כתב נושא: שאלה נוספת ואחרונה  (נקרא 8877 פעמים)

0 משתמשים ו- 1 אורח נמצאים בנושא זה.

מנותק El Blanco

  • אדמין הפורום
  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 10516
שאלה נוספת ואחרונה
« להגיב #25 ב- : ינואר 11, 2010, 16:56:28 »
בס"ד

בקשר לשאר, אני אענה לך מאוחר יותר, צריך לעוף.

מנותק חיים בן_פסח

  • אדמין הפורום
  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 8063
שאלה נוספת ואחרונה
« להגיב #26 ב- : ינואר 11, 2010, 17:09:32 »
בס''ד

מאות אלפי ערבים כבר עזבו בעצמם מאז האינטיפדה השנייה בשנת 2000 למניינם. לכן יש כבר תהליך עזיבה ממושך.

אם לא יהיו לערבים חשמל בחינם, אוכל בחינם, תרופות בחינם ועוד מיני עזרה ששווים מיליארדי שקלים - הם ירצו לעזוב באופן נואש ביותר.

לאן הערבים ילכו? מאות האלפים שכבר עזבו מצאו מקומות מגורים בקנדה, ארה''ב (אני רואה הרבה מהם כאן באמריקה), אוסטרליה, גרמניה ועוד מדינות מערביות. והרבה ערבים אחרים היגרו למפרץ הפרסי ועוד מדינות מוסלמיות.

וכל זה בלי שום פיצויים ובלי שעזרנו להם למצוא מקום מגורים.

לגבי הפיצויים, זה כן יהיה יקר אבל זה שווה. תהיינה לנו חובות זמניות, אך נחסוך מאות מיליארדי דולרים במשך השנים הבאות אם לא יהיו לנו מיליוני ערבים כאן. ונרוויח טריליונים אם סוף סוף לא תהיינה בעיות בטחוניות ונוכל לפתח את השכל היהודי האדיר.

מנותק אשי

  • מנהל הפורום "הפצת הימין האמיתי"
  • חבר(ה) בכיר(ה)
  • *
  • הודעות: 2247
שאלה נוספת ואחרונה
« להגיב #27 ב- : ינואר 11, 2010, 18:27:23 »
משה פייגלין על עידוד הגירה ערבית:

מנותק אשי

  • מנהל הפורום "הפצת הימין האמיתי"
  • חבר(ה) בכיר(ה)
  • *
  • הודעות: 2247
שאלה נוספת ואחרונה
« להגיב #28 ב- : ינואר 11, 2010, 20:15:05 »
לאוהד הפועל, קבל תשובות מפורטות כאן:
תכנית שרמן, בנושא הסכסוך הישראלי ערבי
http://he.manhigut.org/documents/doc_view/535--?tmpl=component&format=raw
כדאי לקרוא עד הסוף.
מקור: http://he.manhigut.org/news/80/3916-2010-01-11-14-12-45

מנותק אשי

  • מנהל הפורום "הפצת הימין האמיתי"
  • חבר(ה) בכיר(ה)
  • *
  • הודעות: 2247
שאלה נוספת ואחרונה
« להגיב #29 ב- : ינואר 11, 2010, 20:28:54 »
פתרון אמיתי

מאת משה פייגלין

כא' טבת תש"ע
7 ינואר 10'

לפני כחודש הרצאתי בלוס אנג'לס בפני קבוצת יהודים וישראלים לשעבר. בין הנוכחים מצאתי להפתעתי ידיד וותיק – פרופ' מרטין שרמן. את שרמן, אחד האינטלקטואלים הבולטים בימין הישראלי, זכיתי להכיר עוד בתקופת 'זו ארצנו', כשניתח בצורה חדה וברורה את המשמעויות של הסכמי אוסלו והתריע בפני הקריסה אליה יוביל התהליך הזה. שרמן, שאינו חובש כיפה, אינו "חשוד" באמוניות יתר או באיזו אג'נדה משיחית רחמנה לצלן, וראה זה פלא - בכל זאת הגענו אז למסקנות דומות. למשך שנה, מלמד פרופ' שרמן באוניברסיטה המקומית – וכך מצאנו עצמנו שוב תחת קורת גג אחת.

במהלך ההרצאה נשאלתי לגבי הפיתרון שלי לבעיית ערביי יש"ע. פרסתי בפני הקהל את משנתי בנושא, שכבר כתבתי עליה רבות, כאן ובבמות אחרות.
תמצית הפתרון הוא - 'עידוד הגירה' והוא מבוסס על שלוש עקרונות יסוד.

א – ארץ ישראל שייכת לעם היהודי בלבד.
ב - אין "עם פלסטיני" ואין שאיפה ל"מדינה פלסטינית". מעולם לא קיבלה קבוצה כל שהיא מדינה במתנה, כפי שמקבלים ארגוני הטרור של ערביי הארץ. ובכל זאת הם דוחים את המתנה הזו שוב ושוב. הסיבה לכך היא שמטרתם האמיתית והיחידה אינה ריבונות ערבית אלא חיסול הריבונות היהודית. לכן – כל תוכנית הנסמכת על צד שלישי ובמיוחד על רצון טוב ושיתוף פעולה מצד מדינות ערב – אינה מציאותית.
ג – פתרון בעיית ערביי יש"ע חייב להסתמך על העובדות בשטח ולא על דמיונות אוסלו.

והעובדות הללו הן שלוש:
1 – הערבים רוצים ללכת. שוב ושוב מראים מחקרי השטח – כולל אלו הנעשים על ידי מוסדות ערביים, כי רוב גדול של האוכלוסיה הערבית ביש"ע מעוניין למצוא עתיד טוב יותר במקום אחר.
2 – מדינות רבות בעולם מעוניינות בהגירת ערביי יש"ע אליהם. אין מדובר רק בנסיכויות המפרץ אלא גם במדינות מערביות ההולכות ומצטמקות במהירות (פחות משני ילדים למשפחה) וזקוקות להגירה בכדי להמשיך ולתפקד. השאלה אינה מי יבנה את גורדי השחקים במונטריאול, השאלה היא אם יעשה זאת מהגר סודאני שהתמחה בבניית בקתות בוץ, או מהגר מרמאללא – שבארבעים השנים האחרונות חי בצמוד לחברה מערבית מודרנית ובנה את מגדלי עזריאלי.
3 – יש לנו את כל הכסף הדרוש לעידוד התהליך. ישראל מוציאה על חזון חלוקת הארץ של אוסלו, כ מאה וחמישים מליארד דולאר בכל עשור – כלומר כעשרה אחוז מתקציבה השוטף. סכומים אלו עתידים לעלות משום שאת גדר ההפרדה (וזהו הסעיף הפחות יקר בעלויות אוסלו) מחליפות מערכות טילים להגנה בפני צינורות מעופפים, ואת ערי ישראל ניאלץ לחפור אל תוך האדמה. שינוי הקונספציה ישחרר סכומים בסדרי גודל של כרבע מליון דולאר לפתרון קבע עבור כל משפחה ערבית שתהגר מכאן.

את התוכנית שחזרתי והזכרתי עכשיו בקיצור נמרץ, פירטתי כאמור באותה הרצאה בלוס אנג'לס. כשהסתיימה ההרצאה שוחחתי עם פרופ' שרמן, ולהפתעתי התברר לי, שבלי להיות מודעים לכך, שוב הגענו שנינו אל אותו פתרון בדיוק. גם תחשיבי העלויות דומים להפליא. שרמן אף כתב, בלי שידעתי על כך, נייר עמדה בסטנדרטים אקדמיים גבוהים, המתווה בצורה רציונלית וברורה את הדרך הפשוטה והיחידה לפתרון הסכסוך.
העובדה שמפינות שונות וללא כל שיתוף פעולה, צפה ועולה תוכנית דומה להפליא, מעידה על כך שהפתרון הוא פתרון אמיתי.
לכל מי שמעוניין באמת בפתרון שכזה – מומלץ מאוד לקרוא את תוכניתו של פרופ' שרמן המופיעה בקישור הבא: http://www.jerusalemsummit.org/eng/brochure_hs_short.pdf.
מקור: http://www.mflikud.co.il/contents/maamarim/maamarim70/maamarim7029.html

מנותק El Blanco

  • אדמין הפורום
  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 10516
שאלה נוספת ואחרונה
« להגיב #30 ב- : ינואר 12, 2010, 04:10:58 »
בס"ד

ציטוט
1. 700 פלשטינאים רוצים ללמוד בחו''ל- מי אמר שהם לא יחזרו אחר כך לשטחים(כמובן בהנחה שאתם לא בשלטון)?
אתה שואל אותנו מה נעשה אם נהיה בשלטון ואח"כ מה יקרה אם לא נהיה בשלטון? איפה הלוגיקה?
 
ציטוט
כמה ישראלים יוצאים ללמוד בחו''ל בשנה? יותר מ-700.
יש הבדל, אין לנו אינטרס להעיף יהודים.
 
ציטוט
זה לא בדיוק רלוונטי שאתה מביא לי מאמר מהאתר של מולדת.  זה כמו שמאלן יביא לך מאמר נגדי מאתר של שלום עכשיו.
בשונה מהשמאל, האמת היא נר לרגלינו.
 ובנוגע לאחרון זה דווקא כן מאמר משכנע.
ציטוט
סוף סוף. אם זה נכון אז אין סכנה לבעיה הדמוגרפית יותר? חוץ מזה רק הודעה מתחת אמרת שצריך לחסל את רוב הפלשטינאים לא את אלו הלא מזיקים...
1.) ההגדרה של סכנה דמוגרפית תואמת גם לערבי אחד לצורך העניין, או לגוי אחד באופן כללי.
2.) גם סכנה דמוגרפית גדולה יש, הבעיה נמצאת בסוף מאמר, כתגובה לטענה שלך בנוגע ללידה מחוץ ליש"ע, את כל שאר הטענות במאמר ניתן להפריך.

ציטוט
2. א+ב+ג. למרר להם את החיים? מה יקרה אם העולם ימרר לנו את החיים? איך אתה יודע שזה לא יקרה? בדקת? שאלת? חקרת? אנחנו לא יכולים לשרוד כאן לבד. בעידן המודרני היום אנחנו תלויים בכלכלה הגלובלית(אל תאשים אותי מבחינה כלכלית אני סוציאליסט אנטי גלובליזציה וזאת אחת הסיבות המרכזיות לכך). איך אתה יודע אם יבטלו או לא סנקציות אצלינו? אם יחרימו או לא? מה דעת הקהל העולמית? מה המחיר הכלכלי שנשלם? אתה פשוט מתעלם מזה בטענה "יהיה בסדר אנחנו פה בזכות עצמנו" למרות שעובדתית זה לא נכון.
א.) מה זה ימרר לנו את החיים? מה אנחנו שטעט בגרמניה? מי זה העולם מול הקב"ה? מי זה העולם אפילו בלי קשר נגד מעצמה גרעינית?
ב.) כן, בדקתי, שאלתי, חקרתי, וחזרתי בתשובה.
ג.) אנחנו בהחלט יכולים לשרוד לבד (לא שזה קשור, כי גם לבד מבחינת הזירה הבינלאומית לא נישאר גם אם נכניס את הערבים לתאי גזים), עצם ההישרדות שלנו כעת היא בזכותו של הקב"ה, אנחנו היחידים שהורסים הכל בכך שלא מקשיבים לו.
ד.) בעידן המודרני כל מדינה רגילה, תלוייה באופן כזה או אחר בדומיננטיות שלה (במקרה הטוב) או ביכולת הסיפוק הגלובלית-כלכלית שלה (במקרה הבסיסי), נכון, אבל אנחנו לא כמו כל מדינה.
ה.) יופי, אז אתה וחבריך מהקרמלין עשיתם עבודה מעולה בכל הנוגע לעניים (רמז: עשיתם רק ההפך משהצהרתם).
ו.) בסדר, ביוה"כ, ב-67', היו סנקציות של ממש, מזרועות בינלאומיות חזקות ודומיננטיות, לא רק ששרדנו, גם התחזקנו כלכלית, תמיד יש שווקים שניתן לפנות אליהם כתחליף כמו שכבר הצהרתי.
ז.) אל תהיה אידיוט, לא כל השווקים בעולם שמים ניקל על "דעת הקהל העולמית", ע"ע דרום אפריקה שהתחזקה והתעשרה מה"בידוד".
ח.) אני לא מתעלם מכלום, אתה פשוט פטיפון שבור שמגעגע את אותן הטענות, אני חוזר ואומר, שאתה מפחד מכום!!! טענות מיתיות שאין להן ולו הקשר העלוב ביותר למציאות, פחד של יחצ"ן יהודוני אמריקאי ולא של אדם שמוכן לעבור ייסורים למען הארץ כאמור הארץ נקנית בייסורים.
 
ציטוט
ד. מדינות ערב כן תרמו לפלשטינאים גם לצורכי מחיה אם כי התרומה למשהוא שיפגע בנו אכן גדולה יותר(מה לעשות טמבלים). במשבר כל כך גדול של רעב ללא חשמל ומים וכו' הם ככל הנראה(במיוחד עקב לחץ ציבורי) יתרמו יותר. יתרה מכך העולם יגנה אותנו יותר ויתכן סיכוי רב מאוד להגשמת סנקציות כאלו ואחרות נגדנו ופרנסתנו. לכן עד היום לא עושים את התוכנית שלכם.

 עובדתית,
א.) זה זלזול בערבים, כל העברת כספים דרך מערכת הבנקים במדינת ישראל (בהתחשב בכך שלא כל הערבים בארץ בעלי אזרחות זרה), תשלום כחלק ממערכת המיסוי של מדינת ישראל, הקמת תעשייה ש"תוכשר" בידי משרד התעשייה של מדינת ישראל, וכו' וכו' וכו' נחשב הכרה!!! במדינת ישראל שזה גם ה"חכמות" שבמדינות ערב לא עושות (אלו שמקיימות קשרים פיננסיים רווחיים עבורן ומטומטמים עבורינו כדלהלן).
ב.) זה לא נכון, ירדן שעד היום מפלה את הערבים הנ"ל, מצרים שסגרה בפניהם את שעריה והרגה בהם בזמן שניסו לברוח למצרים (אומר לך משו?..), מה עוד אתה מבקש?
ג.) שיגנה, זה אומר שאנחנו עושים עבודה טובה.
ד.) שוב, בעניין הסנקציות, הטענות האלו הן פשוט בדיחה ולא מעבר לזה, דברים שכבר הפרכתי מיליון ואחד פעם במהלך הויכוח הזה.

ציטוט
ומה הקשר אל קאפון? תמנע מהם איך? תפציץ להם תחנת כוח? מה אם כל זה יגרום למלחמה כלל אזורית סטייל 1967, רק שהפעם לא בטוח שהיא תגמר באותו אופן ועוד ב-6 ימים.
א.) בינגו, אנחנו לא הולכים "לבקש" מהם להוריד תעשייה שאנחנו בעלי הבית לא מעוניינים בה, זה כמו שתבקש ממישו שנכנס לך בבית בלי רשות לעשות בו כרצונו.
ב.) חביבי, תתעורר, אנחנו מעבר למלחמה כלל איזורית סטייל 638 לטעותם, אלא מלחמה כלל עולמית!!! סטייל 1941, נגד האיסלם וכל הכפופים לו, אם סוף סוף נחזיר מלחמה (או "נצית מלחמה איזורית" כדבריך), מה טוב.
ציטוט
א. מה זאת אומרת לא משנה תמיד נחטוף? יש הבדל בין לחטוף נו נו נו כמו אחרי חיסול של איזה מוחמד ללחטוף סנקציות שימותתו לך את המדינה.
חברי מדינות האו''ם סוחרות איתנו. גם חלק ממדינות ערב. הקיף היצוא הכללי הוא X ההפסד הוא אסטרונומי במיוחד במחלקות החזקות ביותר שלנו(הייטק וחקלאות). מחר בנקים שלנו יכולים ליפול(השקעות הבנקים הם בגדול במדינות המערב החברות באו''ם) וזה מה שמפחיד אותי לפחות.
א.) לא נתמוטט משום סנקציות,

 1.) כל מדינות העולם "החרימו רשמית" את דרום אפריקה, ולא רק שהבנקים שלה לא קרסו, היא דווקא הסתדרה בסדר גמור.
 2.) אלבניה הייתה "לבד" במשך כארבעים שנה, ולא "התאבדו" כל ראשי הבנקים.
 3.) מי אמר שיחרימו אותנו כל מדינות העולם?  בשנות השבעים כל העולם קרא לציונות גזענות ואפרטהייד וכעסו עלינו, הבנקים קרסו? לא.
4.) יש שלל מדינות שלא יכולות להרשות לעצמן להחרים אותנו (מיקרונזיה, סינגפור, וכמעט כל מדינה עם בעיית חקלאות, יש שלל מדינות שדעת העולם לא מזיז להם, אבל זה שאנחנו יכולים למכור להם שלל מלחמה בזול, כגון מינאמר, בהחלט קורץ להם), ככה שתמיד נוכל להשיג מטבע חוץ בצד שלישי.
 5.) בדיוק כמו בדרום אפריקה שלכאורה כל העולם החרים, אך עסקנים מכל העולם נהרו אליה מכיוון שהיה שם טכנולוגיה ומדעים ואפשריות לעשות עסקים בעלי פוטנציאל לרווח. לישראל יש פי אלף יותר, כך ,גם אם יחרימו אותנו רשמית, עדיין ימשיכו לנהור לכאן עסקנים, וכסף ימשיך להיכנס.
6.) ישראל כל כך קשורה בסחר העולמי שאם הם יחרימו את העסקים הכלכליים שלהם עם ישראל, באותו רגע כל הבורסות הגדולות תהיינה על סף קריסה מרוב ההפסדים הפיננסיים, המטבע של ישראל נחשב אחד המטבעות בעל הערך הכי חשוב בעולם (בעשירייה הפותחת), אם הם יחרימו את השקל, זה עלול לגרום לירידות ערך בכל שאר המטבעות החשובים ,גם אם לכאורה זה יעלה את קרנם של מטבעות שאחרינו ברשימה למראית עין.
 7.) לישראל יש בני ברית פוטנציאלים בכל מדינה, שימשיכו לעשות עימנו עסקים גם אם מדיניות החוץ של המדינות שלהם תהיה נגד זה.
8.) לא כולן.
9.) "היחסים הכלכליים" שלנו עם מדינות ערב הן בגדר וירוס מחשבתי וכלכלתי, בגידה בעצמנו ובהקב"ה, ותו לא, רק מזיקים.

ציטוט
3. זה פורסם ב-2007 נכון להיום ארופה רוצה להעיף כמה שיותר מהגרים, גם קנדה ובכלל מדינות ערב.
א.) עובדתית, המדינה המערבית היחידה שמגבילה הגירה ממש, זו דנמרק, ובאופן מועט גם צרפת ואיטליה, סה טו.
ב.)  http://www.canada.com/globaltv/bc/story.html?id=d728c3e5-c1af-4636-89c4-6c86e64308f2&k=3622
http://www.longwoods.com/view.php?aid=17044&cat=110
http://www.oregonbusinessplan.org/download/Grossman%20Slides.pdf
http://www.workpermit.com/news/2006_03_17/australia/labour_shortage_update.htm
http://www.workpermit.com/news/2005_08_16/australia/labor_shortage.htm

ציטוט
אחת הסיבות לקשיים על מהגרים מאלגיריה
שמעת על צרפת?

ציטוט
וסודן לדוגמה.
רק באיטליה ודנמרק.
ציטוט
ואם יש כל כך הרבה עובדים סינים וסודנים ושאר הירקות מה הם צריכים פלשטינאים במיוחד עקב חשיבות העולם הערבי להם(מבחינת נפט) ודעותיו?
ב. בנוגע לערבי ישראל- אמרתם שרובם חיים בעוני(מה שנכון) ומעוניינים לעזוב. איך אתם יודעים?
א.) העולם הערבי שונא את המערב כמעט כמו שהוא שונא אותנו.
ב.) זה הקטע, סודנים אין מספיק, לסיניים פוחת הביקוש (בגלל האיכות), מעבר לזה, סין מתחזקת מבחינה כלכלית, מספר הסינים שירצו קטן משמעותית.

מנותק El Blanco

  • אדמין הפורום
  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 10516
שאלה נוספת ואחרונה
« להגיב #31 ב- : ינואר 12, 2010, 06:39:58 »
בס"ד

ציטוט
5. בנוגע לכמות הישראלים שעוזבים הכוונה שלי היא האם זו לא עילה לצד השני לטעון שבכלל כל רגע אנחנו נשברים ועוזבים מפה. אני לא יודע מהיכן אתה מביא את הנתונים שלך אבל רק לפני כמה ימים דובר בחדשות על אפקט "בריחת המוחות". הגידול בישראלים המחפשים עבודות בחו''ל וכו'.
יש הבדל בין עבודה (גם אבא שלי עובד בחו"ל, עדיין אזרח ישראלי, ועדיין גר פה, סו וואט?), לבין השתכנות בגלות, שזה, אם נהיה כנים, קיים בכל העולם, ועדיין זה בעיה שקיימת בגלל מדיניות פנים עלובה, כלכלת ישראבלוף מטומטמת, מדיניות חוץ מבית היוצר של הסטייט דיפארטמנט, וכו' וכו' וכו'.
 
ציטוט
7. ושוב מה אם זה יפתח במלחמה כוללת נגדנו? היכן הערבויות שנניצל הפעם? מה נעשה? נתפלל?
א.) נראלי שטייניץ ענה היום על השאלה שלך.
ב.) כמובן, גם נתפלל (אחרת נתרסק), זה שאלה של הכחדה או מלחמה, ובעזרת השם גם ננצח, הכל שאלה של מה אנחנו בוחרים לעשות, אחמדינג'אד אמר ובצדק שהוא לא צריך להשמיד את ישראל, אנחנו משמידים את עצמנו.

ציטוט
8. המשבר לא חלף עדיין, ושוב אם יש כאן התנגדות למהלך ממדינות ערב שלאותם מדינות מערביות(רוסיה ויפן במיוחד) מהמונע מהם להחרים דווקא את הפלשטינאים?
ברגע שהוא מפסיק להשפיע על הזירה הבינלאומית באופן כה חד, הוא נהפך מ"משבר" ל"מיתון חפיף".
להחרים את רוסיה ויפן?  :::D :::D :::D אל תצחיק.
ציטוט
9. אז אתם בעצם הצבא האדום?
אחרי שנגמור איתם? בהחלט, הדם הערבי יבהק על עורנו.
[/quote]

מנותק El Blanco

  • אדמין הפורום
  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 10516
שאלה נוספת ואחרונה
« להגיב #32 ב- : ינואר 12, 2010, 06:40:49 »
בס"ד

אם אני לא אענה במהלך היום, זה בגלל שאני מאוד עסוק, מקווה שנץ ושאר חברי הפורום יספקו תשובות לשאלותיך.

מנותק אוהד הפועל

  • חבר(ה) בכיר(ה)
  • *
  • הודעות: 1738
שאלה נוספת ואחרונה
« להגיב #33 ב- : ינואר 12, 2010, 15:26:59 »
יש הרבה מה להגיב לכן אני יגיב מאוחר יותר על תגובתך +של חיים(סלחו לי אם שכחתי משהוא)

אבל שאלה מעניינת

לאחר גירושם של הערבים כיצד הציבור הישראלי יכול להיות בטוח שלא תגרשו עוד קבוצות מישראל? זאת על ידי תמריצים שליליים ותמריצים חיוביים בדיוק כמו שתעשו לערבים. מיהודים או יהודיות שנשואים לערבים. י

לדוגמה רוסים נוצריים, בדואים, ערבים נוצרים, צ'רקסים, דרוזים. יהודים משיחיים או רפורמים.  ילדים שנולדו בארץ להורים זרים. יהודים שהתאסלמו או התנצרו.   
מתנגדי המשטר, אלו שרוצים לפתוח את עסקיהם בשבת, בעלי דעות סוציאליסטים או קומוניסטים. בעלי דעות שמאל. בעלי דעות שמאל מרכז עד ליכוד.
תומכי ליברמן. תומכי מפד''ל. אנשי זכויות אדם. פעילי מפלגת שינוי. פמיניסטיות. הומוסקסואלים ולסביות. דו מיניים.
חרידים פוסט ציונים(נטורא קארתה וחבריהם).

כל הקבוצות האלו ועוד. איך אפשר לדעת בלשון העם, שלא תתהפכו גם עליהם? אם לא ישר שאתם מגיעים לשלטון אז לאחר מכאן.
  

מנותק חיים בן_פסח

  • אדמין הפורום
  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 8063
שאלה נוספת ואחרונה
« להגיב #34 ב- : ינואר 12, 2010, 16:31:27 »
יש הרבה מה להגיב לכן אני יגיב מאוחר יותר על תגובתך +של חיים(סלחו לי אם שכחתי משהוא)

אבל שאלה מעניינת

לאחר גירושם של הערבים כיצד הציבור הישראלי יכול להיות בטוח שלא תגרשו עוד קבוצות מישראל? זאת על ידי תמריצים שליליים ותמריצים חיוביים בדיוק כמו שתעשו לערבים. מיהודים או יהודיות שנשואים לערבים. י

לדוגמה רוסים נוצריים, בדואים, ערבים נוצרים, צ'רקסים, דרוזים. יהודים משיחיים או רפורמים.  ילדים שנולדו בארץ להורים זרים. יהודים שהתאסלמו או התנצרו.   
מתנגדי המשטר, אלו שרוצים לפתוח את עסקיהם בשבת, בעלי דעות סוציאליסטים או קומוניסטים. בעלי דעות שמאל. בעלי דעות שמאל מרכז עד ליכוד.
תומכי ליברמן. תומכי מפד''ל. אנשי זכויות אדם. פעילי מפלגת שינוי. פמיניסטיות. הומוסקסואלים ולסביות. דו מיניים.
חרידים פוסט ציונים(נטורא קארתה וחבריהם).

כל הקבוצות האלו ועוד. איך אפשר לדעת בלשון העם, שלא תתהפכו גם עליהם? אם לא ישר שאתם מגיעים לשלטון אז לאחר מכאן.
  

בס''ד

לפיך כל שינוי שאנו מציעים לא מציאותי.
לפני 100 שנה, כולם אמרו שמדינה יהודית עצמאית היא לא מציאותית. מדינה יהודית קטנה באמצע העולם המוסלמי לא נראתה כמציאותית כלל וכלל. ולהחזיר את היהודים לארץ ישראל אחרי 2000 שנות גלות באמת לא נראתה כמציאותית. אין לי ספק שגם אתה היית אומר אז שלא יתכן שתהיה מדינה יהודית.
ולפני 25 שנה, כשהייתי היו''ר של הליגה להגנה יהודית, כולם אמרו לנו שלא היינו מציאותיים כשאמרנו שיום יבוא ונשחרר את כל האחים שלנו מברה''מ. כולם אמרו לנו אז שלא יתכן שהרוסים יתנו לכל היהודים לצאת כי היהודים היו השכל של רוסיה, היהודים היו יותר מדי חשובים לרוסיה והרוסים לא יכלו להרשות לעצמם לתת ליהודים לעלות לארץ ישראל.
אך מה לעשות, בסוף החולמים הציוניים כן ראו את החלום שלהם מתגשם ומדינה יהודית קמה נגד כל הסיכויים.
והחולמים הכהניסטים גם ראו את החלום שלהם מתגשם כשכל אחינו מרוסיה יכלו לעלות לא''י סוף סוף.

מנותק אוהד הפועל

  • חבר(ה) בכיר(ה)
  • *
  • הודעות: 1738
שאלה נוספת ואחרונה
« להגיב #35 ב- : ינואר 12, 2010, 18:17:30 »
גם אמרו שזה לא מציאותי שיהיה שלום בנינו לבין הפלשטינאים אז?
ולא ענית על השאלה הבסיסית, איך אני יודע שאם מחר אתם בשלטון, מחר אני או קרוב משפחה שלי או חבר שלי או חברה שלי לא יגורשו מכאן כי הם מקבוצה שעיצבנה אותכם.
כמו הומוסקסואלים, יהודים משיחיים, יהודים שהתאסלמו, חילונים,  פעילי זכויות אדם, סוציליסטים, לא ימין אמיתי, בעלי דוכני שווארמה או אוהדי ליברפול בכדורגל אנגלי?

מנותק El Blanco

  • אדמין הפורום
  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 10516
שאלה נוספת ואחרונה
« להגיב #36 ב- : ינואר 12, 2010, 20:30:06 »
בס"ד

ציטוט
הומוסקסואלים,
דינא דמלכותא דינא, כל מקרה לגופו
ציטוט
יהודים משיחיים
מיתוס, נוצרים לכל דבר, גויים דוברי עברית, כל מקרה לגופו (גירוש או הוצאה להורג, תלוי אם כבר הספיקו לפעול או לא)
ציטוט
יהודים שהתאסלמו
הוכח תוכח את עמיתך ולא תישא עליו חטא
ציטוט
חילונים
?
ציטוט
פעילי זכויות אדם
כמו..?
ציטוט
סוציליסטים
חינוך מחדש  ;D
ציטוט
לא ימין אמיתי
תלוי
ציטוט
בעלי דוכני שווארמה או אוהדי ליברפול בכדורגל אנגלי

תגיד לי מתי לצחוק

מנותק אוהד הפועל

  • חבר(ה) בכיר(ה)
  • *
  • הודעות: 1738
שאלה נוספת ואחרונה
« להגיב #37 ב- : ינואר 13, 2010, 00:51:18 »
יהודים משיחיים הם יהודים בדיוק כמו שיהודי שהתאסלם הוא יהודי.

ומה הכוונה כל מקרה לגופו? חינוך מחדש? זאת אומרת שכל מי שהוא דתי מספיק(לפי החברה במאה שערים יתכן שחלק מהאנשים כאן לא דתיים מספיק)
 
ושוב יש כאן צביעות, איך אתם מתלוננים שהשמאל מבצע כל מני תחבולות כלפיכם כפי שאתם טוענים, ללא חינוך מחדש, הוצאה להורג או גירוש מכל הארץ(גם בתוכנית ההתנתקות התושבים לא גורשו מחוץ לשטחה של המדינה וגם זה נעשה על ידי שרון שהוא די ימני נחשב בציבור) שאתם בפרוש תקצינו עם הצד השני.

כל בן אדם שהוא די מתנגד לכם הוא בבעיה ולכן אין סיבה לתמוך בכם פוליטית גם במחיר שהערבים ישארו פה.

והכי חשוב לציין שבדור שלנו אין דיני נפשות זאת אומרת אסור לך להוציא להורג, ככה שאפילו דתיים לא יכלו לתמוך בגישה זו:



והוא לא הראשון שאמר את זה.

  

מנותק אשי

  • מנהל הפורום "הפצת הימין האמיתי"
  • חבר(ה) בכיר(ה)
  • *
  • הודעות: 2247
שאלה נוספת ואחרונה
« להגיב #38 ב- : ינואר 13, 2010, 01:11:28 »

והכי חשוב לציין שבדור שלנו אין דיני נפשות זאת אומרת אסור לך להוציא להורג, ככה שאפילו דתיים לא יכלו לתמוך בגישה זו:

יש דין רודף ומוסר:
כך נפסק להלכה, וכן פסקו גדולי ישראל בכל הדורות. והנה הדברים בלשונו הזהב של הנשר הגדול:

ט  אסור למסור ישראל ביד גויים, בין בגופו בין בממונו, ואפילו היה רשע ובעל עבירות, ואפילו היה מצר לו ומצערו.  וכל המוסר ישראל ביד גויים, בין בגופו בין בממונו--אין לו חלק לעולם הבא.

י  מותר להרוג המוסר בכל מקום, ואפילו בזמן הזה שאין דנין דיני נפשות.  ומותר להורגו קודם שימסור, אלא כשאמר הריני מוסר פלוני בגופו או בממונו, ואפילו ממון קל--הרי התיר עצמו למיתה, ומתרין בו ואומרין לו אל תמסור.  אם העיז פניו ואמר לא כי, אלא אמסרנו--מצוה להורגו; וכל הקודם להורגו, זכה

מנותק El Blanco

  • אדמין הפורום
  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 10516
שאלה נוספת ואחרונה
« להגיב #39 ב- : ינואר 13, 2010, 12:50:04 »
בס"ד

ציטוט
יהודים משיחיים הם יהודים בדיוק כמו שיהודי שהתאסלם הוא יהודי.
אוויל, יהודים משיחיים זה טייטל שהעניקו לעצמם גויים, הם מלכלתחילה לא היו יהודים.
ציטוט
ומה הכוונה כל מקרה לגופו? חינוך מחדש? זאת אומרת שכל מי שהוא דתי מספיק(לפי החברה במאה שערים יתכן שחלק מהאנשים כאן לא דתיים מספיק)
הופה, אז עכשיו את האדום הקטן זה מפחיד, חינוך מחדש זו שיטה סוציאליסטית ידועה (גם אצל ידידיכם שנשבו לכיוון מרקס ואנגלס וגם אלו שנשבו לכיוון צ'מברליין והיטלר), אבל זה היה רק כדי להלחיץ, בכל אופן, את החינוך נשנה, את התקשורת נשנה, בשונה מתקשורת וחינוך 1984 שלכם, כך שעם הזמן, הם יכירו בטעותם.
 
ציטוט
ושוב יש כאן צביעות, איך אתם מתלוננים שהשמאל מבצע כל מני תחבולות כלפיכם כפי שאתם טוענים, ללא חינוך מחדש, הוצאה להורג או גירוש מכל הארץ(גם בתוכנית ההתנתקות התושבים לא גורשו מחוץ לשטחה של המדינה וגם זה נעשה על ידי שרון שהוא די ימני נחשב בציבור) שאתם בפרוש תקצינו עם הצד השני.
הבעיה, שהשמאל מוציא להורג ומגרש את האנשים הלא נכונים, מחנך מחדש לשקר, אנחנו להפך. זה כמו להגיד לחיילים הצבא האדום (שאתה כה אוהב קומיסר), איך אתם מעזים להרוג גרמנים, אם אתם הורגים אותם, מה אתם שונים מהם?
בתכנית הטיהור האתני של שרון גורשו אנשים, שמחת זקנתי אם זה מחוץ למדינה או לתוך המדינה (ובינינו, אין הרבה הבדל בין מעמד הד'ימי לבין המעמד החדש שהם קיבלו), ושרון נחשב בוגד אולטימטיבי בציבור, לא יודע אם ההבנה הגיע למיעוט הציבורי שנקרא "שמאל".

ציטוט
כל בן אדם שהוא די מתנגד לכם הוא בבעיה ולכן אין סיבה לתמוך בכם פוליטית גם במחיר שהערבים ישארו פה.
אתה מתכוון למיעוט שלכם או שמא לרוב הציבור שהוא ימני כמונו או בערך? כי בשונה ממכם, אנחנו לא נוציא להורג שמאלנים סתם ככה, אדרבא, הסיכוי שנוציא להורג יהודים מאוד קטן (דינא דמלכותא דינא/סנהדרין - שמעת על המושגים?).

ציטוט
והכי חשוב לציין שבדור שלנו אין דיני נפשות זאת אומרת אסור לך להוציא להורג, ככה שאפילו דתיים לא יכלו לתמוך בגישה זו:
דינא דמלכותא דינא (דין מלכות) וסנהדרין, להן תמיד יש רשות להוציא להורג, השאלה מי ומתי יבנה את הסנהדרין, אבל דינא דמלכותא דינא עדיין יש (כלומר: אם ההוצאה להורג תהיה מעוגנת בחוק המלכות, יהיה מותר להוציא להורג), חביבי, אתה מפסיד בויכוח שאין לך כל מושג בו, צפוי מראש לא?
וכמו שאשי אמר, דין מוסר ודין רודף כן קיים כיום כמו תמיד.


מנותק zelhar

  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 4293
שאלה נוספת ואחרונה
« להגיב #40 ב- : ינואר 13, 2010, 20:09:58 »
אני חושב שבוגדים מקרב אזרחי ישראל שמסייעים לאויב צריך להעמיד לדין ולמצות אתם את החוק. אם הימין האמיתי יעלה לשלטון, כנראה שאורי אבנרי, טלי פחימה, יונתן פולק ודומיהם לא יישארו בארץ מספיק זמן, אבל במדה שכן, הם יועמדו לדין וכנראה יוצאו להורג או ירצו מאסר עולם.

מסיון זה דבר שאסור גם כיום, ומסיונרים שיפרו את החוק יועמדו לדין. לכן גם אותם נוצרים שמכנים עצמם "יהודים משיחיים" יאלצו להפסיק את הפעילות שלהם בציבור, ויש להניח שחלק גדול מהם יגורש חזרה לארצות מוצאם. הרבה מהם בכלל לא נולדו בארץ והם נכנסו ברמייה כי יהודי מומר לא זכאי לעלות לארץ גם על פי החוק כיום.

מדיניות של "אח גדול", שלילת חופש ביטוי ושלטון טוטליטרי- עד כמה שאני יודע, אינם חלק מהתוכנית של הימין האמיתי. אחרת לא הייתי פה...

מנותק נץ וגאה בזה

  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 6815
  • Hierosolyma Victor
שאלה נוספת ואחרונה
« להגיב #41 ב- : ינואר 14, 2010, 22:26:01 »
נץ מאמר נחמד, אני לא יכנס אליו מכל הבעיות הטכניות בעולם שלנו היום(פירוק האו''ם?) אז בו נתמקד, בנוגע לשאלות.
התרצה שאכתוב אותם שנית?
פירוק האו"ם הוא דבר ישים, זה דבר שגם עלה כאופציה רצינית לחלוטין בזמן כהונתו הראשונה של ג'ורג' בוש הבן.
היו קולות בממשל האמריקני שקראו להפסיק לקיים את האו"ם (שכן כידוע, מתארח הוא על אדמת ניו-יורק, וארה"ב היא המממנת הגדולה ביותר שלו- 22% אחוז מתקציבו השנתי) ולהקים מוסד עולמי שיאגד תחתיו אך ורק מדינות דמוקרטיות (וזאת כחלק מהתפיסה שהובילו את החבורה שהקיפה את ג'ורג' בוש, הניאו-קונסרבטיבים).
אלוף מיל. בני פלד ז"ל
"צאו החוצה וצלצלו בפעמון שנתן לי מפקד חיל הים. כשישאלו אתכם למה אתם מצלצלים, ענו שכאן מת יהודי משוגע, שחשב שהיהודים מסוגלים להקים מדינה-וטעה" מילותיו האחרונות לילדיו.

מנותק נץ וגאה בזה

  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 6815
  • Hierosolyma Victor
שאלה נוספת ואחרונה
« להגיב #42 ב- : ינואר 14, 2010, 23:24:06 »
אגב נץ  חשבתי ואני כן ישאל אותך כמה שאלות על המאמר שלך.
1. כיצד נוכל להתלונן על הוצאת היהדות מחוץ לחוק במדינות זרות, עונש מוות ליהודים עבריינים, וגירוש משפחותיהם, שלילת אזרחות ושריפת בתי כנסת אם נקיים זאת כאן?
2. כיצד נמצא מקור אנרגיה תחליפי לנפט?
3. כיצד נפרק את האום(העולם לא סובב אחרי מדינת ישראל אתה יודע)
4. כיצד נשמיד את 4 המדינות הללו שדוברו? במיוחד פקיסטן בעלת נשק גרעיני
5. כיצד נאכוף חוקים אלו?
6. האם נוכל לבצע חוקים אחרים(לדוגמה נגד עבריינים אתיופים או מזרחיים) באותו מתן? הריי עבריין אתיופי יכול לפגוע קשות בי בדיוק כמו עבריין ערבי באותה מידה(זו היא שאלה רטורית אגב למי שלא הבין).
7. כיצד אתה מתלונן על אפליה אם הפתרונות שלך מפלים אחרים? למה מה שהתקשורת, בלי ההון, מדינות החוץ וכו' עושות זה לא בסדר(כי אתה לא מסכים עם זה) וחוקים נגד איסלם זה כן?
8. מה מונע מחרם כלכלי על ישראל בעט ביצוע חוקים אלו? מה אז יקרה? האם מצבנו ישתפר?
או שזה לא חשוב?
9. מה מונע בנתיים גם מערביי ישראל להתקומם על הגזרות הללו? מה היא האפקטיביות שלהם?
10. כיצד תבצע אמברגו על מדינות מוסלמיות? בקושי על אירן זה עובד.
11. אם יש מלארד מוסלמים כיצד תשכנע את העולם החופשי לכל הסוגיות הללו כאשר ישנם מילארד מוסלמים שמתנגדים לך. זה לא לוגי
12. מה זאת אומרת להכין את הקרקע לגירוש אפשרי? איך? לגרש בכוח?
טוב, דבר ראשון נתחיל בזה שאני ממליץ לך בחום לשפר את שגיאות הכתיב שלך, זה לא מוסיף לך כבוד, בטח לאדם שמתיימר להיות עם קורט אינטלגנציה בקודקוד.
עתה נפנה לתשובות על שאלותיך:

1.)   בא אני אפתיע אותך, היהדות כבר הוצאה מחוץ לחוק בעבר, נגזרו על יהודים עונשי מוות, גירוש יהודים ממדינות אלו, שלילת אזרחות ושריפות בתי כנסת, כשמדינת ישראל הייתה קיימת בדי והותר מדינות מוסלמיות ובמדינות שהיו שייכות לבריה"מ וברית ורשה ולא עשתה עם זה דבר, אז לא יהיה בזה משום חדש, אפשר לחשוב שעצם העובדה שאנחנו לא עושים היום דבר לאיסלם באמת, ממש משנה את המצב.
אפשר לחשוב גם שלמישהו בעולם זה באמת מזיז כשעושים את הדברים הללו היום בעולם, וגם בעבר בזמן שמדינת ישראל כבר הייתה קיימת, תלונות אתה יכול להגיש עד מחר.
עוד דבר בהקשר הזה, רק בתפיסה גלותית המובנית שאתה מחזיק בה לצערי, נסתפק רק ב"תלונות" אם וכאשר דבר כזה יבוצע נגד יהודים בגולה (מה גם שאיננו מעוניינים כהוא זה בקיום הגולה, כך שאם יהודים ירדפו, זה רק יהווה יותר זרז לעלייתם ארצה וכך רק נרוויח מכל העניין- ניכר מדבריך שלא הפעלת את השכל בכלל לפני ששאלת את השאלה המטופשת הזו).
2.)   איננו צריכים למצוא מקור אנרגיה חלופי לנפט, הוא כבר בנמצא ונמצא בדי והותר מדינות
במערב ובישראל, תחת מחקר ופיתוח גדולים, כוונתי כמובן לתחומי- אנרגיה גרעינית, הפקת אנרגיה על בסיס זרמי ים מטורבינות תת מימיות, אנרגיה תרמו-סולארית, יייצוב האיזוטופ השלישי של המימן- H3 , המשך מחקריו של ניקולה טסלה על הפקת אנרגיה משדות אלקטרו-מגנטיים טבעיים, גז מתאן מזבל אורגני וכו' וכו'.
3.)   מי שהקים אותו הוא שיפרק לנוכח חוסר התוכלת שלו לנוכח העוצמה של ה-OIC (ארגון
המדינות האיסלמיות) בתוכו, היו קולות לפרק את האו"ם בקדנציה הראשונה של ג'ורג' וו. בוש (ראה לעיל תגובתי הקודמת אליך באשכול זה).
4.)   מדינה בעלת נשק גרעיני נתנת להשמדה!! על ידי ערעור היסודות של המשטר הקיים (שבין כה וכה מט ליפול) ותפיסת הנשק הגרעיני שלו לפני שישתלטו עליו גורמים בעייתיים יותר, אגב, לאמריקאים יש בדיוק תכנית אופרטיבית קיימת לביצוע מהלך שכזה למקרה והשלטון באיסלמבאד יפול לידי הטליבאן- אפשרות בהחלט סבירה בסצנריו של היום, מה ששוב מראה את גודל הבורות שלך, אפילו במעקב אחר התרחשויות אקטואליות.
5.)   כמו כל מדינה שאוכפת חוקים, ארה"ב אכפה חוקים דרקוניים כלפי אזרחים ממוצא יפני במלחמת העולם ה-2, שוב, עם הגב אל הקיר מול האיסלם, זה בהחלט ניתן לביצוע, ואינני צריך לקחת לשם כך מדינות טוטאליטריסטיות בתור תנא דמסייע.
6.)   כאן מקור הטעות שלך, אינני עושה כאן דברים על בסיס מפתח אתני (כלפי ערבים) אלא על בסיס מפתח דתי או מוצא דתי (איסלם), ולכן אתיופים, מזרחיים ושאר ירקות, אינם כלל ממין העניין (וכי למה שאעשה דבר כזה נגדם? הם יהודים!! דבר שמעלה שאלות כבדות לגביך אתה, האם גם אתה בגזענים??).
7.)   אני מפלה על בסיס מפתח דתי, האיסלם קורא להשמדתי, אני בסך הכל מיישם מהלכים הגנתיים להשרדותי, סה טו.
אני מתלונן על אפליה שכן בפשטות, בתור מדינה שמצהירה על עצמה שהיא "יהודית ודמוקרטית" הייתה מצפה בכל מקרה ותנאי שלא להיות מופלה לרעה, לעומת זאת, בתור יהודי שרוצה לשרוד מול האיסלם, צעדים מפלים נגדו הם מתבקשים.
האיסלם קורא לחיסול העם היהודי [חדית' צחיח' אל מוסלם וצחיח' אל בוקארי וכן קוראן סורה 9 פסוק 5- לקוח מתוך תרגום הקוראן לעברית של ד"ר אורי רובין מאונ' תל אביב- "עם תום החודשים הקדושים, הרגו את הכופרים בכל מקום אשר תמצאום, ותפסו אותם וכתרו אותם וארבו להם בכל אתר ואתר. ואולם אם יחזרו בתשובה ויקיימו את התפילה וייתנו זכאת (קרי-יתאסלמו, כי רק מוסלמי מצווה בתפילה ומתן זכאת) שלחו אותם לחופשי, כי אלוהים סולח ורחום", הערתו של ד"ר רובין במקום לפסוק 5 הוא: "הרגו את הכופרים- הוראה זו נחשבת כמבטלת כל פסוק אחר בקוראן שמשתמעת ממנו מתינות כלפי לא-מוסלמים מצווה זו העניקה לפסוק את הכינוי "פסוק החרב"].
8.)   מקרה צפון קוריאה מוכיח שכל חרם כלכלי הוא לא באמת אפקטיבי, ניתן בהחלט להתמודד בהצלחה יתרה מול נסיונות חרם עקרים של המערב, בטח ובטח בעולם
קוטבי של "התנגשות הציויליזציות" (אם להשתמש לרגע בשם ספרו של החוקר הפרופ' סמואל הנטינגטון), אתה תמיד תמצא עם מי לסחור, זה יחסים של תן וקח, הכל משחק של אינטרסים, מה גם שאני בתור ליברטריאן יהודי, לא נבהל מבדלנות, להבדיל, לצערי, ממך.
       9.) מה שימנע מערביי ישראל להתקומם זה פגיעה גדולה והיקפית במקרה של כל נסיון להתקוממות
            אלמנט שנוסה בהצלחה יתרה בתקופת עברו במקרה הצורך, סין ורוסיה הוכיחו שזה ניתן לביצוע
            ובקלות יתרה.
       10.)א.) אתה סותר את עצמך בדיוק ביחס לסעיף 8, חוץ מזה אענה לך את התשובה הפשוטה הבאה:
             ב.) אחרי שתנהל קמפיין מאסיבי ותעורר רבים בעולם לנוכח מלוא היקפה של הבעיה
                  האיסלמית והצורך הדחוף לטיפול מקיף בה (וישנם כבר גורמים לא מעטים שכבר מבחינים
                  בכך), תוכל באמת ובתמים ליישם הפעם אמברגו משתק יעיל על ידי כל שאר הציויליזציות
                  בעולם שסובלות מאוד מידי האיסלם בכל קצוות תבל.
      11.) כיצד אשכנע? א.) לא רק אני מנסה לשכנע, אלא יש עוד כמוני צדיקים בסדום שעושים מלאכה
              לא פשוטה בתוך מדינותיהם במערב לשכנוע, הלוואי וזה באמת יקרום עור וגידים, ואו אז
             יצטרפו אלינו למערכה העולמית נגד הסכנה העולמית הגדולה באמת ואגב, יש 1.5 מיליארד
             מוסלמים היום בעולם, סתם בשביל הידע הכללי שלך, אבל רוב העולם עדיין לא מוסלמי, לכן
            זה מאוד לוגי, שאלת השאלות היא מתי והאם שאר העולם יבחר להתעורר ולהבין את מלוא כובד
            הצרה הנוחתת עליו.
      12.) גירוש בוצע בין הודו ופקיסטן על בסיס מפתח דתי (הינדים להודו, מוסלמים לפקיסטן), כנ"ל
             בין טורקיה ליוון על בסיס מפתח דתי, אחרי מלחמת העולם ה-2, מליוני גרמנים- פולקס
            דויטשה מבתיהם וקרקעותיהם עליהם התגוררו זה מאות בשנים במזרח אירופה, אל תוך גרמניה
            גופה אל מעבר לנהר האודר, כך שאינני נבהל מהמילה גירוש!! (מה גם שאנחנו גם יישמו את זה
            חלקית במלחמת הקוממיות 1948, במסגרת תכנית ד' ובצדק!).
אלוף מיל. בני פלד ז"ל
"צאו החוצה וצלצלו בפעמון שנתן לי מפקד חיל הים. כשישאלו אתכם למה אתם מצלצלים, ענו שכאן מת יהודי משוגע, שחשב שהיהודים מסוגלים להקים מדינה-וטעה" מילותיו האחרונות לילדיו.