סקר

סקר: האם צריך לזרוק נאצים לתאי גזים, לאנוס ולתת לכלבים לאכול אותם?

כן
7 (30.4%)
רון, למה אתה מתון מדי?
13 (56.5%)
לא, זה לא אנושי
3 (13%)

סך הכל הצבעות: 0

כתב נושא: סקר: האם צריך לזרוק נאצים לתאי גזים, לאנוס ולתת לכלבים להאכיל אותם?  (נקרא 31391 פעמים)

0 משתמשים ו- 4 אורחים נמצאים בנושא זה.

מנותק zelhar

  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 4293
זה לא נכון, אני אישית מכיר אנשים שלחמו במלחמות ישראל, וכל מה שהם חשים לגבי חיסול האויב זה גאווה.
זה לא סותר את מה שאמרתי. הם חשים גאווה על זה שהם הגנו על עם ישראל מפני אויביו. אבל על הפעולה עצמה של הריגת אדם, אני לא חושב שהם מתענגים.

מנותק El Blanco

  • אדמין הפורום
  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 10516
כמה שיפגע בכבוד המת-אני נגד.
גם את מלכי האמורי ואת אוייבנו התנ"כיים תלו על עץ ואח"כ קברו אותם.

והיה גנרל יווני בשם ניקנור, אחרי שתפסו אותו חתכו לו את האצבעות ותלו אותם בירושלים, מאז בימי בית שני היה נחוג יום בשם "יום ניקנור" וזה לא בדיוק היה יום אבל.
יהושע ע"ה תלה את הנבלות של חלק ממלכי הגויים שהוא הרג עד הערב, ורק!! בערב היו קוברים אותם.

אבל בוא נשאל את הרב יהודה קרויזר.

מנותק El Blanco

  • אדמין הפורום
  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 10516
להרוג וזהו, מספיק כדור-שניים מעופרת ואיזה רובה/אקדח טוב, לא צריך יותר מיזה, אנחנו לא נוהגים להתעלל באדם לפני שאנו הורגים אותו או בגופה, אנחנו לא מוסלמים ולא מטורפים כמוהם, פשוט להרוג שלא נראה יותר

אז את כל החיים שלך אתה חי על להיות שונה מהאחר?

לאלו שעינו, השפילו, רצחו, ביזו אנסו ושחטו את אחיך כמו בשר לא מגיע פי כמה וכמה (מידה כנגד מידה)?

מנותק אלמ

  • חבר(ה) בכיר(ה)
  • *
  • הודעות: 2059
  • וְהַמַּשְׂכִּלִים יַזְהִרוּ כְּזֹהַר הָרָקִיעַ
רון כמדומני גם התורה לא מעודדת את הרצח עצמו אלא את הסיבה להרג.
כל מה שהיה טוב, עכשיו נחשב רע.
התיישבות הייתה מצווה, עכשיו היא עבירה.
להתגייס לצבא היה זכות, עכשיו זה חובה, עבודת כפיים הייתה כבוד, עכשיו זו בושה.

מנותק El Blanco

  • אדמין הפורום
  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 10516
רון כמדומני גם התורה לא מעודדת את ההרג עצמו אלא את הסיבה להרג.

נכון, וזה קידוש שם שמיים ופיקוח נפש, איך זה סותר?
« עריכה אחרונה: יולי 02, 2010, 12:09:17 על ידי רון בן מיכאל »

מנותק m4a1

  • חבר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 3342
אתה מתווכח עם האדם הלא הנכון

טעות שלי, זה כוון לזלהר.

מנותק אלמ

  • חבר(ה) בכיר(ה)
  • *
  • הודעות: 2059
  • וְהַמַּשְׂכִּלִים יַזְהִרוּ כְּזֹהַר הָרָקִיעַ
נכון, וזה קידוש שם שמיים ופיקוח נפש, איך זה סותר?
זה לא סותר.
פשוט זה מכוון לסיבה ולא למעשה כשלעצמו.
כל מה שהיה טוב, עכשיו נחשב רע.
התיישבות הייתה מצווה, עכשיו היא עבירה.
להתגייס לצבא היה זכות, עכשיו זה חובה, עבודת כפיים הייתה כבוד, עכשיו זו בושה.

מנותק חיים בן_פסח

  • אדמין הפורום
  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 8063
בס''ד

קודם כל, צריך להוציא נאצים להורג. נאציות היא כל כולה רצח עם ואין למפלצות הללו שום זכות לחיות.

אם יש לנאצים או עוד אוייבי ישראל מידע שיכול להציל חיי יהודים, חייבים להוציא את המידע מהם בלי רחמנות.

אחרי שהם כבר מתים בע''ה, הגופות שלהם לא חשובות לנו. צריך לשרוף את הגופות כמו שנעשה עם אייכמן יש''ו.

צריך לזכור שהקב''ה יעניש את הנאצים בעולם הבא הרבה יותר ממה שאנו נעשה להם בעולם הזה. אז העיקר הוא להוציא אותם להורג ולתת לקב''ה לטפל בהם. אבל אם יעשו להם משהו לפני המוות, זה לא היה מפריע לי.

מנותק אלמ

  • חבר(ה) בכיר(ה)
  • *
  • הודעות: 2059
  • וְהַמַּשְׂכִּלִים יַזְהִרוּ כְּזֹהַר הָרָקִיעַ
בס''ד

קודם כל, צריך להוציא נאצים להורג. נאציות היא כל כולה רצח עם ואין למפלצות הללו שום זכות לחיות.

אם יש לנאצים או עוד אוייבי ישראל מידע שיכול להציל חיי יהודים, חייבים להוציא את המידע מהם בלי רחמנות.

אחרי שהם כבר מתים בע''ה, הגופות שלהם לא חשובות לנו. צריך לשרוף את הגופות כמו שנעשה עם אייכמן יש''ו.

צריך לזכור שהקב''ה יעניש את הנאצים בעולם הבא הרבה יותר ממה שאנו נעשה להם בעולם הזה. אז העיקר הוא להוציא אותם להורג ולתת לקב''ה לטפל בהם. אבל אם יעשו להם משהו לפני המוות, זה לא היה מפריע לי.
ומשום כך אין להתעלל בגופה לתת לכלבים לאנוס אותם או להאכיל את הכלבים בהם וכדו' העונש המהותי ינתן בעולם הבא ובכך יש לנו לבטוח.
כל מה שהיה טוב, עכשיו נחשב רע.
התיישבות הייתה מצווה, עכשיו היא עבירה.
להתגייס לצבא היה זכות, עכשיו זה חובה, עבודת כפיים הייתה כבוד, עכשיו זו בושה.

מנותק m4a1

  • חבר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 3342
ומשום כך אין להתעלל בגופה לתת לכלבים לאנוס אותם או להאכיל את הכלבים בהם וכדו' העונש המהותי ינתן בעולם הבא ובכך יש לנו לבטוח.

אני לא חושב שזה סותר, הקב"ה זכאי לצדק שלו, ואנחנו לשלנו.

מנותק אלמ

  • חבר(ה) בכיר(ה)
  • *
  • הודעות: 2059
  • וְהַמַּשְׂכִּלִים יַזְהִרוּ כְּזֹהַר הָרָקִיעַ
אני לא חושב שזה סותר, הקב"ה זכאי לצדק שלו, ואנחנו לשלנו.
נו וזה נראה לך בסדר
ציטוט
ומשום כך אין להתעלל בגופה לתת לכלבים לאנוס אותם או להאכיל את הכלבים בהם וכדו' העונש המהותי ינתן בעולם הבא ובכך יש לנו לבטוח.
?
כל מה שהיה טוב, עכשיו נחשב רע.
התיישבות הייתה מצווה, עכשיו היא עבירה.
להתגייס לצבא היה זכות, עכשיו זה חובה, עבודת כפיים הייתה כבוד, עכשיו זו בושה.

מנותק m4a1

  • חבר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 3342
נו וזה נראה לך בסדר  ?

כמגמה לא, אבל יש יוצאי דופן. אני בכלל מאמין בצדק יותר אישי. אם נתפס נאצי, וישנו ניצול שואה שרוצה לסגור חשבון, אני בעד לתת לו.

מנותק אלמ

  • חבר(ה) בכיר(ה)
  • *
  • הודעות: 2059
  • וְהַמַּשְׂכִּלִים יַזְהִרוּ כְּזֹהַר הָרָקִיעַ
כמגמה לא, אבל יש יוצאי דופן. אני בכלל מאמין בצדק יותר אישי. אם נתפס נאצי, וישנו ניצול שואה שרוצה לסגור חשבון, אני בעד לתת לו.
זה משהו אחר.
כל מה שהיה טוב, עכשיו נחשב רע.
התיישבות הייתה מצווה, עכשיו היא עבירה.
להתגייס לצבא היה זכות, עכשיו זה חובה, עבודת כפיים הייתה כבוד, עכשיו זו בושה.

מנותק חיים בן_פסח

  • אדמין הפורום
  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 8063
בס''ד

אני חושב שרון ניסה למסור את המסר שאסור לנו לרחם על נאצים. עם המסר הזה, אני מסכים.

לא איכפת לי על הגופות של הנאצים. הגופות שלהם לא שוות כלום. הנשמות שלהם אחרי המוות תהיינה בעינויים בע''ה.


מנותק אלמ

  • חבר(ה) בכיר(ה)
  • *
  • הודעות: 2059
  • וְהַמַּשְׂכִּלִים יַזְהִרוּ כְּזֹהַר הָרָקִיעַ
בס''ד

אני חושב שרון ניסה למסור את המסר שאסור לנו לרחם על נאצים. עם המסר הזה, אני מסכים.

לא איכפת לי על הגופות של הנאצים. הגופות שלהם לא שוות כלום. הנשמות שלהם אחרי המוות תהיינה בעינויים בע''ה.


יש חשיבות רבה לכבוד המת בתורה.

כל מה שהיה טוב, עכשיו נחשב רע.
התיישבות הייתה מצווה, עכשיו היא עבירה.
להתגייס לצבא היה זכות, עכשיו זה חובה, עבודת כפיים הייתה כבוד, עכשיו זו בושה.

מנותק חיים בן_פסח

  • אדמין הפורום
  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 8063
יש חשיבות רבה לכבוד המת בתורה.



בס''ד

אני חולק עליך. אין שום "כבוד המת" לנאצים יש''ו. אנו מקללים אותם לעולם ועד. אלפי שנים אחרי מות שונאי ישראל, אנו מקללים אותם.

הגופות שלהם לא שוות כלום. אחרי שהם מתים, הם לא יכולים לאיים על יהודים יותר. אבל לא מגיע להם שום כבוד לא בחיים ולא במוות.

מנותק אלמ

  • חבר(ה) בכיר(ה)
  • *
  • הודעות: 2059
  • וְהַמַּשְׂכִּלִים יַזְהִרוּ כְּזֹהַר הָרָקִיעַ
בס''ד

אני חולק עליך. אין שום "כבוד המת" לנאצים יש''ו. אנו מקללים אותם לעולם ועד. אלפי שנים אחרי מות שונאי ישראל, אנו מקללים אותם.

הגופות שלהם לא שוות כלום. אחרי שהם מתים, הם לא יכולים לאיים על יהודים יותר. אבל לא מגיע להם שום כבוד לא בחיים ולא במוות.
אתה חולק- זה עניין סובייקטיבי.
לכל אדם יש צלם אלוקים ואם הוא מת עזוב אותו מה אתה כבר דורש מהגופה?! אל תדאג את הדין הוא יתן למעלה במלואו ה' לא יקפח 'שכרו', מה יוסיף לך לכושים יאנסוהו או יאכלוהו כלבים.
כל מה שהיה טוב, עכשיו נחשב רע.
התיישבות הייתה מצווה, עכשיו היא עבירה.
להתגייס לצבא היה זכות, עכשיו זה חובה, עבודת כפיים הייתה כבוד, עכשיו זו בושה.

מנותק zelhar

  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 4293
אבא שלי קטל כמה (שירת בעזה), סיפר שזו הייתה הרגשה נפלאה, מה אתה אומר על זה?
עדיין מדובר כאן בקרב ולא בהוצאה להורג בעינויים.

מנותק El Blanco

  • אדמין הפורום
  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 10516
זה לא סותר.
פשוט זה מכוון לסיבה ולא למעשה כשלעצמו.

כשתסביר את הדוגמאות שהבאתי ואת -
תלמוד מגילה דף טז עמוד א "אמר ליה סק ורכב אמר ליה לא יכילנא דכחישא חילאי מימי תעניתא גחין וסליק כי סליק בעט ביה אמר ליה לא כתיב לכו (משלי כד) בנפל אויבך אל תשמח אמר ליה הני מילי בישראל אבל בדידכו כתיב (דברים לג) ואתה על במותימו תדרוך"

נדבר

מנותק El Blanco

  • אדמין הפורום
  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 10516
עדיין מדובר כאן בקרב ולא בהוצאה להורג בעינויים.

זה לא מה ששאלת
רון תשאל כל אדם שנאלץ לקטול חיים. זו הרגשה נוראה אפילו כשמדובר במאבק הישרדות בעיצומו של קרב.

מנותק אלמ

  • חבר(ה) בכיר(ה)
  • *
  • הודעות: 2059
  • וְהַמַּשְׂכִּלִים יַזְהִרוּ כְּזֹהַר הָרָקִיעַ
כשתסביר את הדוגמאות שהבאת ואת -
תלמוד מגילה דף טז עמוד א "אמר ליה סק ורכב אמר ליה לא יכילנא דכחישא חילאי מימי תעניתא גחין וסליק כי סליק בעט ביה אמר ליה לא כתיב לכו (משלי כד) בנפל אויבך אל תשמח אמר ליה הני מילי בישראל אבל בדידכו כתיב (דברים לג) ואתה על במותימו תדרוך"
איזה דוגמאות הבאתי?

לגבי הציטוט "ואתה על במותימו תדרוך" פרש"י "כשתדרוך על צווארי המלכים..." מה העניין בכך ואיך זה קשור לנושא אני לא טענתי שזה לא מוסרי.
כל מה שהיה טוב, עכשיו נחשב רע.
התיישבות הייתה מצווה, עכשיו היא עבירה.
להתגייס לצבא היה זכות, עכשיו זה חובה, עבודת כפיים הייתה כבוד, עכשיו זו בושה.

מנותק zelhar

  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 4293
זה לא מה ששאלת
אני חושב שמה שמביא להרגשה נפלאה זה משהו אחר מההרג עצמו. אולי זה תחושת היי מושרית אדרנלין שנובעת מלהט הקרב. אולי זו הרגשה טובה של מי שנמצא בסכנה ונשאר בחיים. אולי זה נובע מהישג מוסרי של הגנת המולדת והבסת האויב.

מנותק El Blanco

  • אדמין הפורום
  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 10516
איזה דוגמאות הבאתי?


ערכתי, שאני הבאתי, לא אתה

ציטוט
לגבי הציטוט "ואתה על במותימו תדרוך" פרש"י "כשתדרוך על צווארי המלכים..." מה העניין בכך ואיך זה קשור לנושא אני לא טענתי שזה לא מוסרי.

ציטוט
אמר ליה (אמר לו המן למרדכי) סק ורכב (תעלה ותרכב על הסוס) אמר ליה(מרדכי אמר להמן) לא יכילנא דכחישא חילאי מימי תעניתא (אני לא יכול בגלל שנהייתי חלש מימי התענית) גחין וסליק (המן התכפוף כדי שמרדכי יעלה עליו לסוס ומרדכי עלה עליו) כי סליק בעט ביה (כשמרדכי עלה עליו,הוא בעט בו) אמר ליה לא כתיב לכו (המן אומר למרדכי, לא כתוב לכם) (משלי כד) "בנפל אויבך אל תשמח" אמר ליה (מרדכי אמר לו בתגובה) הני מילי בישראל( זה מדבר על ישראל, על שני אויבים יהודים שאסור להם לשמוח במפלת אחד מהם) אבל בדידכו כתיב (אבל בכם הגוים ששונאים את ישראל כתוב) (דברים לג) "ואתה על במותימו תדרוך"

זאת אומרת גם אחרי שניצחת אותם כבר, תשפיל אותם, בדריכה על הבמות שלהם (במות זה היה מרכז הפולחן של העבודה זרה), בכל אופן, הפואנטה היא שבמלחמה משפילים את האויב, ולא רק מגנים על חיינו, כשהשפלת האויב זה קידוש שם שמיים שהיא המטרה העיקרית לכך שאנחנו יוצאים לקרב.
  

מנותק El Blanco

  • אדמין הפורום
  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 10516
אני חושב שמה שמביא להרגשה נפלאה זה משהו אחר מההרג עצמו. אולי זה תחושת היי מושרית אדרנלין שנובעת מלהט הקרב. אולי זו הרגשה טובה של מי שנמצא בסכנה ונשאר בחיים. אולי זה נובע מהישג מוסרי של הגנת המולדת והבסת האויב.

אין סתירה בין זה לבין מה שאני טוען (אם מדברים על הכוונות), עינוי האויב - השפלתו, למען כבוד העם והקב"ה

מנותק אלמ

  • חבר(ה) בכיר(ה)
  • *
  • הודעות: 2059
  • וְהַמַּשְׂכִּלִים יַזְהִרוּ כְּזֹהַר הָרָקִיעַ
ערכתי, שאני הבאתי, לא אתה

זאת אומרת גם אחרי שניצחת אותם כבר, תשפיל אותם, בדריכה על הבמות שלהם (במות זה היה מרכז הפולחן של העבודה זרה), בכל אופן, הפואנטה היא שבמלחמה משפילים את האויב, ולא רק מגנים על חיינו, כשהשפלת האויב זה קידוש שם שמיים שהיא המטרה העיקרית לכך שאנחנו יוצאים לקרב.
  

מה הבאת? אם זכרוני אינו מטעה לא דילגתי על דבר.

לגבי הציטוט- זה בסדר אני הבנתי אותו לא היית צריך לתת את התרגום.
ואני מסכים פה אחד עם האמור בציטוט וזה לעניין השפלה של "ואת מצבותם תשברון" כלומר לסלק את העבודה זרה, האם באמת המטרה של הלחימה ושל ההרג והקורבנות זה עניין השפלתי בלבד ובעל חשיבות כה רבה והאם אין לו גבול?
ואיך בכלל זה מתקשר לרישא של האשכול בפתיחה שלך, בסקר?
כל מה שהיה טוב, עכשיו נחשב רע.
התיישבות הייתה מצווה, עכשיו היא עבירה.
להתגייס לצבא היה זכות, עכשיו זה חובה, עבודת כפיים הייתה כבוד, עכשיו זו בושה.