כתב נושא: איך לפרק את האיסלאם מבפנים:  (נקרא 3317 פעמים)

0 משתמשים ו- 2 אורחים נמצאים בנושא זה.

מנותק yossso

  • חבר(ה) מקצועי(ת)
  • *
  • הודעות: 838
  • "...ובחרת בחיים..." (דברים ל, יט)
    • אני בפייסבוק
איך לפרק את האיסלאם מבפנים:
« ב- : אוגוסט 31, 2010, 04:28:50 »
הדרך הכי טובה לפרק מדינה, היא גייס חמישי. זאת עובדה - גם בפולין היו מלא גרמנים (לפני שכבשו את פולין). לא שהעם הפולני, ימח שמו וזכרו לעולם ועד, לא אשם בזוועות, אבל הגרמנים שהיו בתוכו באותה תקופה, לא עזרו במילים עדינות.

פעם חבר אמר לי, שמחבל ידוע אמר "בשביל להשמיד את מדינת ישראל, יש לחזק את השמאל שלה."

המחבל, ימח שמו וזכרו לעולם ועד, פשוט צודק.

העניין הוא, שהעולם המוסלמי (הרוב המכריע של המוסלמים - זה שיוצא להפגין ברחובות תמיד, ולא החכמים שלהם) לא מסוגל לחשוב כמו אותו מחבל. הנה הוכחה:



תבינו משהו - *כל* המפגינים שהיו איתו, לא הבינו שזה עלבון לאיסלם להחזיק שלט כזה. כי אחרת הם היו שוחטים אותו. כת יכולה להפוך אנשים לרצחניים כ"כ עד שקשה לעמוד נגדם, אבל היא גם מעמעמת להם את הלב ואת השכל. - ופה אנחנו נכנסים לתמונה.

שמאל נועד לפרק מדינות. ככל שידוע לי. (אני גם יודע בערך למה השמאלנים בארץ, הם שמאלנים. זה לא פשוט כ"כ. אכתוב על כך בהזדמנות. הכרתי שמאלנים, אני בקשר מתמיד עם אחד מהם (אבל אנחנו לא מדברים פוליטיקה בכלל, אני עוזר לו לצאת מהדיכאון)).

העניין הוא, שכת האיסלם, היא כת פרו-גברית בין היתר. אבל קמה במערב כת אחרת, ששמה 'פמיניזם', שהיא דווקא פרו-נשית. אם נחזק את הפמיניזם המוסלמי (וכבר יש דבר כזה), האיסלאם ייחלש (אני חושב). חוץ מזה, גם בלי קשר לאיסלאם, בעולם המוסלמי מקובל (בלי קשר הדוק לאיסלם) שקיימות משפחות. יש אפילו מושגים כמו 'כבוד המשפחה'.

(דרך אגב, המקום בו הפמיניזם ידע את ההצלחה הגדולה ביותר שלו, היא דווקא כאן - בארץ הקודש. אנחנו העם שהכי מתרפס בפני הנשים שלו, זאת תוצאה ישירה של החיים בגולה, ובפרט באירופה (אבל תעזבו את זה עכשיו) בפרט גדולה ההתרפסות הזאת בקרב יהדות פולין. - האישה הפולניה היא 'בלובסטה' והגבר הפולני הוא סמרטוט. כל המדינה יודעת את זה. אבל לא באתי לרדת עליהם, וזה גם לא סיפור מצחיק. בכלל. על יהדות פולין בפעם אחרת.)


אז במדינות איסלאם, משפחה זה דבר חשוב. ותראו איזה נשק נהדר התפתח בידינו - כמו רמז מאלוהים שאומר "תשתמשו בי".

הפמיניזם, מבוסס על פירוק התא המשפחתי. - הדבר הכי בסיסי הדרוש לשם קיום חברה. מטרת הפמיניזם איננה להעצים נשים, בניגוד למה שמקובל לחשוב. ידועים מקרי אונס של נשים, והאשה באה לפמיניסטיות, וכל מה שעניין אותן זה 'האם את מוכנה שנפרסם את הסיפור שלך'.

כלומר הפמיניזם, כמו כל כת, מטרתה היא לקדם את עצמה. קרה מקרה בארץ, שערבים אנסו ישראלית. מה עשו שלי יחימוביץ'? איפה הייתה בילי מוסוקנה לרמן? זהבה גלאון? (שכ"כ התרעמה על הרעיון להפוך את הזנות לחוקית בארץ). איפה הן היו כשזה קרה? בעיתונים הראשיים הוצגה תמונה עם ערבים וישראלית, וכותרת 'החוטפים בכו עם הנאנסת'. זה כמה שלפמיניסטיות באמת איכפת מנשים יהודיות / ישראליות! רק לכהניסטים (ובמצב שבו אנשים הם נורמליים, רק לגברים) באמת איכפת מנשים. - זה מושתת בנו. קופים זכרים, יש להם מספיק כוח פיזי בשביל להרוג את הנקבות והילדים - מזון קל. אפילו בכת האיסלאם - מבין הקורבנות שלו. לאיזה אחוז של נשים נכרתו איברים, ולאיזה אחוז של גברים וילדים זה קרה? - אפילו האנשים הכי מרושעים לא יכולים לחלוטין לשבור את מנגנון ההגנה-על-נשים הזה. גם הנאצים: לזרוק נשים לתאי גזים ולהפעיל ידית - זה קל - כי אתה לא רואה מה עשית להן, וכי לא באמת אתה עשית את זה. וזאת הייתה *אשה* נאצית שדרכה על בטן של יהודיה עם הנעל שלה, ע"מ שהתינוק ימות. (עדות של ניצלות שואה). באותה נעל היה בקצה האחורי, מן ברזל כמו אצל קאו-בוי-ים.

סליחה על כל הזוועות, גם מצד אחד נסחפתי, וגם מצד שני חשוב מאד היה לי להוכיח לכם שמנגנון הגנה על נשים אכן קיים אצל גברים. אותה ניצולת שואה גם אמרה שכשגבר נאצי פיקד עליהן, מי שהיה לה חזה כבר נפול - נשלחה לגזים. - מבינים שהקוף שבאדם איכשהו מגן על נשים? (אני לא יודע האם אצל נשים יש מנגנון הגנה זהה כלפיי גברים. אני נורא רוצה להאמין שכן. אבל אין לי שמץ. בכל אופן, בטבע לא היה צורך במנגנון כזה לנשים - כי שם הכוח הפיזי היה הכוח היחיד, והוא היה רב יותר אצל הגברים.)

כת הפמיניזם כבר קיימת באיסלאם, ומכיוון שהיא איסלאמית, היא אכזרית יותר מאשר כת הפמיניזם המקורית (הנוצרית או הישראלית).
דרך אגב, פה הזמן לציין את הבוז שאני רוכש לקהילה הרפורמית (או קונסרבטיבית): ביהדות מקובל שרק הגברים עולים לתורה. אני לא יודע למה. אבל אם עכשיו - כאשר הפמיניזם שטף את העולם - אז פתאום בקהילה הרפורמית (או קונסרבטיבית) מותר לנשים לעלות לתורה. זה אומר שגם הם לא יודעים למה גברים עולים לתורה. ואדם שעושה משהו בעיוורון ובלי חשיבה למה הוא עושה את זה. לא רק שאני בז לו. הטבע עצמו בז לו: אם רוח באה, הוא משנה כיוון. כמו עלה.

גם יותר קל לחזק את הפמיניזם באיסלאם, מהסיבה הפשוטה, שהפמיניזם באיסלאם הוא באמת מוצדק: לנשים שם אין זכות: לנהוג, לבחור, להתלבש בחופשיות, וכנראה עוד הרבה דברים.
זכות לבחור צריכה להינתן רק לגברים ששירתו בעבר בצבא בתפקידים שמערבים מגע ישיר עם האויב (חי"ר ומרגלים עד כמה שידוע לי.). אני הצבעתי ליברמן. חיילים יהודים נהרגו במשט. אני חלקית אשם בהרג. (אני יודע שהוא רק שר חוץ, אבל גם זה איכשהו השפיע בטח בעקיפין על היהודים ההרוגים במשט). לא צריכה להיות לי את הזכות לבחור.
לגבי נהיגה, יש לתת להן לנהוג, אבל חס וחלילה לא להוריד סטנדרטים כשמדובר במתן רשיון נהיגה לנשים.
לגבי לבוש: מי שמתלבשת כמו זונה, את הכבוד שלי תתקשה לקנות.

וזהו. עד כמה שידוע לי, לפחות היום, המדינה המוסלמית הפמיניסטית ביותר היא מצרים:
http://arabicfemdom.com/
FEMDOM זה ראשי תיבות של FEMALE DOMINATION - סטייה מינית שמערבת אשה בעמדת כוח, שקיימת בקרב גברים שינקו פמיניזם בילדותם. - כלומר גברים מהמדינות הבאות (לפי סדר הראדיקליות של הפמיניזם בהם): ישראל, ארה"ב, אנגליה, קנדה, צרפת, איטליה, גרמניה.
(ואני גם אחד כזה. לפחות בינתיים.)

בארצות ערב ה- FEMDOM הוא יחסית חלש: זה רק משיכה לרגלי נשים, שזה ה- FETISH הכי חלש. זהו FETISH שקיים גם אצל הרבה גברים ישראלים, ממה שידוע לי.

מצטער להיות כ"כ ישיר, ואני מתנצל אם פגעתי ברגשות של אנשים דתיים. אבל אני לא אומר את כל זה במטרה להגעיל אתכם, אתם מוכרחים לדעת את כל האמת, אם אנחנו רוצים לנצח את האויבים שלנו, ולחיות יום אחד בשלווה ובאושר במדינה הזאת. ומנסיוני, אלה דווקא הדקויות הקטנות בחיים, אשר מהן נחשפים הסודות הכי גדולים. (יש כוכבים שנראים לנו קטנים, אבל הם גדולים בהרבה מהשמש - הם פשוט רחוקים יותר.)
"לוּלֵי ה' שֶׁהָיָה לָנוּ בְּקוּם עָלֵינוּ אָדָם : אֲזַי חַיִּים בְּלָעוּנוּ בַּחֲרוֹת אַפָּם בָּנוּ : ... : בָּרוּךְ ה' שֶׁלֹּא נְתָנָנוּ טֶרֶף לְשִׁנֵּיהֶם" (תהלים קכד; ב-ג, ו)

"...לֹא בְחַיִל וְלֹא בְכֹחַ כִּי אִם בְּרוּחִי אָמַר ה' צְבָאוֹת" (זכריה ד, ו)
"...לֶב מֶלֶךְ בְּיַד ה'..." (משלי כא, א)


מנותק yossso

  • חבר(ה) מקצועי(ת)
  • *
  • הודעות: 838
  • "...ובחרת בחיים..." (דברים ל, יט)
    • אני בפייסבוק
איך לפרק את האיסלאם מבפנים:
« להגיב #1 ב- : אוגוסט 31, 2010, 05:17:33 »
תראו, זה לא כאילו שאני בא לפה, ואומר את כל האמת שבכלל יש בי. יש אמת שאני לא אומר לכם, כי היא לא רלוונטית למאמר. אז לפני שאתם פוסלים אותי על דיבורים לא הולמים, אנא מכם, תחשבו. אני ישראלי, אני יהודי, אני רוצה את טובת הארץ הזאת. אם הייתי רוצה לחרבן עליכם, הייתי מנסה לשתול וירוסים, לקשקש כל מיני שטויות - כמו להוציא את בן פסח אשם בפדופיליה.. (אני המום מהתת רמה שבה הם עשו את זה. זה כמעט כאילו שמי שעשה את זה, לא רוצה לקדם את האג'נדה שלו. איזה ימני, או איש מרכז, יהפוך לשמאלני בגלל הוידאו-ים האלה? הערתי להם על זה, אמרתי להם: "בשביל סילוף מקצועי ברמה מדעית, קחו דוגמה מאיסלאם ו"מיינקאמפ".")

אני לא אומר את זה סתם. הדיעות שלי תמיד תמיד נחשבו לקיצוניות והזויות מהתחת. כל הילדות שלי הייתי שונה. וילד שונה בבית ספר ישראלי חילוני... אתם יודעים מה 'מגיע' לו.
אבל קרה שבחור מסוים (שהכרתי באינטרנט) אמר לי "איזה אידיוט הייתי, אתה צדקת כל הזמן." - לא חשוב כרגע באיזה הקשר.

אז לא להתבלבל: יש 2 סוגים של אנשים מוזרים: כאלו שמקשקשים שטויות של ממש (כמו כל הטמבלים שעושים וידאו-ים נגד בן פסח, עם קולות של 'תיקים באפילה' ועוד כל מיני דברים תת רמה) שאין בהם *כל* היגיון. ואנשים כמוני - שמדברים דברים שגם בהם אין היגיון במבט ראשון, אם אתה לא מתמצא מספיק בדברים שעליהם אני מדבר.

יום טוב שיהיה לכולכם.
"לוּלֵי ה' שֶׁהָיָה לָנוּ בְּקוּם עָלֵינוּ אָדָם : אֲזַי חַיִּים בְּלָעוּנוּ בַּחֲרוֹת אַפָּם בָּנוּ : ... : בָּרוּךְ ה' שֶׁלֹּא נְתָנָנוּ טֶרֶף לְשִׁנֵּיהֶם" (תהלים קכד; ב-ג, ו)

"...לֹא בְחַיִל וְלֹא בְכֹחַ כִּי אִם בְּרוּחִי אָמַר ה' צְבָאוֹת" (זכריה ד, ו)
"...לֶב מֶלֶךְ בְּיַד ה'..." (משלי כא, א)


מנותק yossso

  • חבר(ה) מקצועי(ת)
  • *
  • הודעות: 838
  • "...ובחרת בחיים..." (דברים ל, יט)
    • אני בפייסבוק
איך לפרק את האיסלאם מבפנים:
« להגיב #2 ב- : אוגוסט 31, 2010, 05:36:20 »

עוד הוכחה לכך שהפמיניזם רצונו לסכסך בין גברים ונשים, ולא לחזק נשים. (כי דווקא הנשים שמרגישות הכי טוב, הם אלו שבחרו כן להיות עקרות בית. והן גם אלו שאוכלות הכי הרבה קש מה"חברות" שלהן. זה ניחוש כאן, אני צריך כאן אישור של אישה בשביל זה.)

תראו, יש את הפרסומת הזאת בארץ (או לפחות הייתה), בטלויזיה, שבה גברים שותים בירה, וצוחקים כמו חבורת מניאקים, על בחורה שהיא רגישה ושרה באהבה מכל הלב, ובוכה. והם מגחכים עליה!

אם הפמיניזם והשמאל (או בקיצור, השמאל. - השמאל מכיל את הפמיניזם) ששולטים בתקשורת, היו בעד נשים. הם לא היו נותנים לפרסומת כזאת לצאת לאור - פרסומת שמעליבה אשה טובה ורגישה ע"י גברים מרושעים וקרי לב.

(הפרסומת היא לבירה, גולדסטאר? לא זוכר.)

אם כבר בפרסומות עסקינן. תופעה מעניינת לאחרונה קיימת באינטרנט: פרסומות לכלום. ("לאן מסתובבת הרקדנית", "כמה כדורים קופצים", "האם התמונה אמיתית"), פעם אחת ה"לאן מסתובבת הרקדנית" כ"כ הרגיז אותי כבר, שלחצתי עליה... (כשאתה לוחץ על פרסומת, אתה נכנס לאתר, ואז לאתר הזה יש כניסה אחת יותר. ואז המממנים של בעל האתר נותנים לו כסף, כי המממנים מניחים שהמשתמש שלחץ על הלינק, גם צופה באתר שלהם עכשיו. (אני לא צריך להגיד לכם, שבתקופה של היום - שהכל זה פצצות אטום, הלוחמה היא בעיקרה לוחמה פסיכולוגית, ומה הצורה שבה אתם חושבים, הוא הדבר הכי יקר לאויב. או לתאגידים כלשהם.))

ועכשיו תחשבו: מי לעזאזל השקיע כסף בליצור פרסומת שלא מוכרת לך מוצר? אם היא לא מוכרת לך מוצר, אז מה היא כן מוכרת לך?
תשובה: פרופג'נדה. - תעמולה. בלי פאניקה, אבל אני ממליץ לכם להשתמש בחוכמה בדפדפני האינטרנט שלכם, בצורה שבה לא תצטרכו לראות את אותן פרסומות אוויליות. (אם צריך, אפילו תסתירו עם היד, או עם דף נייר). כי אני אישית אמנם לא הצלחתי לפענח מהי מטרת התעמולה של אף פרסומת כזאת, אבל אני עדיין מזהה שזו תעמולה, וזה מספיק.
"לוּלֵי ה' שֶׁהָיָה לָנוּ בְּקוּם עָלֵינוּ אָדָם : אֲזַי חַיִּים בְּלָעוּנוּ בַּחֲרוֹת אַפָּם בָּנוּ : ... : בָּרוּךְ ה' שֶׁלֹּא נְתָנָנוּ טֶרֶף לְשִׁנֵּיהֶם" (תהלים קכד; ב-ג, ו)

"...לֹא בְחַיִל וְלֹא בְכֹחַ כִּי אִם בְּרוּחִי אָמַר ה' צְבָאוֹת" (זכריה ד, ו)
"...לֶב מֶלֶךְ בְּיַד ה'..." (משלי כא, א)


מנותק yossso

  • חבר(ה) מקצועי(ת)
  • *
  • הודעות: 838
  • "...ובחרת בחיים..." (דברים ל, יט)
    • אני בפייסבוק
איך לפרק את האיסלאם מבפנים:
« להגיב #3 ב- : אוגוסט 31, 2010, 05:59:47 »
הגעתי למסקנה עכשיו:
אני לא חושב, שבשביל להכניע את האויב, אתה צריך בהכרח לדעת איך הוא חושב. (קודם כל, לקרוא את האיסלאם עושה לך בחילה - מבחינתי זה כמו רמז מאלוהים שאני לא הייתי צריך לעשות את זה.)

אני חושב שאם תנינים או כלב נגועים מנסים לנשוך אדם, מה שהאדם צריך לעשות, איננו להבין את הפיזיולוגיה של התנינים והכלבים. אלא לבחון בדקדקנות את ההתנהגות שלהם. מכיוון שהאיסלאם היא חצי דת וחצי כת (והן כנראה משולבות יחד בצורה מאד מאד מוצלחת), ההתנהגות של חבריה, איננה ספונטנית. - הם תמיד עושים את אותו הדבר. התקיפה שלהם כמעט תמיד זהה (להוציא את מגדלי התאומים אולי). אתה יודע מתי הם יצאו מהקונכיה ויתחילו להפגין, ואתה גם יכול ללמוד איפה בד"כ הם אוהבים לעשות את זה. ושם אפשר לפוצץ אותם עם נשק חם. (בלי רחמים על אויבים! אלה רחמים של טיפשים, כידוע.)

מה זה נתן לי, לדעת מה כתוב באיסלאם? איכס! אבל כן חשוב יותר לראות מה הוא עושה. (לא בהכרח את הזוועות שאחרי הפיצוץ, אלא את ה- "איך" - איך הם מכינים פצצה, איך הם ישימו אותה שם, איך הם יצאו משם. זה החשוב.)
אני תמיד לוקח דוגמאות מהטבע. מה יותר נכון? האין הטבע יציר שמים? מאיפה המצאנו "שנורקל"? יש איזה יבחוש-מים שכבר משתמש בזה. אחד הדברים המדהימים הוא, שיש ציפור (כוס או פרס נדמה לי) שלוקחת אבן עם המקור, ומפצחת איתו ביצה בשביל לאכול אותה (או לא ביצה, אולי אגוז, לא זוכר). האל שוב מתעתע בנו: אנחנו ממציאים משפט - "מוח של ציפור", ובסוף מסתבר שהחיה היחידה פרט לאדם, שמשתמשת בכלי, היא ציפור וקוף (בבונים לפעמים זורקים אבנים גדולות על נמרים, כדי שאלה לא יוכלו לטפס עד ראש הצוק ולהגיע לבבונים. זה די מדהים. אם הוא הגיע הם אכלו אותה (או לפחות אחד מהם אכל אותה) - הוא מהיר מהם, וגם 20 מהם לא נראים לי חזקים ממנו.)
"לוּלֵי ה' שֶׁהָיָה לָנוּ בְּקוּם עָלֵינוּ אָדָם : אֲזַי חַיִּים בְּלָעוּנוּ בַּחֲרוֹת אַפָּם בָּנוּ : ... : בָּרוּךְ ה' שֶׁלֹּא נְתָנָנוּ טֶרֶף לְשִׁנֵּיהֶם" (תהלים קכד; ב-ג, ו)

"...לֹא בְחַיִל וְלֹא בְכֹחַ כִּי אִם בְּרוּחִי אָמַר ה' צְבָאוֹת" (זכריה ד, ו)
"...לֶב מֶלֶךְ בְּיַד ה'..." (משלי כא, א)


מנותק yossso

  • חבר(ה) מקצועי(ת)
  • *
  • הודעות: 838
  • "...ובחרת בחיים..." (דברים ל, יט)
    • אני בפייסבוק
האיסלאם לעומת צוררים אחרים.
« להגיב #4 ב- : אוגוסט 31, 2010, 06:29:50 »
האיסלאם, ביחס ליוונים ולרומאים, הוא אידיוט.

ושרדנו גם אחרי הרומאים והיוונים.

מה שגורם לי להכי הרבה גאווה, היא שבאיסלם כתוב "לרצוח את היהודים, ואת כל היתר". - כלומר, הם חמים על יהודים דווקא. זה כאילו שמוחמד רוצה "להשמיד ראיות" מה שנקרא. קכככ (האקוויוולנט של סחבק ל- חחחח)

בעבר, לא נראה לי שהייתה תקשורת, שתטמטם את העם שלנו, וגם לא הייתה בירוקרטיה - כי דברים היו בנויים בצורה פחות מסובכת. אבל אני לא צריך לומר לכם איזו חוכמה הייתה ליוונים למשל. בכל זאת ניצחנו. וזה לא מרוב שאנחנו עם אגרסיבי. אז איך? מי שלוקח דוגמאות מעולם החי (החוכמה האולטימטיבית, לדעתי) או הצומח או הדומם. הוא זה שישרוד. עץ זאת משאבת המים הכי שקטה ויעילה בעולם כולו (היחס בין הרעש שהיא עושה לבין המים שהיא שואבת, שווה ל- 0. איך? ואיך ייתכן שלגחליליות יש איבר מאיר, שאיננו מתחמם בכלל? (פלורסנט כן מתחמם, אבל מעט.)). אבא סובב אותנו מכל עבר, עם המון רמזים.

לדעתי, היוונים באו עם פילים (על הפיל יושב קשת, בן זונה!), והיהודים דקרו את הפיל ברגליו, והקשת נפל. היה מקרה בהסטוריה על סוסים שנגנבו. (הסוסים גודלו במקור ע"י קבוצה A, ונגנבו ע"י קבוצה B), אז קבוצה A התכוננה לצאת לקרב מול קבוצה B, עם הסוסים הגנובים. אבל לסוסים יש זכרון טוב. אז קבוצה B שרקו לסוסים, והסוסים רצו אל קבוצה B, (עם הלוחמים של קבוצה A ישובים עליהם) וקבוצה A כמובן הפסידה בקרב. מי שמכיר פחות טוב את הטבע.. צרה צרורה. זה גם לא מוסרי לגנוב. (אלא אם אתה עושה זאת למטרה קיומית. גם אם זה על חשבון קיומו של האחר, לדעתי. האני בא קודם. נדמה לי. אולי אפשר לתת לאחר רק קצת, ולהשאיר לעצמך את הרוב. יותר למען שלמות נפשך מאשר להצלתו. אבל אני לא יודע.. סוגיה קשה.)
"לוּלֵי ה' שֶׁהָיָה לָנוּ בְּקוּם עָלֵינוּ אָדָם : אֲזַי חַיִּים בְּלָעוּנוּ בַּחֲרוֹת אַפָּם בָּנוּ : ... : בָּרוּךְ ה' שֶׁלֹּא נְתָנָנוּ טֶרֶף לְשִׁנֵּיהֶם" (תהלים קכד; ב-ג, ו)

"...לֹא בְחַיִל וְלֹא בְכֹחַ כִּי אִם בְּרוּחִי אָמַר ה' צְבָאוֹת" (זכריה ד, ו)
"...לֶב מֶלֶךְ בְּיַד ה'..." (משלי כא, א)