המשטר שם מתבסס על השריעה המוסלמית שזה חוק ההלכה המוסלמית,זה התוקף לביצוע החוקים.הם הולכים לפי הקוראן ויש ציטוט מסורות בקוראן,למעשה הם אינם שונים באירן ובסוריה.
בריגיט גבריאל מספרת על לבנון בה נולדה,נוני דרוויש על מצרים ויש מישהי שנולדה בסוריה,כולן מתעקשות שהבעיה בדת האיסלאם ויחסו כלפי נשים ומיעוטים.
אז הגענו למסקנה שקיימת בעיה בדת האיסלאם בסוריה,אפגניסטן,פקיסטן,אירן,לבנון ובינתים לא ראיתי אישה סעודית שתכתוב ספר,האם מכך אתה מסיק שבסעודיה מתייחסים יפה לאישה?או שהבעיה במשטר?
האם משטר חילוני בעירק או בסוריה מתייחס יפה לאישה?
המקום היחיד שמכבד נשים הוא המרונים הנוצרים בג'וניה ובביירות ואלו נוצרים כלומר הבעיה בדת האיסלאם.
אני מתייחס לבעיה כלל עולמית שיצר האיסלאם ולא כמו האלקשי מסתכל אך ורק על יהודים וישראל.
נכון שבספר שמיועד לנשים דוחפים רומן,סיפור אהבה אבל זה לא מטשטש את המסר האנטי מוסלמי החריף מהספר ואם מוסלמי כתב אותו זה רק מחזק את הטיעון כי נוצרי או יהודי יואשמו שהם כותבים זאת משיקולי דת.
אני קורא אותך ושמתי לב שאתה לא בדיוק אוהב את דת האיסלאם אז למה להתנגד לספר שכותב בדיוק את מה שאתה חושב?לא ראיתי מילה טובה שם על האיסלאם או שבח למוסלמים מתונים,בכלל לא הוזכר מוסלמי מתון.
הבעיה שלך ושל האלקשי שרק מוזכר שם מוסלמי וההתנגדות שלכם אוטומטית.או שם כותב הספר היה חיים בן פסח או חירט ווילדרס הייתם שמחים אבל קשה לכם שחאלד חוסייני מבקר את דת האיסלאם ובכלל לא משנה שהוא אפגני כי הוא מצטרף למצרים,לבנונים,סורים,עירקים שמבקרים את דתם.