http://www.themarker.com/tmc/article.jhtml?ElementId=skira20100819_1185266משרד החוץ ישקיע יותר מ-60 מיליון שקל בשיווק דיגיטלי
גרסת הדפסה שלח לחבר שתף בטוויטר
שתף בפייסבוק
עוד
07:05 | 19.8.2010 מאת איילה צורף
המשרד יממן את הגעתם לישראל של מעצבי דעת קהל בינלאומיים ויעמוד מאחורי יוזמות של שיפור הדימוי של ישראל ברשת
תגיות: שוק ההון ,
הרשם להתראה סלולרית חדש !
>> משרד החוץ מתכנן להוציא לדרך סדרת מהלכי מדיה חברתית ודיגיטלית בעלות של כ-60-70 מיליון שקל.
המהלכים ימומנו מתוך תקציב פרסום של כ-100 מיליון שקל שאישר לו השבוע משרד האוצר. במקור דרש משרד החוץ תקציב של 300 מיליון שקל למיתוג המדינה.
תוכנית השיווק שהגיש משרד החוץ כוללת כמה אפיקים, ובהם אירוח בישראל של דמויות בינלאומיות בעלות פרופיל גבוה ומידה של השפעה על דעת הקהל.
אחת מאלה היא אריאנה האפינגטון, עורכת הבלוג האמריקאי המוביל והליברלי האפינגטון פוסט, שמשרד החוץ היה מעורב בהגעתה לישראל.במשרד טוענים שבעתיד יממנו את הגעתם לישראל של ידועני רשת נוספים בהם בלוגרים, עיתונאים, נציגים של הקהילה ההומו-לסבית ומעצבי דעת קהל אחרים. ממשרד החוץ נמסר כי "התוכנית היא להביא לישראל מאות קבוצות ב-2011".
במקביל יממן המשרד כמה מהלכי שיווק דיגיטלי בניסיון לשנות את הדימוי של ישראל בעולם. בין היתר ייקח המשרד חלק במימון, הפקה והפצה של סרטונים, תמונות, טקסטים ופרויקטים אחרים ברשת שמטרתם לייצר דימוי חיובי לישראל ויבקש להציג אותם כאילו נבעו מפעילות ספונטנית של הגולשים.
ממשרד האוצר לא התקבלה תגובה.