בס''ד
א. מייד אחרי הפסוק שאתה מצטט, התורה גם אוסרת משכב בהמות. אז לפי ההיגיון שלך, רק משכב אסור עם בהמות, אבל הנטייה לאהוב בהמות מינית לא אסורה. כלומר אם אדם רוצה לאונן עם בהמה, מותר. או אם אדם רוצה לקיים מין אוראלי עם בהמה, מותר. כי התורה לא אוסרת מפורשות אוננות או מין אוראלי עם בהמות אלא רק משכב.
ב. אתה כותב שאתה "דתי" ר''ל ואתה לא מבדיל בין מין הומוסקסואלי לבין מין הטרוסקסואלי. אז נדבר עכשיו רק על מין אנאלי: למה התורה מצווה עונש מוות למשכב זכר אבל לא מצווה עונש דומה למין אנאלי הטרוסקסואלי?
ג. אתה אומר שגם הטרוסקסואלים מקיימים מין אנאלי וגם זה מגעיל. נכון, אבל אחוז ההטרוסקסואלים שעושים זאת הרבה יותר נמוך. ראש פתוח, תאמין לי שהרוב המכריע של הנשים לא יסכימו לעשות זאת. אבל רוב ה"קהילה" שאתה גאה להיות חלק ממנה כן עושה את המעשה המגעיל הזה.
ד. אתה אומר לנו שיש רבנים שמסכימים איתך שמותר לקיים מין הומוסקסואלי כל עוד שזה לא מין אנאלי. קודם כל, אני לא מאמין שתוכל להביא לי אפילו רב אחד שאומר דבר מרושע כזה. ואם יש אחד שאומר זאת ח''ו, אז הוא לא רב אלא אפיקורוס ובוגד. אבל כנראה אתה לא יודע שאין לשום רב את הסמכות לשנות את ההלכה, או אפילו את פסיקות ההלכה של חז''ל. מה זאת אומרת?
עכשיו אלמד אותך קצת מכללי היהדות. כתיבת התנ''ך נגמרה לפני 2400 שנה. מאז אסור להוסיף או להחסיר מהתנ''ך. התנ''ך הוא התורה שבכתב. המשנה הוא תמציץ של התורה שבעל פה, ז''א אוסף ההלכות של התורה שנערך ע''י רבי יהודה הנשיא ע''ה זי''ע. כתיבת המשנה נחתמה בשנת 200 למניינם (לפני 1800 שנה). אסור להוסיף או להחסיר מהמשנה. שני התלמודים - הירושלמי והבבלי - נועדו להסביר ולנמק את המשנה וההלכה. התלמוד (בארמית זה נקרא "הגמרא") נחתם בשנת 500 למניינם (לפני 1500 שנה). אסור להוסיף או להחסיר מהתלמוד. לכן מאז שנת 500, אין לרב או חכם או גאון או גדול את הסמכות לפסוק פסיקה משלו על הלכה. כל פסיקה חייבת להיות מבוססת על פסיקות קודמות אלא אם יש נושא חדש לגמרי.
לכן, ראש פתוח, לא שאלתי אותך אם יש רב היום שמצדיק את עמדתך (ושוב אני מאמין שאין ואם יש, הוא לא רב). שאלתי אותך אם תוכל להביא לי לו פוסק אחד ממאות הפוסקים שפסקו לפני סיום כתיבת התלמוד - רק פוסק אחד מתוך מאות פוסקים - שהיה אומר מה שאתה אומר לנו לגבי הומוסקסואליות. אני מבטיח לך שלא תמצא אפילו אחד. אילו היה אחד כזה, ההומואים היו מצטטים אותו כבר בכל הזדמנות. אין אפילו אחד שרומז על דבר כזה. כל הפוסקים דוקא פסקו נגד הומוסקסואליות ללא פשרות. ב''נ נגיע לדברי הפוסקים בהודעות הבאות.
וראש פתוח, ביהדות, אנו חיים לפי תורה שבעל פה. כל הפוסקים יאמרו לך פה אחד שאם אתה דוחה את תורה שבעל פה, אתה דוחה את התורה כולה.
ד. אתה חושב שאתה יכול להכתיב לקב''ה מה לעשות ומה לקבל לפי היצרים, התאוות והרצונות שלך. טעות קטלנית חביבי. הקב''ה יכתיב לך בסוף.
נכון שהקב''ה רק רוצה את טובתך. אבל הוא כבר נתן לך מדריך להשיג את הטוב ביותר דרך תורתו. אך אתה חושב שאתה מבין יותר מהקב''ה, לכן אתה מעיז לעוות את התורה בלי פחד. ואתה מפיץ את העיוות הזה בכל מקום אפשרי.
ראש פתוח, תראה כמה הקב''ה אוהב אותך - הוא הביא אותך אלינו כדי לתת לך סיכוי להתעורר ולצאת מהסיוט הזה.
ה. כתבת בהודעה אחרת שלא הבאנו שום הוכחה מדעית שאפשר להשתנות. לא נכון. הבאתי לך קישור לארגון שמציג עדויות מהומואים שכן השתנו. תגלוש לאתר ותראה את הסרטונים עם העדים שמעידים שהם השתנו. עדויות זה כן נחשב כהוכחה מדעית בכל מחקר.
א. לפי ההיגיון שלי, משכב עם בהמה (לא משנה איזה) - אסור.
בלי להתעסק בענייני התורה, זה אסור ע"פ חוק ולכן אני לא אכנס להגדרות מה מותר ומה אסור (בוודאי שאדם יכול לחשוב על בהמה אבל לא לממש, אחרת זאת התעללות).
אני חושב שמאוד שונה התאהבות של שני בני אדם מהתאהבות אדם בבעל חיים.
אני יכול להגיד שדעתי בענייני מין (מותר או אסור) שונה מכל מיני דעות אחרות אצל הומואים דתיים.
יש הומואים דתיים שכלל לא ישכבו.
אתה צריך להבין את הסוגיה, ללמוד את כל ההיבטים שלה ובסופו של דבר לבחור.
זה היופי של תורה עם 70 פנים ושל יכולת הבחירה החופשית שיש לנו כבני אדם.
ב. נכון. אני חושב שגם על השאלה הזאת אתה יכול לקבל תשובה בסעיף הקודם.
כמו שיש הרבה הלכות ואיסורים שאין אנו יודעים את הטעם אליהם כך אני גם לא יודע את הטעם לזה וגם אתה לא.
יכול להיות שבאמת יש בעיני האל שוני (שאני לא יודע מה הוא) בדבר.
אני חושב (תקנו אותי עם אני טועה) שיש גם רבנים שיאסרו על מין אנאלי הטרוסקסואלי.
ג. אני לא רציתי להיכנס לנושא הזה, אבל אם אתה מכריח אותי אכנס אליו.
אם אתה חושב שמין אנאלי מגעיל - זוהי דעתך האישית.
אני זוכר את חבריי הסטרייטים מדברים על כמה זה מדליק אותם.
אני לא בטוח שהרוב המכריע של הנשים לא יסכימו לאנאלי.
סה"כ, מעטים מאוד (!!!!) האנשים הנחדרים והנשים הנחדרות שנהנים ממין זה.
עושים את זה יותר כדי לפנק את בן הזוג.
ד. לא אמרתי דבר כזה.
לא היית צריך ללמד אותי מה שכבר ידעתי.
אם למדת גמרא אז אתה יודע שההלכה הרבה פעמים יכולה להתגמש.
אני בטוח שעם הזמן, גם רבנים יכירו בהומאים דתיים.
למעשה, התקופה הזאת כבר מתחילה...
ד. אני בכלל לא חושב כך.
ה' ברא לכל בני האדם את יצר המין כדי להעמיד את כולנו למבחן.
מסכים לגבי ההמשך של סעיף זה, למעט העניין של העיוות.
ה. לא אמרתי שלא ניתן להשתנות.
ואני מסכים איתך שעדויות זה סוג של הוכחה אבל לא גורפת (לדוג': עבדתי פעם בחברות סקרים וראיתי כבר איך השיטה שם עובדת...).
שמעתי על ארגון זה רבות.
אני מכיר מישהו שניסה "להשתנות" בטיפולי ההמרה שם.
לא רק שהוא לא הצליח להשתנות, אלא נפשו נפגעה לחלוטין מכך.
אולם, דיברתי (בדוא"ל) גם עם אדם שטוען שכן "השתנה" ועכשיו הוא נמשך גם לגברים וגם לנשים.
אני מסופק אם הוא באמת שמח או מאושר.
מה גם, נראה לי שאזרחי ישראל כבר שמעו מספיק על יעילות "עצת נפש"....