יהדות ותורת ישראל > שֻׁלְחָן עָרוּךְ וְהָרַעְיוֹן הַיְּהוּדִי

נסיון לשכנע אותי למיר את דתי

(1/6) > >>

Rafoe:
נתקלתי ביוטיוב (במקרה) בסרטון של בחורה יהודיה שמדברת למצלמה ומספרת על איך שהיא גילתה את ה"משיח" ישוע.
את הסרטון העלה משתמש בשם medabrim (אני מניח שזה ערוץ יוטיוב שהקימו ה"משיחיים").
כתבתי תגובה לסרטון והיום קיבלתי הודעה אישית מבעל הערוץ. והוא כותב לי כך: (למישהו יש הצעה מה לכתוב לו בתגובה?).

נראה לי שאתה מתבלבל עם הקתולים. אנו לא נוצרים אלא יהודים. אנו מאמינים כי ישוע הוא המשיח. אין לנו פסלים ולא תמונות שלו. אנו עובדים את אלוהי ישראל ואת משיחו כפי שרשום במזמור ב', שים לב מה רשום
לָמָּה רָגְשׁוּ גוֹיִם וּלְאֻמִּים יֶהְגּוּ-רִיק׃ יִתְיַצְּבוּ מַלְכֵי-אֶרֶץ וְרוֹזְנִים נוֹסְדוּ-יָחַד עַל-יְהוָה וְעַל-מְשִׁיחוֹ.. נַשְּׁקוּ-בַר פֶּן-יֶאֱנַף וְתֹאבְדוּ דֶרֶךְ כִּי-יִבְעַר כִּמְעַט אַפּוֹ אַשְׁרֵי כָּל-חוֹסֵי בוֹ׃" אשרי כל מי שחס במשיח - לכן אין זו עבודת אלילים, כי ישוע הוא משיח ה' המובטח.
האם אתה אומר את אומם דברים לחב"דנקים? הרי הם עושים תמונות של הרבי ממלובביץ' ואומרים כי הוא המשיח ומכריזים "יחי המלך המשיח" ו"יחי אדוננו מורנו ורבינו המלך המשיח" - אז למה זה כן בסדר?

אם תקרא את הכתובים את תיווכח לכמה קריטריונים שעל המשיח לעמוד בהם, הבולטים שבהם שדי מצמצמים לך את האפשרויות הינם מיכה ה' 1 שאומר שהמשיח צריך להיוולד בבית לחם ודניאל ט' 24-35 שאומר שהמשיח צריך להגיע לפני חורבן בית שני. עוד במיכה ה' 1 רשום כי המשיח היה קיים מועלם ואף בישעיה ט' רשום כי ימלוך לעולם - אז אני שואל אותך כיצד משיח שהוא אדם רגיל יכול להיות קיים לעולם ולמלוך לעולם? התשובה היא שלא יכול להיות. לכן המשיח הוא אלוהים בעצמו בדמות אדם כפי שרשום בירמיה כ"ג "הִנֵּה יָמִים בָּאִים נְאֻם-יְהוָה וַהֲקִמֹתִי לְדָוִד צֶמַח צַדִּיק וּמָלַךְ מֶלֶךְ וְהִשְׂכִּיל וְעָשָׂה מִשְׁפָּט וּצְדָקָה בָּאָרֶץ׃ ו בְּיָמָיו תִּוָּשַׁע יְהוּדָה וְיִשְׂרָאֵל יִשְׁכֹּן לָבֶטַח וְזֶה-שְּׁמוֹ אֲשֶׁר-יִקְרְאוֹ יְהוָה צִדְקֵנוּ׃ "
ביהדות לא יודעים להתמודד עם העניין הזה אז המציאו כל מיני דוקטרינות שקריות בכדי לבטל לא רק את המשיחיות של ישוע אלא גם את העובדה שאלוהים מתגלה כבן אנוש לבני אדם.

קריאה פשוטה בפרשת וירא מראה בבירור כי ה' הוא אחד מן האנשים/מלאכים אשר התגלו לאברהם, הוא ישב עימו, דיבר איתו ואף אכל איתו. בכל כך הרבה מקומות בתנ"ך מתואר שאלוהים מתגלה כבן אנשו לבני אדם שונים. אך ביהדות אומרים כי אלוהים לא נראה ואין לו דמות כאשר זה בבירור לא נכון ע"פ תיאורים של משה בעצמו ואף ישעיה ונביאים אחרים.
"וַיַּעַל מֹשֶׁה וְאַהֲרֹן נָדָב וַאֲבִיהוּא וְשִׁבְעִים מִזִּקְנֵי יִשְׂרָאֵל׃ י וַיִּרְאוּ אֵת אֱלֹהֵי יִשְׂרָאֵל וְתַחַת רַגְלָיו כְּמַעֲשֵׂה לִבְנַת הַסַּפִּיר וּכְעֶצֶם הַשָּׁמַיִם לָטֹהַר׃ יא וְאֶל-אֲצִילֵי בְּנֵי יִשְׂרָאֵל לֹא שָׁלַח יָדוֹ וַיֶּחֱזוּ אֶת-הָאֱלֹהִים וַיֹּאכְלוּ וַיִּשְׁתּוּ׃" (שמות כ"ד)
"בִּשְׁנַת-מוֹת הַמֶּלֶךְ עֻזִּיָּהוּ וָאֶרְאֶה אֶת-אֲדֹנָי יֹשֵׁב עַל-כִּסֵּא רָם וְנִשָּׂא וְשׁוּלָיו מְלֵאִים אֶת-הַהֵיכָל׃ ב שְׂרָפִים עֹמְדִים מִמַּעַל לוֹ שֵׁשׁ כְּנָפַיִם שֵׁשׁ כְּנָפַיִם לְאֶחָד בִּשְׁתַּיִם יְכַסֶּה פָנָיו וּבִשְׁתַּיִם יְכַסֶּה רַגְלָיו וּבִשְׁתַּיִם יְעוֹפֵף׃ " (ישעיה ו')

אני מציע לך לחקור ולבדוק בדיוק מה מאכילים אותך ומה הרגילו אותך להאמין. אנו מאמינים במה שרשום בכתובים בלבד. ה' אמר בספר דברים שהדבר קרוב אלינו, בפינו ובלבבנו לעשותו, הוא לא רחוק או נעלה מאיתנו. אין אנו צריכים רבנים או כמרים או אף אדם אחר שיסביר או יבאר לנו את הכתוב בדבר ה'. ה' נתן את דברו לכולם למען כולם ידעו אותו מקטן ועד גדול.
ישוע הוא היחיד שעונה על הדרישות למשיח, ואף נאמר כי עמו יידחה אותו, ועצם העובדה שאתה עדיין דוחה אותו מכויח שהוא המשיח.

אם יש לך שאלות אני מזמין אותך לשאול, ואם אתה חולק עליי או יש לך דרך הלראות לי שאני טועה אשמח לקיים איתך שיח במייל, כאן דרך יו טיוב ואפילו בטלפון.


Rafoe:
הנה סרטון נוסף שכתבתי לו תגובה.
מי שמבין בנושא, שיכתוב תגובה שתוכל להציל יהודים תמימים שצופים בסרטונים הללו.

zelhar:
אולי נזמין אותו לעימות בפורום, או במקום אחר ?

Rafoe:

--- ציטוט של: zelhar על אוגוסט 04, 2010, 15:13:27 ---אולי נזמין אותו לעימות בפורום, או במקום אחר ?

--- סוף ציטוט ---
אני מחכה לתשובה מאלמ.
הוא שלח לי הודעה באישי שהוא ייתן לי תשובה מחר.

אוהד הפועל:
סלחו לי שאני מתערב, אבל משיח חייב להיות נצר בית דוד, מה שישו הוא לא.

ישו עצמו הוא סך הכל תנא שמרד ברבנים שלו:



תפריט

[0] אינדקס הודעות

[#] עמוד הבא

עבור לתצוגת גירסה מלאה