כתב נושא: איך עונים על ה"ערבים הטובים"  (נקרא 2207 פעמים)

0 משתמשים ו- 1 אורח נמצאים בנושא זה.

מנותק ככככ

  • משתמש(ת) מוכר(ת)
  • *
  • הודעות: 39
איך עונים על ה"ערבים הטובים"
« ב- : ספטמבר 24, 2009, 20:42:48 »
אנשים שאני מדבר איתם אומרים שהם נגהנסיגות והם אומרים שיש ערבים טובים במדינה שהם לא טקוקריסטים וכל זה..
אני אישית גם נגדם לדעתי הם לא תורמים כלום למדינה, זה לא יתכן שהם יקבלו כאן עבודה, פנסיה, ביטוח, לאומי וכל דבר שאזרח רגיל מקבל בזמן שהם הולכים להפגנות על הפעולה בעזה על ה"גזענות" כלפיהם בארץ ובנוסף הם לא עושים צבא.
ביבשביל שלא יהיו כאן אי הבנות כמו שקרא לי בפורום אחר שדיברתי גם כן על נושא זה
אין לי שום דבר נגד הדרוזים! אני מצדיע להם! לא מזמן היתה תוכנית בטלויזיה על חבורת דרוזים שרצתה ליצג את ישראל  בתחרות או משהוא, ממשלת ישראל לא  אישרה להם את הסכום הנדרש לזה והם הלכו והתרימו אנשים והם הגיעו לתחרות מהכספים שלהם והתרומות שלהם והם יצגו את ישראל בכבוד. מעבר לעובדה שהם כ-ן! עושים צבא שהם הולכים ליחידה קרבית שהם נהרגים על האדמות כדי שנוכל לישון טוב בלילה.
ועכשיו לשאלה שלי: מה אני יכול להגיד להם על ה"ערבים הטובים" או בשפה השמאלנית "ערבים ישראלים", איך אני יכול לצאת נגדם עוד חוץ מהדוגמא שהבאתי פה.
מחכה לתשובה בר קאמאלי :)

מנותק אשי

  • מנהל הפורום "הפצת הימין האמיתי"
  • חבר(ה) בכיר(ה)
  • *
  • הודעות: 2247
איך עונים על ה"ערבים הטובים"
« להגיב #1 ב- : ספטמבר 24, 2009, 21:47:19 »
אין ערבי חי שאינו מתפלל להשמדת מדינת ישראל. אין!

והרב כהנא זצוק''ל הי''ד עונה על זה הכי טוב:


ולגבי הדרוזים, הנה סרטון מחיים:
האם הדרוזים נאמנים למדינת ישראל?


מנותק נץ וגאה בזה

  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 6815
  • Hierosolyma Victor
איך עונים על ה"ערבים הטובים"
« להגיב #2 ב- : ספטמבר 24, 2009, 22:34:38 »
"אחרי חלוף החודשים המקודשים, הרגו את הכופרים בכל מקום שבו תמצאו אותם, השתמשו בכל טכסיס מלחמתי נגדם, עד אשר יכנעו וישלמו את הזכאת (קרי-יתאסלמו, כי רק מוסלמי מחוייב בזכאת שזה הגיבוי הכלכלי של הג'יהאד) כי אללה סולח ורחום" סורה 9 פסוק 5- ידוע גם כפסוקית החרב בקוראן בסורה האחרונה בקוראן שנועלת אותו מבחינה כרונולוגית ולא מבנית.
פסוק זה מבטל כל פסוק קודם ביחס ללא מוסלמים! (עקרון ה-"אל נאסח' ואל מאנסוח').
אלוף מיל. בני פלד ז"ל
"צאו החוצה וצלצלו בפעמון שנתן לי מפקד חיל הים. כשישאלו אתכם למה אתם מצלצלים, ענו שכאן מת יהודי משוגע, שחשב שהיהודים מסוגלים להקים מדינה-וטעה" מילותיו האחרונות לילדיו.

מנותק doriluz

  • משתמש(ת) חדש(ה)
  • *
  • הודעות: 5
איך עונים על ה"ערבים הטובים"
« להגיב #3 ב- : ספטמבר 24, 2009, 23:16:47 »
בעיה נוספת הקיימת עם ה"ערבים הטובים", היא שהם מקבלים תעודות כחולות, שבאות קומפלט עם זכות הצבעה, בישראל יש בערך (השערה גסה) כ25 מפלגות יהודיות, בלי להתייחס לדעות הימין\שמאל שלהם, ולערבים תהיה (לא רחוק כל-כך) אחת.
קצב הילודה שלהם גבוהה בהרבה משלנו, משפחות שלהם מונות כ5~7 ילדים ואצלנו בד"כ גג 5, תוך כמה שנים הם יקבלו פה רוב, רוב עם תעודות כחולות, שיצביעו לאותה מפלגה או שתיים, בעוד אנחנו נתלבט בין אותן ה25, השתלטות דמוקרטית על המדינה, והפיכתה למדינה לא דמוקרטית בעלת שלטון ערבי מוסלמי (יש בכלל מדינות ערביות דמוקרטיות?), זוכרים שהם רוצים לזרוק אותנו לים?
.
אני לא חוזה עתידות, אבל לדעתי, זו נקודה יפה למחשבה.
אני עייף, תסלחו לי אם יש שגיעות כתיב.
---
ועכשיו לדעתי הכנה:
הערבים הם עם בלתי מרוסן, ואסור שהם יחיו בינינו, ואילו בגלל אותם מחבלים, שחיים בתור "אזרחים" ערביים תמימים, עד שהם שולפים את המתג, אנחנו לא יכולים לדעת, ולא יכולים לברור בין השניים (אני מדגיש אין ערבים טובים, זאת אשליה שחשוב לנפץ), ולכן, אם הם לא יכולים להוקיע את הבעיה הזו מתוך עצמם, שלא יחיו איתנו, מה אנחנו אשמים, שאזרחים שלנו ימותו? בשביל שכמה ערבים "טובים" יחיו פה בשלום? לא מגיע להם, בשביל אותו ילד בן 6 שיחיה בלי ששני ההורים שלו, שיבכה לילות שלמים עם העוון הנגרם לו, כולל כתם לכל החיים, אף ערבי לא צריך לחיות פה, טוב או רע.
האם הרוצח העמלקי שיזם את פיגוע הדריסה היה ערבי המוגדר בתור "ערבי רע"? מישהו היה בכלל יכול לנחש? הרי הייתה לו תעודה כחולה! והוא בסך הכל עבד עבודת בניין רגילה, לא עשה רע לאף אחד, היה ערבי טוב! אבל גם ערבי טוב שהפך אוטובוס והרג אישה, אז נתפשר? ניתן לערבים (נמאס לי לעשות מרכאות כל הזמן) טובים לחיות פה? אז מה שיעשו פיגועי טרור פה ושם... הרי למי אכפת בכלל מאותה אישה חודש שביעי שהולכת לעבור את הלידה בלי בעלה? העיקר שהערבים יקבלו את הזכויות המגיעות להם! האמנם?.
לסיכום-
עם המחביא בתוכו טרוריסטים, שלא יתקרב אלינו, בטח לא מגיע לו לחיות בתוכינו, בטח לא לקבל זכויות או תקציבים, אין מה להתפלא, לא משנה אם אותו אדם לא עשה שום דבר רע, אנחנו לא מחכים שיעשה דבר רע בשביל שנוכל להגדיר מי ערבי טוב ומי לא, קיבינימט, זה כל כך פשוט.
יש לי עוד הרבה מאד מה להרחיב בנושא, אני פשוט משתדל שלא לגלוש לנושאים שלא קשורים.
לילה טוב.

מנותק אשי

  • מנהל הפורום "הפצת הימין האמיתי"
  • חבר(ה) בכיר(ה)
  • *
  • הודעות: 2247
איך עונים על ה"ערבים הטובים"
« להגיב #4 ב- : ספטמבר 25, 2009, 00:54:16 »
ברוך הבא לפורום!

אכן כתבת יפה.  O0

קראתי פעם איפהשהו שביום שבו רוב הערבים יחליטו להצביע בבחירות, אנחנו גמורים.