סקר

סקר: האם צריך לזרוק נאצים לתאי גזים, לאנוס ולתת לכלבים לאכול אותם?

כן
7 (30.4%)
רון, למה אתה מתון מדי?
13 (56.5%)
לא, זה לא אנושי
3 (13%)

סך הכל הצבעות: 0

כתב נושא: סקר: האם צריך לזרוק נאצים לתאי גזים, לאנוס ולתת לכלבים להאכיל אותם?  (נקרא 31620 פעמים)

0 משתמשים ו- 2 אורחים נמצאים בנושא זה.

מנותק MATAN

  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 2868
כמה שיפגע בכבוד המת-אני נגד.
גם את מלכי האמורי ואת אוייבנו התנ"כיים תלו על עץ ואח"כ קברו אותם.
כיבוש הארץ לא כלל תלייה של מלכים שישבו פה?!.ונהפכו מאכל לעוף השמיים..
איזה כבוד אתה מוצא אצלהם??.רוצה להיות "יפה נפש"??.אבל לא בשם התורה!

מנותק zelhar

  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 4293
זה לא היה שמשון שריסק את ראשיהם עם לסת חמור?
לא היו להם את האמצעים האלה בימים ההם, וזה עדיין לא עונה לטיעון למה זה לא מוסרי ולמה מה שאתה אומר זה לא בבחינת "המרחם על אכזרים" וגו'.
שמשון השתמש בלחי כנשק ולא כאמצעי עינויים.

אני לא מרחם על נאצים כי אני חושב שצריך להמית אותם. אני חושב שצריך לשמור על צלם אנוש גם כשמבצעים הריגה של מישהו נתעב. אם אני מרחם על מישהו זה לא על הנאצי אלא על התליין שאני לא רוצה לגרום לו טראומה.

מנותק m4a1

  • חבר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 3342
שמשון השתמש בלחי כנשק ולא כאמצעי עינויים.

אני לא מרחם על נאצים כי אני חושב שצריך להמית אותם. אני חושב שצריך לשמור על צלם אנוש גם כשמבצעים הריגה של מישהו נתעב. אם אני מרחם על מישהו זה לא על הנאצי אלא על התליין שאני לא רוצה לגרום לו טראומה.

אם לתליין אין את הכיבה לביצוע המעשה, שיבחר קריירה אחרת.

מנותק MATAN

  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 2868
שמשון השתמש בלחי כנשק ולא כאמצעי עינויים.

אני לא מרחם על נאצים כי אני חושב שצריך להמית אותם. אני חושב שצריך לשמור על צלם אנוש גם כשמבצעים הריגה של מישהו נתעב. אם אני מרחם על מישהו זה לא על הנאצי אלא על התליין שאני לא רוצה לגרום לו טראומה.
ומה תאמר על שאר המיתות המשונות שקיימות בתורה??..הרי צריך לשמור על צלם אנוש?!.(ועוד במקרים האלה הכוונה ליהודים שעברו על כל מיני דברים..) כ"כ שפה אנחנו מדברים על חיות אדם שאין להם תקנה כפרה לעולם!!!

מנותק MATAN

  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 2868
אם לתליין אין את הכיבה לביצוע המעשה, שיבחר קריירה אחרת.
דוגרי!
גם מי צריך כיבה כשמדובר על הנבלות האלה?!?.עושים את העבודה עם חיוך ענק!

מנותק zelhar

  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 4293
ומה תאמר על שאר המיתות המשונות שקיימות בתורה??..הרי צריך לשמור על צלם אנוש?!.(ועוד במקרים האלה הכוונה ליהודים שעברו על כל מיני דברים..) כ"כ שפה אנחנו מדברים על חיות אדם שאין להם תקנה כפרה לעולם!!!
עד כמה שאני יודע חז"ל התכוונו לבצע את המיתות האלה הצורה מהירה ככל האפשר. אבל אם אתה רוצה את דעתי, אז אני חושב ששיטות ההמתה המסורתיות של התלמוד, אם איני טועה הן: סקילה, שריפה, חנק, חרב, אני חושב שהן אכזריות מדי לסטנדרטים של ימינו. יחסית לתקופה, היהודים הם עם של רחמנים. בעוד שבית דין יהודי כמעט הוציא להורג רק במקרים נדירים ועד כמה שאני יודע הוצאת הודאה באשמה תחת עינויי תופת לא הייתה מקובלת במשפט העברי. זאת בשעה ששאר אומות העולם המציאו שיטות עינויים איומים סדיסטיות לצורך סחיטת הודאות מנאשמים ולצורך הריגה איטית כואבת ומזויעה ככל שניתן.

בכל מקרה כמו שאמרת המיתות שהזכרת משמשות בית דין יהודי במשפט העברי והן לא ממש רלבנטיות לעניין של מחיקת עמלק, אם כי הדעת נותנת  שאם יהודי שפשע אפשר לסקול למוות כנראה שגם עמלק.

מנותק אלמ

  • חבר(ה) בכיר(ה)
  • *
  • הודעות: 2059
  • וְהַמַּשְׂכִּלִים יַזְהִרוּ כְּזֹהַר הָרָקִיעַ
כיבוש הארץ לא כלל תלייה של מלכים שישבו פה?!.ונהפכו מאכל לעוף השמיים..
איזה כבוד אתה מוצא אצלהם??.רוצה להיות "יפה נפש"??.אבל לא בשם התורה!
איזה 'יפי נפש' תוציא מהלקסיקון שלך את הצירוף הזה ובעיקר לגביי,אני האחרון שיהיה כזה ובכלל אני מכיר היטב ממך את האוייב הערבי על בוריו.
כנראה שאתה לא מכיר את הפסוק  "לא תלין נבלתו על העץ כי קבור תקברנו ביום ההוא כי קללת אלהים תלוי ולא תטמא את אדמתך אשר יהוה אלהיך נתן לך נחלה" או שברצונך שאפרש לך אותו?!
ואם כבר אז צלם אלוקים טמון בכל אדם ואדם ובפאן האנושי הערכי אם כבר הרגת את האוייב לאט בסבל ויסוריים(שאני מסכים עם זאת) אז  למה להיות בהמי כמו האיסלאם ולבזות את הגופה שלו.
כל מה שהיה טוב, עכשיו נחשב רע.
התיישבות הייתה מצווה, עכשיו היא עבירה.
להתגייס לצבא היה זכות, עכשיו זה חובה, עבודת כפיים הייתה כבוד, עכשיו זו בושה.

מנותק אשי

  • מנהל הפורום "הפצת הימין האמיתי"
  • חבר(ה) בכיר(ה)
  • *
  • הודעות: 2247
וַיָּקָם דָּוִד וַיֵּלֶךְ הוּא וַאֲנָשָׁיו, וַיַּךְ בַּפְּלִשְׁתִּים מָאתַיִם אִישׁ, וַיָּבֵא דָוִד אֶת-עָרְלֹתֵיהֶם, וַיְמַלְאוּם לַמֶּלֶךְ לְהִתְחַתֵּן בַּמֶּלֶךְ; שמואל א פרק יח

מנותק אלמ

  • חבר(ה) בכיר(ה)
  • *
  • הודעות: 2059
  • וְהַמַּשְׂכִּלִים יַזְהִרוּ כְּזֹהַר הָרָקִיעַ
וַיָּקָם דָּוִד וַיֵּלֶךְ הוּא וַאֲנָשָׁיו, וַיַּךְ בַּפְּלִשְׁתִּים מָאתַיִם אִישׁ, וַיָּבֵא דָוִד אֶת-עָרְלֹתֵיהֶם, וַיְמַלְאוּם לַמֶּלֶךְ לְהִתְחַתֵּן בַּמֶּלֶךְ; שמואל א פרק יח
דוד עשה זאת למטרה אישית ספציפית כפי שנדרש מעימו ע"י המלך(שאול).
האם אתה צריך במקרה 100 ערלות נאצים כדי להינשא לבת נתניהו?!
כל מה שהיה טוב, עכשיו נחשב רע.
התיישבות הייתה מצווה, עכשיו היא עבירה.
להתגייס לצבא היה זכות, עכשיו זה חובה, עבודת כפיים הייתה כבוד, עכשיו זו בושה.

מנותק אלמ

  • חבר(ה) בכיר(ה)
  • *
  • הודעות: 2059
  • וְהַמַּשְׂכִּלִים יַזְהִרוּ כְּזֹהַר הָרָקִיעַ
וְאֶת מֶלֶךְ הָעַי תָּלָה עַל הָעֵץ עַד עֵת הָעָרֶב וּכְבוֹא הַשֶּׁמֶשׁ צִוָּה יְהוֹשֻׁעַ וַיֹּרִידוּ אֶת נִבְלָתוֹ מִן הָעֵץ וַיַּשְׁלִיכוּ אוֹתָהּ אֶל פֶּתַח שַׁעַר הָעִיר וַיָּקִימוּ עָלָיו גַּל אֲבָנִים גָּדוֹל עַד הַיּוֹם הַזֶּה
כל מה שהיה טוב, עכשיו נחשב רע.
התיישבות הייתה מצווה, עכשיו היא עבירה.
להתגייס לצבא היה זכות, עכשיו זה חובה, עבודת כפיים הייתה כבוד, עכשיו זו בושה.

מנותק אשי

  • מנהל הפורום "הפצת הימין האמיתי"
  • חבר(ה) בכיר(ה)
  • *
  • הודעות: 2247
דוד עשה זאת למטרה אישית ספציפית כפי שנדרש מעימו ע"י המלך(שאול).
האם אתה צריך במקרה 100 ערלות נאצים כדי להינשא לבת נתניהו?!
ולמה שאול המלך דרש ממנו דווקא מאה ערלות?

מנותק אלמ

  • חבר(ה) בכיר(ה)
  • *
  • הודעות: 2059
  • וְהַמַּשְׂכִּלִים יַזְהִרוּ כְּזֹהַר הָרָקִיעַ
ולמה שאול המלך דרש ממנו דווקא מאה ערלות?
זה ברור שזה לא כדרך כבוד ואף כביזוי, אבל הוא עשה זאת על דעתו ואין שום הלכה או נוהל גורף שמתיר מכך לבזות את המת.
כל מה שהיה טוב, עכשיו נחשב רע.
התיישבות הייתה מצווה, עכשיו היא עבירה.
להתגייס לצבא היה זכות, עכשיו זה חובה, עבודת כפיים הייתה כבוד, עכשיו זו בושה.

מנותק אשי

  • מנהל הפורום "הפצת הימין האמיתי"
  • חבר(ה) בכיר(ה)
  • *
  • הודעות: 2247
וְאֶת מֶלֶךְ הָעַי תָּלָה עַל הָעֵץ עַד עֵת הָעָרֶב וּכְבוֹא הַשֶּׁמֶשׁ צִוָּה יְהוֹשֻׁעַ וַיֹּרִידוּ אֶת נִבְלָתוֹ מִן הָעֵץ וַיַּשְׁלִיכוּ אוֹתָהּ אֶל פֶּתַח שַׁעַר הָעִיר וַיָּקִימוּ עָלָיו גַּל אֲבָנִים גָּדוֹל עַד הַיּוֹם הַזֶּה
אולי זה בגלל שהוא היה מלך.

מנותק אלמ

  • חבר(ה) בכיר(ה)
  • *
  • הודעות: 2059
  • וְהַמַּשְׂכִּלִים יַזְהִרוּ כְּזֹהַר הָרָקִיעַ
אולי זה בגלל שהוא היה מלך.
אני לא חושב כך ואגב גם את חמשת מלכי האמורי הורידו לאחר תלייתם.
ומה בדבר הפסוק "לא תלין נבלתו על העץ כי קבור תקברנו ביום ההוא כי קללת אלהים תלוי ולא תטמא את אדמתך אשר יהוה אלהיך נתן לך נחלה" .
כל מה שהיה טוב, עכשיו נחשב רע.
התיישבות הייתה מצווה, עכשיו היא עבירה.
להתגייס לצבא היה זכות, עכשיו זה חובה, עבודת כפיים הייתה כבוד, עכשיו זו בושה.

מנותק אשי

  • מנהל הפורום "הפצת הימין האמיתי"
  • חבר(ה) בכיר(ה)
  • *
  • הודעות: 2247
זה ברור שזה לא כדרך כבוד ואף כביזוי, אבל הוא עשה זאת על דעתו ואין שום הלכה או נוהל גורף שמתיר מכך לבזות את המת.
שאול המלך היה צדיק, ולא נראה לי שיש מקום בחז''ל שמותח ביקורת עליו בענין הזה.

ומה בדבר הפסוק "לא תלין נבלתו על העץ כי קבור תקברנו ביום ההוא כי קללת אלהים תלוי ולא תטמא את אדמתך אשר יהוה אלהיך נתן לך נחלה" .
אולי מדובר רק ביהודים.

מנותק אלמ

  • חבר(ה) בכיר(ה)
  • *
  • הודעות: 2059
  • וְהַמַּשְׂכִּלִים יַזְהִרוּ כְּזֹהַר הָרָקִיעַ
שאול המלך היה צדיק, ולא נראה לי שיש מקום בחז''ל שמותח ביקורת עליו בענין הזה.
אולי מדובר רק ביהודים.
בטח שיש על שאול ביקורת בדבר זאת שה' מאס אותו ממלך על ישראל שאת הסיפור כולו את בוודאי מכיר ע"ע מלכים...

טומאת הארץ ו- צלם אלוקים  נכון גם לגוי וגם ליהודי
כל מה שהיה טוב, עכשיו נחשב רע.
התיישבות הייתה מצווה, עכשיו היא עבירה.
להתגייס לצבא היה זכות, עכשיו זה חובה, עבודת כפיים הייתה כבוד, עכשיו זו בושה.

מנותק אשי

  • מנהל הפורום "הפצת הימין האמיתי"
  • חבר(ה) בכיר(ה)
  • *
  • הודעות: 2247
בטח שיש על שאול ביקורת בדבר זאת שה' מאס אותו ממלך על ישראל שאת הסיפור כולו את בוודאי מכיר ע"ע מלכים...
כן אבל זה בגלל ששאול לא השמיד לגמרי את עמלק, ולא בגלל המאה ערלות של הפלישטים שזה סיפור אחר.

טומאת הארץ ו- צלם אלוקים  נכון גם לגוי וגם ליהודי
יכול להיות.

מנותק אלמ

  • חבר(ה) בכיר(ה)
  • *
  • הודעות: 2059
  • וְהַמַּשְׂכִּלִים יַזְהִרוּ כְּזֹהַר הָרָקִיעַ
כן אבל זה בגלל ששאול לא השמיד לגמרי את עמלק, ולא בגלל המאה ערלות של הפלישטים שזה סיפור אחר.
יכול להיות.

זה לא משנה בכל אופן לא ניכנס לזה. וגם לידיעתך לא פוסקים נוהל והלכה מתוך הנביאים וביזוי המת לא מוזכר כהלכה או כרציונאל בשום מקום.

שאלתי רב כדי לאמת את תשובתי, אם זה יספק אותך.
כל מה שהיה טוב, עכשיו נחשב רע.
התיישבות הייתה מצווה, עכשיו היא עבירה.
להתגייס לצבא היה זכות, עכשיו זה חובה, עבודת כפיים הייתה כבוד, עכשיו זו בושה.

מנותק נץ וגאה בזה

  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 6815
  • Hierosolyma Victor
אלוף מיל. בני פלד ז"ל
"צאו החוצה וצלצלו בפעמון שנתן לי מפקד חיל הים. כשישאלו אתכם למה אתם מצלצלים, ענו שכאן מת יהודי משוגע, שחשב שהיהודים מסוגלים להקים מדינה-וטעה" מילותיו האחרונות לילדיו.

מנותק El Blanco

  • אדמין הפורום
  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 10516
שמשון השתמש בלחי כנשק ולא כאמצעי עינויים.

אני לא מרחם על נאצים כי אני חושב שצריך להמית אותם. אני חושב שצריך לשמור על צלם אנוש גם כשמבצעים הריגה של מישהו נתעב. אם אני מרחם על מישהו זה לא על הנאצי אלא על התליין שאני לא רוצה לגרום לו טראומה.

זאת לא הפואנטה, הפואנטה היא שהוא הרג אותם בצורה "לא אנושית" (ע"פ מוסר אנושי בלבד, שהוא איננו אבסולוטי ולא יכול להיות תקף לדיון משום סובייקטיביות מובנית).

מה טראומתי בלענות נאצים? לראות את הרוסים נערפים על ידי צ'צ'נים ביוטיוב לא מזיק (לפחות לי, באופן אישי), למה שזה יזיק?

מנותק m4a1

  • חבר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 3342
זאת לא הפואנטה, הפואנטה היא שהוא הרג אותם בצורה "לא אנושית" (ע"פ מוסר אנושי בלבד, שהוא איננו אבסולוטי ולא יכול להיות תקף לדיון משום סובייקטיביות מובנית).

מה טראומתי בלענות נאצים? לראות את הרוסים נערפים על ידי צ'צ'נים ביוטיוב לא מזיק (לפחות לי, באופן אישי), למה שזה יזיק?

טראומתי זה עניין יחסי, כל אחד והכיבה שלו.

לי אישית אין בעיה לראות נאצי מחוסל, אבל בעל חיים פצוע, זה כן מזיז לי.


כנראה להיות ווטרינר אני לא מתאים, אבל מוציא להורג? בלי בעיה.

מנותק zelhar

  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 4293
זאת לא הפואנטה, הפואנטה היא שהוא הרג אותם בצורה "לא אנושית" (ע"פ מוסר אנושי בלבד, שהוא איננו אבסולוטי ולא יכול להיות תקף לדיון משום סובייקטיביות מובנית).

מה טראומתי בלענות נאצים? לראות את הרוסים נערפים על ידי צ'צ'נים ביוטיוב לא מזיק (לפחות לי, באופן אישי), למה שזה יזיק?
רון תשאל כל אדם שנאלץ לקטול חיים. זו הרגשה נוראה אפילו כשמדובר במאבק הישרדות בעיצומו של קרב.

מנותק m4a1

  • חבר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 3342
רון תשאל כל אדם שנאלץ לקטול חיים. זו הרגשה נוראה אפילו כשמדובר במאבק הישרדות בעיצומו של קרב.

זה לא נכון, אני אישית מכיר אנשים שלחמו במלחמות ישראל, וכל מה שהם חשים לגבי חיסול האויב זה גאווה.

מנותק El Blanco

  • אדמין הפורום
  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 10516
טראומתי זה עניין יחסי, כל אחד והכיבה שלו.

לי אישית אין בעיה לראות נאצי מחוסל, אבל בעל חיים פצוע, זה כן מזיז לי.


כנראה להיות ווטרינר אני לא מתאים, אבל מוציא להורג? בלי בעיה.


אתה מתווכח עם האדם הלא הנכון

מנותק El Blanco

  • אדמין הפורום
  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 10516
רון תשאל כל אדם שנאלץ לקטול חיים. זו הרגשה נוראה אפילו כשמדובר במאבק הישרדות בעיצומו של קרב.

אבא שלי קטל כמה (שירת בעזה), סיפר שזו הייתה הרגשה נפלאה, מה אתה אומר על זה?