כתב נושא: איך לענות לשמאלני שיטען את הדברים שאני אכתוב?  (נקרא 2469 פעמים)

0 משתמשים ו- 1 אורח נמצאים בנושא זה.

מנותק IRON_MAN

  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 12823
  • L.F בשטח הערבים במתח
בס"ד

1.מה צריך לענות לשמאלני שיטען: "אתם הימנים מלבים את השנאה בינינו לבין הערבים" ?

2.מה צריך לענות לשמאלני  שיטען: "יש ערבים מקסימים יותר מכל היהודים" ?

3.מה צריך לענות לשמאלני שיטען : "הר-הבית קדוש גם לאיסלאם בגלל מסגד אל-אקצה" ?

4.מה צריך לענות לשמאלני שיטען : "אתם הכהניסטים גזענים מהזן האפל ביותר בדיוק כמו הkkk " ?

5.מה צריך לענות לשמאלני שיטען : "הפתרונות שלכם הזויים ולא מציאותיים בכלל" ?

6.מה צריך לענות לשמאלני שיטען : "מה בדיוק פאשיסטי בקוראן" ?

7.מה צריך לענות לשמאלני שיטען : "החרדים והמתנחלים הם חשוכים והתרבות שלהם לא מתאימה לעולם המודרני" ?

8.מה צריך לענות לשמאלני שיטען : "אסור לנו בתור העם-היהודי המוסרי לרדת לרמה של הערבים ולהגיב באלימות" ?

9.מה צריך לענות לשמאלני שיטען : "מדינת-ישראל היא דמוקרטית" ?

10.מה צריך לענות לשמאלני שיטען : " אתם חושבים שהעולם  יעבור בשתיקה אם נטרנספר את הערבים מפה" ?

ארץ ישראל לעם ישראל על פי תורת ישראל.

ערבים לערב,סודנים לסודן,שמאלנים לאירופה!

מנותק El Blanco

  • אדמין הפורום
  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 10516
איך לענות לשמאלני שיטען את הדברים שאני אכתוב?
« להגיב #1 ב- : אוקטובר 21, 2009, 18:02:53 »
בס"ד
אחד אחד,

ציטוט
1.מה צריך לענות לשמאלני שיטען: "אתם הימנים מלבים את השנאה בינינו לבין הערבים" ?

מה שמלבין את השנאה הוא לא הימין (מה הוא הימין?) היהודי אלא ספר בן 1,400 שנה והדת שמייצגת אותו, זה שאחראי ליודנריין בחצי האי ערב (רצח, איסלום, לקיחה שבי ואניסת כל נשות וילדי היהודים בח'ייבר, נאד'יר, קוריט'ה, מאכה, א-מאדינה וכו'), פשעי הראשידון, אל מוואחידון, הכתוב באגרות הרמב"ם ותימן, חוקי עומאר איבן אל כת'אב (הח'ליף השני ומפתח צבא הראשידון הנאצי), רצח היהודים בבלקנים (מהכיבוש העות'מאני, עבור בדיוויזיה ההררית ה-13 של הוואפן SS חאנדצ'ר תחת חסותו של חאג' אמין א-חוסייני, המופתי מירושלים שרצח יותר מ-90 אלף יהודי הבלקן וכלה ברצח המוני יהודים בשנות ה-90 לטעותם במערכה האחרונה בין הסרבים לאלבנים/קרואטים), סטאטוס ד'ימה תחת שני הרייכים האיסלאמיים (האימפריה הערבית-האיסלאמית והאימפריה העות'מאנית), פשעי היניצ'רים ביהדות מזרח אירופה, פירושי חסאן א-בנא (על שלל ההולכים בדרכו, ביניהם האחים המוסלמים [מוכרת ה"גזרה הפלסטינית" שלהם, חראכת א-מוקוואמה א-איסלאמיה), אל קעידא, הטאליבן, וכו'), הגזרה ה"חילונית" של האיסלם [AKA פאן-ערביזם) ובעיקר סדאם חוסיין, חאג' אמין א-חוסייני כאב רוחני, פת"ח-אש"ף, החזית העממית, וכו' וכו' וכו', יש עוד המוני דוגמאות, רובן הרבה לפני הקמתה של מדינת ישראל בכלל ותחילת הציונות החילונית והימין היהודי בפרט.

ציטוט
2.מה צריך לענות לשמאלני  שיטען: "יש ערבים מקסימים יותר מכל היהודים" ?

ואני שוב מדגיש, תלוי איזה ערבי, נוצרי, רוב הסיכויים שהוא כמו כל מוסלמי/פאן-ערביסט, דוגל בעקרון המוסלמי א-תאקיה (רמאות), זה עוד כשהוא חלש, ברגע שג'ייש א-מוחמד יצבור כוח, לא להתפלא כשהנחמדות עוברת לאכזריות בהמית שיכולה להשתוות רק לגייסות האיינזצגרופן וכוחות המשטרה האוקראיניים בבאבי יאר, כשהוא מוסלמי, קל וחומר, וכשהוא סתם ערבי, אותו דבר כמו הנוצרי, או שזה פשוט התחננות לעזרה עם המוסלימון.

ציטוט
3.מה צריך לענות לשמאלני שיטען : "הר-הבית קדוש גם לאיסלאם בגלל מסגד אל-אקצה" ?

מסגד אל אקצא היה אמור להיבנות באיזור סעודיה מלכתחילה, לא סתם הומצא סיפור החדית'יאני "Muhammad's Night Journey" בשביל לתת לגיטימציה (עבור המוסלמים) כביכול לבנייתו של המסגד דווקא בירושלים כפרובוקציה ליהודים והנוצרים במקום (כמו שעשו כשהרסו את הכנסייה האורתודוקסית אנה סופיה בקונסטנטינופול, באתונה, בבלקנים, ובפרס), כשקרבות הירושה בין הח'ליפים התעצמו והחאג' לא התאפשר, ולכן "קבעו" מקום חלופי לקע'בה.
מלבד זאת, שמחת זקנתי שהוא "קדוש" לאיסלם, הוא בנוי על קודש הקודשים היהודי, בית המקדש (כמו שקראו אפלו הערבים למקום לפני עשרות שנים, בית א-מיקדס), כל הכנסיות והמסגדים צריכים לעוף מארץ הקודש שמושכרת לעם ישראל -בלבד-.

ציטוט
4.מה צריך לענות לשמאלני שיטען : "אתם הכהניסטים גזענים מהזן האפל ביותר בדיוק כמו הkkk " ?

א. עיין ערך "גזענות" באבן שושן.
ב. ה-KKK הוא ארגון פרוטו-נאצי שמבוסס על שנאה לנצרות הקתולית, לכושים, ליהודים (ולשאר הלא לבנים), ודגילה ב"אמריקה לבנה ופרוטסנטית", שנאה שמבוססת על עליונות גזעית פסוודו-מדעית ופסוודו-היסטורית עם קונספירציות שהלוגיקה איננה שוטפת בהן ("ZOG" למשל), כהניזם מבוסס על הוויה יהודית והגנה יהודית מפני האויבים החותרים להשמדת עם ישראל בתוך תא שטח (בהתחלה) שהוא עוד קטן מהמתוכנן, ושחרור ארץ הקודש ומתינות מפליאה לחלוטין לעומת אידיאולוגיות ימניות אחרות.
ציטוט
5.מה צריך לענות לשמאלני שיטען : "הפתרונות שלכם הזויים ולא מציאותיים בכלל" ?
א. מה לא מציאותי? אם ב-48' לטעותם גירשנו מכאן מאות אלפי ערבים (בנוסף לשאר שברחו כתוצאה מקריאת מדינות ערב ותעמולה ["הציונים אונסים ערביות, הציונים מוחקים כפרים ערביים"]) בסה"כ כמיליון ערבים, לא שזה משנה, במיוחד לאור העובדה שאז זה היה תא שטח קטן יותר והיינו -הרבה- פחות מרתיעים מבחינה צבאית וברמה הבינלאומית, אין מה להשוות.

ציטוט
6.מה צריך לענות לשמאלני שיטען : "מה בדיוק פאשיסטי בקוראן" ?

א. אימפריאליזם גלובאלי (בשונה מאימפריאליזם מקומי; עיין דאר א-חארב ודאר א-איסלם), אומת אל עארב (ערבי מוסלמי עליון על מוסלמי לא-ערבי), עליונית גזעית (עאבד; כל כושי "דינו" עבדות, בין אם התאסלם ובין אם לאו, במקרה הטוב אם לא השמדה), וכמובן - שנאה לכל הכופארים, על בסיס פסוודו-מדע (כמו במקומות אחרים בתיאולוגיה האיסלאמית שלא קשורים לפוליטיקה) ופסוודו-היסטוריה וכמובן פרופגנדה זואו-מורפולוגית נגד כל הכופארים), ד'ימה, ומה לא.
ציטוט
7.מה צריך לענות לשמאלני שיטען : "החרדים והמתנחלים הם חשוכים והתרבות שלהם לא מתאימה לעולם המודרני" ?
היהדות משלבת מדע במקורה, מדע לא סותר את התורה אלא אדרבא, מחזק אותה (כל עוד לא מעוות על ידי מקורות אתאיסטיים אינטרסטנטיים), כל הטוען אחרת אוויל ודיביל, המיץ של הזבל של התרבות המערבית שאתה, אנשיך (גווארדת 1984) ומפקדיך מהקרמלין והבית הלבן מקדמים היא כניעה לרצונות השפלים של האדם, למרות המתנחלים (פילו החילונים שבהם), שרואים היטב את הבחירה שנתן אלוקים לאדם בין טוב (התורה) לרע (מה שהשמאל מקדם לדוגמא, בנוסף לנצרות, איסלם וכו').
ציטוט
8.מה צריך לענות לשמאלני שיטען : "אסור לנו בתור העם-היהודי המוסרי לרדת לרמה של הערבים ולהגיב באלימות" ?
זה מה שאמר מהטמה גנדי יש"ו שר"י ליהודים שהלכו לקרימטורימים, רחמים על האויב ואי-תקיפתו היא אתיקה לא מוסרית בעליל כלפ עצמנו, אימתי הפך דם הערבים לעליון בעוד שלנו למותר? אין עם (ששרד), ברחבי היסטוריה (למעט העם היהודי שהוא גם ככה א-היסטורי), שנתן דמו בשביל דם האחר (ציטוט מעולה מה"ברית החדשה"), זה פשוט אבסורד במקרה הטוב.
ציטוט
9.מה צריך לענות לשמאלני שיטען : "מדינת-ישראל היא דמוקרטית" ?
להלן אתן את תשובתו של נץ הי"ו בנדון:
ציטוט
מדינה יהודית ?
לא, מדינה אשר מעלה לארץ ניאו-נאצים, גלוחי ראש, פרוצות, שיכורים, בנדיטים, ואנדלים וכתות אפריקאיות נוצריות.
מדינה שאסור לגדל בה חזיר, אבל נמכר בה "בשר לבן" בכל עיר ואם בישראל בראש חוצות.
מדינה שנותנת קנס עלוב למוכרי חמץ בפומבי.
מדינה שמוסדותיה דורסים את השבת ברגל גסה פעם אחר פעם.
מדינה שהמוסר הצבאי שלה הוא נוצרי, ושעוברת על "לא תחנם" בכל רגע נתון.
רק בפריז גופה יש יותר מסעדות כשרות מאשר בכל המדינה הזו כולה.
מדינה אשר מסתובבים ברחובותיה משל היו בחוף מיאמי ביץ'.
מדינה אשר מודעות ופרסומי זימה והתערטלות ליד ומעל כבישיה הראשיים.
מדינה אשר עשתה ככל שיכלה בכדי לאבד את דתם של עולים ממדינות המזרח ואפריקה.
ראשיה בעבר לא היה אכפת להם שיהודים הולכים לקרמטוריום, לא הקימו קול זעקה, ולא הרימו אצבע בכדי לשנות דבר, אנשים אשר לא רצו פליטים דתיים שיבחרו מתוך מרחב הגיהנום עלי אדמות.
מדינה שמוסדותיה חטפה ילדים, גזזה פאות וזקנים, הוציאה להורג ללא משפט יהודים טובים, בדיוק כמו אחותה הגרמנית.
מדינה המכירה בניאוף וסטיות מיניות כנורמה, מדינה אשר מאפשרת מצעדי זוהמה בעיר הקודש קריה נאמנה.

מדינה דמוקרטית ?
לא, מדינת חונטה הנשלטת על ידי חבורת בוגדים השולטים בכל הכלים הדרושים בכדי לשלוט בהמונים הנבערים.
הבחירות הם פרטאצ', אותה מדיניות כל הזמן, אותה דורסנות כלפי פנים, אותה השתקת אופוזיציה, אותה צליבה תקשורתית, אותה עליהום ציבורי, אותן פסיקות "משפטיות", אותה תעמולת אנטי-פטריוטיה.
אותה פסילה גורפת של כל אופוזיציה אמיתית.
אותה מכבסת מילים שכל מטרתה לגרום להרס מיידי של כל דיון פוליטי רציני, ופסילה על הסף של כל מי שאיננו משחק לפי החוקים של החונטה.
10.
ציטוט
                                        טרור מחשבתי (או: מי יגול עפר מעיניך-ג'ורג' אורוול)
"מלחמה היא שלום. חירות היא עבדות. בערות היא כוח"- במילים היטיב לתאר ג'ורג' אורוול (שם העט של אריק ארתור בלר) את המנטרות שעל תושבי מדינת "אוקיאניה" (בספרו האלמותי "1984") לשנן מדי יום.
"האח הגדול עינו פקוחה"- זוהי סיסמא שמטרתה הייתה להזכיר לאזרחי מדינה זו, שהגורם השליט מכוון את כל צעדיהם מלמעלה, ובוחן אותם בכל עת ובכל מקום.
המפלגה השלטת הנחתה את האזרח הקטן כיצד להתנהג במהלך יומו ומעל הכל, מורה לו כיצד ואיך לחשוב! (וממילא גם נובע מכך תפיסות העולם המעוותות, וכן קונטקסט המילים ובמיוחד ההגדרות בהם מותר/אסור לאזרחי מדינה זו, להשתמש, לכל זה טבע אורוול את המושג: "שיחדש").

הלך הרוחות הפוסט-מודרני, הנושב מבין כותלי האקדמיה במערב,  אמנם לא פועל כממשלה בעלת כוח וסמכות סוברנית, אך השפעתה הכבירה מטילה על ההמונים במערב ובישראל את הלך המחשבה "התקינה" (ידוע יותר בתור- "תקינות פוליטית" או פוליטקלי קורקט).
מה מותר ומה אסור לחשוב ולומר, ממילא נגזרות מזה דברים שפסולים פוליטית באופן מוחלט, אליבא דנותני הטון ומנחיתי הדירקטיבות, נותני הטעם ומעצבי דעת הקהל, השולטים ברוב מיניינם וביניינם של גופי התקשורת הממוסדת (בין זו הכתובה, המשודרת קולית ו/או ויזואלית מעל גלי האתר הרדיופוני והטלוויזיוני).
הדבר בעיקר בא לידי ביטוי באירופה (בה רק הימין הפוליטי מוגבל, בכדי לא לגלוש ב"מדרון החלקלק" לטעמם) ופי כמה וכמה מזה, במדינת ישראל (שלא באמת קיים בה ימין פוליטי, זה פאנטום) המתיימרת להיות דמוקרטית (לפחות באופן רשמי).
צלע נוספת במשטרת המחשבות הישראלית היא כמובן בג"ץ (למרות מה הניסיונות לרפורמה של השר דניאל פרידמן, הוא מקדם שינויים מבניים ופרוצדורליים, אבל לא כאלו שמטרתם לשנות את הגישה שמתיימרת להתערב "ערכית" בהלך המחשבה של ההמונים על ידי הגדרותיו של ציבור מאוד מצומצם ורב כח במדינה להלן יקרא: "האוליגרכיה הנאורה"- בפרפראזה על דברי אהרן ברק).

מכאן נובע, אם כן,  מסקנה חד משמעית שהיא בעצם קשורה קשר גורדי בין הקודקודים, להלן ייקרא: "הפנטגון (מחומש) הקוגניטיבי", והן: מערכת המשפט ובראשה בג"ץ (שלא מצויה כלל במערכת "האיזונים ובלמים" והגבלת רשויות הנדרשת מדמוקרטיה אמיתית)- אקדמיה/אנשי רוח (יושבי מגדל השן ואלו המכונים "אינטלקטואלים" או "סופרים")- תקשורת (שרובה המוחלט מביעה דעה קבועה ומאוחדת, המשפילה מתנגדיה עד עפר,  ומרוממת את אנ"ש)- בעלי ההון (מספר משפחות מצומצם המרכז בידיו את מירב ההון הלאומי, בידיו מצויים גופי התקשורת השונים, הם אלו הקובעים את מדיניות הפנים של ישראל (שכן כידוע, אין לישראל מדיניות חוץ, אם לתפוס את דבריו של מזכיר המדינה האמריקני- הנרי קיסינג'ר) ומכתיבים את דעתם לאלו ה"אוחזים" בהגה השלטון (בבחינת-בעל המאה הוא בעל הדעה)-הקודקוד האחרון ב-פנטגון הקוגניטיבי הם כמובן קבוצה גדולה של ארגונים חוץ פרלמנטריים/ממשלתיים (להלן NGO) הממומנים על ידי קרנות (שחלקם גם נותנות מלגות ומימונים אחרים למחקרים בעלי אמירה פוליטית מאוד חד צדדית המגיעה מתוך האקדמיה)  של מדינות האיחוד האירופי וקנדה (ישירות מידי כספי משלם המיסים של המדינות הללו, מה שמעלה עוד שאלות קשות לגבי עצם עצמאותה של המדינה לאור התערבות בוטה זו, בעינייניה הפוליטיים הפנימיים של ישראל).
מדובר במערכת המזינה את עצמה, יד רוחצת יד, מיעוט אנשים השולט באופן מוחלט על אנשים מבלי שאלו צריכים כלל לתת להם דין וחשבון, אינם עומדים לדין הבוחר ואין להם חיי מדף של 4 שנים.

המנטרות שהפכו את ההמונים במדינת ישראל לזומבים של ה-פנטגון הקוגניטיבי שמהם נובע הלך המחשבה המונחת על ידי דירקטיבות המגיעות ממערכת זו.
למשל (ברוח המנטרות של אורוול):
פטריוטים= פשיסטים/הזויים/משיחיים.
איפוק= כוח.
מוסלמי פושע= בן מיעוטים מקופח.
ימין- תמיד קיצוני, שמאל- במקרה הטוב רדיקלי, במקרה הגרוע סתם פעיל/י שלום.
טרוריסט מוסלמי= פעיל חמאס/חמוש.
נרצחי מעשי טבח/טרור= קורבנות שלום/רע הכרחי.
שטיפת מוח איסלמית = פלורליזם מחשבתי.
סילוף עובדות מחקריות ופסוודו היסטוריה= אוריינטליזם.
משכתבי הסטוריה ושקרנים מדופלמים= היסטוריונים חדשים.
דעה/אישיות בעל/ת אוריינטיציה ימנית= שנוי/ה במחלוקת.
דעה/ אישיות בעל/ת אוריינטציה שמאלנית= מצוי בקוצנזוס.
כדי להביע דעה "נכונה" יש לפתוח תמיד במילים- "אין חולק", "דעת הציבור קובעת ש...", או פשוט לצטט גורמים מרכזיים ב-פנטגון הקוגניטיבי בכדי להתלות ב"אילנות גבוהים".

בעידן פאראדוכסלי בו "אמת מוחלטת" שאין "אמת מוחלטת" והכל "יחסי" או "סובייקטיבי"(פעם פשוט קראו לזה "פראבדה") בו אין ערכים ומנסים לכפות פלורליזם (עד כמה שזה ישמע אבסורד במחשבה ראשונה).
בעידן בו "השוטים השימושיים" של המהפכה הסובייטית משלו בעילית האינטלגנציה במערב מתוך מגדל השן האקדמי, היום הם אותם אנשים שפשוט החליפו "שפה" או "מונחים" וקוראים לזה היום "פוסט-מודרניזם"/פתיחות/סובלנות/ליברליזם/פלורליזם וכו' וכו'.
אותם אנשים שצווחו בגרון ניחר: "זה יהיה קרב אחרון במלחמת עולם, עם האינטרנציונל יעור, ישגב אדם", היום הם אותם אלו הממשיכים לקבוע את קו המחשבה בישראל תחת "אדרת" אחרת, אבל הגברת אותה גברת, למרות שכבר אינם מקבלים את הדירקטיבות של הקרמלין.

נגד מה שקרה בברית המועצות יצא ה-אקס קומוניסט ג'ורג' אורוול.
ספרו "1984" שנכתב בערוב ימיו בשנת 1949, תיאר מציאות טוטאליטרית שבה נעשה שימוש- בחינוך, בתקשורת ובשפה כדי למשטר משטרת מחשבות על ההמונים.
היום במדינת ישראל על כל אחד לשאול את עצמו האם יש נביא בעירו של אורוול.
הוי, מי יגול עפר מעיניך ג'ורג'...
ציטוט
מה צריך לענות לשמאלני שיטען : " אתם חושבים שהעולם  יעבור בשתיקה אם נטרנספר את הערבים מפה" ?
א. אם לא ישתוק, אז? כמו ב-81' (שהיה יותר "מרגיז" מבחינת "דעת הקהל העולמית" מכל טרנספר שהוא) ו-67', כמה ימים יצווח ולא יקרה כלום, במקרה הטוב, נבין שאנו לא תלויים בו.
ב. כמו ששתק ב-48' (יחסית) ובזמן חילופי האוכלוסין בי פולין, הונגריה וצ'כיה וגרמניה אחרי מלחה"ע ה-2, הודו ופקיסטן (מיליוני על גבי מיליוני אנשים), ספרד פורטוגל והאימפריה העות'מאנית (+איטליה, גרמניה, אנגליה וצרפת), וכו' וכו' וכו'.