סקר

מהי לדעתכם השפעתה של מערכת החינוך על המתחנך בה?

כלל לא משפיעה
1 (9.1%)
במידה מועטה
3 (27.3%)
במידה בינונית
4 (36.4%)
במידה רבה
3 (27.3%)
במידה רבה מאוד
0 (0%)

סך הכל הצבעות: 0

כתב נושא: מהי לדעתכם השפעתה של מערכת החינוך על המתחנך בה?  (נקרא 1185 פעמים)

0 משתמשים ו- 1 אורח נמצאים בנושא זה.

מנותק רק ליברמן! חילופי שטחים!

  • חבר(ה) מוסמך(ת)
  • *
  • הודעות: 452
עד כמה סוג המוסד בו התחנך אדם בנעוריו, משפיע על המשך דרכו?
קוּם הִתְנַעֵרָה עַם חֵלֵכָה
עַם עֲבָדִים וּמְזֵי רָעָב
אֵש הנְקָמוֹת הַלַּב לִחֵכַה
לִקְרַאת אוֹיַב הִכּוֹן לַקְרָב.

מנותק 500sw

  • חבר(ה) מקצועי(ת)
  • *
  • הודעות: 648
אני לא יודע כמה זה קשור לפורום אבל בכל מיקרה..
בסופו של דבר כל מוסדות הלימוד(בתי ספר לא מוסד אקדמאי או משהו)הם אותו החרא חלקם מציאים סוגים שונים של לימודים או אווירה מסוימת בבתספר אבל בסופו של דבר כל בתי הספר בכל מקום בעולם(לפחות רוב..)הם אותו החרא פשוט.ובאופן כללי הבית ספר והאופי אותו הוא מאמץ לא משפיעים על הרוב המוחלט של התלמידים.
אל תצביע תשפיע

מנותק ביתר בדם

  • חבר(ה) מקצועי(ת)
  • *
  • הודעות: 645
  • כהנא צדק !
על הרבה מערכת החינוך משפיעה גם על היא קצת השפיעה לא הייתי שמאלני הייתי ימני אבל לא כמו היום אחרי שקיבלתי תודות לחיים והחברים כאן קצת שכל
"ואריה אם ישאג מי לא ירעד"

מנותק הלוחם באנרכיסטים

  • חבר(ה) מוסמך(ת)
  • *
  • הודעות: 473
עד כמה סוג המוסד בו התחנך אדם בנעוריו, משפיע על המשך דרכו?

אתה כרגע לומד בה וזה אומר הכול.

מנותק אלמ

  • חבר(ה) בכיר(ה)
  • *
  • הודעות: 2059
  • וְהַמַּשְׂכִּלִים יַזְהִרוּ כְּזֹהַר הָרָקִיעַ
אני לא חושב שהאשכול הזה בהכרח קשור לפורום(פוליטיקה).
בכל אופן הצבעתי במידה בינונית משום שישנו המון פוטנציאל בממסד החינוכי ובבתי הספר בהיבט החינוכי מוסרי מהותי והוא אכן לא ממומש. אני רוצה להיות ישר ולומר כי אין זה בהכרח באשמת המורים כי אם התלמידים בעצמם (רובם) חסרי כבוד והערכה למורים שלהם והם מתנהגים איתם כאילו חבריהם משכונה הם, אני חושב שלמען שיפור המצב צריך לנקוט בנוהל מחמיר יותר לגבי בעיות משמעת הערכה וכבוד ומצב זה יביא לשיפור הישגים (לימודיים) של התלמיד אשר יתרכז בעיקר ולא בטפל בבית ספר.
לגבי מיני דעות הטוענים שבבתי הספר נשפך הגועל הבוגדני שמאלני אני אישית לא מכיר זאת ולא חושב שבהכרח זה משפיע אלא כתמונת מצב שבו התלמיד\האדם רואה בה את המציאות באופן אובייקטיבי לחלוטין.
כל מה שהיה טוב, עכשיו נחשב רע.
התיישבות הייתה מצווה, עכשיו היא עבירה.
להתגייס לצבא היה זכות, עכשיו זה חובה, עבודת כפיים הייתה כבוד, עכשיו זו בושה.

מנותק רק ליברמן! חילופי שטחים!

  • חבר(ה) מוסמך(ת)
  • *
  • הודעות: 452
אתה כרגע לומד בה וזה אומר הכול.

כמו שכבר אמרתי לא פעם, אני לא לומד במערכת החינוך הציבורית הרג(ע)ילה.
קוּם הִתְנַעֵרָה עַם חֵלֵכָה
עַם עֲבָדִים וּמְזֵי רָעָב
אֵש הנְקָמוֹת הַלַּב לִחֵכַה
לִקְרַאת אוֹיַב הִכּוֹן לַקְרָב.

מנותק Rafoe

  • מנהל(ת) גלובלי(ת)
  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 11045
  • "וְהִתְנַחַלְתֶּם אֶת-הָאָרֶץ" (במדבר, לג, נד')
בחרתי במידה רבה.
לצערי כל בתי הספר של החינוך הממלכתי (אני בוגר הממלכתי-דתי) לא מלמדים את ההיסטוריה של ארץ ישראל בצורה ראויה.
אף מורה לא העביר לי ולחבריי לכיתה שיעור שעוסק במקור השם "פלשתינה" או "פלסטין" (הייתי צריך לגלות את זה באינטרנט).
עד גיל 16 הייתי בטוח שלפני מדינת ישראל הייתה פה מדינת "פלסטין" (הייתי צריך לקבל את אותה "סטירה" של האינתיפאדה בשנת 2000 כדי לברר על מה כל המהומה).
מערכת החינוך הממלכתית לא מלמדת את ההיסטוריה בצורה נכונה ומצמיחה נוער שמפתח רגשות אנטי-יהודיים ולא פלא שאותם בני נוער מפגינים נגד אותו "כיבוש" שהם למדו עליו בבית ספר.
אני יכול להעיד רק על החינוך הממלכתי-דתי (ששם עוד מלמדים תכניים יהודיים). אבל לפי המצב, אני לא רוצה אפילו לחשוב מה הנוער לומד בחינוך החילוני.
אני לא מבין מה הבעיה. כל השיעור הזה שכותרתו: "מקור השם פלשתינה"  ייקח לא יותר מ-30 דקות. אז למה לא ללמד את הנושא הכ"כ חשוב הזה?
תנו לתלמידים (שהם דור העתיד) להחליט אם הם רוצים למסור את אדמת אבותיהם (אותה אדמה שנהרגו למענה יהודים רבים במהלך הדורות) לערבים. אבל לפני כן הם צריכים לדעת את האמת.

http://www.youtube.com/user/rafoe10
https://twitter.com/RafoeJTF
    http://gplus.to/rafoe
https://www.facebook.com/RafoeJTF
جيش يوشع سيعود  (ג'ייש יהושע סעופא יעוד) - צבא יהושע עוד ישוב!