כתב נושא: "באיראן יש 900 אלף זונות"  (נקרא 1519 פעמים)

0 משתמשים ו- 1 אורח נמצאים בנושא זה.

מנותק כהנא צדק!

  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 7985
    • yigal-amir
"באיראן יש 900 אלף זונות"
« ב- : מרץ 11, 2007, 15:25:38 »
בזמן שכולם ממתינים לשמוע מה יעלה בגורל טרטמן, התייחס השר ליברמן לצרות של אחמדינג'אד.
השר לעניינים אסטרטגיים ויו"ר ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן, לקח היום פסק זמן קצר מהפרשה שמאיימת לפגוע בסיעתו. במהלך סקירה שערך בפני ועדת חוץ וביטחון התייחס ליברמן לצרותיו של
מנהיג אחר - נשיא איראן מחמוד אחמדינג'אד.

"איראן נמצאת במצב הרבה יותר גרוע ממה שהיא מנסה להציג", אמר ליברמן בהופעה ראשונה כשר לעניינים אסטרטגיים בפני ועדת חוץ וביטחון. "יש בה עוני מזעזע, מיליון וחצי סטודנטים שאין להם עבודה, 900 אלף נשים שעוסקות בזנות ושלושה מילון בני-אדם שמכורים לסמים".

ליברמן ציין כי כ-60 אחוז מתושבי המדינה חיים בעוני מוחלט. לדבריו, עיקר הסחר האיראני מנוהל על ידי קבוצה של כ-50 עד 60 משפחות, שמחזיקות במונופול על המשק האיראני. "את עיקר הסנקציות על איראן יש לכוון נגד אותם גורמים", אמר ליברמן, שהוסיף כי גם אם ישראל תישאר לבדה מול האיום האיראני יש ביכולתה להתמודד איתו.

רגע לפני כניסתו לחדר הוועדה, נדרש השר לעניינים אסטרטגיים להתייחס לפרשה שמסעירה את המערכת הפוליטית ואת מפלגתו. "אסתרינה היא אישה צעירה עם עתיד. איבדנו כל פרופורציה", הוא אמר בהתייחסות ראשונה לפרשה. "יש לנו בעיות יותר דחופות. שמעתי ביומיים האחרונים דברים מדהימים, שאסתרינה לא נולדה בארץ, שאסתרינה לא שירתה בצה"ל, אלא אצל המרשל פילסוצקי בפולין, שאסתרינה לא עבדה בבנק אלא בקיוסק". 

ליברמן הוסיף: "כאילו פתרנו את כל בעיות הגרעין עם איראן. כאילו החזרנו את כל השבויים. יש פה אובדן פרופורציות והתנפלות של התקשורת, כשהיא מזהה הזדמנות לדרוס מישהו".
יגאל=גואל

ע        מ        י       ר
 =       =       =      =  עמו    מאת    יצחק        רבין [img]http://www.zix.co.il/images/11924785.gif[/i