כתב נושא: כולנו נולדנו בצלם אלוהים  (נקרא 2864 פעמים)

0 משתמשים ו- 1 אורח נמצאים בנושא זה.

מנותק yossso

  • חבר(ה) מקצועי(ת)
  • *
  • הודעות: 838
  • "...ובחרת בחיים..." (דברים ל, יט)
    • אני בפייסבוק
כולנו נולדנו בצלם אלוהים
« ב- : ספטמבר 06, 2010, 06:42:21 »
השמאלני יגיד "כולנו נולדנו בצלם אלוהים. הערבי לא שונה ממך." אז בעיקרון, אם אין יותר עמים בעולם, אלא רק "עם" אחד שהוא המין

האנושי. השמאלני באמת צודק. האידאולוגיה שכולנו נולדנו בצלם אלוהים, בבסיסה אכן נכונה.

אבל...

אני יוצא מנקודת הנחה שיש ביצורים מסוימים מן החי, כולל בני אדם את התכונה הבאה: "החיים שלי שווים יותר מהחיים של אחרים, חוץ מאשר

אנשים שיקרים לי עד כדי כך שאקריב עבורם את חיי".
זה מוטמע לדעתי בבני אדם, וגם בכלבים. יש כלבים שהקריבו את חייהם שלהם למען בני אנוש (אני לא בטוח אם הם ידעו שהם הולכים לעשות

למות, אמנם.).

בהנחה שהתכונה הבאה אכן קיימת. המדרג הבא קיים אצלי (אצלי אישית - אצל yossso), (מההכי חשוב, אל ההכי פחות חשוב):

חייל ישראלי (הכי חשוב)
אזרח ישראלי
אזרח פלישתי
טרוריסט מוסלמי

למה חייל ישראלי יותר חשוב לי מאזרח ישראלי? כי בניגוד מוחלט ל"חיילים" של הפלישתים; אצלנו, החיילים הם הטובים שבאנשינו.

חוץ מזה, השמאלני, שהוא כ"כ בעד מינימום הרג של אנשים באשר הם:

חייל ישראלי הורג טרוריסט מוסלמי.
מינוס 1 אדם.
חייל ישראלי *לא* הורג טרוריסט מוסלמי.
מינוס 28 ישראלים. מינוס 1 טרוריסט (הוא התאבד). סה"כ מינוס 29 אדם.

ואם זה לא מספיק לשמאלני. אז בואו נגיד את האמת: זה מינוס 28 ישראלים, וכ"בונוס" יש לנו גם 50 פצועים.

בואו נתעסק רק בפצוע אחד:

כאב פיזי ברמות שאני לא מסוגל אפילו לתאר. (האל יצר רמה מסוימת מוגבלת של כאב פיזי שמעליה אי אפשר לעבור. ככל שידוע לי. (החיישנים של הגוף, מערכת העצבים, יש גבול לכמות הכאב שהיא יכולה להעביר,) אמנם הרמה היא גבוהה מאד מאד. זה מה שאני יודע. לא כזה מבוסס.) הפגיעה הפיזית גם יכולה להיות בכל מקום שהוא. בכל מקום שהוא.

טראומה: האיש הזה.. פחות או יותר ראה דברים שהם בעצם יותר זוועתיים מאשר מה שחייל בשדה קרב רואה. נדמה לי. אני שוב מנחש, אבל זו האינטואיציה שלי.

לבנאדם הזה, אחרי שהוא שרד כאבי תופת, וטראומות שהופכות גם גברים חזקים מאד לסוג של פסיכים, גם לא נשארה לו צורה אנושית בכלל: בואו נניח שחסרה לו יד.
אני שואל אתכם. מי מהנשים הישראליות, עם האופי הנוכחי שיש לנשים ישראליות. תתחתן עם אדם ללא יד? וזה אפילו לא בגלל שהוא איבד אותה במלחמה, כמו נגיד, טרומפלדור. הוא גם לא לגמרי יכול לעבוד. אולי אשה שהיא בעצמה איבדה יד או רגל. ומה עם זאת פגיעה בפרצוף שהופכת את הבנאדם למכוער כמו מפלצת? בואו נודה באמת: יותר קל להתאהב בבת זוג יפה. למרות שזה בסופו של דבר לא מה שקובע. מה אם 2 ידיו חסרות? הוא לא יוכל בכלל לעבוד. אני מניח, שרובם מתאבדים. ואז אם הם מתאבדים, אז התקשורת הישראלית שמחה - היא פתורה מ"צרות".

ועכשיו אפשר לשאול את השמאלני "מה, ישראלים זה לא בני אדם? אתה הרי הטיפוס ההומני. האם אתה רוצה שזה מה שיקרה לבני אדם? מה זה חשוב אם הם יהודים או לא יהודים? כולנו נולדנו בצלם אלוהים. אתה לא באמת מסכים שלבני אדם יקרה כאב כזה כמו שעוברים אלו שנפצעו בפיגועים, נכון? הם הרי בני אדם!"

אני חושב שבשלב זה השמאלני יברח עם הזנב בין הרגליים.

כל זה רק מהדימיון שלי. אני לא הייתי בבתי חולים. ואין לי מושג מהי המציאות. אבל המציאות יכולה רק להיות גרועה יותר ממה שתיארתי. ולא פחות גרועה ממנה. מקסימום טעיתי... מקסימום הנחתי יותר גרוע ממה שהמציאות גורסת.. זה דווקא פחות מפחיד אותי.

זה הטרור.

לכן. אני מעדיף שיהיו רק הרוגים בפיגוע, מאשר שיהיו גם פצועים. נורא ככל שזה יישמע בהאזנה ראשונה. (ומיותר לומר, שאני מעדיף שלא יהיו פיגועים. הווי אומר, לרסס כל טרוריסט מוסלמי, מהר וללא רחם.)
"לוּלֵי ה' שֶׁהָיָה לָנוּ בְּקוּם עָלֵינוּ אָדָם : אֲזַי חַיִּים בְּלָעוּנוּ בַּחֲרוֹת אַפָּם בָּנוּ : ... : בָּרוּךְ ה' שֶׁלֹּא נְתָנָנוּ טֶרֶף לְשִׁנֵּיהֶם" (תהלים קכד; ב-ג, ו)

"...לֹא בְחַיִל וְלֹא בְכֹחַ כִּי אִם בְּרוּחִי אָמַר ה' צְבָאוֹת" (זכריה ד, ו)
"...לֶב מֶלֶךְ בְּיַד ה'..." (משלי כא, א)


מנותק yossso

  • חבר(ה) מקצועי(ת)
  • *
  • הודעות: 838
  • "...ובחרת בחיים..." (דברים ל, יט)
    • אני בפייסבוק
כולנו נולדנו בצלם אלוהים
« להגיב #1 ב- : ספטמבר 06, 2010, 06:53:56 »
פעם הנחתי תפילין עם חב"דניק. כי חבר שלי רצה. וכי אני יודע שזה מספק אותם. לא ידעתי שהוא חב"דניק, רק ידעתי שהוא דתי. שאלתי אותו "תגיד, מאיזה זרם אתה?" הוא ענה "אני מהזרם של העם היהודי.", צחקתי. אחרי זה הוא אמר שזה חב"ד. היום אני אומר - נכון. אני לא שייך לאף זרם. לא לעדה החרדית, לא לעדה החילונית.
אני מהזרם של העם היהודי.

אני יהודי.

זהו זה.
"לוּלֵי ה' שֶׁהָיָה לָנוּ בְּקוּם עָלֵינוּ אָדָם : אֲזַי חַיִּים בְּלָעוּנוּ בַּחֲרוֹת אַפָּם בָּנוּ : ... : בָּרוּךְ ה' שֶׁלֹּא נְתָנָנוּ טֶרֶף לְשִׁנֵּיהֶם" (תהלים קכד; ב-ג, ו)

"...לֹא בְחַיִל וְלֹא בְכֹחַ כִּי אִם בְּרוּחִי אָמַר ה' צְבָאוֹת" (זכריה ד, ו)
"...לֶב מֶלֶךְ בְּיַד ה'..." (משלי כא, א)