כתב נושא: כלא רימונים, אסיר מ"ס 1065155 יגאל עמיר-מאמר שלי  (נקרא 64879 פעמים)

0 משתמשים ו- 2 אורחים נמצאים בנושא זה.

מנותק כהנא צדק!

  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 7985
    • yigal-amir
בס"ד

ב-4.11.1995 יגאל עמיר בן גאולה ירה את יריות האמת והזעם של העם היהודי, 3 יריות שחיסלו סופית את הרוצח יצחק רבין.

לפני שאני מתחיל, אני רוצה לציין כי כל הנאמר פה בדוק ומאומת עם מידע אמיתי שכל אחד יכול לבדוק.

כאמור יגאל עמיר בן גאולה לא היה יכול לראות את עמו סובל, את עמו מגורש ומושפל ונרצח בידי שיכור שרצה ברצח העם.
אנו מדברים על יצחק רבין---אותו יצחק רבין שרצח יהודים הי"ד באלטלנה!
אותו אחד שנטש פצועים בשדה קרב, אותו אחד ששיחרר מחבלים עם דם על הידיים, אותו אחד שאמר על הנרצחים בפיגועים שהם "קורבנות השלום", אותו אחד שסבל מהרעלות ניקוטין והתעלפויות בזמן מלחמת ששת הימים ולבסוף לקח תהילה שלא לו!
נתחיל בעברו...

אוניית "אלטלנה" היא הספינה שאוכלסה ברובה בניצולי שואה הכמהים להגיע לארץ הקודש, ושימשה אף ספינת נשק בשביל לתגבר את כוחות האצ"ל בארץ, עקב התנגדות הפלמ"ח לפריקת הספינה בחופי הארץ מחשש להתחזקות האצ"ל והלח"י, טובעה האונייה ונרצחו 16 יהודים.
יצחק רבין פיקד בשטח על ביצוע פקודת בן גוריון, עקב חשש שמא תיפתח אש מהאונייה, אמר רבין ללא היסוס: " קח רימונים וחסל אותם" אמר ואף עשה, השליך רימונים על אחיו.
וחייל שסירב לטבוח באחיו ולבצע את הפקודה הנאצית הזאת, זכה לביטויי גנאי והפצרות לבצע הרצח מיצחק רבין, קצין המבצעים של הפלמ"ח דאז.
התקבלה גם ההחלטה להפגיז האונייה בתותח, וכך גם קרה. "ההפגזה נועדה לפגוע, ולא להטיל פחד" דאג רבין לוודא שלא נטיל ספק ("אלטלנה", נקדימון. 282).


בשנת 1968 יצחק רבין כיהן כשגריר בארה"ב.
בעת מסיבת יום העצמאות, נתבקש לספר על אירוע מעניין מתקופת קום המדינה, השגריר קם על רגליו וסיפר בגאווה על פרשיית "אלטלנה", ואמר: "דפקתי (יריתי) אותם בים, ודפקתי אותם שוחים אל החוף".
מעניין במה הרוצח התגאה כל כך.


חשוב לציין שלרבין היה אופי פחדני מאוד שנהג לנטוש את חבריו בשעת צרה בשדה קרב:
במלחמת העצמאות ,20.04.1948 ברח רבין, מפקד חטיבת "הראל", משדה הקרב ונטש את פקודיו הפצועים והנהרגים מוכי ההלם.

יצחק רבין היה הרמטכ"ל של ישראל במלחמת ששת הימים, אך הוא עצמו לא היה שותף למלחמה זו כלל וכלל, הוא התמוטט ולא תפקד במשך כל תקופת המלחמה. רבין היה שתיין ומעשן בשרשרת ולפני המלחמה הוא לקה בהרעלת ניקוטין וכאמור לא תפקד כלל. עובדה זו לא העיבה על התהילה שקיבל על אותה מלחמה, עד עצם היום הזה.

רבין דאג גם להעביר נשק לערבים בשטחים כדי שהם "יטפלו" טוב מאוד בחיילי צה"ל ובאזרחי מדינת ישראל היהודים, רבין גם דאג לשחרור של המון מחבלים צמאי דם יהודי ועם דם יהודי על היידים.
רבין לחץ ידיים והתנשק עם גדולי המרצחים של עם ישראל.

לאחר כל הדברים הללו שהם רק "קצה הקרחון" נגיע להסכם אוסלו, הסכם השפלה שפל ועלוב שנועד להשפיל ולבזות את תורתנו הקדושה שנתן לנו הקדוש ברוך הוא! ואת כל העם היהודי השפוי.
אבל התוכנית לא הצליחה במלואה בהמשך הסכמי אוסלו שלא התממשו, צה"ל היה אמור לנסוג מרוב שטחי יש"ע ולהשאיר את היישובים היהודיים מוקפים במרצחים צמאי דם, להם לא היתה ניתנת ה"פריבילגיה" של פינוי ותמיכה ( אף זה אין בו בכדי להעלות על דל שפתותינו את האפשרות הפושעת של פינוי יהודים). ידועה אמרתו של רבין משנת 87' :" מצידי שתושבי גוש עציון ייסעו עם פספורט לעבודה". כ100 מתוך 140 יישובים, יועדו להישאר תחת ריבונות פלשתינית, כולל היישוב היהודי בחברון. (ע"פ מסמך שנחתם בין ביילין ואבו מאזן ב1 לנובמבר 95,מסמך שהיה אמור להיחתם ע"י רבין לאחר מכן. נחום ברנע, 02.02.97, ידיעות אחרונות)
מיותר לציין כי בהרג רבין הופסקו תהליכים שהיו כבר בשלבים מתקדמים להחזרת הגולן לסוריה.


ללא ספק רבין היה רוצח יהודים צמא לדם יהודי!
יגאל עמיר בן גאולה הרג את יצחק רבין במטרה להציל את העם היהודי וכך קרה!
בזכות הכוח שהקדוש ברוך הוא נתן לגלי הצלחנו לגבור על הרוצח השיכור ולסלקו לגיהנום!
אף אחד שלא יטעה באשלייה זה ידוע שהרג אדם אחד לא יעצור את הכול אך עזר מאוד לניעור רציני במדינה ולהצלת מליוני יהודים.

עכשיו ניכנס לעניין הדעות, הדתי ולחייו היום.
דעתו של יגאל עמיר בנושא, וכידוע לכם במשטרו של רבין פה רבין עשה צחוק מעם ישראל בכל רגע ורגע, והינה עדותו של יגאל עמיר בהארכת מעצרו:
"
חבל שלא באתם אחרי הפיגועים, אחרי שהממשלה הביאה את הפיגועים. מעניין אותי איך שכולם מאוחדים בגינוי. הרי רבין כבר מת, אז מי מאחד אותם? אולי הוא השאיר צוואה, שכולם צריכים לגנות בבת-אחת.
עם שלם לא שם לב בכלל, שמוקמת פה מדינה פלשתינית עם צבא של מחבלים, ונצטרך להילחם איתם. כולם מזועזעים מהרג של ראש ממשלה שהתרפס לפני כל המדינות בעולם. לא היה כבוד לאומי. הוא היה אחראי לביטחון רק של 98 אחוז מהמדינה. שני אחוז בכלל לא איכפת לו. ראש ממשלה כזה הוא לא ראש ממשלה בשבילי.
זה ראש-ממשלה שנבחר על-ידי ערבים, בפירוש על ידי ערבים. הייתי בהפגנה הזאת. 50 אחוז ערבים, מישהו סיקר? מישהו אמד שהיו 50 אחוז ערבים? ערבים הם אלה שיקבעו לי את העתיד במדינה הזאת? אם אתם מוכנים שהם יקבעו לכם את עתיד המדינה – תכניסו אותם לקבינט הביטחוני. מה תעשו כשיהיו פה שני מיליון ערבים במדינה? תתנו את המדינה הזאת לערבים?
גם בתוך אולם בית-המשפט היו דבריו של עמיר קולחים. לאחר שהוקרא כתב האישום נגדו אמר בקול בטוח: "חלק מהדברים שמייחסים לי זה נכון. האקדח שנמצא בבית שלי הוא עם רישיון. כל הכדורים נקנו ברשיון. ניסיון לרצח של המאבטח - חס וחלילה. כשקפצו עלי השוטרים, הסיטו את היד שלי והמאבטח נפגע. אני בכוונה יריתי מטווח קצר, כדי שאף מאבטח לא ייפגע. לא יצאתי מתוך הקהל, אלא אם כן המאבטחים זה נקרא קהל.
לא עשיתי את הדבר בשביל לעצור את תהליך השלום, כי אין כזה מושג 'תהליך שלום'. זה תהליך מלחמה. אני לא מיומרתי לעצור את תהליך השלום. מעשה אחד לא יכול לעצור את תהליך השלום, זה רק לזעזע את דעת הקהל בעולם. האנשים אדישים לזה שמוקמת פה מדינה פלשתינית וצבא של מחבלים שניתן להם נשק לא לצורכי שלום, ומי שמשלה את עצתו שהמחבלים ישמרו עלינו – טועה.
"

העניין הדתי:
מתעוררת אצל המון אנשים בעניין הדתי גם הינה תשובתו המוחצת והנכונה של יגאל עמיר:
"לפי ההלכה", הוסיף עמיר, "ברגע שיהודי מוסר את העם שלו והארץ שלו בידי האויב, חייבים להרוג אותו".
השופט: ואיזה רב לימד אותך את ההלכה הזאת?"
עמיר: "אף אחד לא לימד אותי את ההלכה הזאת. כל החיים שלי אני לומד גמרא, ויש לי את כל הנתונים; יש תרי"ג מצוות בתורה".
השופט: האם בוטלו עשרת הדיברות?"
עמיר: 'לא ביטלו את עשרת הדברות. יש ציווי יותר חשוב מ'לא תרצח' - זה "הצלת נפש". בזה אתה מציל. גם כשאתה הורג במלחמה זה אקט שלילי, אך המטרה היא נעלה ולכן מותר לעשות את זה. אם ראש הממשלה מצהיר שהוא אינו אחראי לביטחון של שני אחוזים מהעם ולוחץ את היד לגדול הרוצחים ומשחרר מחבלים מהכלא, שאחרי כמה ימים רוצחים יהודים - הוא לא ראש ממשלה שלי".

חייו של יגאל עמיר כיום:
הלו"ז:
יגאל עמיר מתעורר בכל יום בחמש לפנות בוקר לתפילת "ותיקין", שהיא למעשה תפילת הבוקר עם צאת החמה למהדרים שבמתפללים.
כנהוג מתפלל 3 תפילות ביום ואת רוב שעות היום הוא מקדיש ללימוד תורה.
יגאל לומד דף גמרא כל יום וכבר סיים את כל הש"ס (תלמוד).
את החגים יגאל עושה בחדרו כהלכה, בחגים הוא מקבל את הנדרש כדי לקיים את המצוות הדרושות.
יגאל מתעמל כל יום ונמצא בכושר, נפגש עם עורכי דינו ומשוחח איתם גם בטלפון וגם בפגישות.
שחשוב להזכיר שעורך דינו נמצא תחת שירות ללא תשלום כבקשתו לדבריו:"אני לא יכול לראות אדם שעשוים בו לינץ' חברתי מכל כיוון".
חשוב להזכיר שהוא לא ימני.
יגאל גם מרבה לקרוא לאחרונה גמע בשקיקה את ספרו של שלמה נקדימון, "אלטלנה", אותו שאל מספריית הכלא. במיוחד התעניין בקטעים שעסקו ביצחק רבין. בנוסף, הוא מתעניין גם בספרי פילוסופיה, וקורא את ניטשה, דקארט, יונג ותומאס מאן. בתחום הספרות היפה קרא את ויליאם פוקנר האמריקאי ודוסטויבסקי, ובתחום ההיסטוריה הוא מתעניין בספרים על מלחמת האזרחים בארה"ב, וגם על ההתנקשות בנשיא לינקולן. בנוסף, התלהב מאלכסנדר סולז'ניצין, הסופר הרוסי המפורסם שכתב ספרי מחאה רבים נגד המשטר הסובייטי ועריצותו.
את ספריו מסדר עמיר בהקפדה על מדפים רחבים המותקנים בתאו. לאחרונה נוסף לספריה שלו גם "שולחן ערוך", לאחר שמספר אסירים במחלקה התורנית של הכלא אספו כסף וקנו לו ביחד את כל עשרת הכרכים של יוסף קארו, בעלות של אלפי שקלים.
בזמן שאינו לומד תורה יגאל מאזין לחדשות ולתוכניות אקטואליה הוא מעדיף את רשת ב', אבל מאזין גם לגלי צה"ל ולערוץ 7, באמצעות רדיו קטן עם אוזניות שהוא מחזיק ברשותו.
בתאו המבודד כבר אין פיקוח של מצלמות והוא מוחזק בתא 23 שעות ביממה ושעה אחת יש לו טיול בחצר.
ביקור כל שבוע ושעה אחד לדיבור עם קרוביו בטלפון בכל יום.

דעתי על העניין ודברי פתיחה:
לפני שאני יתחיל יש באתר "פתחון פה" של משפחת עמיר דבר נפלא של הרב שמשון רפאל הירש:
" מי שמשוכנע שדעותיו אמיתיות וצודקות, חייב להביע אותן ללא הרף, ובכל הזדמנות בגילוי לב, בלי להתחשב במידת התמיכה שיש לו, או ברמת ההתנגדות שיפגוש. רק לשקר דרושים תומכים כדי להצליח... האמת, לעומת זה תמיד תנצח בסופו של דבר, אפילו אם הדבר ייקח זמן... האמת היחידה שהלכה לאיבוד בלי כל אפשרות להחזירה, היא אותה אמת שאין למחזיקיה האומץ לדבר בגילוי לב עבורה, האמת לא הובסה מעולם מכוח ההתנגדות, היא הובסה רק כשחבריה היו מדי חלשים להגן עליה."

דעתי בעניין:
עוד כמה חודשים יגיעו לקיצן 12 שנים, 12 שנים של גבורה, אומץ של הקרבה.
12 שנים שרק גיבורים יכולים לעמוד בהם בגבורה בביטחון מוחלט בהקדוש ברוך הוא!
אתם יכולים להגיד רוצח, הרסת את המדינה אבל לא יעזור לכם כלום בעניין, על פי תורת ישראל לא היה כאן רצח ולא בוטלו עשרת הדיברות מה שמנסה למצוא כל מיני תרגילים לברוח ולהגיד בכל מקרה רוצח לא מתמעט לא איתי ולא עם תומכים ולא עם רבנים ולא עם משפחת עמיר ולא עם יגאל עמיר אלה עם תורת ישראל שהקדוש ברוך הוא נתן לנו!
אתם רגילים לשמוע את סיפורי "הגבורה" של רבין כאן במה שהראתי לכם אני מקווה שהבנתם רק על קצה המזלג מי האדם.
לעומתו עומד בצד השני יהודי גיבור וצדיק יהודי חזק שלא נשבר למרות הכול, יהודי שלקח על עצמו המון יהודי שלמרות הכול בכל משפט ודיון תמיד דואג להזכיר שאין שום חרטה כאשר חיוך גדול על פניו, אפשר לומר שעומד כאן על פי עובדות יצחק רבין רוצח שפל מול יגאל עמיר יהודי אמיתי שבוטח בהקדוש ברוך הוא!
הכי קל לתפוס את הצד שניראה מהולל ומשובח לדברי השמלאנים והממסד אבל אם יורדים לפרטי הפרטים מגלים מי היה רבין ומה הייתה דרכו ומעשיו שהיו ללא חרטה כאמור רצח יהודים בדם קר.
אז אני שואל, חבר אתה חסר?
בברכה,
כהנא צדק!
« עריכה אחרונה: מרץ 08, 2007, 05:00:44 על ידי דוקא_כך »
יגאל=גואל

ע        מ        י       ר
 =       =       =      =  עמו    מאת    יצחק        רבין [img]http://www.zix.co.il/images/11924785.gif[/i

מנותק אלירן

  • חבר(ה) בכיר(ה)
  • *
  • הודעות: 2302
כלא רימונים, אסיר מ"ס 1065155 יגאל עמיר-מאמר שלי
« להגיב #1 ב- : מרץ 07, 2007, 22:05:52 »
יישר כח..אני אפיץ את זה לחברים שלי אם אתה מסכים..




לא לכולם אתה חסר , חבר
« עריכה אחרונה: מרץ 08, 2007, 05:01:19 על ידי דוקא_כך »

מנותק כהנא צדק!

  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 7985
    • yigal-amir
כלא רימונים, אסיר מ"ס 1065155 יגאל עמיר-מאמר שלי
« להגיב #2 ב- : מרץ 07, 2007, 22:07:21 »
יישר כח..אני יפיץ את זה לחברים שלי אם אתה מסכים..




לא לכולם אתה חסר , חבר
בס"ד
תפיץ לכל דורש צריך להפיץ את האמת.
יגאל=גואל

ע        מ        י       ר
 =       =       =      =  עמו    מאת    יצחק        רבין [img]http://www.zix.co.il/images/11924785.gif[/i

בייקר

  • אורח
כלא רימונים, אסיר מ"ס 1065155 יגאל עמיר-מאמר שלי
« להגיב #3 ב- : מרץ 07, 2007, 22:37:15 »
מאמר מעולה.
תיקונים קלים:כותבים הרעלה.
רבין לא היה שגריר בארה"ב ב1958 אלא בשנות ה70.
טעמו של עמיר בספרות מקביל לשלי.גם אני קראתי את הסופרים שציין.
מעניין שניטשה הוא כופר גמור ואמר "אלוקים מת"ואלוקים השיב לו "ניטשה מת"...
אבל זה מתאים לאופיו הניהלסטי של עמיר.
אני ממליץ לכהנא צדק לקרוא את הספרים שעמיר קורא ואז יבין אותו מצויין.
בכלל גילנו כאן כישרון חדש וכותב מוכשר בשם כהנא צדק:ישר כוח!כל הכבוד.
אני אפיץ את המאמר בפורומים.

Aaron

  • אורח
כלא רימונים, אסיר מ"ס 1065155 יגאל עמיר-מאמר שלי
« להגיב #4 ב- : מרץ 07, 2007, 22:42:53 »
ישר כח על ההשקעה. מאמר מעולה.

מנותק כהנא צדק!

  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 7985
    • yigal-amir
כלא רימונים, אסיר מ"ס 1065155 יגאל עמיר-מאמר שלי
« להגיב #5 ב- : מרץ 07, 2007, 22:48:15 »
בס"ד
בייקר ואהרון תודה על התמיכה זה מאוד מחמם את הלב לראות יהודים כמוכם!
דרך אגב בייקר על השגיאות תוקנו, ובדקתי הוא היה לא ב-58' אלה ב-68'.
יגאל=גואל

ע        מ        י       ר
 =       =       =      =  עמו    מאת    יצחק        רבין [img]http://www.zix.co.il/images/11924785.gif[/i

מנותק דוקא_כך

  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 3620
  • ופדויי ה' ישובון ובאו ציון ברינה
כלא רימונים, אסיר מ"ס 1065155 יגאל עמיר-מאמר שלי
« להגיב #6 ב- : מרץ 08, 2007, 05:02:55 »
יישר כח..אני אפיץ את זה לחברים שלי אם אתה מסכים..




לא לכולם אתה חסר , חבר
רבין חסר במיוחד לשמאלנים ולערבים---לא היה משת"פ כמותו מאז טדי קולק.
יהונתן פולארד
ראובן מנינג
יגאל עמיר
חגי עמיר
עופר גמליאל
שלמה דביר
ירדן מורג
דוד אמויאל
חזקיהו עמי פופר
גור המל
ישי שליסל
דני טיקמן
ג'וליאן סופיר
ארנולד ישראלוב
רחמים לוטטי
חברי מחתרת בת-עין
יונה אברושמי
יבגני גרוסמן
אלכסנדר רבינוביץ'
מורדי הראל
אליצור הראל

מנותק כהנא צדק!

  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 7985
    • yigal-amir
כלא רימונים, אסיר מ"ס 1065155 יגאל עמיר-מאמר שלי
« להגיב #7 ב- : מרץ 08, 2007, 13:04:03 »
יישר כח..אני אפיץ את זה לחברים שלי אם אתה מסכים..




לא לכולם אתה חסר , חבר
רבין חסר במיוחד לשמאלנים ולערבים---לא היה משת"פ כמותו מאז טדי קולק.
בס"ד
הם גם לא מעניינים מישהו.
יגאל=גואל

ע        מ        י       ר
 =       =       =      =  עמו    מאת    יצחק        רבין [img]http://www.zix.co.il/images/11924785.gif[/i

מנותק כהנא צדק!

  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 7985
    • yigal-amir
כלא רימונים, אסיר מ"ס 1065155 יגאל עמיר-מאמר שלי
« להגיב #8 ב- : מרץ 08, 2007, 14:54:02 »
בס"ד
אוקיי הכנסתי גם במאמר כמה שינוים ותיקנתי כמה שגיאות.
יגאל=גואל

ע        מ        י       ר
 =       =       =      =  עמו    מאת    יצחק        רבין [img]http://www.zix.co.il/images/11924785.gif[/i

מנותק אלירן

  • חבר(ה) בכיר(ה)
  • *
  • הודעות: 2302
כלא רימונים, אסיר מ"ס 1065155 יגאל עמיר-מאמר שלי
« להגיב #9 ב- : מרץ 08, 2007, 19:51:47 »
הראתי את זה לכמה חברים..הם אמרו לי מה אתה משוגע? אתה תומך בבנאדם שרצח ראש ממשלה..אחרי זה התחלתי להסביר להם ולהראות להם את האמת..אחרי כמה דקות הם כבר שינו את דעתם ועברו לצד של הטובים..

כול הכבוד כהנא צדק תמשיך לעשות עוד דברים בסיגנון..


עם ישראל חי !

עז77

  • אורח
כלא רימונים, אסיר מ"ס 1065155 יגאל עמיר-מאמר שלי
« להגיב #10 ב- : מרץ 08, 2007, 19:52:52 »
זה מאמר שאתה כתבת לבד כהנא צדק?

מנותק כהנא צדק!

  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 7985
    • yigal-amir
כלא רימונים, אסיר מ"ס 1065155 יגאל עמיר-מאמר שלי
« להגיב #11 ב- : מרץ 08, 2007, 20:01:48 »
זה מאמר שאתה כתבת לבד כהנא צדק?
בס"ד
כן עובדות ודברים כאלה זה כבר היה בהישג יד אבל הרוב אני אלה מי?
 ;)
יגאל=גואל

ע        מ        י       ר
 =       =       =      =  עמו    מאת    יצחק        רבין [img]http://www.zix.co.il/images/11924785.gif[/i

עז77

  • אורח
כלא רימונים, אסיר מ"ס 1065155 יגאל עמיר-מאמר שלי
« להגיב #12 ב- : מרץ 08, 2007, 20:03:14 »
זה מאמר שאתה כתבת לבד כהנא צדק?
בס"ד
כן עובדות ודברים כאלה זה כבר היה בהישג יד אבל הרוב אני אלה מי?
 ;)

אז למה לא שמת בספריה?  :)

מנותק אושרי

  • חבר(ה) בכיר(ה)
  • *
  • הודעות: 1783
  • מוות לנצרות, יחי אודין והמטאל :)
כלא רימונים, אסיר מ"ס 1065155 יגאל עמיר-מאמר שלי
« להגיב #13 ב- : מרץ 08, 2007, 20:05:14 »
הראתי את זה לכמה חברים..הם אמרו לי מה אתה משוגע? אתה תומך בבנאדם שרצח ראש ממשלה..אחרי זה התחלתי להסביר להם ולהראות להם את האמת..אחרי כמה דקות הם כבר שינו את דעתם ועברו לצד של הטובים..

כול הכבוד כהנא צדק תמשיך לעשות עוד דברים בסיגנון..


עם ישראל חי !
גם אני ו-WAKEUPISRAEL באותה כיתה,ואנחנו אומרים לחברינו שרבין רוצח,בוגד,ופושע אוסלו.אנחנו מסבירים את כל המעשים שהוא עשה,שהוא שהוא שיחרר אלפי מחבלים,כדי שלחרר שישה יהודים,ובגלל ששיחרר מחבלים הוא גרם למותם של אלפי יהודים ה' יקום דמם,אבל הם שמים עלינו פס,אים הם רק היו יודעים איזה פשעים הוא עשה הם היו משנים את דעתם...
אבל בזה אני לא יכול לשנות כלום,אבל כשהם יתחילו לסבול מהמצב במדינה,הם יצטערו שלא הקשיבו לי...

מאת:OSHRI_93



מנותק כהנא צדק!

  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 7985
    • yigal-amir
כלא רימונים, אסיר מ"ס 1065155 יגאל עמיר-מאמר שלי
« להגיב #14 ב- : מרץ 08, 2007, 20:05:46 »
זה מאמר שאתה כתבת לבד כהנא צדק?
בס"ד
כן עובדות ודברים כאלה זה כבר היה בהישג יד אבל הרוב אני אלה מי?
 ;)

אז למה לא שמת בספריה?  :)
בס"ד
חשבתי שאולי זה לא מתאים מחכים לדעת הציבור אני האחרון שיכניס כל דבר שלי לספריה בגלל שיש לי את היכולת בתור מנהל אם זה לא מתאים המשתמשים יגידו.
יגאל=גואל

ע        מ        י       ר
 =       =       =      =  עמו    מאת    יצחק        רבין [img]http://www.zix.co.il/images/11924785.gif[/i

עז77

  • אורח
כלא רימונים, אסיר מ"ס 1065155 יגאל עמיר-מאמר שלי
« להגיב #15 ב- : מרץ 08, 2007, 20:12:04 »
זה מאמר שאתה כתבת לבד כהנא צדק?
בס"ד
כן עובדות ודברים כאלה זה כבר היה בהישג יד אבל הרוב אני אלה מי?
 ;)

אז למה לא שמת בספריה?  :)
בס"ד
חשבתי שאולי זה לא מתאים מחכים לדעת הציבור אני האחרון שיכניס כל דבר שלי לספריה בגלל שיש לי את היכולת בתור מנהל אם זה לא מתאים המשתמשים יגידו.

כל הכבוד על היושרה שלך כהנא צדק, זו התשובה שרציתי לשמוע ואכן שמעתי - יישר כח, אני באמת מרוצה ממך.  ;)

מנותק כהנא צדק!

  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 7985
    • yigal-amir
כלא רימונים, אסיר מ"ס 1065155 יגאל עמיר-מאמר שלי
« להגיב #16 ב- : מרץ 08, 2007, 20:34:51 »
בס"ד
תאמין לי שאני יותר מרוצה שאני פה בכלל זו זכות!
ובדברים "הקטנים" הללו בחיים לא עשיתי לעצמי הנחות גם בחיים וגם פה.
יגאל=גואל

ע        מ        י       ר
 =       =       =      =  עמו    מאת    יצחק        רבין [img]http://www.zix.co.il/images/11924785.gif[/i

מנותק שוקרון

  • משתמש(ת) חדש(ה)
  • *
  • הודעות: 11
כלא רימונים, אסיר מ"ס 1065155 יגאל עמיר-מאמר שלי
« להגיב #17 ב- : יוני 02, 2007, 21:47:41 »
אשרריך מחזק את דברייך
ולימדת אותי עוד כמה פרטים וחשובים
חשוב להעביר תחומר [מאמא הזה] לכמה שיותר נפשות של יהודים
שיתעוררו

מנותק משה_77

  • moshe_77 לשעבר
  • חבר(ה) מקצועי(ת)
  • *
  • הודעות: 720
  • כהנא חי!
כלא רימונים, אסיר מ"ס 1065155 יגאל עמיר-מאמר שלי
« להגיב #18 ב- : יולי 15, 2007, 06:51:52 »
שום דבר לדעתי לא מצדיק רצח של ראש ממשלה...! :idiot2:

עין רואה אוזן שומעת וכל מעשיך בספר נכתבים

 

מנותק גַּם בָּשָׁן וְגַם גִּלְעָד

  • מנהל(ת) גלובלי(ת)
  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 5916
  • אבי פרחן – יום יבוא אחים נחזורה!
כלא רימונים, אסיר מ"ס 1065155 יגאל עמיר-מאמר שלי
« להגיב #19 ב- : יולי 15, 2007, 07:09:30 »
שום דבר לדעתי לא מצדיק רצח של ראש ממשלה...! :idiot2:

הוֹוווו.... ::)  אשרי המעלה דפים נידחים מִמעבה-הארכיון... :P

מנותק אֵיתָן

  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 5493
  • כל המרחם על ערבים,סופו להתאכזר על יהודים.
כלא רימונים, אסיר מ"ס 1065155 יגאל עמיר-מאמר שלי
« להגיב #20 ב- : יולי 15, 2007, 07:23:20 »
שום דבר לדעתי לא מצדיק רצח של ראש ממשלה...! :idiot2:
שום דבר גם לא מצדיק רצח של 16 גיבורים מהאצ"ל שהיו ניצולי שואה באלטלנה,ועוד אחריזה להיות גאה בכך.
מעל  1500 הי"ד יהודים נרצחו כתוצאה מהסכמי האסלה.
« עריכה אחרונה: יולי 15, 2007, 07:31:58 על ידי איתן »
"מי שרוצה להיות יהודי, אי אפשר כי אם על ידי ארץ ישראל"


מנותק גַּם בָּשָׁן וְגַם גִּלְעָד

  • מנהל(ת) גלובלי(ת)
  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 5916
  • אבי פרחן – יום יבוא אחים נחזורה!
כלא רימונים, אסיר מ"ס 1065155 יגאל עמיר-מאמר שלי
« להגיב #21 ב- : יולי 15, 2007, 07:29:30 »
שום דבר לדעתי לא מצדיק רצח של ראש ממשלה...! :idiot2:
שום דבר גם לא מצדיק רצח של 16 גיבורים מהאצ"ל שהיו ניצולי שואה באלטלנה,ועוד אחריזה להיות גאה בכך.
מעל 1500 יהודים נרצחו כתוצאה מהסכמי האסלה.

"הסכמי האסלה" ?? :D

פששש.... השכבת אותי! :2funny:  בחיי.

מנותק משה_77

  • moshe_77 לשעבר
  • חבר(ה) מקצועי(ת)
  • *
  • הודעות: 720
  • כהנא חי!
כלא רימונים, אסיר מ"ס 1065155 יגאל עמיר-מאמר שלי
« להגיב #22 ב- : יולי 16, 2007, 06:43:54 »
שום דבר לדעתי לא מצדיק רצח של ראש ממשלה...! :idiot2:
שום דבר גם לא מצדיק רצח של 16 גיבורים מהאצ"ל שהיו ניצולי שואה באלטלנה,ועוד אחריזה להיות גאה בכך.
מעל  1500 הי"ד יהודים נרצחו כתוצאה מהסכמי האסלה.

נכון שרבין לא צדק ועשה דבר חמור ביותר..! אם היו שואלים אותו אם היה עושה את הסכמי אוסלו אם זה היו התוצאות הוא היה אומר לא!

יש מרחק גדול בין לרצוח בזדון להסכמי אוסלו

עין רואה אוזן שומעת וכל מעשיך בספר נכתבים

 

מנותק אֵיתָן

  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 5493
  • כל המרחם על ערבים,סופו להתאכזר על יהודים.
כלא רימונים, אסיר מ"ס 1065155 יגאל עמיר-מאמר שלי
« להגיב #23 ב- : יולי 16, 2007, 08:07:56 »
שום דבר לדעתי לא מצדיק רצח של ראש ממשלה...! :idiot2:
שום דבר גם לא מצדיק רצח של 16 גיבורים מהאצ"ל שהיו ניצולי שואה באלטלנה,ועוד אחריזה להיות גאה בכך.
מעל  1500 הי"ד יהודים נרצחו כתוצאה מהסכמי האסלה.

נכון שרבין לא צדק ועשה דבר חמור ביותר..! אם היו שואלים אותו אם היה עושה את הסכמי אוסלו אם זה היו התוצאות הוא היה אומר לא!

יש מרחק גדול בין לרצוח בזדון להסכמי אוסלו
אני לא חושב מה שיגאל עמיר עשה נתן משהו,אבל אני תומך בו,כי הוא הקריב את עצמו למען עם ישראל וארץ ישראל ואני רוצה שהוא ישוחרר מבית כלא.
רבין רצח הרבה יותר יהודים מאשר יגאל עמיר למרות מה שיגאל עשה לא נקרא רצח.משחררים מחבלים נאצים,אבל את יגאל עמיר לא????
« עריכה אחרונה: יולי 16, 2007, 08:11:08 על ידי איתן »
"מי שרוצה להיות יהודי, אי אפשר כי אם על ידי ארץ ישראל"


מנותק tomsalts

  • חבר(ה) בכיר(ה)
  • *
  • הודעות: 1052
כלא רימונים, אסיר מ"ס 1065155 יגאל עמיר-מאמר שלי
« להגיב #24 ב- : יולי 16, 2007, 11:10:25 »
סליחה שאני עומד להישמע שמאלני אבל:
יגאל עמיר עבר על פשע של לא תרצח, בתנ"ך אין יהודי ויהודון, זה שרבין היה יהודון לא משנה כלום מבחינת התנ"ך.
פשעי רבין לא ייסלחו, וגם תוצאות פשעי אוסלו לא ייעלמו בקרוב, אבל ברצח אין את העניין של "הגנב מגונב פטור",
רצח זה רצח, בין אם אני רוצח צדיק ובין אם אני רוצח אנס סדרתי. לא רצינו רעבין קיבלנו פיפי, ברעק, שרון, ואולמרט..
המנהיגים הללו הם פשעי מהשם על כל טעויותינו וחטאינו. יגאל עמיר צריך לרצות את עונשו, אין מנוס מעונש של רצח..
רעבין לא קיבל את עונשו אבל הוא יקבל בעולם הבא..