כתב נושא: מוות להפועללללל!! צלבי קרס וכתובות נאצה בבית וגן  (נקרא 46936 פעמים)

0 משתמשים ו- 2 אורחים נמצאים בנושא זה.

מנותק El Blanco

  • אדמין הפורום
  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 10516
מוות להפועללללל!! צלבי קרס וכתובות נאצה בבית וגן
« להגיב #50 ב- : ינואר 23, 2010, 17:11:32 »
בס"ד

אכתוב את תגובתי יותר מאוחר עקב אילוץ. בתקווה ב-3 ימים הקרובים עקב אותו אילוץ(למידה למבחן).
ולשאלתך למען הסר הספק, גם אני יהודי, בעל אמא יהודיה וסבתא יהודיה וכן הלאה.

בנוגע לוויכוח הדתי- אם קיים או לא קיים כוח עליון אשמח להגיב על טענותיי החולקות על קיום כוח זה ומשמעותו בתנאי אחד. נבצע דיון ענייני ובוגר. זאת עקב כך שבמקרים אלו צד אחד נוטה(לא הצד שלי) להיפגע ממחלוקות בנוגע לדת לפעמים.
אם אתה מסכים זכור תנאי זה.

הופה, השמאלן הבין שאין לו לעשות אלא להעתיק מאתרים
אתאיסטיים שאת טענותיהם הפריכו. אבל אין בעיה,
השפלה זה המקצוע השני שלי.

מנותק אוהד הפועל

  • חבר(ה) בכיר(ה)
  • *
  • הודעות: 1738
מוות להפועללללל!! צלבי קרס וכתובות נאצה בבית וגן
« להגיב #51 ב- : ינואר 23, 2010, 19:50:58 »
בס"ד

הופה, השמאלן הבין שאין לו לעשות אלא להעתיק מאתרים
אתאיסטיים שאת טענותיהם הפריכו. אבל אין בעיה,
השפלה זה המקצוע השני שלי.

עלית עליי. האמת היא שתכננתי "לנסוע ל-3 ימים".  
 ולנושאים עצמם נגיב בנפרד

1. קונוניזם-נאציזם
א. גירוש =שואה מבחינתך, תזכיר לי מה אתה מתכנן לעשות לפלשטינאים? אה שכחתי לכם יש סיבה...
ב. לא הוכחתה כלום, הקומוניזם עצמו אינו מחייב לבצע כל פעולה אלימה אלא לכונן משטר בו כולם שווים. ואילו לנאציזם בפרוש מחייב לבצע פעולות אלימים(תנחש מי עוד?)להשגת מטרתו על מנת להשמיד או לגרש או לטפל בכל מי שאינו בעל הגזע ההארי ולכונן את מרחב המחיה הטבעי לפי מורשתו
של היטלר. הקומוניזם עצמו כתוצאה יתכן וישתמש בפעולות אלימות איך אין זה מחייב למען השגת מטרתו המרכזית, שיוון. בדיוק כמו דת ופרושה.
ג. מהכוונה בדת יהודית הינה דת אשר חוקיה חלים על העם היהודי הבוחר ללכת על פיה.
ויהודי שאינו מאמין אינו גוי, הדת אוסרת עליך להגדרה זו. הדת היהודית הפכה ללאום יהודי, בדיוק כמו שמצרים הינם מצרים כעם לכל דבר אשר המירו את דתם מאלילים לאסלם.
ד. צ'ה היה מחבל אדום, מתלונן מי שתנועתו מוגדרת כארגון טרור. והנה לאותו עם יהודי התייחס הוא בשיוון מלא  לאומת הנאציזם.
 הבדל הוא עצום, ניסיון השמדת העם היהודי, רצח והרג של אלפי אנשים לאומת אי קבלת כל דת כשם היא קיימת. על בסיס הנחה שלך כל חילוני הינו מעוניין בחיסול העם היהודי אם אינך מפריד בין יהדות כדת ליהדות כלאום.
ה. אי אפשר להיות קומוניסט ופצפיסט? מה אתה אומר, דבר עם כל ההיפיים בחו''ל ובארץ, חולקים עליך.

2. בית''ר-הפועל
א. באמת כל הכבוד לערס שהלך ודפק מכות לשדר שלא עשה לו כלום או הבחור השני שזרק כוס, שיבח את התוקפים של שמאי. אחר כך אל תתלונן למה מגדירים אותכם כאלימים.
ב. תמיכה בנאצים הינה נאציזם, תמיכה בפלשטינאים הינה תמיכה בפלשטינאים. עכשיו אם כל טמבל שמצדיע במועל יד הוא נאצי לפי כך "בית''ר היא הקבוצה של המדינה" עקב השיר שלכם(למכבי וחיפה יש יותר אוהדים ממכם). ואם ניקח את זה בפן השלילי
כל אוהדי בית''ר אלימים כיוון שאתם שרים "אין יציאה" או "מטדי לא יוצאים חיים". על פי הלוגיקה שלך אתם ערסים.

3. רוני עוזי
א. הוא נאצי או לא נאצי- הבאת מקור דבילי ואתה מצפה שאני ינחש מה אתה רוצה. ועוד חושב שאני צריך ללכת לחפש מי זה רוני/עוזי. יצאת טמבל. לחלופין אני לא יודע אם הוא נאצי או לא נאצי, אני לא מכיר אותו. לא שמעתי עליו מימיי עד להודעה שלך. 
ב. אף אחד לא רוצה להשמיד אותך. אתה לא כזה מעניין או מאיים.
ג וזה כבר יותר קשור לנושא "הפועל בית''ר" אין הבדל גדול בין קו המחשבה שלנו לזה של חזבאללה? וואלה. כמה אוהדי הפועל הורשעו בביצוע כל פיגוע או ניסיון לפגוע בכל יהודי בשל הוא יהודי או פעיל ימין(היו אבל לא הרבה)? בינתיים לא חסר לך פגיעות בכיוון ההפוך.
והומור שחור לא מצחיק אותך? למה אתה חושב שאתה כל כך מעניין שאכפת לאוהדי הפועל מה מצחיק אותך ומה לא?

4. ערבים יהודים
א. ערבים מעוניינים להשמיד את כולנו, ולכל היהודים יש אף ארוך. הערבים יתנגדו אומנם לקיומה של מדינת ישראל כארץ ישראל השלמה, אבל מספיק שאני מוצא לך 1 שלא מעוניין להשמיד אף אחד וכל הטענה שלך היא בסיסית לא נכונה.
אך כך תבכה על הצדעה במועל יד.

5. עשיית המעשים של שלטון כהניסטי.

א. בנוגע לשמאלנים-לכן אתה מסכן אותם
ב. על הדת נגיב בנפרד.
ג. בנוגע למסחר בשבת- לא רוצה ללכת לשום מקום, ואתה לא יכול לעשות עם זה כלום, דיברנו עם כך שאם תעלו לשלטון במצב תאורתי. אפשר גם לדון מה יקרה אם חייזרים יבואו ויחטפו את כולנו. שניהם לא יקרו.
עידן השלטון החילוני עדיין קיים. ואתה עדיין פוגע בכל בעל עסק שהחליט להרוויח כמה גרושים בשבת. שלא נדבר שטכנית הרבה מקומות אתה לא יכול לסגור בשבת ולחשוב שהם ימשיכו להתקיים. כמו שדה תעופה.
ד. אם אתה סוגר את החנות בשבת אתה מכריח אותי(זה מר בן פסח אמר שיעשה) לא לעבוד בשבת. ואיזה כפיה אנטי דתית יש? אתה לא יכול להיות דתי? אתה מחויב לעבוד בשבת? מה אתה מקשקש?
ה. הרצל היה הראשון שהקים את חזון בית לאומי לעם היהודי כאשר כל הרבנים קשקשו בין הרגליים.
ו. הוא בחר להיות הומו? כל פרופסור וכל מחקר אומר אחרת. יודע מה בו ניקח משהוא אחר לגמרי- פדופיליה. למה שבן אדם יבחר להיות פדופיל על דעת עצמו? זה לא חוקי, זה מגונה בחברה שלנו וכמעט כל חברה קיימת בעולם. עכשיו למה שבן אדם יבחר להיות כל כך שנואה, כל כך דוחה
ועף לסכן את החופש שלו ולעבור על החוק. במיוחד אלו שהיו בכלא וביצעו זאת שוב.
כנ''ל הומו, הקושי של הומואים הוא עצום.
יודע מה אתה רוצה להגיד לי שאתה "בחרת" לאהוב נשים? על בסיס כך אתה יכול מחר "לבחור" להיות הומו?
ולשאלתך קרא את לומברזו, קרימינולוג יהודי איטלקי שביסס את כל תורת הפשע על אלמנטים ביאולוגים בלבד.
אז? 
ואם תרצה בפשפוש באינטרנט אני יביא לך 200 מחקרים סותרים. אבל איזה כיף להתאים מחקר שדבר עם הדעה ההומופובית שלך.

6. משפחה ואיסלם
א. הבדל קטן ביני לבניך,  שאתה מפיץ את הדעות ההומופוביות שלך אתה פוגע במשפחה של זוג הומואים לא אני. שאתה מפרק משפחה רק כי אחד מבעליה הוא מוסלמי אתה שוב פוגע במשפחה עצמה.
ב. בנוגע לדוגמה הדבילית שלך, חייל ה-SS אנס האמא לא נאנסה על ידי ערבי. יתרה מכך לו יהודיה נאנסה על ידי חייל SS זכותה לשמור את תינוקה. לך תצעק אחר כך פשיזם, בנתיים אתה מסכן את העם היהודי יותר מכל אחד אחר.
ג. לא הפסדתי בשום דיון, כל מה שעשית זה מחקת את הדיון מקו לוגי לקו פאנטי דתי. זה כמו להתווכח עם קיר. ושוב האם כל מוסלמי מעוניין לחסל את כל היהודים או כל מי שרוצה להתאסלם רוצה לחסל את כל היהודים.

7. KKK
א. נגיע לדת הנפרד, אבל לחלופין, מדינת ישראל החילונית וכנ''ל כל העולם המערבי החילוני לא דוגל בשום אנרכיה, שום זימה, שום פדופיליה ושאר השטויות שכתבת(אפשר לחשוב שאין "דתיים צדיקים" שלא עושים ביד על ילדים או שלא הולכים לזונות).
ב. אם כתבת שאני בוגד נאצי פשיסט, כל מי שכמוני ושמאלה מה הוא?
ג. אתה צודק הם לא, וואלה נכנעתי. או יותר נכון אתה חושב שאתה צודק והם לא, אותם טעונים רק תחליף את הערבי ביהודי.

8. המפלגה שלך
א. האיסלם לא מאיים על אף אחד בשל הוא, ואין זו אשמתו של איש שהוא נולד כמוסלמי. על בסיס היגיון זה היהדות מאיימת על האיסלם ולכם הוצאה של היהדות במדינה ערבית הוא בסדר גמור.
ב. המפלגה שלך הוצאה מחוץ לחוק מכמה סיבות, אם נתעלם מהגזענות, הטרנספר, ודעות פאנטיות ימניות בצידוקים מטומטמים(אלוקים אמר לי) הסיבה המרכזית היא שאתם שואפים לבטל את הדמוקרטיה עצמה. אז מה אתה רוצה? שיתנו לך?

9. אם מוסר אלוקי הוא אבסלוטי תסביר לי איך המוסר הזה לא מנע חיסולם של 6 מיליון יהודים עם נבחר, שבניהם ילדים וטף. אבל אתה יודע מה? נשאל אותך עוד כמה שאלות מוסריות בנפרד בחלקה של הדת.

10 סוציאל דמוקרט מול קפיטליזם מוחלט

א. תורה זה הכרחי למי? לך לא לי. אם לך לא הכרחי לשלם שאנשים יחיו בכבוד ואתה מסתמך על עזרה של הזולת לי לא אכפת מבית ספר דתי. אז מה צריך לעשות?
ב. למה אתה חושב שאני מתעב חרדים?
ג. זה בדיוק העניין אתה צריך להוכיח שהיא נטל וזה הבעיה. ונחמד המעסיק לא חייב לה כלום. מה אתה אומר שתעבוד אצלי בשכר של 10 אגורות לשעה, הרי מעסיק לא חייב כלום לעובד שלו.
ד. מה אם לא יעזרו לאישה? כי לא מתחשק לאף אחד? שתמות ברעב? איזה כיף.
ה. ברור שאישה שלא עושה כלום, נכנסת להריון היא נצלנית, אבל אתה צריך להוכיח קייס חזק שהיא נצלנית וזה הפואנטה. שיש לקיים מדיניות אחידה בנושא. היא עצלנית? תפטר אותה לפני שהיא נכנסת להריון. אתה לא יכול? תוכיח מעל הספק הסביר שהיא נצלנית ועצלנית.
ובכל שיטה יהיה לך פריצות. אז?
ו. אנשים הם אגואיסטים בטבעם וזה בסדר. בדעה שלך יש ספק, מה אם לא יעזרו לו? ומה זאת אומרת בן אדם יכול להתפרנס בלי לעבוד? לקבל דמי הבטלה? גם זה מוגבל.

אני ימשיך על הדת עוד מעט.





  

מנותק אוהד הפועל

  • חבר(ה) בכיר(ה)
  • *
  • הודעות: 1738
מוות להפועללללל!! צלבי קרס וכתובות נאצה בבית וגן
« להגיב #52 ב- : ינואר 23, 2010, 20:11:40 »
בנוגע לדת אם אתה מתעקש

כתבת:
"נסתכל בקיום. כרגע קיים משהו, ואי אפשר להכחיש את זה. מהותו לא רלוונטית כרגע. הפואנטה היא שקיומנו מוכיח אותו. המשהו הזה לא התחיל את עצמו, וזו גם עובדה. אם אתה מאמין בעולם פיזי (ואני מניח שאתה מאמין), הרי אפשר להוכיח פיזית שהוא התחיל, כי יש קרינת רקע קוסמית, שהיא כמו העשן, אין עשן בלי אש.
במקרה שלנו, האש זה פרץ האנרגיה הקדמוני, ששחרר את הקרינה הזו, וכך היא מילאה את היקום שנוצר.
עכשיו הדרך היחידה להסביר אותה היא על ידי שהיקום התחיל בפרץ אנרגיה אלים, שאח"כ הפך לחומר, היא החותמת שהוא השאיר. לא מאמין בעולם פיזי? זה בכלל לא משנה, הרי הקיום שלך התחיל עם התודעה שלך, לא היית תמיד, וגם המסגרת שמכילה אותך לא יכלה להתקיים תמיד, כי משהו היה צריך ליצור אותה, היא לא הייתה נוצרת לבדה בואקום. כך שכך או כך, הקיום הנוכחי התחיל בנקודה כלשהי, המהות לא משנה (כלומר, לא משנה אם זה "חלום"/"מטריקס" או וואטאבר; למרות שתכלס, הקיום הזה הוא פיזי, אם אתה טוען אחרת, תחזור לחוברות הקומיקס).
כעת נגיע לנקודה. אם כרגע קיים משו, והמשו הזה התחיל, יש 2 אופציות: או שלפני היה כלום או שתמיד היה משו (יעני אין אמצע), מה הכי מתאים מבחינה מציאותית?
כמובן שהשניה, כי כלום לעולם לא היה הופך למשהו, הוא תמיד היה נשאר כלום, לכן זו האופציה היחידה שאפשרית, ומכיוון שזו האופציה היחידה שאפשרית, צריך לשאול את עצמנו את השאלה הבאה:
מה יכול היה להיות קיים תמיד? אין ספק שמשהו תמיד היה צריך להתקיים כדי שהקיום הנוכחי שלנו יהיה אפשרי... אבל זה לא יכול להיות כל דבר, זה חייב בהכרח להיות: 1. דבר שתמיד היה,
וכתוצאה מזה,
2. דבר שתמיד יהיה.
זאת אומרת,
3. דבר אינסופי, ללא התחלה וסוף, הדבר הזה לא יכל להיות מוגבל בצורה כלשהי כי הוא היחיד מסוגו ולא היה שום דבר חוץ ממנו.
לכן הוא,
4. בלתי מוגבל... הוא מעל כל חוק, מעל זמן, מעל מרחב, אין שום דבר שיכול להגביל אותו ולכן הוא גם כל יכול... תמיד היה, תמיד יהיה, אינסופי, בלתי מוגבל, וכל יכול, זו בדיוק ההגדרה של אלוקים, לכן, אלוקים קיים, זו אמת אוניברסלית, היא איננה צריכה הסכמה מאיתנו, עם או בלעדינו היא נכונה, בדיוק כפי שכדה"א סובב על צירו, אין זה צריך את הסכמת האדם, זו עובדה.
לכן: כל מה שקיים חוץ ממנו, נוצר כתוצאה מהתערבותו, וזה כלל לא רלוונטי איך הוא ברא ומתי... הפואנטה היא, כל דבר שקיים מלבדו, מחייב את המצאותו, כי לולי משהו שתמיד היה ותמיד יהיה, שום דבר לא היה קיים אף פעם כי היה מצב של כלום, וכלום - לעולם לא יהפוך למשהו."   


1. נתחיל מזה שעצם העובדה שהמדע לא יכול להסביר במפורש כיצד התחילה "בריאת העולם" לא מוכיח קיומו של אל כרגע. זה רק מוכיח שאין הסבר אחר.
2.  למה זה חייב להיות משהוא 1? יתרה מכך אם היה הוא קיים למה היום הוא היום קיים?
אתה הרי אמרת שאני ואתה פעם לא היינו קיימים. זאת אומרת לפני תקופה מסוימת הנשמה שלנו הייתה כלום. אבל שנמות תמשיך הנשמה שלנו להתקיים לנצח, אם בגן עדן ואם בגיהנום. זאת אומרת שכרגע הנשמה שלנו לא יכולה להפוך לכלום. אז אם יש כוח עליון שתמיד היה פה
מה מונע מכוח עליון זה להפסיק להיות פה? או במילים אחרות אם אנחנו קיימים מנקודת זמן ועד נצח למה לא יתכן שכוח עליון היה קיים נצח ועד נקודת זמן מסוימת?
ועוד משהוא תקן אותי אם אני טועה, שאתה עולה למעלה או אני יש לנו משפט. למה המשפט? האם זאת אומרת שאלוקים לא יכול לדעת כבר היכן נשלח? אם הוא לא יכול אז הוא מוגבל אם הוא כן יכול למה המשפט?
3. למה הדבר הזה לא יכול להיות מוגבל? למה אותו כוח עליון אינו מוגבל? 
4. בו נניח וכוח זה קיים ללא הגבלה, מה אם כוח זה החליט שמאס לו מהעם הנבחר? כיצד תסביר את הפרעות בעם הזה בכל מהלך ההיסטוריה שלו לאומת העם השוודי או הדני שחי בשלום ושלווה? ואם אנו עדיין עם נבחר והייתה שואה, ואלוקים לא מנע אותה אזי הוא אחראי לה כי יכל למנוע אותה.
אזי הוא רצח 6 מיליון מאחינו. כולל ילדים נשים וטף. כיצד הטף חטא?   
5. השאלה המתבקשת, אם האל לא מוגבל, האם הוא יכול לייצר אבן מסוימת שאפילו הוא לא יכול להרים אותה? כיצד הדבר יתכן? שאלה סתמית זו לוגית מגבילה את הכוח העליון הזה.

נתחיל אם אלא נעבור ליותר קשה מאוחר יותר.


מנותק אוהד הפועל

  • חבר(ה) בכיר(ה)
  • *
  • הודעות: 1738
מוות להפועללללל!! צלבי קרס וכתובות נאצה בבית וגן
« להגיב #53 ב- : ינואר 23, 2010, 20:13:27 »
בס"ד

חחחחחחחחחחח הצחקת אותי יהומו,תמות אמן!!!עלק אתם מתגייסים לצבא אוליי לג'ובניק לא לקרבי.

כן אה, רק אתה חייל גיבור. בגדוד מילואים שלי הסמג''ד אוהד הפועל, כנ''ל לפחות 3 לוחמים. אני אישית מכונאי רכב בגדוד לוחם. ואתה?
ואנחנו עדיים חיים.  

חבל שאתה מזלזל כל כך בחלק מחיילנו שחלקם נהרגו, נפצעו ולחמו עבור ביטחונך רק כי הם אוהדי הפועל.
« עריכה אחרונה: ינואר 23, 2010, 20:56:42 על ידי אוהד הפועל »

מנותק ירין הכהניסט

  • חבר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 3530
מוות להפועללללל!! צלבי קרס וכתובות נאצה בבית וגן
« להגיב #54 ב- : ינואר 23, 2010, 20:56:16 »
כן אה, רק אתה חייל גיבור. בגדוד מילואים שלי הסמג''ד אוהד הפועל, כנ''ל לפחות 3 לוחמים. אני אישית מכונאי רכב בגדוד לוחם. ואתה?
ואנחנו עדיים חיים.  
בס"ד

תעוף מפה
עוד מילה אחת ואני ידאג שיעיפו אותך מפה.

מנותק אוהד הפועל

  • חבר(ה) בכיר(ה)
  • *
  • הודעות: 1738
מוות להפועללללל!! צלבי קרס וכתובות נאצה בבית וגן
« להגיב #55 ב- : ינואר 23, 2010, 21:01:04 »
אני לא הולך לשום מקום

אתה מוזמן לנסות להעיף אותי

מנותק ירין הכהניסט

  • חבר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 3530
מוות להפועללללל!! צלבי קרס וכתובות נאצה בבית וגן
« להגיב #56 ב- : ינואר 23, 2010, 21:03:47 »
אני לא הולך לשום מקום
בס"ד

מחר אתה תושעה מהפורום יזבל ימסריח!!בוא עם אתה גבר תן פרטים שלך,עם לא מחר קופצים עליך לבית 100 אוהדיי בית"ר

מנותק אוהד הפועל

  • חבר(ה) בכיר(ה)
  • *
  • הודעות: 1738
מוות להפועללללל!! צלבי קרס וכתובות נאצה בבית וגן
« להגיב #57 ב- : ינואר 23, 2010, 21:06:07 »
זה איום?

מנותק ירין הכהניסט

  • חבר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 3530
מוות להפועללללל!! צלבי קרס וכתובות נאצה בבית וגן
« להגיב #58 ב- : ינואר 23, 2010, 21:07:17 »
זה איום?
בס"ד

כן לך תלשין למשטרע.
מחר תתכונן כי אתה תושעה.

מנותק אוהד הפועל

  • חבר(ה) בכיר(ה)
  • *
  • הודעות: 1738
מוות להפועללללל!! צלבי קרס וכתובות נאצה בבית וגן
« להגיב #59 ב- : ינואר 23, 2010, 21:09:16 »
בס"ד

כן לך תלשין למשטרע.
מחר תתכונן כי אתה תושעה.

כאזרח שומר חוק זה בדיוק מה שאני מתכוון לעשות+התייעצות עם עורך דין של משפחתי להגשת תביעה אזרחית. וכמחייב בזאת להודיע למנהל האתר.

המשך יום נעים
  

מנותק ירין הכהניסט

  • חבר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 3530
מוות להפועללללל!! צלבי קרס וכתובות נאצה בבית וגן
« להגיב #60 ב- : ינואר 23, 2010, 21:15:49 »
בס"ד

גם אני שומר חוק,ואתה בדיוק כמו כל אוהדיי הפועל לא חידשת לי שום דבר,רציתי לבדוק אותך מה תענה,ולך תדפיס את הנושא הזה אני יודע שאתה מדפיס אותו,לא התכוונתי באמת להביא עליך אנשים.

מנותק אוהד הפועל

  • חבר(ה) בכיר(ה)
  • *
  • הודעות: 1738
מוות להפועללללל!! צלבי קרס וכתובות נאצה בבית וגן
« להגיב #61 ב- : ינואר 23, 2010, 21:25:19 »
בס"ד

גם אני שומר חוק,ואתה בדיוק כמו כל אוהדיי הפועל לא חידשת לי שום דבר,רציתי לבדוק אותך מה תענה,ולך תדפיס את הנושא הזה אני יודע שאתה מדפיס אותו,לא התכוונתי באמת להביא עליך אנשים.

הדפסתי כבר אותו

מה קרה פתאום? וברגע שאתה "מאיים" אתה אזרח שעובר על החוק.

אם עד השעה :0020 בערב מחר ה-23 לינואר 2009 לא אקבל התנצלות + התחייבות "שלא תשלח אנשים", אני יאלץ להגיש את התלונה במשטרה ובנוסף לשקול תביעה אזרחית אחרי התייעצות עם עורך הדין של משפחתי ט.ל.ח

אני אישית מאוד מאוד מפחד לחיי כרגע

מנותק ירין הכהניסט

  • חבר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 3530
מוות להפועללללל!! צלבי קרס וכתובות נאצה בבית וגן
« להגיב #62 ב- : ינואר 23, 2010, 21:26:41 »
הדפסתי כבר אותו

מה קרה פתאום? וברגע שאתה "מאיים" אתה אזרח שעובר על החוק.

אם עד השעה 20 בערב מחר לא אקבל התנצלות + התחייבות שלא תשלח אנשים, אני יאלץ להגיש את התלונה במשטרה ובנוסף לשקול תביעה אזרחית אחרי התייעצות עם עורך הדין של משפחתי ט.ל.ח

אני אישית מאוד מאוד מפחד לחיי כרגע
בס"ד

אני לא מתבייש לומר אני מתנצל כי אני מתנצל,וזה רק בגלל שלא התכוונתי באמת לשלוח אנשים אלא בגלל שרציתי לבדוק מה תענה.

מנותק אוהד הפועל

  • חבר(ה) בכיר(ה)
  • *
  • הודעות: 1738
מוות להפועללללל!! צלבי קרס וכתובות נאצה בבית וגן
« להגיב #63 ב- : ינואר 23, 2010, 21:31:02 »
בס"ד

אני לא מתבייש לומר אני מתנצל כי אני מתנצל,וזה רק בגלל שלא התכוונתי באמת לשלוח אנשים אלא בגלל שרציתי לבדוק מה תענה.

וואלה איזה תגלית מדהימה, אז אתה לא שולח אלי אנשים ואף מתנצל

פתאום אני לא חרד לחיי...

שיהיה לך המשך יום נעים

מנותק ירין הכהניסט

  • חבר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 3530
מוות להפועללללל!! צלבי קרס וכתובות נאצה בבית וגן
« להגיב #64 ב- : ינואר 23, 2010, 21:33:24 »
וואלה איזה תגלית מדהימה, אז אתה לא שולח אלי אנשים ואף מתנצל

פתאום אני לא חרד לחיי...

שיהיה לך המשך יום נעים
בס"ד

אבל אני כן ידאג שישעו אותך מהפורום כי אתה לועג לאנשים ומשחק אותה "גיבור",וזה בכלל לא איום מה שאני אומר עכשיו זה כולה פורום.
אתה חופר לנו בפורום,רושם תגובות מטומטמות,אתה בכלל יודע מה אתה רושם לפניי שאתה רושם??אתה עושה לעצמך פאדיחות עם התגובות.
מחר אתה תושעה מהפורום,יום נעים גם לך.

מנותק אוהד הפועל

  • חבר(ה) בכיר(ה)
  • *
  • הודעות: 1738
מוות להפועללללל!! צלבי קרס וכתובות נאצה בבית וגן
« להגיב #65 ב- : ינואר 23, 2010, 21:37:29 »
בס"ד

אבל אני כן ידאג שישעו אותך מהפורום כי אתה לועג לאנשים ומשחק אותה "גיבור",וזה בכלל לא איום מה שאני אומר עכשיו זה כולה פורום.
אתה חופר לנו בפורום,רושם תגובות מטומטמות,אתה בכלל יודע מה אתה רושם לפניי שאתה רושם??אתה עושה לעצמך פאדיחות עם התגובות.
מחר אתה תושעה מהפורום,יום נעים גם לך.

אוי לא אל תעשה לי את זה...

ולמען הסר הספק אני לועג רק למי שלועג לי או שעלאק "שמאיים עליי"(אתה לא הראשון שמתנצל).


מנותק ירין הכהניסט

  • חבר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 3530
מוות להפועללללל!! צלבי קרס וכתובות נאצה בבית וגן
« להגיב #66 ב- : ינואר 23, 2010, 21:43:28 »
אוי לא אל תעשה לי את זה...

ולמען הסר הספק אני לועג רק למי שלועג לי או שעלאק "שמאיים עליי"(אתה לא הראשון שמתנצל).


בס"ד

בקיצור הדיון ננעל ומחר אתה תושעה.

מנותק אוהד הפועל

  • חבר(ה) בכיר(ה)
  • *
  • הודעות: 1738
מוות להפועללללל!! צלבי קרס וכתובות נאצה בבית וגן
« להגיב #67 ב- : ינואר 23, 2010, 21:45:11 »
לפחות תן לרון בן מיכאל להגיב או שכאן כבר אי אפשר להגיב במיוחד בשאלה הקוסמית אם קיים אל

והדיון לא נעול...

מנותק ירין הכהניסט

  • חבר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 3530
מוות להפועללללל!! צלבי קרס וכתובות נאצה בבית וגן
« להגיב #68 ב- : ינואר 23, 2010, 21:47:23 »
לפחות תן לרון בן מיכאל להגיב או שכאן כבר אי אפשר להגיב במיוחד בשאלה הקוסמית אם קיים אל

והדיון לא נעול...
בס"ד

אני יתן לו להגיב לשאלה הטיפשית שלך,ומחר הדיון ינעל וגם אתה תושעה.
לילה טוב.

מנותק אוהד הפועל

  • חבר(ה) בכיר(ה)
  • *
  • הודעות: 1738
מוות להפועללללל!! צלבי קרס וכתובות נאצה בבית וגן
« להגיב #69 ב- : ינואר 23, 2010, 21:54:02 »
הוא לא יכול לענות, עכשיו יש לו תרוץ

אגב גם אני ידעתי שאתה לא באמת "תשלח אנשים"

מנותק ירין הכהניסט

  • חבר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 3530
מוות להפועללללל!! צלבי קרס וכתובות נאצה בבית וגן
« להגיב #70 ב- : ינואר 23, 2010, 21:55:08 »
הוא לא יכול לענות, עכשיו יש לו תרוץ

אגב גם אני ידעתי שאתה לא באמת "תשלח אנשים"
בס"ד

תירוץ של מה???

מנותק אוהד הפועל

  • חבר(ה) בכיר(ה)
  • *
  • הודעות: 1738
מוות להפועללללל!! צלבי קרס וכתובות נאצה בבית וגן
« להגיב #71 ב- : ינואר 23, 2010, 21:56:42 »
בס"ד

תירוץ של מה???


שהנושא ינעל ואני יושעה.

מנותק ביתר בדם

  • חבר(ה) מקצועי(ת)
  • *
  • הודעות: 645
  • כהנא צדק !
מוות להפועללללל!! צלבי קרס וכתובות נאצה בבית וגן
« להגיב #72 ב- : ינואר 23, 2010, 21:59:01 »
תגיד לא נמאס לך להרגיז מה הבעיה שלך אתה אטום או מה אין לך מה לעשות בחיים אין לכם( לשמאל ) פורומים שאתה כל היום גולש בשלנו ורק מעצבן אנשים
"ואריה אם ישאג מי לא ירעד"

מנותק אוהד הפועל

  • חבר(ה) בכיר(ה)
  • *
  • הודעות: 1738
מוות להפועללללל!! צלבי קרס וכתובות נאצה בבית וגן
« להגיב #73 ב- : ינואר 23, 2010, 22:01:51 »
תגיד לא נמאס לך להרגיז מה הבעיה שלך אתה אטום או מה אין לך מה לעשות בחיים אין לכם( לשמאל ) פורומים שאתה כל היום גולש בשלנו ורק מעצבן אנשים

לא לכן אני פה

מנותק ביתר בדם

  • חבר(ה) מקצועי(ת)
  • *
  • הודעות: 645
  • כהנא צדק !
מוות להפועללללל!! צלבי קרס וכתובות נאצה בבית וגן
« להגיב #74 ב- : ינואר 23, 2010, 22:03:55 »
ודרך אגב אני לא שונא את הפועל אני מאוד שונא אפילו מתעב אותם ובוא אני יגיד לך משהו את חלקם וגם אותך אני שונא יותר מערבים בגלל שבישבילי אתם בוגדים במדינה שלכם מוות להפועל
"ואריה אם ישאג מי לא ירעד"