כתב נושא: אולי ביבי לא גרוע כמו שאתם חושבים  (נקרא 989 פעמים)

0 משתמשים ו- 1 אורח נמצאים בנושא זה.

מנותק עדן איסקוביץ

  • חבר(ה) בכיר(ה)
  • *
  • הודעות: 1182
  • מוות לפלסטינאצים
אולי ביבי לא גרוע כמו שאתם חושבים
« ב- : אפריל 30, 2010, 00:32:19 »
בס''ד
לאחרונה הקשבתי לתוכנית הרדיו של עו''ד יורם שפטל, שהוא אדם שאני מאוד מעריך ברמה האינטלקטואלית, ושמעתי אותו מדבר על דבריו האחרונים של ראש הממשלה בנימין נתניהו לגבי חלוקתה האפשרית של ירושלים ומסירת חלק מהשכונות הערביות שנמצאות במזרח העיר לידי הרשות הפלסטינית והקמת מדינה פלסטינית, חס וחלילה.
שפטל טוען שלמרות שנתניהו מצהיר שהוא מוכן להעביר לידי הערבים הארורים חלקים מירושלים ושומרון, יהודה ועזה כדי להקים שם מדינה פלסטינית, ביבי לא באמת מתכוון לזה. כלומר ביבי יודע שזה לעולם לא יקרה, מכיוון שכדי שתוקם מדינה פלסטינית שבירתה היא ירושלים המזרחית, הפלסטינים אמורים לפעול על פי תנאים ולקבל את המגבלות שישראל תציב להם, כמו לדוגמה, המדינה תהייה מפורזת, למדינה שלהם לא יהיה צבא, לא יהיה קו אוירי בין רצועת-עזה לבין הגדה המערבית, ועוד כמה תנאים שהם חייבים לקבל כדי לקבל אישור להקמת המדינה הפלסטינית. אך ביבי יודע שהם לעולם לא יקבלו את התנאים שלו ולכן ניתן להסיק מזה שביבי לא באמת מתכוון להקים מדינה ערבית מוסלמית נאצית בלב ארץ ישראל עם ירושלים כבירתה. זה לעולם לא יקרה, הם לא יקבלו את התנאים שלנו! אז אין סיבה לרדת על ביבי. הוא מנהיג ימני, נכון הוא פחות איתן בדעותיו לגבי שלמות הארץ אך עדיין הוא רחוק מלהיות בוגד כמו רבין.
עדן איסקוביץ

מנותק zelhar

  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 4293
אולי ביבי לא גרוע כמו שאתם חושבים
« להגיב #1 ב- : אפריל 30, 2010, 10:27:26 »
ביבי הוא אפס, הוא פחדן, ואפשר לכפות עליו הסדר שהוא לא מאמין בו. יש מקורות אמינים למדי שמעידים שהוא הסכים למסור את הגולן לסוריה. אנחנו יודעים שהוא נשבר בלחץ אמריקאי בקדנציה הראשונה, פינה את חברון והסכים למסור 13% מיו"ש לרוצחים הערבים. גם בקדנציה הנוכחית שלו הוא כבר נכנע ללחץ והורה על הקפאת בנייה ביו"ש שהיא החמורה ביותר מעולם. הוא גם אומר שהוא סירב לדרישה להקפיא בנייה בירושלים אך בפועל הוא כן מקפיא בנייה. נתניהו כראש ממשלה הוא סכנה למדינה.

מנותק חרותניק

  • חבר(ה) בכיר(ה)
  • *
  • הודעות: 1139
אולי ביבי לא גרוע כמו שאתם חושבים
« להגיב #2 ב- : אפריל 30, 2010, 10:47:21 »
תשמע, אין ספק ששפטל צודק שחלק מהמהלכים של נתניהו הם "טקטיים" כביכול, ואני אומר כביכול כי זה פשוט מהלכים של משחקי כדור, כמו השבוע למשל כשהוא הציע לעבאס 60 אחוז מיהודה ושומרון כשהוא ידע מראש שעבאס יסרב להצעה מכיוון שאולמרט  כבר הציע לו משהו הרבה יותר מפתה וגם אז הוא סירב, וביבי הציע לו את זה רק כדי להגיד לעולם "עשיתי הכל והם לא עשו כלום", ראינו מהלך דומה גם בעת עסקת שליט כאשר נתניהו הציב תנאים שהוא ידע שהחמאס לא יהיה מוכן לקבל, אז בעקיפין הוא ניסה להכשיל את העסקה, ואגב אני זוכר שהעיתון הבוגדני "מעריב" ניסה לחשוף את ה"מזימה" הזאת שלו, כך שכל מה שמעניין את ביבי זה שהקואלציה שלו תשרוד ולא המדינה ולכן הוא מבצע מהלכים "טקטיים" כדי שממשלתו תחזיק מעמד, אבל העובדה היא שנתניהו נכנע באופן טוטלי למוסלמי האנטישמי שיושב לו בבית הלבן, הוא הקפיא את הבנייה ביהודה ושומרון ויש אפילו הקפאה בפועל בירושלים בירתנו (למרות כל דיבורי הסרק שלו), כך שכל ההקפאות האלה זה בסה"כ בשביל שממשלתו תשרוד וזה בכלל לא מעניין את ביבי שהמהלכים האלה זה הקדמה בשביל ראש הממשלה הבא או זה שאחריו לבצע את הויתורים ביו"ש ובירושלים, בדיוק כמו עם הסכם וואי שביבי יזם אותו אך לא ביצע, ומי שביצע את רוב ההסכם היה אהוד ברח כשניצח אותו בבחירות 1999, ולצערי ההיסטוריה כנראה תחזור על עצמה בשנים הקרובות, חוץ מזה אם הוא באמת היה "ימני" אז מדוע הוא כל כך מפחד ממנהיגות יהודית ועוד קורא להם בשמות גנאי שידועים בכל מיני חוגים בשמאל הקיצוני כגון "משיחיסתים".