כתב נושא: בנו של עוזי משולם מבקש מקלט בקנדה  (נקרא 1485 פעמים)

0 משתמשים ו- 1 אורח נמצאים בנושא זה.

מנותק כהנא צדק!

  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 7985
    • yigal-amir
בנו של עוזי משולם מבקש מקלט בקנדה
« ב- : מרץ 11, 2007, 15:23:21 »
האב ניהל לפני 13 שנים מאבק ציבורי בטענה שהמדינה חטפה תינוקות של עולי תימן ונתנה אותם למשפחות חשוכות ילדים. כעת בנו טוען: הרשויות בישראל עורכות נגדי מסע צלב בניסיון להשתיק אותי.

בנו של עוזי משולם מבקש לקבל מקלט פוליטי בקנדה, בטענה שהוא נרדף על ידי הרשויות בישראל בגלל פעילות העבר של אביו בנושא חטיפת הילדים התימנים. רשות ההגירה והפליטים הקנדית תדון באפריל בעניינו. עורך דינו של משולם, ויליאם סלואן, אישר את הדברים לעיתון הקהילה היהודית בקנדה.

עמנואל משולם, בשנות ה-20 לחייו, הגיע למונטריאול בסוף 2005 עם אשתו ושני ילדיהם ובינתיים נולד להם ילד נוסף. מאוחר יותר הצטרפו אליו גם גיסו ומשפחתו. כעת, לאחר יותר משנה בקנדה, מבקש משולם מקלט מדיני בטענה שהמשטרה והשב"כ הישראלים עורכים נגדו מסע צלב, בניסיון להשתיק אותו בנושא חטיפת הילדים התימנים.

עורך דינו של עמנואל משולם אמר שהבן סומן כמטרה על ידי הרשויות הישראליות, החוששות שהוא ימשיך את פעילותו של אביו. "הוא נתפס כמי שהרים את נס הדגל של התנועה בזמן שבריאותו של האב הידרדרה בעת שהיה בכלא", אמר עורך הדין.

בשגרירות הישראלית בקנדה דחו את הטענות של משפחת משולם ואמרו שהן מגוחכות, אך סירבו להגיב ביתר פירוט בטענה שאינם מכירים את המקרה.
יגאל=גואל

ע        מ        י       ר
 =       =       =      =  עמו    מאת    יצחק        רבין [img]http://www.zix.co.il/images/11924785.gif[/i