כתב נושא: המסתננים הזרים  (נקרא 18392 פעמים)

0 משתמשים ו- 1 אורח נמצאים בנושא זה.

מנותק Rafoe

  • מנהל(ת) גלובלי(ת)
  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 11045
  • "וְהִתְנַחַלְתֶּם אֶת-הָאָרֶץ" (במדבר, לג, נד')
המסתננים הזרים
« ב- : אוקטובר 14, 2010, 15:05:39 »
סוגיית המהגרים הזרים היא אחת הסוגיות הנידונות ביותר בעולם המערבי והמפותח היום.
אין מדינה מפותחת היום שאין בה אוכלוסייה של מהגרים זרים.
עיקר המהגרים למדינות המפותחות מגיעים, מטבע הדברים, ממדינות העולם השלישי.
אירופה, יבשת נוצרית בהוויתה, החלה לקבל מהגרים ופליטים שאינם נוצרים (מוסלמים ובני דתות אחרות) לאחר מלחמת העולם השנייה (לאחר נפילתן של המשטרים הגזעניים והקמתן של משטרים דמוקרטיים), ולאחר סיום הקולוניאליזם האירופי על מדינות מעבר לים (תהליך שהחל משנות ה-50 ונמשך עד שנות ה-70).
היו גם תושבים (שחיו תחת הקולוניאליזם האירופי) שהעדיפו להגר ל"מדינת האם" וקיבלו אזרחות יחד עם בני משפחותיהם (לדוגמא: הודים בבריטניה, ואלג'יראים בצרפת).
לא ארחיב יותר מדי על נושא המהגרים המוסלמים באירופה, אך רק אציין שכבר היום אפשר לקבוע שההגירה המוסלמית שינתה את אירופה ואפשר לומר בוודאות שאירופה של היום היא לא אירופה הקלאסית (הלבנה והנוצרית), ועקב שיעורי ההגירה הגבוהים (שאומנם לא נמשכים באותו קצב, אך עדיין ממשיכים) ושיעורי היילודה המוסלמית (שגבוהים פי כמה משיעורי היילודה של הנוצרים) ממשיכים לשנות את אירופה, ורבים (באירופה ומחוצה לה) קובעים היום שאירופה תהפוך ליבשת איסלאמית בעשורים הקרובים.
ההגירה המוסלמית היא גם אחת הסיבות לעלייתן של מפלגות הימין בחלק ממדינות האיחוד.
להלן תמצית המצב באירופה:
http://hayamin.org/forum/index.php/topic,322.0.html
http://hayamin.org/forum/index.php/topic,12564.0.html
http://hayamin.org/forum/index.php/topic,38538.0.html
http://hayamin.org/forum/index.php/topic,23650.0.html
http://hayamin.org/forum/index.php/topic,27757.0.html
http://hayamin.org/forum/index.php/topic,39073.0.html
http://hayamin.org/forum/index.php/topic,39088.0.html
http://hayamin.org/forum/index.php/topic,40030.0.html
http://hayamin.org/forum/index.php/topic,41520.0.html
http://hayamin.org/forum/index.php/topic,42182.0.html
http://hayamin.org/forum/index.php/topic,42237.0.html

https://www.youtube.com/watch?v=_kKkY5EpVpY


בעשרים שנה האחרונות החל זרם מוגבר מאד של מהגרי עבודה זרים להיכנס גם למדינת ישראל (חלקם נכנסו באופן חוקי, וחלק הסתננו באופן לא חוקי).
ראוי לציין שחלק מהזרים שהגיעו הנה החל משנת 1989 (אז החלה ה"אינתיפאדה" הראשונה) הובאו ביוזמת המדינה כדי למלא את החלל שנוצר בעקבות הסגר על יהודה ושומרון,שבעקבותיו נוצר חוסר בעובדים שיעבדו בעבודות שבהם היו עובדים ה"פלסטינים" (בנייה, חקלאות, וכו').
העובדים הזרים לא עבדו רק ב"עבודה ערבית", אלא גם בעבודות שהישראלים לא רצו לעבוד בהם (נקיון, סיעוד, וכו').
המדינה (משרד הפנים) נותנת אישור שהייה ואשרת עבודה לזמן מסויים לעובד הזר, כשבסיום התקופה הקצובה הוא אמור לחזור לארץ מוצאו.
תופעה נוספת שהחלה בעשור האחרון היא הסתננות של מהגרי עבודה אפריקאים (בעיקר מסודן ואריתראה) דרך גבול הדרום (הפרוץ) עם מצרים בסיוע הבדואים.
הבדואים בסיני מעבירים את המסתננים האפריקאים דרך סיני עד לגבול עם ישראל, ושם המסתננים עוברים לחסותם של הבדואים בנגב (שעובדים בשיתוף פעולה עם אחיהם מסיני), שמסייעים להם להגיע לערים ישראליות כדי למצוא עבודה (אותם מסתננים כמובן משלמים לבדואים כדי שיסייעו להם להסתנן לישראל).
בעקבות התופעה של עובדים זרים רבים שתם אישור שהייתם בארץ (ובמקום לחזור לארצם החליטו להישאר באופן לא חוקי בישראל), החליטה ממשלת ישראל בשנת 2002 להקים את "יחידת אכיפה לזרים", ופעולותיה משולבות עם "יחידת עוז" (היחידה המבצעית לגירוש עובדים זרים ושוהים בלתי חוקיים) - 2 היחידות שייכות למשרד הפנים.


בישראל אין מספר רשמי מוגדר של זרים (חוקיים ולא חוקיים):
- לפי משרד התמ"ת יש בישראל כ-200 אלף זרים.
-לפי משרד הפנים יש בישראל למעלה מ-250 אלף זרים.
-לפי הערכות מומחים שונים ואמצעי התקשורת יש בישראל 200-300 אלף זרים.
-המספר הגבוה ביותר ניתן בתכניתו של חיים הכט בערוץ 2, "עבודה עברית" ששודרה באוקטובר 2010, ושם הובא המספר  450 אלף זרים.
(*המספרים כוללים גם עובדים ערבים מיהודה ושומרון שעובדים בתוך ה"קו הירוק" באופן חוקי ובאופן לא חוקי).


בניגוד לדו-שיח הפתוח המתקיים באירופה לגבי בעיית המהגרים הזרים (זהו נושא שנידון רבות גם בתקשורת וגם בבתי הנבחרים), בישראל ישנה אדישות לעניין מצד הציבור והפוליטיקאים (במקרה הטוב), וסיוע לשוהים בלתי חוקיים והעלמת מידע מהציבור ע"י התקשורת (במקרה הרע).
בעוד שבאירופה ישנו דיון על הסכנות הצפויות מהמהגרים המוסלמים (כבר היום ישנם ערים באירופה שיש בהם יותר מסגדים מאשר כנסיות) והאלימות שלהם (שהיא חלק מהתרבות האיסלאמית אליה הם משתייכים), בישראל כמעט ואין דיון תקשורתי וציבורי על הסכנות שנובעות מהזרים (החוקיים והלא חוקיים).
יותר מכך, ישנם ארגוני שמאל אנטי-יהודיים (ששמו להם למטרה להפוך את מדינת ישראל ל"מדינת כל אזרחיה") שרואים במאות אלפי הזרים שכאן הזדמנות פז לערער את הרוב היהודי במדינה.
בראש כל הארגונים הללו עומדת "הקרן לישראל החדשה" ("ישראל החדשה" היא מדינת כל אזרחיה ולאומיה) - הארגון הזה ממומן ע"י האיחוד האירופי וע"י גורמים אנטישמיים נוספים (פרטיים וציבוריים) מחו"ל.
ארגון זה מקצה חלק נכבד מתקציבו כדי לממן ארגוני סיוע לכל אותם מסתננים זרים (בין היתר ע"י הסתרתם מרשויות ההגירה, וארגון הפגנות למען השארתם בארץ).
גם התקשורת הישראלית (שמורכבת ברובה מאנשי השמאל האנטי-יהודי) משתפת פעולה עם אותם ארגונים ששמו להם למטרה לחסל את צביונה היהודי של המדינה.
זה בא לידי ביטוי בעיקר ע"י תעמולות (שמתיימרות להיות כתבות) בערוצי התקשורת השונים (אינטרנט, רדיו, טלוויזיה, ועיתונים) שנועדו להציג את אותם זרים כ-"פליטים".

ציטוט
*אציין שההגדרה של 'פליט' הוא אדם שנמלט מביתו או מארצו בגלל מלחמה או משום שהוא נרדף בה מחמת גזעו, דתו, לאומיותו, מוצא אתני, חברותו בתנועה חברתית מסוימת או דעותיו הפוליטיות (אוסיף גם שעל פי אמנת הפליטים הבינלאומית הפליט יקבל מקלט במדינה הראשונה אליה הוא מגיע).

מכיוון שסודן ואריתריאה אינן גובלות בישראל, כל פליט שבורח ממדינות אלה אמור לקבל מקלט במצרים (המדינה הראשונה שגובלת עם סודן), ולכן הטענה של השמאל שישראל צריכה לדאוג ל"פליטים" אלו היא לא רלוונטית - גם משום שישראל לא מחוייבת להעניק להם מקלט (עפ"י האמנה הבינלאומית), וגם משום שהם כלל לא פליטים שנמצאים בסכנת חיים.
זה לא יהיה מופרך לקבוע ש"סכנת החיים" היחידה שהם נמצאים בה אם יחזרו לארצותיהם היא "סכנת חיים כלכלית" (הסיבה שלשמה הם הגיעו הנה היא להרוויח יותר כסף).
ישנם גם כאלה שעושים שימוש ציני בשואה כדי לשכנע את הציבור הישראלי ש"אסור לעם שעבר שואה לגרש פליטים" (שזו עוד טקטיקה על מנת "לעצב" את דעת הקהל).
דרך נוספת שבה משתמשת התקשורת היא לשדר הפגנות תמיכה "המוניות" של ארגוני השמאל באותם "פליטים", אך לא לשדר הפגנות מחאה של התומכים בגירוש הזרים (וכך בעצם ליצור את הרושם בציבור שיש רוב בעם להשארתם של הזרים).
הנה מקצת מהתעמולות (כתבות) של התקשורת הישראלית על הזרים:
- השימוש בשואה.
http://yes.walla.co.il/?w=/7801/1730649 - פה מדובר בסרט תעמולתי באורך של 50 דקות. שימו לב לדקה ה-34:20, שם ה"אם" מדריכה את הילדה איך לדבר עם המשטרה, ואת הרגע שהילדה אומרת "אני ויזה של אמא שלי" (שאלי ישי אמר בכנסת "בייבי ויזה", כל השמאלנים צעקו "חשוך", ו"גזען"), ולדקה ה-43:10, שם תראו את הזרים טובלים בירדן ומתפללים ל"משיח".

ישנם שמאלנים שאף משתמשים ללא כל בושה בציטוטי פסוקים מן התורה (ובייחוד הפסוק "ואהבת את הגר") על מנת ליצור הטעייה בקרב הציבור שגירושם של הזרים הוא מעשה שמנוגד לתורה וליהדות (מה שכמובן לא נכון).
הנה פרשנות מדוייקת יותר לתורה בעניין זה:
ציטוט
לֹא-תִכְרֹת לָהֶם וְלֵאלֹהֵיהֶם בְּרִית. לֹא יֵשְׁבוּ בְּאַרְצְךָ פֶּן יַחֲטִיאוּ אֹתְךָ לִי: כִּי תַעֲבֹד אֶת-אֱלֹהֵיהֶם, כִּי יִהְיֶה לְךָ לְמוֹקֵש (שמות כג', לב'-לג').
הַחֲרֵם תַּחֲרִים אֹתָם לֹא תִכְרֹת לָהֶם בְּרִית וְלֹא תְחָנֵּם (דברים ז', ב').

התקשורת הישראלית והממשלה לא נותנות את דעתם על הסכנות הנובעות מאותם זרים, כמו למשל:

*ריבוי מסגדים וכנסיות מאולתרות (בעיקר בדרום ת"א, אבל לא רק שם).
*התבוללות - כבר היום יש לא מעט ישראלים וישראליות שבאו בקשרי נישואין עם הזרים (ישנם זרים שמנצלים את הישראלים כדי לקבל אזרחות).
*יש מספר לא קטן של מסתננים נוצרים מהפיליפינים שחברים בארגונים מסיונרים שמטרתם העיקרית היא להמיר יהודים לנצרות.
*ריבוי מקרי האלימות - המסתננים המוסלמים משתייכים לתרבות האיסלאמית (שאנו מכירים אותה אצל הערבים) ואנו יודעים מה יחס האסלאם לגבי יהודים - ישנם מקרים רבים שהתקשורת כלל לא 
  מדווחת על מקרי אלימות ואונס של המסתננים המוסלמים, אלא רק על מקרים קיצוניים:  http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3929013,00.html
*מספרם הרב של הזרים (בנוסף לקרוב ל-2 מליון של "ערביי ישראל") יביא לכך שמדינת ישראל תאבד את האופי היהודי שלה.
  הדור הבא של הזרים האלה כבר לא יהיו עובדי סיעוד ובניין אלא ידרשו את שינוי אופי המדינה (שינוי ההמנון והדגל, הקמת מסגדים וכנסיות   חוקיות, ביטול 'חוק השבות', ביטול הרבנות הראשית, 
  הענקת מעמד שווה לחגיהם המוסלמיים והנוצריים כמו החגים היהודיים, וכו').


נקודת השקפה נוספת בנוגע המסתננים הסודאנים היא העמדה של יהודים יוצאי אתיופיה.
למי שלא יודע - לא כל יהודי אתיופיה עלו לישראל במטוסים ישר מאתיופיה לישראל ("מבצע שלמה" - 1991), אלא במבצע מוקדם יותר ("מבצע משה" - 1984) הועלו כ-7000 יהודי אתיופיה.
היהודים שהועלו ב"מבצע משה" עברו מסע רגלי קשה מכפריהם אשר באתיופיה עד שהגיעו למחנות המעבר בסודאן השכנה.
בדרך למחנות המעבר בסודאן הסודאנים המוסלמים אנסו, שדדו, ורצחו יהודים רבים.
השמאלנים, המחשיבים עצמם להומאניים וליברליים, מעדיפים לדאוג לזרים שרצחו בבני עמינו שהיו בדרכם לארץ ישראל ואפילו לא מתחשבים ברגשותיהם של אלפי יהודים יוצאי אתיופיה שסבלו רבות מהסודאנים המוסלמים (זה בערך כמו שפושע מלחמה נאצי יבקש מקלט בישראל, ויקבלו את בקשתו ללא התחשבות בניצולי השואה).
הנה נקודת המבט של חלק מיוצאי אתיופיה: http://www.news1.co.il/Archive/003-D-50181-00.html
http://hayamin.org/forum/index.php/topic,35504.0.html

לסיכום, עלינו לזכור גם שרוב רובם של הערבים (המכנים עצמם כיום "פלסטינים") היום בארץ ישראל הם צאצאים של מהגרי עבודה מהמזרח התיכון (שיא ההגירה הייתה ב-30 שנות המנדט הבריטי), והיום הם תובעים מאיתנו (בגיבוי מהעולם) עצמאות על אדמת יהודה ושומרון ורצועת עזה (ובעתיד גם על הנגב והגליל).
אז לא הייתה מדינת ישראל ולא היה מה לעשות בקשר לזה, אבל היום אפשר וחייב ללמוד מהעבר ולמנוע תביעות עתידיות מצד הדור הבא של הזרים שנמצאים פה היום.




קישורים נוספים:
------------

"המכון הישראלי לדמוקרטיה":      http://www.idi.org.il/BreakingNews/Pages/235.aspx - עליית הימין באירופה.
                            http://www.idi.org.il/Parliament/2009/Pages/2009_62/F_62/f_62.aspx - המוסלמים באירופה.

תעמולות למען השארת הזרים וילדיהם בארץ:   
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3931953,00.html
                                                            http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3936203,00.html
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3928307,00.html                                                                                                                     
http://hayamin.org/forum/index.php/topic,35610.0.html

"ויקיפדיה":  http://he.wikipedia.org/wiki/%D7%A4%D7%9C%D7%99%D7%98 - מיהו 'פליט'.
         http://he.wikipedia.org/wiki/%D7%9E%D7%91%D7%A6%D7%A2_%D7%9E%D7%A9%D7%94 - "מבצע משה"
   
                                                               
אתר המרכז מידע רחב על הפולשים הכושים: http://mistanenim.blogspot.co.il/
וזה ערוץ היוטיוב שלהם: http://www.youtube.com/user/mistanenim                                                     
                                                               
                                                                                                                               

                                                               
« עריכה אחרונה: ינואר 01, 2016, 14:55:03 על ידי Rafoe »
http://www.youtube.com/user/rafoe10
https://twitter.com/RafoeJTF
    http://gplus.to/rafoe
https://www.facebook.com/RafoeJTF
جيش يوشع سيعود  (ג'ייש יהושע סעופא יעוד) - צבא יהושע עוד ישוב!

מנותק Alex37

  • חבר(ה) מקצועי(ת)
  • *
  • הודעות: 879
  • תחי יהודה!
המסתננים הזרים .
« להגיב #1 ב- : אוקטובר 14, 2010, 15:24:42 »
הבעיה היא לא "מהגרים" (או מסתננים). רוב המשפחות בארץ הינן צאצאים של יהודים שעלו לארץ, כלומר היגרו (חלק נאלצו "להסתנן" לפה בגלל הבריטים הנאצים יש"ו). הבעיה היא גויים. אין לנו בעיה של "מהגרים" ו"מהגרים לא-חוקיים", הבעיה היחידה שיש לנו היא פלישה והתרבות של גויים בארץ ישראל (וכן עצם קיומם של השמאלנים והשמאלנות הוא בעיה חמורה, יש להשמיד את השמאל ואת התבוסתנות הגלותית שעמנו סובל ממנה). קרא לאוייב בשמו. אני בהחלט לא מתנגד ל"מהגרים" יהודים. אני מתנגד לגויים. "עם לבדד ישכן ובגויים לא יתחשב". צריך לעודד כל גוי באשר הוא לעזוב את הארץ, וכן למנוע כניסה של גויים לכאן. ולגבי אירופה - לא אכפת לי אם היא תתאסלם, תחזור לנצרות, או תהפוך לבודהיסטית. סופה של אירופה הוא הרס מוחלט ולא מתפשר.                          
« עריכה אחרונה: אוקטובר 14, 2010, 15:34:19 על ידי Alex37 »
כל דור שאינו נבנה בימיו [בית-המקדש] מעלין עליו כאילו הוא החריבו. תלמוד-ירושלמי, מסכת יומא, א'.

מנותק Rafoe

  • מנהל(ת) גלובלי(ת)
  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 11045
  • "וְהִתְנַחַלְתֶּם אֶת-הָאָרֶץ" (במדבר, לג, נד')
המסתננים הזרים .
« להגיב #2 ב- : אוקטובר 14, 2010, 15:41:53 »
הבעיה היא לא "מהגרים" (או מסתננים). רוב המשפחות בארץ הינן צאצאים של יהודים שעלו לארץ, כלומר היגרו (חלק נאלצו "להסתנן" לפה בגלל הבריטים הנאצים יש"ו). הבעיה היא גויים. אין לנו בעיה של "מהגרים" ו"מהגרים לא-חוקיים", הבעיה היחידה שיש לנו היא פלישה והתרבות של גויים בארץ ישראל (וכן עצם קיומם של השמאלנים והשמאלנות הוא בעיה חמורה, יש להשמיד את השמאל ואת התבוסתנות הגלותית שעמנו סובל ממנה). קרא לאוייב בשמו. אני בהחלט לא מתנגד ל"מהגרים" יהודים. אני מתנגד לגויים. "עם לבדד ישכן ובגויים לא יתחשב". צריך לעודד כל גוי באשר הוא לעזוב את הארץ, וכן למנוע כניסה של גויים לכאן. ולגבי אירופה - לא אכפת לי אם היא תתאסלם, תחזור לנצרות, או תהפוך לבודהיסטית. סופה של אירופה הוא הרס מוחלט ולא מתפשר.                          
אתה צודק, ולכן אני כל הזמן חוזר על המילה 'זרים' - יהודי שמהגר לארץ (עושה עלייה) הוא לא זר (זר הוא גוי).
וכל המסתננים המוסלמים מאפריקה, הנוצרים ממזרח אירופה והפיליפינים, ושאר עובדי האלילים מאסיה הם סכנה לעם ישראל (עבודה זרה, התבוללות, וכו').
http://www.youtube.com/user/rafoe10
https://twitter.com/RafoeJTF
    http://gplus.to/rafoe
https://www.facebook.com/RafoeJTF
جيش يوشع سيعود  (ג'ייש יהושע סעופא יעוד) - צבא יהושע עוד ישוב!

מנותק Alex37

  • חבר(ה) מקצועי(ת)
  • *
  • הודעות: 879
  • תחי יהודה!
המסתננים הזרים .
« להגיב #3 ב- : אוקטובר 14, 2010, 16:06:49 »
צודק, גם "זרים" זו הגדרה טובה.      

מה שעצוב הוא, שבמדינתנו יש רוב של גויים. הרוב הזה כולל את העם-שלא-קיים ("פלסטינים"), הבדואים בנגב, הדרוזים הלא כל-כך נאמנים בגליל ובשאר הצפון, כושים מסתננים מסיני, פועלים זרים לא חוקיים שהחליטו שזו המדינה שלהם (והשמאל מאפשר להם לחיות פה, למרות שאין זו מדינתם), נוצרים שמנסים להפוך את ירושלים לעיר נוצרית, כל מיני סלאביים (לא יהודים) שבאו לפה בעקבות נפילתה של ברה"מ, כושים נוצרים שהחליטו לגנוב לנו את ההיסטוריה (ואת הארץ), ערבים מערב הסעודית שקונים פה אדמות, ועוד. היהודים הופכים למיעוט בארץ, מה שנותן לשמאלנים סיבה "מוצדקת" לנשל את המדינה מכל זכר ליהדות ולהפוך אותנו ל"מדינת כל אזרחיה". על כן יש לפעול נגד הגויים ונגד השמאלנים כמה שרק אפשר.                  
כל דור שאינו נבנה בימיו [בית-המקדש] מעלין עליו כאילו הוא החריבו. תלמוד-ירושלמי, מסכת יומא, א'.

מנותק Anti_Islam

  • חבר(ה) מוכר(ת)
  • *
  • הודעות: 100
המסתננים הזרים .
« להגיב #4 ב- : אוקטובר 14, 2010, 19:28:57 »
פתרון: דובדבן, ימ"מ, גדודי מסתערבים, שב"כ והמודיעין.

מנותק El Blanco

  • אדמין הפורום
  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 10516
המסתננים הזרים
« להגיב #5 ב- : אוקטובר 16, 2010, 15:43:45 »
המשך "כך"  :old_afro:

מנותק Rafoe

  • מנהל(ת) גלובלי(ת)
  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 11045
  • "וְהִתְנַחַלְתֶּם אֶת-הָאָרֶץ" (במדבר, לג, נד')
המסתננים הזרים
« להגיב #6 ב- : דצמבר 22, 2010, 21:21:09 »
יום אחרי ההפגנה בשכונת התקווה (נגד הפולשים), התקשורת האנטי יהודית עולה מדרגה בתעמולות.
והפעם: מתן במה מרכזית להתבוללות - http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4003118,00.html

למי שלא יודע - הישראלית המתבוללת שבכתבה היא יעל נצר (עבדה בעבר בערוץ הספורט).
אתם מבינים מי האנשים שעובדים בתקשורת? - מתבוללים מתיוונים.

שימו לב לציטוט הבא מהכתבה: "לֶני הקטן עבר ברית, אבל במשפחה חוגגים לא רק את חגי ישראל, אלא גם את החגים הנוצריים. "אני לא דתייה, אבל אני מדליקה נרות בשבת, ובן זוגי תמיד איתי. חגגנו את חנוכה, ונחגוג גם את חג המולד. מבחינתי, שנינו הרווחנו".

אתם הבנתם את זה?
לא רק מתבוללת, אלא גם מבזה את היהדות (מדליקה נרות, וגם חוגגת את הולדת ה"משיח").
http://www.youtube.com/user/rafoe10
https://twitter.com/RafoeJTF
    http://gplus.to/rafoe
https://www.facebook.com/RafoeJTF
جيش يوشع سيعود  (ג'ייש יהושע סעופא יעוד) - צבא יהושע עוד ישוב!

מנותק Rafoe

  • מנהל(ת) גלובלי(ת)
  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 11045
  • "וְהִתְנַחַלְתֶּם אֶת-הָאָרֶץ" (במדבר, לג, נד')
המסתננים הזרים
« להגיב #7 ב- : דצמבר 29, 2010, 21:57:50 »


צפו בוידאו הבא (ב-2 חלקים):
« עריכה אחרונה: יוני 19, 2012, 19:54:32 על ידי Rafoe »
http://www.youtube.com/user/rafoe10
https://twitter.com/RafoeJTF
    http://gplus.to/rafoe
https://www.facebook.com/RafoeJTF
جيش يوشع سيعود  (ג'ייש יהושע סעופא יעוד) - צבא יהושע עוד ישוב!

מנותק Rafoe

  • מנהל(ת) גלובלי(ת)
  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 11045
  • "וְהִתְנַחַלְתֶּם אֶת-הָאָרֶץ" (במדבר, לג, נד')
המסתננים הזרים
« להגיב #8 ב- : דצמבר 29, 2010, 21:59:10 »
עוד על האינטרס המצרי להעביר מוסלמים ונוצרים משטח מצרים לישראל: http://www.inn.co.il/News/News.aspx/213353
http://www.youtube.com/user/rafoe10
https://twitter.com/RafoeJTF
    http://gplus.to/rafoe
https://www.facebook.com/RafoeJTF
جيش يوشع سيعود  (ג'ייש יהושע סעופא יעוד) - צבא יהושע עוד ישוב!

מנותק Alex37

  • חבר(ה) מקצועי(ת)
  • *
  • הודעות: 879
  • תחי יהודה!
המסתננים הזרים
« להגיב #9 ב- : דצמבר 29, 2010, 22:22:53 »
בס"ד

כך נראה יום-שגרתי בסדום ועמורה:



לפחות עכשיו הסאפארי בחינם :yuck:. ותראו איך יהודונים מתיוונים-מתבוללים כנועים-מתרפסים תבוסתניים-התאבדותיים אובדניים-פייסנים עמלקים-אפוקליפטיים קומוניסטים-טוטאליטרים אליטיסטים-נאצים יש"ו שר"י מצטרפים לחיות-הפראיות הרצחניות!  >:(  >:( (הם יצאו מבועותיהם-המבודדות למחות על "גזענות" המקומיים, שנאנסים באכזריות-נאצית בידי הפולשים-הנאצים יש"ו שר"י האלה). ב"ה חסול-יחוסלון כל הנוכרים בא"י תובב"א  :fist: :nuke: :rapidfire:.               
     
כל דור שאינו נבנה בימיו [בית-המקדש] מעלין עליו כאילו הוא החריבו. תלמוד-ירושלמי, מסכת יומא, א'.

מנותק עדן איסקוביץ

  • חבר(ה) בכיר(ה)
  • *
  • הודעות: 1182
  • מוות לפלסטינאצים
המסתננים הזרים
« להגיב #10 ב- : ינואר 12, 2011, 03:09:16 »
בס"ד

שימו לב איך היהודונים המכוערים והנתעבים הללו מגינים בחירוף נפש על הפולשים האפריקניים נשאי נגיף האיידס, ימח שמם וזכרם! היהודונים האלה הם האויב המתועב ביותר של עמנו - מי יתן ויושמדו בידי הערבים הנאצים שהם מגינים עליהם, והלוואי ויאכלו אותם הקאניבלים הכושים המזוהמים הללו שר"י!
עדן איסקוביץ

מנותק zelhar

  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 4293
המסתננים הזרים
« להגיב #11 ב- : ינואר 12, 2011, 13:42:17 »
אוי זה נראה כמו אזור אסון. אתם יודעים איזה ריכוז של חיידקי שחפת היה בקהל הזה ?

מנותק עדן איסקוביץ

  • חבר(ה) בכיר(ה)
  • *
  • הודעות: 1182
  • מוות לפלסטינאצים
המסתננים הזרים
« להגיב #12 ב- : ינואר 12, 2011, 22:13:29 »
אוי זה נראה כמו אזור אסון. אתם יודעים איזה ריכוז של חיידקי שחפת היה בקהל הזה ?
[/quote
בס"ד
צודק
עדן איסקוביץ

מנותק Rafoe

  • מנהל(ת) גלובלי(ת)
  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 11045
  • "וְהִתְנַחַלְתֶּם אֶת-הָאָרֶץ" (במדבר, לג, נד')
המסתננים הזרים
« להגיב #13 ב- : ינואר 24, 2011, 18:27:03 »
ראיון חושפני עם סודני שהסתננן לישראל וחזר לארצו: http://hayamin.org/forum/index.php/topic,29676.0.html
http://www.youtube.com/user/rafoe10
https://twitter.com/RafoeJTF
    http://gplus.to/rafoe
https://www.facebook.com/RafoeJTF
جيش يوشع سيعود  (ג'ייש יהושע סעופא יעוד) - צבא יהושע עוד ישוב!

מנותק אדם לא שפוי

  • משתמש(ת)
  • חבר(ה) מקצועי(ת)
  • *
  • הודעות: 965
המסתננים הזרים
« להגיב #14 ב- : ינואר 24, 2011, 23:27:00 »
אוי זה נראה כמו אזור אסון. אתם יודעים איזה ריכוז של חיידקי שחפת היה בקהל הזה ?

לפחות לא היה בו חיידק גזענות. לך לאלי ישי וה"רב" עובדיה.

מנותק Rafoe

  • מנהל(ת) גלובלי(ת)
  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 11045
  • "וְהִתְנַחַלְתֶּם אֶת-הָאָרֶץ" (במדבר, לג, נד')
המסתננים הזרים
« להגיב #15 ב- : ינואר 25, 2011, 00:30:31 »
לפחות לא היה בו חיידק גזענות. לך לאלי ישי וה"רב" עובדיה.
אין פה שום קשר לגזענות.
ויש נקודה מאד חשובה בדברים שלו, ואם אתה לא מאמין לו אז בטוח תאמין ל-YNET (אותם אי אפשר להאשים ב"גזענות", נכון?):
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4002661,00.html
תתעלמו מהמילה פליטים (בתרגום משמאלנית לעברית זה פולשים).

או שאולי אתה חושד שYNET הוא אתר ימני ( :old_grin:), אז הנה לך הדר שטרימר האולטימטיבי:
« עריכה אחרונה: פברואר 19, 2012, 22:55:05 על ידי Rafoe »
http://www.youtube.com/user/rafoe10
https://twitter.com/RafoeJTF
    http://gplus.to/rafoe
https://www.facebook.com/RafoeJTF
جيش يوشع سيعود  (ג'ייש יהושע סעופא יעוד) - צבא יהושע עוד ישוב!

מנותק Rafoe

  • מנהל(ת) גלובלי(ת)
  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 11045
  • "וְהִתְנַחַלְתֶּם אֶת-הָאָרֶץ" (במדבר, לג, נד')
המסתננים הזרים
« להגיב #16 ב- : ינואר 26, 2011, 22:47:43 »
עוד על ההתבוללות עם הפולשים הזרים: http://www.hakolhayehudi.co.il/?p=3598
תודה לרון על הקישור  :old_afro:

ועוד על הדר שטרימר ערוץ 2 שמעודד להתבולל: http://hayamin.org/forum/index.php/topic,35990.0.html
« עריכה אחרונה: יוני 08, 2012, 19:20:11 על ידי Rafoe »
http://www.youtube.com/user/rafoe10
https://twitter.com/RafoeJTF
    http://gplus.to/rafoe
https://www.facebook.com/RafoeJTF
جيش يوشع سيعود  (ג'ייש יהושע סעופא יעוד) - צבא יהושע עוד ישוב!

מנותק Rafoe

  • מנהל(ת) גלובלי(ת)
  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 11045
  • "וְהִתְנַחַלְתֶּם אֶת-הָאָרֶץ" (במדבר, לג, נד')
המסתננים הזרים
« להגיב #17 ב- : פברואר 12, 2011, 19:44:09 »
מאמר טוב על הפולשים, ומי מממן אותם: http://www.kr8.co.il/BRPortal/br/P102.jsp?arc=129646
http://www.youtube.com/user/rafoe10
https://twitter.com/RafoeJTF
    http://gplus.to/rafoe
https://www.facebook.com/RafoeJTF
جيش يوشع سيعود  (ג'ייש יהושע סעופא יעוד) - צבא יהושע עוד ישוב!

מנותק Rafoe

  • מנהל(ת) גלובלי(ת)
  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 11045
  • "וְהִתְנַחַלְתֶּם אֶת-הָאָרֶץ" (במדבר, לג, נד')
המסתננים הזרים
« להגיב #18 ב- : פברואר 21, 2011, 15:26:34 »
השמאלנים מרבים להשוות את הפולשים לפליטים היהודים מהשואה (השוואה חסרת כל בסיס), אבל הנה ההשוואה שצריכה להיעשות:

הפולשים הזרים הם נוצרים ומוסלמים, והנה תראו מה יקרה בכל הארץ בעוד עשור אם המצב יימשך והפלישה תימשך באין מפריע:
http://www.inn.co.il/News/News.aspx/214327

שימו לב לדבריו של איש חב"ד באשקלון (עיר מוכת פולשים): "אנחנו מרגישים מאוימים כמו בגולה, אם לא יהיה מנוס נאלץ לשכור מאבטחים".

המתיוונים רוצים להחזיר את העם היהודי למצב שבו הוא היה בזמן השואה, אלא שהפעם בתוך ארץ ישראל.
http://www.youtube.com/user/rafoe10
https://twitter.com/RafoeJTF
    http://gplus.to/rafoe
https://www.facebook.com/RafoeJTF
جيش يوشع سيعود  (ג'ייש יהושע סעופא יעוד) - צבא יהושע עוד ישוב!