כתב נושא: אידיאולוגיה, אנטישמיות ושמאל מתאבד  (נקרא 2912 פעמים)

0 משתמשים ו- 1 אורח נמצאים בנושא זה.

מנותק El Blanco

  • אדמין הפורום
  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 10516
אידיאולוגיה, אנטישמיות ושמאל מתאבד - נח מילגרם

הערת מבוא

אידיאולוגיה, בונה והרסנית, נמצאת בכל הדיונים האנושיים ובפעולות הנובעות מהם, ובייחוס האחריות לפעולות ליחידים ולקבוצות; ביתר פירוט, אידיאולוגיה קובעת את ההגדרה האישית והחברתית של קורבן ושל מעלה לקורבן − שניהם למען המשקיפים והמשתתפים בעימותים אלימים. אישוש לטענה זו, נמצא בשתי סדרות של מחקרים שנערכו על-ידי ועל-ידי סטודנטים שלי.
א.) על תגובה אזרחית וצבאית להתקפה ערבית;
ב.) על תגובתן של נשים מוכות להתעללות כרונית תוך אלימות גוברת מצד בני זוגן.

אידיאולוגיה יוצרת כוונה

מצאנו כי:
א.) שיעור הפגיעה בעצמי, במשפחה ו/או בחברים המדווח על-ידי אזרחים גברים ונשים מחד גיסא, ועל-ידי חיילים קרביים מאידך גיסא, אינו קשור כלל או יש לו קשר רופף לחומרה הסלקטיבית או הקולקטיבית של פעולת התגמול שיש לנקוט נגד טרוריסטים ערבים ותומכיהם;
ב.( בניגוד לכך, אידיאולוגיה, כפי שהיא מוערכת באמצעות כינוי פוליטי(שמאל-ימין) ואמצעים המותנים בהקשר, קשורה באורח עקבי ואיתן לכוונות פייסניות או נקמניות כלפי פלשתינאים. כלומר, אידיאולוגיה − ולא פגיעה − היא הקובעת את הכוונות ואת ההתנהגות הנובעת מהן של אנשים שנחשפו להתקפות טרור.

אידיאולוגיה של מוכים

מחקרים אחרים חקרו את מערכות האמונה הפועלות בקרב ישראלים שמאלנים, בתגובה להתקפות טרור מצד הרש"פ ויחידותיה הצבאיות השונות, והשוו אותן למערכות האמונה של נשים מוכות הנשארות עם בני זוגן האלימים, למרות ההתעללות הכרונית. הגענו למסקנה כי לשמאל יש אמונות והתנהגויות רבות המשותפות לו ולנשים מוכות. הקבלות אלה מתומצתות להלן:

א.) השמאל מאשים יותר את ממשלת ישראל ופחות את הערבים בסכסוך הנוכחי, הן באובדן הטרגי של חיים והן בפציעות שני הצדדים. במקביל: כאשר נשים מאוימות ומוכות על-ידי בני זוגן המתעללים, הן מאשימות את עצמן על היותן מוכות.

ב.) השמאל מאשים את התנועה הציונית ואת היהדות האורתודוקסית במדיניות "גזענית" ובפעולות מן העבר אשר יצרו את מצב הפליטים לפני 60 שנה וכתוצאה מכך, גרמו לסכסוך הישראלי-ערבי.
כתוצאה מן "החטא הקדמון" של הדור קודם שגירש 600,000 ערבים ב 1948- , הישראלים היום חייבים לשלם את המחיר (התקפות ברקטות בצפון ובדרום, עקירה מכוונת על-ידי הממשלה של יהודים מגוש קטיף ומצפון השומרון). במקביל: באופן כלשהו ובמקום כלשהו, נשים מוכות או משפחותיהן עוללו משהו נורא לבן הזוג המתעלל והעונש שהן מקבלות שנים לאחר מכן מגיע להן.

ג.) השמאל מתעקש כי רק משא ומתן יפתור את הסכסוך הישראלי-ערבי. הוא דוחה מיניה וביה פתרונות צבאיים ומגנה כל פעולה של צה"ל הגורמת לפציעתם ולמותם של עוברי אורח ערבים חפים מפשע לכאורה. במקביל: נשים מוכות מאמינות כי אין כל הצדקה לנקיטת פעולה תוקפנית כדי לשים קץ להתעללות האלימה; כתוצאה מכך, הן חותרות להפחית או לשים קץ לאלימות על-ידי עשיית מאמצים חוזרים ונשנים להרגיע את בן זוגן באמצעות דרכים של פשרה.

ד.) השמאל מאמין כי תגובה אלימה על אלימות יוצרת מעגל אלימות הגרוע מן המצב הקודם. כלומר, עימות, תגמול, ענישת החברה המטפחת ותומכת בהתקפות טרור אין להם הצדקה מוסרית ואין בהם תועלת. במקביל: נשים מוכות פוחדות כי קריאה לעזרת הרשויות או עימות מול בן הזוג המתעלל רק יחמירו את מצב העניינים; מקצתן חיות עם
בני זוגן תוך חשש לחייהן.

ה.) השמאל מוכן לוויתורים ואף לקורבנות קולקטיביים חמורים הכרוכים בחייהם וברכושם של ישראלים, בדרך כלל של ישראלים אחרים - משמע, גירושם של תושבים ישראלים בחבל עזה וביהודה ובשומרון מבתיהם, הריסת קהילותיהם, ומסירת אזורים אלה לרש"פ, כדי לשכנע את הערבים לחיות בשלום. במקביל: נשים מוכות מקריבות את גופן ואת שלום ילדיהן, ומסכנות את עצם חייהן, כדי לקיים מראית עין כלפי חוץ של שלווה בבית.

ו.)
השמאל מאמין כי מאחר שישראל מקריבה קורבנות כואבים אלה, הפלשתינאים ומדינות ערביות אחרות יוותרו על אלימות. במקביל: נשים מוכות מקבלות את היותן מוכות ועושות פשרות חוזרות ונשנות, מתוך אמונה כי בשלב מסוים ההתעללות תיפסק.

ז.) השמאל (המיוצג על-ידי ארגון קטן הקרוי בצורה הולמת "שלום עכשיו") מאמין כי טרוריסט ואויב יכול להשתנות ולהפוך לשכן שוחר שלום וכי השינוי יהיה מיידי וקבוע. במקביל: נשים מוכות מאמינות כי הן יכולות למצוא דרך להפוך את בן הזוג לחבר אוהב.

ח.) השמאל מאמין כי כל קורבן ראוי כדי להימנע מן הדילמה המוסרית של שימוש באלימות כדי להרתיע אלימות. במקביל: נשים מוכות מאמינות כי אלימות היא עוול וכי שתי עוולות אינן מחוללות צדק.

ט.) השמאל שופט את התנהגותם של הערבים לפי אמת מידה שונה מזו שהוא מחיל על היהודים. הפגנות של לאומנות ערבית ושל איסלאמיות הן מובנות לאור אופיים התוקפני של הערבים. הפגנות מתונות של תופעות אלה בקרב יהודים ישראלים ראויות לגינוי ויש לעקרן; כי אמות המידה שלנו נמדדות באורח שונה לחלוטין. במקביל: נשים מוכות מאמינות כי תוקפנות והתעללות הן טבעם של גברים, אולם לאישה יש טבע שונה ואסור לה להגיב באותו אופן.

וירוס מוסרי ואינטלקטואלי קטלני עבר מוטציה והדביק במחלה את נפשותיהם של רבים בקרב האקדמאים, הפרופסורים, הסופרים, אנשי הבידור והפוליטיקאים, יהודים ולא-יהודים. לאחר שנדבקו במחלה, הם מייחסים את כל צורות העוול והרשע שבעולם להתנהגות מרושעת של מדינות דמוקרטיות, תוך התמקדות מיוחדת בארצות הברית ובישראל; בעת ובעונה אחת הם פוטרים את הפשיזם האסלאמי מכל אחריות לטבח בכל רחבי העולם. הרדיקאלים החדשים מתעלמים מן המאמץ של האסלאם השתמש בכוח ובאיום כדי לשלוט בנפשם ובגופם של מיליארדי אנשים.

אידיאולוגים אלה נותנים סיוע ותמיכה לאויבי אנושות אלה, ובכך גורמים לאובדן חיים גדול יותר ומסכנים את קיומן של החברות המעניקות להם את החירות לנשוך את היד המאכילה אותם. במובן מציאותי ביותר, הם שותפים לפשעי רצח בהווה ובסופו של דבר להתאבדותם שלהם בעתיד. בשמה של מוסריות גבוהה יותר הרדיקאלים החופשיים של השמאל כיום, מפיצים סרטן אינטלקטואלי בגוף הפוליטי של הדמוקרטיות המערביות באותו האופן שבו רדיקאלים חופשיים ביולוגיים, מניחים את היסוד להפצת תאים סרטניים בגוף האדם.


מדוע זה קרה?

משהו קרה במאה העשרים:
א.) קדמה טכנולוגית חסרת תקדים חיזקה את האמונה כי אנשים ניתנים לעיצוב והם משתנים בקלות על-ידי רעיונות חדשים, "האדם הסובייטי החדש" אמור היה להוביל לסדר פוליטי ואידיאולוגי חדש.

ב.) הטבח של מלחמות העולם והמלחמות שלאחר מכן בכל רחבי העולם עשו מכל שימוש באלימות, שנועד לפעול נגד אלימות גדולה יותר, נוהג נתעב בעיני השמאל הרדיקאלי. "שלום עכשיו עם ברית המועצות" הייתה הסיסמה, והמאמצים להפיל את"אימפריית הרשע" גונו בזעם צדקני שעלה לאין שיעור על הזעם שהובע בשל הפשעים נגד האנושות שבוצעו על-ידי אימפריית הרשע עצמה.

ג.) תנועות פילוסופיות קמו כדי להשוות את מבצע האלימות לקורבן האלימות; קין והבל הוצבו על אותו מישור מוסרי. פילוסופים ידועי שם, מארנולד טוינבי ועד ישעיהו ליבוביץ אז, ואחרים היום, משווים את התנהגותה של ישראל כלפי הערבים אל הטבח הנאצי של שישה מיליון יהודים. אנשים מתעלמים מן ההקשר שבו אחד הצדדים מנסה למזער נזק
מקביל ואילו הצד השני מנסה להביא למיצוי מרבי של מוות ופגיעה באנשים רבים ככל האפשר, ועדיף אזרחים ללא הבדל של גיל ומין.

ד.) התפכחותו של השמאל מן האשליה לגבי אופן ההתנהלות של העולם והתשוקה "לכבול את האימא" (כאמור באחד משיריה של להקת "קווין"− המתרגם) מולידה שנאה עמוקה מצד השמאל הרדיקאלי כלפי שעירים לעזאזל שנוח לתלות בהם את האשם, במיוחד בבני ארצם שאינם שותפים להשקפותיהם.


חיסונים נגד הוירוס

אינטלקטואלים פגיעים במיוחד לווירוס זה אם אין להם מקורות לחיסון. גורמים נוגדי-וירוס אלה כוללים:
א.) אמונה והשתתפות במוסדות מסורתיים (דת, לאומיות,
נישואין, משפחה, ילדים);
ב.) אמונה ונוהג של מערכת תגמולים עבור התנהגות
טובה ועונשים עבור התנהגות רעה;
ג.) קריירה אינטלקטואלית ו/או מקצועית המעוגנת
במציאות מבוססת בצורה אמפירית כגון פיזיקה,
כימיה, ביולוגיה, הנדסה, וארכיטקטורה ולא
פילוסופיה, מדעי הרוח, מדעי החברה, ואמנויות;
ד . אמונה בישות עליונה יותר או בסדר עליון יותר
השולטים בהתנהגות מוסרית.

מדוע השמאלנים שונאים את עצמם, עמם ומדינתם?

תופעה זו אינה מוגבלת ליהודים ישראלים השונאים את ישראל בלהט הראוי לרוצחי המונים נאצים. כמה אמריקאים שונאים באמת ובתמים את אמריקה והם מגנים בגלוי את החברה האמריקאית כהתגלמות הרשע. אנו רשאים לשאול מדוע שולמית אלוני שונאת ציונות ויהדות, מדוע נועם חומסקי שונא את אמריקה, את ישראל ואת כל אשר אביו, מחנך יהודי
מפורסם בזמנו, מייצג, ומדוע אברהם בורג, מי שהיה מועמד לראשות ממשלת ישראל, דוחה כל מה שאביו ייצג? מדוע
חיים חפר ועמוס עוז מתארים יהודים אחרים כטפילים באופן הראוי לגבלס?
« עריכה אחרונה: מרץ 21, 2010, 12:06:27 על ידי רק_כך »

מנותק נץ וגאה בזה

  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 6815
  • Hierosolyma Victor
אידיאולוגיה, אנטישמיות ושמאל מתאבד
« להגיב #1 ב- : מרץ 21, 2010, 19:51:05 »
אין ספק שהדיסציפלינה היחידה למחקר תופעת השמאל מצוי רק בתחום הפסיכולוגיה וחקר המוח.
אברציה מחשבתית שכזו היא פנומנה שאין כל דרך אחרת להבינה ולתארה.
אלוף מיל. בני פלד ז"ל
"צאו החוצה וצלצלו בפעמון שנתן לי מפקד חיל הים. כשישאלו אתכם למה אתם מצלצלים, ענו שכאן מת יהודי משוגע, שחשב שהיהודים מסוגלים להקים מדינה-וטעה" מילותיו האחרונות לילדיו.