ואנונו היו צריכים לחסל, הוא גרם נזק בלתי הפיך למדינה. אם היו מחליטים לחסל את ענת קם, לא הייתי יוצא להפגין. אבל מה עם האדם הפשוט ברחוב שינקין בת"א שתומך בענת קם, לא עשה שום דבר, רק תומך בה. מה עושים עם כאלה?
אם מישהו רוצה לתמוך בענת קם, אני לא הייתי פועל נגדו במיידי, אבל בהחלט שם עליו עין.

http://www.youtube.com/user/rafoe10
https://twitter.com/RafoeJTF
    http://gplus.to/rafoe
https://www.facebook.com/RafoeJTF
جيش يوشع سيعود  (ג'ייש יהושע סעופא יעוד) - צבא יהושע עוד ישוב!

מנותק m4a1

  • חבר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 3342
ציטוטים חשובים
« להגיב #13 ב- : מאי 11, 2011, 18:34:34 »
אם מישהו רוצה לתמוך בענת קם, אני לא הייתי פועל נגדו במיידי, אבל בהחלט שם עליו עין.



אבל אתה מבין את הבעיה? איפה בדיוק הקו עובר. תמיכה מהספה בבית? תמיכה בהפגנה? תמיכה בהפגנה אלימה? איפה הקו?

מנותק Rafoe

  • מנהל(ת) גלובלי(ת)
  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 11045
  • "וְהִתְנַחַלְתֶּם אֶת-הָאָרֶץ" (במדבר, לג, נד')
ציטוטים חשובים
« להגיב #14 ב- : מאי 11, 2011, 19:01:40 »
אבל אתה מבין את הבעיה? איפה בדיוק הקו עובר. תמיכה מהספה בבית? תמיכה בהפגנה? תמיכה בהפגנה אלימה? איפה הקו?
אני לא מומחה משפטי (אני משאיר את זה למי שכן מבין), אבל בהחלט צריך לקחת בחשבון שהסיכוי שאדם שתומך במרגלת שסיכנה חיי חיילים ואזרחים, יפעל בעצמו.
http://www.youtube.com/user/rafoe10
https://twitter.com/RafoeJTF
    http://gplus.to/rafoe
https://www.facebook.com/RafoeJTF
جيش يوشع سيعود  (ג'ייש יהושע סעופא יעוד) - צבא יהושע עוד ישוב!

מנותק Yariv

  • משתמש(ת) מוכר(ת)
  • *
  • הודעות: 65
ציטוטים חשובים
« להגיב #15 ב- : מאי 11, 2011, 21:09:23 »
אבל אתה מבין את הבעיה? איפה בדיוק הקו עובר. תמיכה מהספה בבית? תמיכה בהפגנה? תמיכה בהפגנה אלימה? איפה הקו?

הפתרון המתבקש הוא משטרת המחשבות כמובן. אפילו מי שיחשוב בעתיד לתמוך בה או בכל גורם שקשור לשמאל באשר הוא - מליברמן ומועצת יש"ע הבולשביקים ועד יוסי ביילין המשקפופר צריך להיענש בזפת רותחת, כולל ילדים שעוד לא נולדו.

מנותק אדם לא שפוי

  • משתמש(ת)
  • חבר(ה) מקצועי(ת)
  • *
  • הודעות: 965
ציטוטים חשובים
« להגיב #16 ב- : מאי 11, 2011, 22:32:42 »
הפתרון המתבקש הוא משטרת המחשבות כמובן. אפילו מי שיחשוב בעתיד לתמוך בה או בכל גורם שקשור לשמאל באשר הוא - מליברמן ומועצת יש"ע הבולשביקים ועד יוסי ביילין המשקפופר צריך להיענש בזפת רותחת, כולל ילדים שעוד לא נולדו.


בדיוק!

 ;D

מנותק Rafoe

  • מנהל(ת) גלובלי(ת)
  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 11045
  • "וְהִתְנַחַלְתֶּם אֶת-הָאָרֶץ" (במדבר, לג, נד')
ציטוטים חשובים
« להגיב #17 ב- : מאי 11, 2011, 23:26:16 »
הפתרון המתבקש הוא משטרת המחשבות כמובן. אפילו מי שיחשוב בעתיד לתמוך בה או בכל גורם שקשור לשמאל באשר הוא - מליברמן ומועצת יש"ע הבולשביקים ועד יוסי ביילין המשקפופר צריך להיענש בזפת רותחת, כולל ילדים שעוד לא נולדו.

מצחיק שאתה אומר את זה, בהתחשב בעובדה שמשטרת מחשבות כבר קיימת.
http://www.youtube.com/user/rafoe10
https://twitter.com/RafoeJTF
    http://gplus.to/rafoe
https://www.facebook.com/RafoeJTF
جيش يوشع سيعود  (ג'ייש יהושע סעופא יעוד) - צבא יהושע עוד ישוב!

מנותק אדם לא שפוי

  • משתמש(ת)
  • חבר(ה) מקצועי(ת)
  • *
  • הודעות: 965
ציטוטים חשובים
« להגיב #18 ב- : מאי 12, 2011, 09:45:56 »
מצחיק שאתה אומר את זה, בהתחשב בעובדה שמשטרת מחשבות כבר קיימת.

הסבר, פרט ונמק.

מנותק Rafoe

  • מנהל(ת) גלובלי(ת)
  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 11045
  • "וְהִתְנַחַלְתֶּם אֶת-הָאָרֶץ" (במדבר, לג, נד')
ציטוטים חשובים
« להגיב #19 ב- : מאי 12, 2011, 15:24:12 »
הסבר, פרט ונמק.
לא צריך להסביר למי שחי בארץ.
אנשים יודעים למה אני מתכוון.

אבל בכל זאת לדוגמא: http://hayamin.org/forum/index.php/topic,33745.0.html
« עריכה אחרונה: יוני 17, 2012, 17:29:48 על ידי Rafoe »
http://www.youtube.com/user/rafoe10
https://twitter.com/RafoeJTF
    http://gplus.to/rafoe
https://www.facebook.com/RafoeJTF
جيش يوشع سيعود  (ג'ייש יהושע סעופא יעוד) - צבא יהושע עוד ישוב!

מנותק El Blanco

  • אדמין הפורום
  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 10516
ציטוטים חשובים
« להגיב #20 ב- : מאי 12, 2011, 15:29:48 »
זה אחד מעניין
"ביום פקודה יוציאו המתנחלים להורג חברי-כנסת וקציני צה"ל" (בנימין בן אליעזר, דבר, 1.6.89).

מה דעתך רון, הדבר יתממש?

לך תדע  :old_rolleyes:

מנותק אדם לא שפוי

  • משתמש(ת)
  • חבר(ה) מקצועי(ת)
  • *
  • הודעות: 965
ציטוטים חשובים
« להגיב #21 ב- : מאי 13, 2011, 21:05:05 »
לא צריך להסביר למי שחי בארץ.
אנשים יודעים למה אני מתכוון.

אני חי בארץ ואין לי שמץ של מושג על איזו משטרת מחשבות אתה מדבר. אם תואיל בטובך להביא דוגמאות ספציפיות זה יהיה נחמד.

מנותק Yariv

  • משתמש(ת) מוכר(ת)
  • *
  • הודעות: 65
ציטוטים חשובים
« להגיב #22 ב- : מאי 14, 2011, 12:25:11 »
לך תדע  :old_rolleyes:

מה שבטוח, רון בן מיכאל לא יהיה מאלה שיעשו משהו בנידון. הוא יישב בבית וישפריץ רעל מאחורי המקלדת. זה מנחם לדעת כמה אפסית ההשפעה של אנשים כאלה. איזה כיף שרוב האנשים הם נורמלים אחרי הכל.

מנותק אדם לא שפוי

  • משתמש(ת)
  • חבר(ה) מקצועי(ת)
  • *
  • הודעות: 965
ציטוטים חשובים
« להגיב #23 ב- : מאי 14, 2011, 14:50:02 »
מה שבטוח, רון בן מיכאל לא יהיה מאלה שיעשו משהו בנידון. הוא יישב בבית וישפריץ רעל מאחורי המקלדת. זה מנחם לדעת כמה אפסית ההשפעה של אנשים כאלה. איזה כיף שרוב האנשים הם נורמלים אחרי הכל.

לא יעשה כלום? הוא יקרא תהילים! היש בנמצא ריטואל דתי פרקטי יותר?

מנותק לוחם סיירת

  • חבר(ה) בכיר(ה)
  • *
  • הודעות: 1108
ציטוטים חשובים
« להגיב #24 ב- : מאי 17, 2011, 13:25:10 »
ערבים = נאצים =עמלק! . זה אותו דבר.
{א} שִׁיר לַמַּעֲלוֹת אֶשָּׂא עֵינַי אֶל הֶהָרִים מֵאַיִן יָבֹא עֶזְרִי: {ב} עֶזְרִי מֵעִם יְהוָה עֹשֵׂה שָׁמַיִם וָאָרֶץ: {ג} אַל יִתֵּן לַמּוֹט רַגְלֶךָ אַל יָנוּם שֹׁמְרֶךָ: {ד} הִנֵּה לֹא יָנוּם וְלֹא יִישָׁן שׁוֹמֵר יִשְׂרָאֵל: {ה} יְהוָה שֹׁמְרֶךָ יְהוָה צִלְּךָ עַל יַד יְמִינֶךָ: {ו} יוֹמָם הַשֶּׁמֶשׁ לֹא יַכֶּכָּה וְיָרֵחַ בַּלָּיְלָה: {ז} יְהוָה יִשְׁמָרְךָ מִכָּל רָע יִשְׁמֹר אֶת נַפְשֶׁךָ: {ח} יְהוָה יִשְׁמָר צֵאתְךָ וּבוֹאֶךָ מֵעַתָּה וְעַד עוֹלָם:

פרק תהילים זה יהיה לרפואת יניב בן ענת הי"ו