ניסיון נחמד, אבל לא.
פרקי דרבי אליעזר ל' :"רבי ישמעאל אומר, חמשה עשר דברים עתידין בני ישמעאל לעשות בארץ באחרית הימים. ואלו הן, ימדדו את הארץ בחבלים, ויעשו בית הקברות למרבץ צאן אשפתות, וימדדו בהם ומהם על ראשי ההרים, וירבה השקר, ותגש האמת, וירחק חק מישראל, וירבו עונות בישראל, שני תולעת כצמר, ויקמל הניר והקלמוס, ויפסל סלע מלכות, ויבנו את הערים החרבות, ויפנו הדרכים, ויטעו גנות ופרדסים, ויגדרו פרצות חומות בית המקדש, ויבנו בנין בהיכל."
נתחיל, בתקופה שהספר נכתב, למרות שהיהדות טוענת שמי שכתב את הספר הוא רבי אליעזר בן הורקנוס תנא מן המאה ה2, אבל בגלל שבספר יש אזכורים על האסלאם, מוחמד, התנגדות לשלטון המוסלמי וכן', לכן החוקרים טוענים שהוא נכתב בין סוף המאה ה7 לסוף המאה ה8, ואם אתה לא מאמין לחוקרים, גם רבי אברהם זכות אמר זאת. אז פסלתי את עניין "נבואת כיפת הסלע".
בקשר לשאר, הכל שם מעורפל " ימדדו את הארץ בחבלים" זה יכול להיות שהם נלחמים ורבים על הארץ הזאת או מחלקים אותה. בית הקברות זה רק אומר שיש המון גופות, שזה באמת דבר כללי וכן'.
עוד דבר מוזר הוא אם נכתב שבאחרית הימים יבנה כיפת הסלע, למה אנחנו 1200 שנה באחרית הימים והמשיח עדיין לא הופיע?
ועתידים בני ישמעאל לשלוט על ארץ הקדושה זמן הרבה בשעה שהיא ריקה מכל, כמו שהמילה שלהם היא ריקה בלי שלמות. והם יעכבו את בני ישראל לשוב למקומם, עד שישלם הזכות של בני ישמעאל. "
הזוהר נכתב במאה ה13, המוסלמים שלטו פה עוד במאה ה8 , אין פה שום גילוי מדהים.
מסכת סוטה דף מ''ט:
בסוף הגלות לפני ביאת המשיח:
* חוצפה יסגי (החוצפה תרבה).- כללי מאוד ומעורפל מאוד.
* ויוקר יאמיר (אינפלציה). - רש"י פירש זאת ע"י כך שכולם עסוקים במשתאות ובחגיגות, הוא לא דיבר על אינפלציה.
* הגפן תתן פריה (ולא כלפני כן שהארץ הייתה שוממה).- גפנים היו פה מאז ומתמיד גם בתקופה שהארץ הייתה "שוממה"
* והיין ביוקר (ובכל זאת מחיר היין יהיה יקר ביחס לשפע יבול הענבים).- לא מפתיע, חייבים להגיד דברים רעים, זה אחרית הימים.
* ומלכות תהפך למינות (כלומר, תהיה אז ממשלה בישראל ולא כבזמן הגלות, אך הממשלה תהיה ממשלת כפירה ולא תנהג על פי ההלכה היהודית).
* ואין תוכחת (יהיה קשה להוכיח אדם. במקום להתבייש ולהתנצל הוא יגיב בעזות).- מינות זה לא כפירה, ע"פ חז"ל מינים הם תלמידי ישו, יהודים שהתנצרו או נהיו משיחיים.
* בית הועד ( מקום שמתוועדים בו לחוקק חוקים) יהיה לזנות. (במקום שיחוקקו בו חוקים האוסרים נדה ועריות וכפירה, ידברו שם בעדם. בניגוד גמור לאמור בתורה: ''ולא תתורו אחרי לבבכם[אלה מחשבות כפירה] ואחרי עיניכם [זו זנות העיניים] אשר אתם זונים אחריהם'').- מלבד הסהנדרין, כל בית משפט או בית מחוקקים בהיסטוריה נחשב ל"זנותי" ע"פ היהדות, זה לא היה הימור כזה גדול.
* והגליל יחרב (קטיושות והפצצות על אצבע הגליל) והגולן יאשם (יהיה שממה).- הגולן לא שממה והגליל לא נחרב.
* ואנשי הגבול יסובבו (יש"ע? ) מעיר לעיר ולא יחוננו.- מה הקשר ליש"ע? זה מעורפל מאוד ובלתי ניתן להבנה מה הכוונה.
* וחכמת הסופרים (תלמידי חכמים) תסרח (בעיני הבריות), ויראי חטא (ציבור שומרי המצוות) ימאסו (תדמיתם תהיה מאוסה. וכפי שעינינו רואות את המתרחש בהשפעת התקשורת התשקורתית).-ומה זה שונה מכל תקופה מאז הגלות, תמיד ראו את היהודים שומרי המצוות כמאוסים, שוב לא הימור גדול.
* והאמת תהא נעדרת- כללי מאוד, למה אין אמת היום, מי קובע? ומתי כן היה אמת? מה זה ה"אמת" הזו בכלל?
* נערים פני זקנים ילבינו (יביישו).- ובעבר לא היו שודדים או תוקפים זקנים?
* גדולים יעמדו מפני קטנים.- החיים זה לא ארץ נהדרת, הילדים לא שולטים או מפחידים מבוגרים.
* בן מנוול אב, בת קמה באמה, כלה בחמותה.- ברור שיכתבו את זה, הרי באחרית הימים חייבים שיעברו על חוקי התורה וכבד את אביך ואת אמך זה חוק חשוב.
* אויבי איש אנשי ביתו.- רחוק מהמציאות, זה לא שיש מלחמות בין האב לאישה או בין האב לבנים, לפחות לא ברוב הבתים.
* ופני הדור כפני הכלב. (א. הדור יהיה עז פנים וחצוף. ב. מה הכלב אמנם רץ לפני אדוניו, אך מסובב את ראשו לראות את כיוון האדון שמאחריו, ומפנה עצמו לרוץ לאותו כיוון, כן מנהיגי אותו הדור, במקום לרוץ לפני העם ולהנהיגם כראוי כפי שהאמת מחייבת יסובבו תמיד את ראשם לשמוע את דעת הקהל וישנו את דעותיהם בהתאם לסקרים. ג. מעניין. בגן הפעמון בירושלים התקיימה לפני מספר שנים תחרות כלבים, אשר נושאה: הכלב הדומה ביותר לבעליו. תמונות הזוכים בשלושת המקומות הראשונים פורסמו בעיתונים בסמוך לתמונת בעליהם).-כללי מאוד, לרוב הדור לומד מהמנהיגים, לא צריך להיות גאון לומר את זה
* והבן אינו מתבייש באביו.-ולמה אתה חושב שמרבית הילדים כיום שמים זין על המבוגרים?