יהדות ותורת ישראל > שֻׁלְחָן עָרוּךְ וְהָרַעְיוֹן הַיְּהוּדִי

נסיון לשכנע אותי למיר את דתי

<< < (3/6) > >>

Rafoe:
ההבדל בין הנצרות ליהדות:



סרטונים שמרחיבים יותר על ההבדל הגדול בין הנצרות (ובין היתר על "הברית החדשה") לבין התורה:

אלמ:
ננעץ ע"פ בקשת חבר הפורום!

Rafoe:

--- ציטוט של: אלמ על אוגוסט 05, 2010, 18:30:42 ---ננעץ ע"פ בקשת חבר הפורום!

--- סוף ציטוט ---
מצוין.
שכל חברי הפורום יידעו שיש להם כתובת (האשכול הזה בפרט, והפורום "הרעיון היהודי" בכלל) לכל שאלה שמתעוררת לגבי הבדלים בין עבודה זרה לבין תורת ישראל.
דרך אגב, אותו משיחי עדיין לא החזיר לי תגובה לתשובה שנשלחה אליו (נכון לרגע זה - יותר מיממה לאחר ששלחתי לו את התגובה).

שימו לב גם להודעה שהוא שלח לי (רק עכשיו אני שם לב לזה) - במשפט הראשון הוא כותב: "נראה לי שאתה מתבלבל עם הקתולים. אנו לא נוצרים אלא יהודים", ובהמשך ההודעה (לאחר פסוק מסוים שהוא מצטט הוא כותב כך: "ביהדות לא יודעים להתמודד עם העניין הזה אז המציאו כל מיני דוקטרינות שקריות...".
הרי 2 המשפטים הללו סותרים את עצמם: בראשון הוא טוען שהם לא נוצרים, ובמשפט השני הוא טוען שהיהדות לא יודעת להתמודד עם הטענות שלו (פה בעצם הוא מבדיל את עצמו מהיהדות).
זה דבר חשוב מאד שיש לשים לב אליו (כל הבסיס של התעמולה שלהם הוא שהם משכנעים יהודים תמימים שאם מאמינים ב"משיח" ישו עדיין אפשר להישאר יהודי, ופה הוא בעצם מודה [בעקיפין] שהוא בעצם לא יהודי).

MATAN:
יישר כח חברים נהנתי לעיין בדיון! :)

yossso:
פה אני מוכרח לומר משהו. זה מקרה אמיתי.

יום אחד, דפקו בדלת של הבית שלי. בקיצור, אני רואה 2 אנשים. אחד מהם מאד נאה, מאד. אבל... אותו גבר בן 35 להערכתי (בלונדיני כחול עיניים ויפה), הוא גם נראה היה, לפי העיניים שלו, כמו אדם ש... כאילו מוכה ירח, מהופנט, משהו במבט שלו לא היה רגיל, כאילו... המבט הוא "דלוק". בקיצור הזמנתי אותו להיכנס, דיברנו וזה, גם הייתי טיפש ונתתי לו חלק מהפרטים שלי, והוא קישקש משהו על זה ש... מן נסיון שלו למכור לי איזו דת אחרת, "אנחנו בצד שלכם" "יש לנו הוכחה למה השואה קרתה" (אלה יותר תשובות לשאלות שלי מאשר דברים שהוא החליט לומר), עוד כל מיני, בסוף נתן לי ספרון קטן שכותרתו "קוראים לו ישוע".

אני מבין לפי המבט בעיניים שלו, שהוא משתייך לכת. האיש הזה גם... יודע עברית לא רע. דווקא הבחור השני שהיה איתו, (גם כן באותו גיל) שהוא נראה פחות טוב, וגם שמן, לפחות לו היה לו את המבט הזה בעיניים של מהופנט. היה לו מבט של בנאדם נורמלי. ונחמד האמת. שניהם לבנים עם עיניים כחולות, הבלונדיני פחות לבן. והשני (השמן) בעל שיער חום. הם באו לדעתי עם סנדלים ומכנסיים קצרים.

טוב.. זה היה מוזר. מאז לא שמעתי עליהם. ואני בנאדם טמבל בכל מה שמדובר ב- 'מה קורה מסביב' אז... תגיבו.. תגידו לי מי הם? אני מנחש שאלו היהודים המשיחיים. כן? בוא'נה... המבט הזה בעיניים שלו... כאילו אם הייתי נותן לו סטירת לחי מצלצלת הוא היה ממשיך לחייך כמו טמבל. יודעים על מה אני מדבר?

תפריט

[0] אינדקס הודעות

[#] עמוד הבא

[*] עמוד הקודם

עבור לתצוגת גירסה מלאה