כתב נושא: מילים ללא משמעות  (נקרא 3092 פעמים)

0 משתמשים ו- 1 אורח נמצאים בנושא זה.

מנותק yossso

  • חבר(ה) מקצועי(ת)
  • *
  • הודעות: 838
  • "...ובחרת בחיים..." (דברים ל, יט)
    • אני בפייסבוק
מילים ללא משמעות
« ב- : נובמבר 23, 2010, 01:03:44 »
פתחתי בלוג חדש בשם זה, שבו אנתח מושגים השגורים בשפתנו, שבבדיקה מעמיקה מסתבר שהם הבלים.

http://israblog.nana10.co.il/blogread.asp?blog=722683

זה יעזור לענות לתעמולה הערבית והשמאלנית. אני גם אוהב לנתח מילים לעומקן, וכשאוהבים לעשות משהו אז גם עושים אותו בהרבה מרץ.

אתם מוזמנים לצרף כאן מילים שנראות לכם בעיתיות או כאלו שלא ידעתם מה לענות עליהן בעימות מול אויבי הארץ. כולנו התרגלנו אל מילון מונחים ישראלי ולחלק מהמילים בהם אנו משתמשים אין שום משמעות, אני מאמין שזהו שורש הבעיה ושמכאן נובעים נצחונות השמאל בדו-שיח, כשהם קורים - כי הוא בעצמו המציא את המילים ואת המשמעויות שלהם, ולא כי "השמאל חכם יותר", כי הוא לא, הם כמו רובוטים - עיוורון מוחלט באמונה הנאו-מרקסיסטית שלהם - "דת ללא אלוקים" כפי שכינתה זאת אן קולטר בספרה G-dless. אבל הרבה מהם לומדים את הלשון העברית על בוריה. כל מי שגדל בבית ספר ישראלי חילוני, יודע שהמורות המרושעות ביותר הם המורות ללשון. - זוהי עובדה, לא דעה. הבוגד פרופ' חומסקי, הוא דוקטור לבלשנות. זה לא מקרה - שמאלנים אוהבים את המקצועות הבאים: פסיכולוגיה, פסיכיאטריה, סוציולוגיה, לשון, עבודה סוציאלית, פקידות סעד, אזרחות.
"לוּלֵי ה' שֶׁהָיָה לָנוּ בְּקוּם עָלֵינוּ אָדָם : אֲזַי חַיִּים בְּלָעוּנוּ בַּחֲרוֹת אַפָּם בָּנוּ : ... : בָּרוּךְ ה' שֶׁלֹּא נְתָנָנוּ טֶרֶף לְשִׁנֵּיהֶם" (תהלים קכד; ב-ג, ו)

"...לֹא בְחַיִל וְלֹא בְכֹחַ כִּי אִם בְּרוּחִי אָמַר ה' צְבָאוֹת" (זכריה ד, ו)
"...לֶב מֶלֶךְ בְּיַד ה'..." (משלי כא, א)