כתב נושא: כצפוי משה (בוגי) יעלון מתנצל בפני הקנוני'ה הש  (נקרא 859 פעמים)

0 משתמשים ו- 1 אורח נמצאים בנושא זה.

מנותק הגולה בארץ

  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 3661
  • '' וייכחשו אוייבך לך ואתה על במותמו תדרוך ''
בס''ד
לא הספיקו להרעיף עליו ''שבחים'' על דבריו כנגד גרעין השמאל של הערב-רב השמאלני הציוני-ממלכתי בולשביקי שר''י ,והנה ה''תפנית'' שאומרת לנו למעשה שדבריו אלו לא היו כי-אם ''קרש קפיצה '' לתודעה התשקורתית בכדי לחזור ל'' צמרת'' של שלטון העוולה השמאלני הציוני-ממלכתי בולשביקי שר''י !! לאחר שכבר קבל את ה''רייטינג'' בלשונם (פרסום) הרי שעליו להשיג ''פיוס'' עם אותם בני-עוולה שמאלנים ציונים-ממלכתים בולשביקים שר''י כאשר הוא טוען בתשקורת '' דברי הוצאו מהקשרם! '' כלומר בלשוננו '' לא הבנתם שזה בשביל הפרסום? '' !בעקבות כך זכה לפגישה בארבע עיניים עם ביבי נחשייהו ! נתרגם כאן את התוכן הצפוי במשפט אחד '' הלנו את-ה אם לצרינו '' ? כלומר שביבי נחשייהו מזמין את משה (בוגי) יעלון לאמר לו ''אני מוכן להציע לך מעמד רם וקריירה מצויינת (שוחד פוליטי) רק תשתוק ותעשה כל מה שאומר לך !! '' הבחנתנו שוב הייתה נכונה ומדוייקת !!
דני דנון ממפלגת הימין-המזוייף ''הליכוד'' ממהר להגיב בכדי שלא להפסיד את ההזדמנות לקפוץ ''מדרגה'' בהיררכי'ה ולא להפסיד את ההזדמנות ''שלו-ם עכשיו שר''י עושה כל שביכולה לפגוע במדיניות ממשלת-ישרא'ל! '' כך אמר, אלא שביבי נחשייהו מייד הזמין את משה (בוגי) יעלון וניסה לשחדו לחזור בו מדבריו ,מהצד השני הוא הוזמן גם לצד של משה פייגלין המתיימר לייצג את ''הימין שבתוך הליכוד'' בכדי להצטרף למה שמתקרא ''מנהיגות יהודית'' אלא שמשה (בוגי) יעלון הי'ה אמור להצטרף לתנועתנו ''האיחוד הלאומי '' היא התנועה היחידה שמייצגת את הימין היהודי האמוני האמיתי ,וזאת אילו הי'ה באמ-ת עומד מאחורי דבריו ומאמין בהם ,ולא משתמש בהם כ''קרש קפיצה פוליטי לצמרת'' ! ועכשיו ישנם שונאי -ישרא'ל מקרבו אותם בני עוולה כמו יריב אופנהיימר יש''ו שר''י שלחצו על עיתון השיקוץ המתועב ''השרץ =(הארץ)'' להגיב במהירות בצורה שאנטי-יהודית הקשה ביותר !! או אז קבל משה (בוגי) יעלון את הצעתו של ביבי נחשייהו ואמר '' דברי הוצאו מהקשרם ! התכוונתי למעשים שעושה שלו-ם עכשיו ,ולא לתנועה (המשוקצת והמתועבת) עצמה '' !! לפניכם הכתבה שמיהרו להוציא בעיתון ''השרץ=(הארץ)'' !!

 http://www.haaretz.co.il/hasite/spages/1108974.html

וזו ההזדמנות שבה חושף הימין-המזוייף המתקרא ''הליכוד'' את הפרצוף של מפלגתו האמיתי ,כאשר מלשכת ביבי נחשייהו שר''י נאמר ''הדברים לא מייצגים הממשלה'' לדברי עיתון ''השרץ(הארץ)''!!
,כלומר ש''הליכוד'' לא מתנגד לקיומה של התנועה האנטי-יהודית המשתפת פעולה עם האוייב הערבי הנאצי ''שלו-ם עכשיו'' יש''ו שר''י!!
אנו קוראים לכל מי מ''הליכוד'' שמתיימר להיות יהודי אמוני ימני אמיתי ,לפרוש מהימין-המזוייף ''הליכוד'' ולהצטרף כאיש-אח-ד בלב אח-ד למפלגת ''האיחוד-הלאומי'' שהיא היחידה שמייצגת את הימין היהודי האמוני האמיתי ולא להשתמש בתרגילים פוליטיים זולים של הזדהות עם הימין-האמיתי כבייכול והצטרפות לימין-המזוייף בפועל בכדי לצבור קולות ותמיכה ולרמות את הבוחרים כפי שעושה ביבי נחשייהו בכל קדנצי'ה מחדש !! והקב''ה יסייע בעדנו על דב-ר כבו-ד שמ-ו ויזכנו במהרה בביאת גואל-צדק בבאכי''ר .
                                                                   הגולה בארץ  :)
« עריכה אחרונה: אוגוסט 20, 2009, 20:14:43 על ידי הגולה בארץ »
בס''ד
 '' חשף ה' את זרוע קדשו לעיני כל הגויים ,וראו כל אפסי ארץ את ישועת א'לוקנו ''
 '' קול צופיך נשאו קול יחדיו ירננו כי עין בעין יראו בשוב ה' ציון ''

מנותק 9999

  • חבר(ה) בכיר(ה)
  • *
  • הודעות: 2204
כצפוי משה (בוגי) יעלון מתנצל בפני הקנוני'ה הש
« להגיב #1 ב- : אוגוסט 20, 2009, 22:45:12 »
בס"ד
ביבי נחשיהו תומך ב"שלום עכשיו"=תומך בטרור!!!!!!!!

מנותק שלמה

  • מנהל(ת) גלובלי(ת)
  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 6051
  • ארץ ישראל לעם ישראל על פי תורת ישראל
כצפוי משה (בוגי) יעלון מתנצל בפני הקנוני'ה הש
« להגיב #2 ב- : אוגוסט 20, 2009, 23:19:02 »
לא היתה לו הרבה ברירה.
אבל אני חחושב שכול עם ישראל מבין מה באמת חושב בוגי יעלון....
יהודים מכול העדות תיתאחדו!
שמאלנות זה אופיום להמונים!