כתב נושא: עוד כמה שאלות באיל תענו לשמאלני, נץ תוכל להשיב?  (נקרא 3171 פעמים)

0 משתמשים ו- 1 אורח נמצאים בנושא זה.

מנותק IRON_MAN

  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 12823
  • L.F בשטח הערבים במתח
בס"ד

1.מה לענות לשמאלני שיטען: "במה היהדות והחרדים שונים מהטאליבן ומאיראן אם הם שונאים הומואים ואפילו פוגעים בהם פיזית" ?

2.מה לענות לשמאלני שיטען: "היהדות היא אופיום להמונים הנבערים, ובעיקר לערסים"?

3.מה לענות לשמאלני שיטען: "אנשים שחותרים תחת אושיות הדמוקרטיה כמו ברוך מרזל לא יזכו לחופש הביטוי"?

4.מה לענות לשמאלני שיטען: "אסור לנו לרדת לרמה של הערבים ולהתנהג כמותם בשום פנים ואופן"?

5.מה לענות לשמאלני שיטען: "האמונה בארץ-ישראל השלמה היא הזויה משיחית ולא אקטואלית לימינו"?

6.מה לענות לשמאלני שיטען: "מה ההבדל בין הפוגרומים שהגויים ערכו ביהודים באירופה לבין הלינץ' שיהודים עשו ב2 ערבים בשכונת פסגת-זאב שבירושלים"?

7.מה לענות לשמאלני שיטען: "גם היהדות גזענית כי אתם טוענים שאתם העם-הנבחר ובזה אתם טוענים למעשה שאתם יותר מושבחים משאר הגויים, אז מה ההבדל ביניכם לבין הנאצים שהאמינו בעליונות הגזע הארי"?

8.מה לענות לשמאלני שיטען: "אתם עושים הכללות בקשר לערבים לא כולם רעים"?

9.מה לענות לשמאלני שיטען: "מה לענות לשמאלני שיטען: "הערבים חיים תחת כיבוש לכם הם לוחמי חופש ולא טרוריסטים"?

10מה לענות לשמאלני שיטען: "עלינו להיות מודרנים,ליברלים,פלורליסטים כמו כל העולם המערבי המתקדם ולא דתיים פרמיטביים חשוכים שדובקים רק בדרך התורה"?
ארץ ישראל לעם ישראל על פי תורת ישראל.

ערבים לערב,סודנים לסודן,שמאלנים לאירופה!

מנותק zelhar

  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 4293
עוד כמה שאלות באיל תענו לשמאלני, נץ תוכל להשיב?
« להגיב #1 ב- : אוקטובר 25, 2009, 12:14:12 »
אני אתחיל לענות על כמה שאלות:

1. יש איסור על משכב זכר אבל הענישה עליו היא בידי בית דין ורק לסנהדרין יש סמכות לגזור מוות ובמקרים נדירים.

2. ביהדות יש דגש על ריסון היצרים ושליטה עצמית וזה ההפך מ"אופיום להמונים", ביהדות יש חשיבות רבה ללימוד תורה שזה הפוך מנבערות.

3. אנשים שמשתיקים סלקטיבית את מי שאינם מסכימים אתו- כמו הדובר שלא מציע למשל לשלול את חופש הדיבור של ראאד סלאח ואחמד טיבי, הם אלה שכבר בפועל ביטלו את הדמוקרטיה.

4. צודק

5. האמונה כי גם מהמעט מארץ ישראל שבידינו צריך לוותר ולמסור לאויב הערבי וכי זה מה שיביא שלום היא הזויה ומושחתת.

מנותק אשי

  • מנהל הפורום "הפצת הימין האמיתי"
  • חבר(ה) בכיר(ה)
  • *
  • הודעות: 2247
עוד כמה שאלות באיל תענו לשמאלני, נץ תוכל להשיב?
« להגיב #2 ב- : אוקטובר 25, 2009, 21:04:55 »
1. מה לעשות אבל זה כתוב בתורה שלנו, ואי אפשר לבחור מה אתה כן לוקח מהתורה ומה לא, השם ברא את האדם ולכן הוא יודע יותר טוב מכולם מה טוב לאדם ומה לא, ובחרת בחיים. והמוסלומים לקחו את זה מהתורה שאסור לקיים משכבי זכר שזה דבר שגם גויים מבינים.

2. אם כבר אז השמאלנות הוא אופיום להמונים. היהדות מחזיק אותנו לעם כבר אלפי שנים.

3.היהדות והציונות מנוגדת לדמוקרטיה כפי שהרב כהנא זצוק''ל הי''ד הסביר את זה הרבה פעמים, ואפשר לראות את הסרטונים ביוטיוב:  http://www.youtube.com/user/kahaneright#p/u  http://www.youtube.com/user/YamaniNetsi#p/u


4. במלחמה אין כללים, אתה עושה הכל כדי לנצח, ואסור לרחם על אויב כי הם לא ירחמו עליך. אבל אנחנו בכלל לא צריכים לרדת לרמה שלהם בכדי לנצח, כי אנחנו מציעים עידוד הגירה ערבית מארת ישראל וזה הפיתרון הכי טוב לשני הצדדים, יהיה להם חיים הרבה יותר טובים במקום אחר.


5. באין חזון יפרע עם. וכבר חווינו על בשרינו את התוצאות של אלפיים שנות גלות, ולעולם לא עוד! אנחנו לא רוצים לחיות תחת אומות העולם עם כל המשתמע מכך.

6. היהודים באירופה לא היו אויבים ומסוכנים לגויים, משא''כ כאן אין ערבי חי שאינו מתפלל להשמדת מדינת ישראל. אין!

7. זה יותר חובה מאשר זכות. וגם להם היה את ההזדמנות להיות לעם נבחר, כי לפני שהקב''ה בחר את היהודים הוא שאל את כל אומות העולם אם הם רוצים לקבל את התורה, והם סירבו, ורק היהודים אמרו נעשה ונשמע.


8. מי שמאמין בדת הרצחנית האיסלאם לא יכול להיות ''טוב'', הוא לומד בקוראן שיהודים הם קופים וחזירים ועוד, כפי שאפשר לראות בסרט פיטנה:  http://hayamin.org/forum/index.php/topic,22473.0.html
ואפילו אילהשלא שייכים לכת המוות הזאת, עדיין יש להם שאיפות לאומיות שהמדינה תהיה שלהם, כי אם אתה היית ערבי היית מקבל את העובדה שהמדינה שלך נקראת המדינה היהודית? ושיש חוק שבות רק ליהודים? ועוד, והתשובה הוא פשוט שלא!. ולכן הפיתרון הוא: עידוד הגירה ערבית ובמילים אחרות: טרנספר.


9. הארץ אף פעם לא היה שייך להם, אנחנו קיבלנו את זה מהבריטים, אבל הבעיה הוא שהם כן חושבים שהארץ הזאת הוא שלהם, ולכן הפיתרון הוא שוב: לגמור את ה''כיבוש'' על ידי עידוד הגירה ערבית המונית.


10.  והיתם לי סגולה מכל העמים כי לי כל הארץ, אם אנחנו כמו כל אומות העולם אז במה אנחנו יהודים? במה אנחנו שונים? להיות כמו כולם זה להתבולל בין הגויים שפירושו הוא: סוף העם היהודי ר''ל.

מנותק נץ וגאה בזה

  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 6815
  • Hierosolyma Victor
עוד כמה שאלות באיל תענו לשמאלני, נץ תוכל להשיב?
« להגיב #3 ב- : נובמבר 07, 2009, 22:47:29 »
1.) שיפוט מאוד מצומצם, שכן, ברובד הטכני רב המפריד על המשותף בין האיראן והטאליבן לבין יהדות או חרדים באופן יותר מצומצם ונכון שיש קבוצות מאוד מצומצמות שפוגעים ברובד הפרטי במתרוממים (דבר שאסור לעשות באופן פרטי אלא רק בטריבונל בשיפוט ששמו סנהדרין שלא קיים היום, בשונה מהאיסלם), אבל הם אינם רוב היהדות אלא שוליים סהרוריים שמייצגים רק את עצמם ולא מעבר, בשונה מאיראן והטאליבן שמייצגים את המיינסטרים האיסלמי בין אם זה בצד הסוני (הטאליבן) ובין זה בצד השיעי (איראן).
2.) מה הקשר ערסים? בעיית הבעיות היא שהשיפוט החילוני את היהדות נעשה דרך הפריזמה הנוצרית שהיא אמא מולידתה של החילוניות וזו מתייחסת אליה בלבד, שכן כל מהות הנצרות היא האמונה באותו האיש ותו לא, תוך כדי זה שהם עקרו מלוז הדת את המצוות המעשיות, דבר שחוזרים עליו החילוניות והרפורמה כל אחד מהזווית שלו.
הטיעון של היהודון קרל מרכס אכן קולע ביחס לנצרות, אבל לא כך ביחס ליהדות, שכן זו, ממש לא רק דת של טקסים ואסתטיקה.
3.) אינך יודע מה זה דמוקרטיה, אגב, תפיסה שנוגדת באופן מוחלט את התיקון הראשון לחוקה האמריקנית היא היא אם הדמוקרטיות המודרניות, מעבר לזה, ישראל אינה דמוקרטיה כי אם אוליגרכיה שנתיניה הטיפשים חושבים שהם משפיעים בעוד הם ממש לא, וממשיכים לרקד לקול צלילי החלילן מהמלין, היא האולגרכיה המאסונית השלטת.
4.) נכון, איננו יורדים לרמתם, אבל להתעלות למינימום הבריטי/אמריקני במלחמת העולם השניה, אנחנו בהחלט יכולים וצריכים, ועוד לא התחלתי לדבר על המונגולים.
5.) א.) היהדות היא כשלעצמה משיחית, שיואיל בבקשה לפתוח סידור תפילה ולראות בעצמו.
ב.) האמונה שכאדם לבן אתה יכול לבוא לייצג את אירופה היהירה ולהביא את "הנאורות" אל תוך לב "דאר אל איסלם" ולהתנחל כקולוניאליסט במרחב המוסלמי ולא לסיים כמו הצלבנים, היא הזויה הרבה יותר.

תשובות 6-10 יבואו בהמשך...
אלוף מיל. בני פלד ז"ל
"צאו החוצה וצלצלו בפעמון שנתן לי מפקד חיל הים. כשישאלו אתכם למה אתם מצלצלים, ענו שכאן מת יהודי משוגע, שחשב שהיהודים מסוגלים להקים מדינה-וטעה" מילותיו האחרונות לילדיו.

מנותק נץ וגאה בזה

  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 6815
  • Hierosolyma Victor
עוד כמה שאלות באיל תענו לשמאלני, נץ תוכל להשיב?
« להגיב #4 ב- : נובמבר 22, 2009, 09:21:35 »
השלמה לתשובות:
6.) פשוט, היהודים מעולם לא ביקשו לכבוש את אירופה ולהחיל את שלטון ההלכה על אירופה ולדחות את כל חוקיה.
7.) טעות גסה, אני אצטט בעניין זה משה פייגלין עם תשובה קצרה ויפה מהסרטים: "היהדות איננה העם הנבחר בגלל שיש לה זכויות יתר, אלא היא העם הנבחר בגלל שיש לה חובות יתר", וזה ההפך המוחלט מרעיון הגזע הנאצי.
8.) ההכללה היא לא ביחס לערבים אתנית, כי אם ביחס לאיסלם דתית, סה טו.
9.) מי שלוחם למען השתתת דיקטטורה איסלמית טוטאלטריסטית איננו לוחם חופש בהגדרה, כי אם אין חופש פרט בסיסי, אזי אין כל משמעות לחופש קולקטיביסטי מבחינה אקזיסטנציאלית ולכן איננו יכול להקרא "לוחם חופש", נקודה.
10.) הכיוון אליו מובילה אליטת השמאל המאסונית העולמית היא אנטיתטית ל-פלורליזם, חופש ביטוי, מודרנה או קידמה.
להיות "פרוגרסיבי" כהגדרתם, מוביל ישירות לגולג ולספרו של אורוול "1984", הלאה הצביעות.
אלוף מיל. בני פלד ז"ל
"צאו החוצה וצלצלו בפעמון שנתן לי מפקד חיל הים. כשישאלו אתכם למה אתם מצלצלים, ענו שכאן מת יהודי משוגע, שחשב שהיהודים מסוגלים להקים מדינה-וטעה" מילותיו האחרונות לילדיו.