כתב נושא: מגה הפיגוע שבוצע ע"י ארגון האנרכיסטים, ושהתקשורת האנטישמית לא מדברת על זה  (נקרא 782 פעמים)

0 משתמשים ו- 1 אורח נמצאים בנושא זה.

מנותק IRON_MAN

  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 12823
  • L.F בשטח הערבים במתח
בס"ד

התקשורת לא מדברת על זה אבל התמוטטות ח"ב חפציבה היא מגה פיגוע שתוכנן ובוצע על ידי ארגון האנרכיסטים.

ח"ב חפציבה קנתה בכסף מלא את רוב האדמות בשטח "מתיתיהו מזרח"-בילעין ותכננה לבנות שם 3580 י"ח דיור.
האנרכיסטים קיבלו יפוי כח ממ"ס פלסטינים שהיו להם אדמות במובלעת של "מתיתיהו מזרח" וממנו את הפניות לבג"ץ באמצעות עורך דינם מיכאל ספרד {ודאגו לצרף גם את "שלום עכשיו" לעתירה}.ע"מ שיורה להוזיז את תוואי הגדר ,בג"ץ העדיף את עמדת הצד הפלסטיני שהיה בעלים של 10% מהשטח ונתן צו להקפאה ראשונית של בניית השכונה ע"י חפציבה. תזכורת:
http://news.walla.co.il/?w=//1166331/@@/item/printer

כתוצאה מפסיקת בג"ץ הבנקים עצרו את האשראי לח"ב חפציבה והבעלים בועז יונה נאלץ לפנות לשוק האפור לקבל כספים בריבית רצחנית ע"מ לשמור על תזרים מזומנים לפרוייקטים אחרים של החברה בארץ ומכאן החלה כל ההסתבכות.

לאחר כשלוש שנים של מערכת הפגנות אלימות מידי יום שישי בבילעין והפעלת לחץ בינלאומי על מערכת המשפט בישראל שהשפיעה רבות פסק בג"ץ כי יש לקבוע את תוואי הגדר באופן שלא יחצוץ בין חלקי פיסות האדמה של המיעוט הפלסטיני ב"מתיתיהו מזרח" ,קרי כל חלקות האדמה של "חפציבה" נותרו מעבר לגדר ולכן גם היום בפועל יכולה ח"ב חפציבה לבנות באדמות אלו אך ברור שלא יהיה להן קונה כי הם מעבר לגדר.

כתוצאה מהתמוטטות "חפציבה" נמנעה הקמתה של "מתיתיהו מזרח" שהיתה אמורה להיות עיר ואם בישראל ובנוסף ניזוקו באופן ישיר וקשה 3800 בעלי אב בישראל אשר קנו מהחברה דירות בפרוייקטים אחרים בבית שמש ירושלים אלעד חדרה עפולה נצרת עילית וכ"ו:תזכורת:
http://www.yedid.org.il/?id=2248

השלכה נוספת היא גם ההשלכה הביטחונית ,אירועי בילעין החזירו לפלסטינים את התקווה שניתן לנצח את ישראל והרש"פ אף הגדירה את פרשת בילעין כדגם לניצחון עתידי על ישראל באמצעות "אינתיפאדה שלישית" במודל זה:תזכורת:
http://news.walla.co.il/?w=//1273681&tb=/i/13462937


ומבלי לצאת נשכר ,איך אפשר? בית המשפט הישראלי התומך ומגבה בכל ליבו באנרכיסטים פסק לא מזמן פיצוי 3.250.000 ש"ח לאנרכיסט המפגין בבילעין לימור גולדשטיין אשר הינו בריא כשור ומתפקד עד היום כעו"ד וממשיך להפגין מידי שישי בנעלין.תזכורת:
http://news.walla.co.il/?w=/22/1527840

ואני שואל:
האם יש למישהו ספק שהאליטה רקובה עד היסוד?????? האם יש למישהו עוד ספק שהאנרכיסטים הם חבורה של גאונים בעלי משאבים ואסטרטגיה ארוכת טווח עם יכולות עצומות ? האם לא ראוי שנלמד מפרשה זו כיצד פועלים האנרכיסטים? האם לא ראוי שנבין עד כמה הם נחושים ומתוחכמים? האם לא ראוי שנחשוב כבר עתה מהו הפרוייקט הבא שלהם?האם זה לא נוגע לכולנו?



ארץ ישראל לעם ישראל על פי תורת ישראל.

ערבים לערב,סודנים לסודן,שמאלנים לאירופה!

מנותק הגולה בארץ

  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 3661
  • '' וייכחשו אוייבך לך ואתה על במותמו תדרוך ''
בס''ד

זוהי קבוצה של אנטי-יהודים שונאי הציביון היהודי ,ששמו לעצמם למטרה להלחם בכל מה שמתקרא ''יהודי'' ר''ל ! האוייב הערבי המוסלמי הנאצי יש''ו מנצל זאת עד-תום ,ותומך כספית ומנטאלית באותם בני עוולה שמתיימרים להרוס את הציביון היהודי מבפנים ! אלה הם בוגדים שדמם של אחינו שנשפך כמים למען הציביון היהודי על אדמת ארץ-הקודש תובב''א נחשב בעיניהם הרצחניות כאין-וכאפס !! לכן על כלל אחינו לראות בהם ''השאור שבעיסה'' מבחינת הכלל ,ולנדותם מהעם-היהודי ולראות בהם אוייבים לכל דבר ועניין !! אלא אם כן יחזרו בהם מרשעותם ! יש לחשוף בפניהם את העובדה שהאוייב הערבי הנאצי יש''ו משתמש בהם כ''כלי זמני'' ובאם יתלט ח''ו ר''ל הרי שלא יחוס עליהם ולא יחמול ולא ירחם !!

                                                                                 הגולה בארץ  :)
בס''ד
 '' חשף ה' את זרוע קדשו לעיני כל הגויים ,וראו כל אפסי ארץ את ישועת א'לוקנו ''
 '' קול צופיך נשאו קול יחדיו ירננו כי עין בעין יראו בשוב ה' ציון ''