כתב נושא: עוד שאלות ב"איך תענו לשמאלני"  (נקרא 2168 פעמים)

0 משתמשים ו- 1 אורח נמצאים בנושא זה.

מנותק IRON_MAN

  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 12823
  • L.F בשטח הערבים במתח
עוד שאלות ב"איך תענו לשמאלני"
« ב- : אוגוסט 11, 2009, 22:38:00 »
בס"ד

1.איך תענו לשמאלני שיטען:"אוקיי המוסלמים הדתיים הם קיצוניים בגלל דתם אבל מה אם הערבים החילונים שלא מעניין אותם מה שרשום בקוראן כלפי הכופרים"? "הם יכולים להיות פרטנרים שלנו כי הם לא דתיים"

2.איך תענו לשמאלני שיטען:"שלום עושים עם אויבים"?

3.איך תענו לשמאלני שיטען:"ברוך מרזל הוא אדם גזען בריון חשוך פרמיטיבי אלים ופאשיסט"?

4.איך תענו לערבי שיטען:"אני לא שונא יהודים אני שונא ציונים"?

5.איך תענו לשמאלני שיטען:"מלחמות לא יובילו אותנו לשום מקום,זה לא ייגמר אם לא נדבר"?

6.איך תענו לשמאלני שיטען:"אתם פנאטים"?
ארץ ישראל לעם ישראל על פי תורת ישראל.

ערבים לערב,סודנים לסודן,שמאלנים לאירופה!

מנותק DJ Luminus

  • חבר(ה) מקצועי(ת)
  • *
  • הודעות: 675
עוד שאלות ב"איך תענו לשמאלני"
« להגיב #1 ב- : אוגוסט 12, 2009, 00:22:37 »
1) מרבית האוכלוסיה הערבית היא דתית, וזאת עובדה. יש אמנם ערבים חילוניים שאינם מקיימים את מצוות הקוראן, אך גם הם שטופי מוח ואכולי שנאה כלפי ישראל. סקרים שנערכו במדינות ערב במלחמת לבנון ה-2 הראו כי 97% מהאוכלוסיה במדינות אלה תומכים בחיבאללה ובהשמדת מדינת ישראל. אפילו חלק גדול מהערבים הנוצרים שונאים את ישראל ומשתפים פעולה עם "אחיהם" הערבים המוסלמים.

2) שלום עושים עם אויבים לשעבר, וזה בתנאי שהאויב הוכיח שאין בכוונתו לפגוע בנו יותר.

3) באמת? ומי אתם, השמאלנים "יפי הנפש"? אתם תמיד מסיתים נגד הדתיים והמזרחיים שאתם כל כך שונאים. אתם תמיד סותמים את פיו של כל מי שמנסה להביע דעה שונה משלכם. אתם שולטים באמצעי התקשורת והתאגידים הגדולים בארץ. אתם הקמתם פה מדינה עם כלכלה סוציאליסטית שאיננה מאפשרת למי שאיננו בא מהמחנה שלכם להקים עסק משלו ולהתפרנס בכבוד, כי אתם מפחדים מתחרות. אתם אלו שתוקפים במחסומים חיילים ישראלים באבנים ובבקבוקים ומקללים אותם. אתם הבאתם לכאן את ערפאת ועוד עשרות אלפי מחבלים מתוניס שרצחו ורוצחים יהודים עד היום. אתם אלו שתומכים באובינו ומשפילים את מדינת ישראל עם הבורות והשנאה העצמית שלכם. אז מי כאן הפאשיסט והגזען?

4) אם אתה נגד הציונות, אז אתה נגד קיומה של מדינת ישראל. אם אתה בעד השמדת ישראל, אז אתה בעד שואה שניה נגד עם ישראל, לכן אתה נאצי עלוב.

5) מלחמות כפי שהממסד השמאלני קיצוני ששולט במדינת ישראל מנהל אותן אכן לא יובילו אותנו לשום מקום. רק השמדת האויב כליל, חיסול אוכלוסייתו העויינת, כיבוש שטחיו וסיפוחם למדינת ישראל, דבר שנוכל לעשות בקלות אם נרצה, יפתור את הבעיה אחת ולתמיד. ניסינו לדבר עם האויב, ומה קיבלנו? פיגועי סכינאות נגד יהודים. נתנו לאויב שטחים בהסכמי אוסלו, ומה קיבלנו? אוטובוסים, מסעדות ובתי קפה מתפוצצים ברחובות ישראל. נתנו לאויב את כל חבל עזה, ומה קיבלנו? טילים על דרום הארץ. אז בוא ניתן לאויב את כל הארץ, למה לא? נראה מה נקבל אז.

6) אותה תשובה כמו לשאלה 3.

מנותק El Blanco

  • אדמין הפורום
  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 10516
עוד שאלות ב"איך תענו לשמאלני"
« להגיב #2 ב- : אוגוסט 12, 2009, 09:28:27 »
בס"ד
ציטוט
1.איך תענו לשמאלני שיטען:"אוקיי המוסלמים הדתיים הם קיצוניים בגלל דתם אבל מה אם הערבים החילונים שלא מעניין אותם מה שרשום בקוראן כלפי הכופרים"? "הם יכולים להיות פרטנרים שלנו כי הם לא דתיים"
הערבים החילונים (המספר הזעום של "ערבים חילונים") הם ברובם המוחץ אנטישמים מהחל (אנטישמים רגילים) ועד כלה (פאן-ערביסטים), הג'יהאד, האל תאקיה והאומת אל ערב (עקרון גזעני שמקורו באיסלם, לפיו כל מוסלמי שהוא לא ערבי אתנית הוא מוסלמי סוג ב' מעצם היותה של השפה הערבית "שפת הקודש" של כתבי הקאנון האיסלאמיים (קוראן, חדית', סירה), שצמחו מהפאן-ערביזם (מבית מדרשם של פייסל הראשון מלך עיראק ומישל עפלק) או המקבילה הים-תיכונית מפלגת הבעת' (או בשמה המלא: המפלגה הערבית הנאציונל סוציאליסטית), הרי שאת שתי ה"אינתיפאדות" והמצאת המיתוס ה"פלסטיני" ואת המערכות בין מדינת ישראל לערבים ערכו מצד הערבים חילונים! ולא דתיים כמו היום.

ציטוט
2.איך תענו לשמאלני שיטען:"שלום עושים עם אויבים"?
2. שלום עושים עם אויב לשעבר ולא עם אויב שמטרתו היא ההשמדה המוחלטת של מדינת ישראל ורציחת כל תושביה היהודים (עם  יוצאי דופן שיהפכו להיות בני מעמד הד'ימי הנודע) באכזריות ללא כל פשרות, הרי שבאיסלם אין להסכם עם "כופאר" כל חשיבות ושלום? אין מה לדבר אפילו..

ציטוט
3.איך תענו לשמאלני שיטען:"ברוך מרזל הוא אדם גזען בריון חשוך פרמיטיבי אלים ופאשיסט"?
גזען? הוא לא שונא אף אדם על רקע גזעו, הוא בעצמו אמר שזה פסול.
בריון? הוא לא בא ותוקף אנשים ללא סיבה.
מה בדיוק חשוך בו?
מה בדיוק פרימיטיבי בו?
אלים? הוא משתמש באלימות אך ורק כנגד מוסלמים ובוגדים, בכל מדינה אחרת היו מקימים לשניהם מחנות ריכוז והשמדה פר מטרופולין.
פאשיסט? הגדרה מורכבת מדי, האם הוא אי פעם תומך בקורפורטיביות והמדינה (מדינת ישראל) כערך עליון בעיוורון טוטאלי?
והרי שאין להשוות את הגזענות (דין הכושי באיסלם, אפילו אם הוא מוסלמי, הוא להיות עבד), הבריונות (הד'ימי כאשר אבדה "תועלתו" לח'ליפות הרי שדמו מותר בידי כל מוסלמי עובר אורח), החושך (לפי האיסלם מדע הוא חשוך) הפרימיטיביות (כנ"ל), האלימות (ג'יהאד כדוגמא בולטת) והפאשיזם (לדוגמא, מוחמד מיוצג באיסלם כ"האדם המושלם ביותר שדרך על פני האדמה" ומפה מגיע עקרון אל מועצתום - החיקוי - כל מוסלמי שקיבל עליו את "חמשת עמודי האיסלם" חייב לנסות לחקות אותו בכדי להפוך להיות "מוסלמי טוב") האיסלאמיים, לבין "עקרונות" כאלה אצל ברוך מרזל.
ציטוט
4.איך תענו לערבי שיטען:"אני לא שונא יהודים אני שונא ציונים"?
זלזול באינטליגנציה היהודית, שנאה לציונות (שהיא חלק בלתי נפרד מהיהדות) היא אנטישמיות, הוכח כבר מספר אינסופי של פעמים שמקומם של יהודים הוא לא בגולה, שם הם נמצאים בסכנה מתמדת, אלא בא"י! וכל חתירה נגד כך היא אנטישמיות שכן מהווה השלמה עם סכנה ליהודים, האין זו אנטישמיות?!
ציטוט
5. איך תענו לשמאלני שיטען:"מלחמות לא יובילו אותנו לשום מקום,זה לא ייגמר אם לא נדבר"?
והנה הדלק שמניע את גלגלי הג'יהאד, התבוסתנות הקומוניסטית קולוניאלית שנחתה לנו בא"י, מלחמה (עם תשובה כמובן) היא הדרך היחידה להילחם באיסלם כשלעצמו ולרסקו עד כדי כך שלא יעז שוב להראות את עצמו ויבין שהוא בסכנה מכל הבחינות, דיבור עם האיסלם הוא הבל שכן הוא רק הוספת שמן לגלגלי הג'יהאד.
ציטוט
6. איך תענו לשמאלני שיטען:"אתם פנאטים"?
דווקא אתה וכל השמאל הקומוניסטי הם הפנאטים, הפנאטים שסוגדים למניפיסט דר קומוניסטישה יום יום, לוחמים נגד כל התנגדות כחתול מפוחד ומתוך פחד אף מוכרים יהודים למוסלמים, איי איי מרקסיסטים לאן הגענו?!
לעומת זאת, אנחנו לא עיוורים (ולא היהדות היא לא עיוורת) שחושבים בשונה מכם, האיך אנחנו פנאטים?!

מנותק m4a1

  • חבר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 3342
עוד שאלות ב"איך תענו לשמאלני"
« להגיב #3 ב- : אוגוסט 12, 2009, 10:46:26 »
שלום עושים עם אויב שהובס ואיבד את כל הרצון להלחם, אויב שנמצא בידיעה שאם הוא לא חותם על ההסכם שאנחנו מכתיבים לו וחי על פיו הוא מחוסל.