כתב נושא: איך אפשר לענות לערבי הזה שמזכיר את התלמוד שלנו?  (נקרא 22321 פעמים)

0 משתמשים ו- 1 אורח נמצאים בנושא זה.

מנותק m4a1

  • חבר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 3342
איך אפשר לענות לערבי הזה שמזכיר את התלמוד שלנו?
« להגיב #25 ב- : יולי 28, 2009, 13:15:27 »
קראתי בלינק שמשה נתן וההסברים נשמעים הגיוניים, אולי לאסלאם יש הסברים משלו? אני לא מנסה להגן על האסלאם אני פשוט מתעניין.

מנותק El Blanco

  • אדמין הפורום
  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 10516
איך אפשר לענות לערבי הזה שמזכיר את התלמוד שלנו?
« להגיב #26 ב- : יולי 28, 2009, 13:24:19 »
אין קשר, את ההיסטוריה האיסלאמית הם לא ישנו.

מנותק אלמ

  • חבר(ה) בכיר(ה)
  • *
  • הודעות: 2059
  • וְהַמַּשְׂכִּלִים יַזְהִרוּ כְּזֹהַר הָרָקִיעַ
איך אפשר לענות לערבי הזה שמזכיר את התלמוד שלנו?
« להגיב #27 ב- : יולי 28, 2009, 14:29:44 »
F-35 Lightning : אתה יכול לתת לי קישור מדוייק לגמרא שבו נאמר שאנו מוכנים להרוג אפילו את הטוב שבגויים.
מה הערבים התכוונו בכך לא מצאתי שום קשר בדף גמרא שאנו מוכנים להרוג אפילו טוב שבגויים זה סילוף מלא אך אני רוצה לדעת מאיזה ציטוט מדוייק הערבים פירשו את הגמרא בצורה כזאת מסולפת?
כל מה שהיה טוב, עכשיו נחשב רע.
התיישבות הייתה מצווה, עכשיו היא עבירה.
להתגייס לצבא היה זכות, עכשיו זה חובה, עבודת כפיים הייתה כבוד, עכשיו זו בושה.

מנותק El Blanco

  • אדמין הפורום
  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 10516

מנותק El Blanco

  • אדמין הפורום
  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 10516

מנותק El Blanco

  • אדמין הפורום
  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 10516
איך אפשר לענות לערבי הזה שמזכיר את התלמוד שלנו?
« להגיב #30 ב- : יולי 28, 2009, 14:49:57 »
אלו ה"מקורות" (?) של הסילוף הזה.

מנותק אלמ

  • חבר(ה) בכיר(ה)
  • *
  • הודעות: 2059
  • וְהַמַּשְׂכִּלִים יַזְהִרוּ כְּזֹהַר הָרָקִיעַ
איך אפשר לענות לערבי הזה שמזכיר את התלמוד שלנו?
« להגיב #31 ב- : יולי 28, 2009, 14:58:46 »
אני חיפשתי לפני שנתת לי את הקישור ולא מצאתי שום ראיה להבלי הגויים ולסילוף שלהם חשבתי שאני טועה
לכן ביקשתי ממך קישור מדוייק לנאמר "אפילו הטוב שבגויים צריך להרוג".
אז מסתבר שאין כל קשר לנאמר ע"י המוסלמים לדף גמרא כבר הפרחנו טענה שיקרית שלהם.
כל מה שהיה טוב, עכשיו נחשב רע.
התיישבות הייתה מצווה, עכשיו היא עבירה.
להתגייס לצבא היה זכות, עכשיו זה חובה, עבודת כפיים הייתה כבוד, עכשיו זו בושה.

מנותק sarit

  • חבר(ה) מוסמך(ת)
  • *
  • הודעות: 385
איך אפשר לענות לערבי הזה שמזכיר את התלמוד שלנו?
« להגיב #32 ב- : יולי 28, 2009, 15:31:49 »
הרבה גויים אומרים שקרים על התלמוד. מצאתי אתר באנגלית שעונה לשקרים של הגויים על התלמוד.

http://talmud.faithweb.com/

תודה על האתר אני אפרסם אותו גם בפורום בספרדית יש שם מוסלמים שמשקרים על התלמוד מפה ועד הודעה חדשה

מנותק ירין הכהניסט

  • חבר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 3530
איך אפשר לענות לערבי הזה שמזכיר את התלמוד שלנו?
« להגיב #33 ב- : יולי 28, 2009, 15:52:47 »
תודה על האתר אני אפרסם אותו גם בפורום בספרדית יש שם מוסלמים שמשקרים על התלמוד מפה ועד הודעה חדשה
בס"ד
הם משקרים כי הם קנאים הם יודעים שהתורה שלנו אמיתית ושיש אלו-הים בשמיים רק הם לא מודים

מנותק El Blanco

  • אדמין הפורום
  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 10516
איך אפשר לענות לערבי הזה שמזכיר את התלמוד שלנו?
« להגיב #34 ב- : יולי 28, 2009, 16:02:10 »
הם משקרים בדיוק מאותה הסיבה שהמציאו את "פלסטין".

מנותק אשי

  • מנהל הפורום "הפצת הימין האמיתי"
  • חבר(ה) בכיר(ה)
  • *
  • הודעות: 2247
איך אפשר לענות לערבי הזה שמזכיר את התלמוד שלנו?
« להגיב #35 ב- : יולי 28, 2009, 17:29:27 »
קיבלתי עוד תגובה וזה ציטוט מהתורה:

"In the cities of the nations the YHWH is giving you to be in your possession , do not leave alive anything that breathes".'''

הוא מתכוון לפסוק ''רק מערי העמים האלה אשר ה אלהיך נתן לך נחלה לא תחיה כל נשמה:''.

ובנוגע לציטוט מהגמרא ''טוב שבגוים הרוג'': מצאתי אתר שדן על ''טוהר הנשק'':

http://www.daat.ac.il/daat/kitveyet/niv/tohar-2.htm

לדעת בעלי התוספות, אפוא, יש לחלק בין שעת מלחמה לבין שעת שלום, שאע"פ שבשעת שלום אסור להרוג נכרים [ולדעתם זהו איסור שפיכות דמים ממש, שכן כתבו בפירוש במסכת ע"ז, דף י' עמוד ב', ד"ה חד, וכמו שמשמע מן המכילתא משפטים הנ"ל], מכל מקום בשעת מלחמה מצווה להורגם.


ברור שהיהודים לא מוצווים לכבוש את כל העולם כמו המוסלומים אלא רק את כל חלקי ארץ ישראל, ובשעת מלחמה מצווה להרוג כל גוי מהעם שנלחמים עימנו.

מנותק ירין הכהניסט

  • חבר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 3530
איך אפשר לענות לערבי הזה שמזכיר את התלמוד שלנו?
« להגיב #36 ב- : יולי 28, 2009, 22:04:18 »
הם משקרים בדיוק מאותה הסיבה שהמציאו את "פלסטין".
בס"ד
פלסטין?מזה אחי לא שמעתי על זה
פלסטין זה המצאה בריטית מ1907 חחחח :laugh:

מנותק sarit

  • חבר(ה) מוסמך(ת)
  • *
  • הודעות: 385
איך אפשר לענות לערבי הזה שמזכיר את התלמוד שלנו?
« להגיב #37 ב- : יולי 29, 2009, 00:14:20 »
בס"ד
הם משקרים כי הם קנאים הם יודעים שהתורה שלנו אמיתית ושיש אלו-הים בשמיים רק הם לא מודים


לא יעזור להם כלום זאת האמת היחידה שיש ובסופו של דבר ידוע מה יהיה סופם של הצוררים

עם ישראל חי!

מנותק MATAN

  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 2868
איך אפשר לענות לערבי הזה שמזכיר את התלמוד שלנו?
« להגיב #38 ב- : יולי 29, 2009, 09:13:37 »
לק"י
דבר אחד הם יודעים לעשות מעולה ועושים את לאורך כל הדרך זה לשקר!

מנותק ירין הכהניסט

  • חבר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 3530
איך אפשר לענות לערבי הזה שמזכיר את התלמוד שלנו?
« להגיב #39 ב- : יולי 29, 2009, 09:15:59 »
לק"י
דבר אחד הם יודעים לעשות מעולה ועושים את לאורך כל הדרך זה לשקר!

בס"ד
יש עוד דברים להתאבד לעשות פיגועים ולתת את התחת המסריח שלהם ל"מי שהם מתפללים" בזמן שהם משתחווים במסגד לא מספיק הם לא מתקלחים עוד הם נותנים את התחת שלהם למי שהם מתפללים ימח שמם

מנותק jewlover and arabhater

  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 5996
איך אפשר לענות לערבי הזה שמזכיר את התלמוד שלנו?
« להגיב #40 ב- : יולי 29, 2009, 16:48:48 »
בס"ד
מה הדת שלהם שווה  שמעתי באחת מהרצאותיו של הרב אמנון יצחק ששאלו אותו בנוגע לדתות אז בין היתר הוא אמר משהו יפה מאוד אם עכשיו אני יוצר מכונית חדשה והיא תוצרת שלי לאחר כמה שנים בא  עוד מישהו אחר ורק משנה את הבסיס ומחליף דברים ואח"כ בא עוד  מישהו ומשנה דברים  אז  אצל מי נמצאת המכונית המקורית?!?!? בוודאי שאצלי  אז אותו דבר בדתות הקב"ה נתו לנו תורה מסיני לעיני עם שלם ואי אפשר להכחיש כזה מאורע שעד היום אנחנו מזכירים אותו בשבועות ואז באו שאר הדתות והחליפו דברים והם כתבו את הקוראן שיש לו רבבות גרסאות ולברית החדשה יש יותר ממאה אלף גרסאות אני לא זוכר מספרים
ולנו יש רק תורה אחת אותה תורה שיש עכשיו אותה תורה בדיוק שקיבלנו לפני 3300 שנה האמת אף פעם לא משתנה
היום כולם יודעים שהרב כהנא צדק!

מנותק ירין הכהניסט

  • חבר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 3530
איך אפשר לענות לערבי הזה שמזכיר את התלמוד שלנו?
« להגיב #41 ב- : יולי 29, 2009, 17:00:11 »
בס"ד
נכון אחשלי אתה צודק

מנותק m4a1

  • חבר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 3342
איך אפשר לענות לערבי הזה שמזכיר את התלמוד שלנו?
« להגיב #42 ב- : יולי 29, 2009, 23:15:30 »
בס"ד
מה הדת שלהם שווה  שמעתי באחת מהרצאותיו של הרב אמנון יצחק ששאלו אותו בנוגע לדתות אז בין היתר הוא אמר משהו יפה מאוד אם עכשיו אני יוצר מכונית חדשה והיא תוצרת שלי לאחר כמה שנים בא  עוד מישהו אחר ורק משנה את הבסיס ומחליף דברים ואח"כ בא עוד  מישהו ומשנה דברים  אז  אצל מי נמצאת המכונית המקורית?!?!? בוודאי שאצלי  אז אותו דבר בדתות הקב"ה נתו לנו תורה מסיני לעיני עם שלם ואי אפשר להכחיש כזה מאורע שעד היום אנחנו מזכירים אותו בשבועות ואז באו שאר הדתות והחליפו דברים והם כתבו את הקוראן שיש לו רבבות גרסאות ולברית החדשה יש יותר ממאה אלף גרסאות אני לא זוכר מספרים
ולנו יש רק תורה אחת אותה תורה שיש עכשיו אותה תורה בדיוק שקיבלנו לפני 3300 שנה האמת אף פעם לא משתנה


למען ההגינות שתדע שיש גם גרסאות שונות לתנ"ך, יש את מגילות ים המלח ועוד מלא ממצאים שמוכיחים שהיו גרסאות שונות לתנ"ך.

מנותק ירין הכהניסט

  • חבר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 3530
איך אפשר לענות לערבי הזה שמזכיר את התלמוד שלנו?
« להגיב #43 ב- : יולי 30, 2009, 09:44:40 »
למען ההגינות שתדע שיש גם גרסאות שונות לתנ"ך, יש את מגילות ים המלח ועוד מלא ממצאים שמוכיחים שהיו גרסאות שונות לתנ"ך.
בס"ד
מזה מגילת ים המלח?!?!?!

מנותק נץ וגאה בזה

  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 6815
  • Hierosolyma Victor
איך אפשר לענות לערבי הזה שמזכיר את התלמוד שלנו?
« להגיב #44 ב- : אוגוסט 02, 2009, 22:46:50 »
בשונה מהקוראן, אחדית' והסירא, המקורות שהובאו כאן ממקורותינו, הינם סילוף, שקר, ציטוטים שאינם קיימים מאותם מובאות, אלו שכן, פשוט הוצאו מהקשרם, הוספו מילים שלא כתובות ופרשנות שאיננה מספקטרום הפרשנויות המקובל בעולם היהודי וכהנה וכהנה.
ולM4a1 הגרסאות האחרות של התנ"ך היו של כתות פורשות מהיהדות הפרושית, וברבות הימים פשוט נעלמו מעל דפי ההסטוריה והתפוגגו, בעוד היהדות הפרושית המשיכה הלאה, כל אותם גרסאות אחרות אבדו ומהוות ממצא ארכיאולוגי ולא יותר, פריט במוזיאון ולא שום דבר מחייב ברמת הכתבים הקאנוניים של העם היהודי.
מי שמעוניין לראות בכל זאת את המקורות מהתלמוד הבבלי האמיתיים ולא המסולפים והשקריים כפי שהובאו בתחילת האשכול, מוזמן לעיין בלינק הנ"ל ולהווכח בעצמו: http://www.mechon-mamre.org/b/l/l0.htm
רק צריך לבחור את המסכת הרלוונטית ואת הדף והעמוד המתאימים לאותו מקור.
אלוף מיל. בני פלד ז"ל
"צאו החוצה וצלצלו בפעמון שנתן לי מפקד חיל הים. כשישאלו אתכם למה אתם מצלצלים, ענו שכאן מת יהודי משוגע, שחשב שהיהודים מסוגלים להקים מדינה-וטעה" מילותיו האחרונות לילדיו.

מנותק hebraic

  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) מקצועי(ת)
  • *
  • הודעות: 575
איך אפשר לענות לערבי הזה שמזכיר את התלמוד שלנו?
« להגיב #45 ב- : אוגוסט 04, 2009, 02:34:02 »
תגובה לדברי הבלע של הנאצים שהבאתם את ציטוטיהם כביכול , תגובה לחלק מהדברים , לחלק אחר אגיב בלי נדר בעזרת השם אחרי התגובה החלקית הזאת

"
We've all read your talmud. Everyone knows what it says about the gentiles. not to mention the parts about rabbis "having sex with 3 year old babies

ההבנה שלהם של תלמוד דומה להבנה של פיזיקה על ידי שימפנזה ... וכנראה שבאמת כך ההבנה שלהם כפי שאראה מול כל טענה טיפשית מדבריהם :


"R. Joseph said: Come and hear! A maiden aged three years and a day may be acquired in marriage by coition
(intercourse) and if her deceased husbands brother cohabits with her, she becomes his. (Sanh. 55b)
"

ראשית לכל , לשון הגמרא היא לא נישואין כפי שכתוב באנגלית MARRIAGE(השלב השני, שבו מותר בעילה , מה שהטקסט הזה באנגלית טוען) , אלא קידושין  , "בת שלש שנים ויום אחד מתקדשת בביאה" , נעזוב לרגע את הפרשנות ונבין על מה מדובר , מדובר על קידושין, בלשון התורה אירוסין , השלב הראשון של מיסוד נישואין , אבל זה עדיין לא נישואין מושלמים שבהם מותר לגבר ולאישה יחסים שהם מגיעים בשלב הנישואין עצמם.

על מה בעצם מדבר הטקסט ? ... הטקסט מדבר על ממתי לאבי הנערה מותר לקדש אותה לגבר כשהיא לא בגירה (אלא קטנה ,אישה עד גיל שלש ימים ויום אחד נחשבת תינוקת , מהגיל הזה עד גיל 12 נחשבת קטנה ,בגיל 12 היא נחשבת "נערה" שעדיין ברשות אביה (לצד סממנים נוספים מלבד הגיל שחייבים להיות כדי להגדיר אותה כנערה  ,שלא אציינם כרגע) למשך  שש חודשים , ולאחר מכן היא הופכת לבגירה שיכולה לבחור את בעלה בעצמה )  , דבר שלפי התורה מותר (שאב יקדש את ביתו הקטנה) אך חכמים תיקנו שלא לעשות כי אין זה ראוי לארש קטנה לפני שהיא מבינה ורוצה להתחתן ועדיף לתת לה לבחור בעצמה לפי השיקולים שלה (ולכן רואים כמה מצחיק זה לטעון שחכמים טענו שמותר לשכב עם קטנה כפי שה"מצטטים" המלומדים טוענים )

הרמב"ם כותב ".  ואף על פי שיש רשות לאב לקדש בתו כשהיא קטנה וכשהיא נערה(מהתורה), לכל מי שירצה--אין ראוי לעשות כן; אלא מצות חכמים שלא יקדש אדם את בתו כשהיא קטנה, עד שתגדיל ותאמר בפלוני אני רוצה"

"וכן האיש, אין ראוי לו שיקדש קטנה; ולא יקדש אישה עד שיראנה, ותהיה כשרה בעיניו"

עד פה אנחנו מדברים רק על הקידושים , מה בקשר למילה "ביאה" שמוזכרת ?  , התורה אומרת שמותר לקדש בכסף , בשטר , ובביאה . הרמב"ם כותב
 
"אף על פי שעיקר הדברים כן הוא, נהגו כל ישראל לקדש בכסף, או בשווה כסף; וכן אם רצה לקדש בשטר, מקדש.  אבל אין מקדשין בביאה, לכתחילה; והמקדש בביאה, מכין אותו מכת מרדות, כדי שלא יהיו ישראל פרוצים בדבר זה, אף על פי שקידושיו קידושין גמורין."

בא מדברים אלה , שככלל , אמנם מותר לקדש בביאה , אבל מי שעושה את זה , מכים אותו מכות מרדות על המנהג הבזוי שהוא עושה , (וכך נהוג מימי קדם)  , ונהוג לקדש בכסף  , ובשטר ,  לא בביאה .


בשולחן ערוך אבן העזר סימן לז סעיף א:

"האב מקדש את בתו שלא לדעתה, כל זמן שהיא קטנה. וכן כשהיא נערה, רשותה בידו וקידושיה לאביה..., לפיכך מקבל האב קידושי בתו(הכסף של הקידושין כמדומני) מיום שתלד עד שתבגר, ואפילו היתה חרשת או שוטה וקדשה האב, הרי היא אשת איש גמורה. ואם היתה בת שלש שנים ויום אחד, מתקדשת בביאה מדעת אביה".

ובסימן לז סעיף ח סעיף יא:

"מצוה(מצוות חכמים , כמו שהרמב"ם הביא , שמבוססים על דברי רב כנראה "אסור לו לאדם לקדש את בתו שהיא קטנה" ) שלא יקדש בתו כשהיא קטנה, עד שתגדל ותאמר: בפלוני אני רוצה".

עולה מהדברים שהלשון ביאה שננקטה בגמרא , מדברת בכל אופן על לשון קנין , בצורה שהייתה שגורה בתקופה ההיא , עוד לפני שהמונח "קידושין" נכנס לתמונה והשפה שהשתשו בה לכאלה עניינים הייתה בעיקר שאולה מלשון התורה , של קניין, לקיחה,בעילה וכו' .

והרי דעת חז"ל כפי שנראה הייתה בהחלט שלילית אפילו על עצם קידושין לקטנה לפני שהיא בגירה , אז האם באמת אפשר לחשוב שהם היו מתירים שכיבה עם קטנה ??? , הרי כל הפואנטה של הגמרא הזאת זה ממתי מותר "טכנית" לאבא של קטנה , לארש אותה לגבר

כמו כן ראוי לומר , הגמרא היא דיונים הלכתיים , לא "הלכה" למעשה , הלכה למעשה לא לומדים מגמרא, אפשר לפוסק להעזר בגמרא כדי לפסוק הלכה, אך מה שכתוב שם הוא בעיקר דיונים בין חכמים על ההלכה .

נ.ב: הגיל הזה מוזכר לכל מיני ענייני נשים

Kethuboth 11b . "When a grown-up man has intercourse with a little girl it is nothing."

נביא את לשון הגמרא קודם כל "אמר רבא הכי קאמר גדול הבא על הקטנה ולא כלום דפחות מכאן כנותן אצבע בעין דמי "

הגמרא כאן לא "מתירה" לעשות את הזוהמה המוסרית הזאת (לשכב עם ילד\ילדה) אלא מדברת על מצב היפותטי של אם זה קרה שגדול בא על קטנה (או למקרה שהגוים שתנסו להסביר להם את זה מטומטמים מדי להבין את הכוונה של המילים , מדובר באונס) , האם היא נחשבת בתולה או לא  , מכיוון שלבתולה צריך נדוניה יותר יוקרתית (!!!!!!) ועל זה הדיון ! (מסכת "כתובות"!! מדבר על ענייני כתובה , וזה "נושא" שדנים בו שם, כי זה נוגע לעניין כתובה ,לעניין המתנות שגבר צריך לתת לאישה כשנישא לה , ואם היא בתולה, היא צריכה לקבל נדוניה יפה ולכן דנים על נושא כזה)

לכן מה שכתוב , זה האם קרום הביתולין נפגע מהעניין , ורבה אומר שזה "לא כלום" מבחינת קרום הביתולין, מכיוון שהיא קטנה מדי שיקרע בגיל הזה(או שבגיל הזה הוא יתאחה)  (כמדומני בדיון הזה הם מדברים אפילו על ילדה ממש , תינוקת , מתחת לגיל שלוש ) ולכן היא נחשבת "בתולה" , ולכן , צריך לה נדוניה יקרה ... זה הפואנטה של הדיון, אין שום היתר לשכיבה עם ילד\ילדה  , יש שם גם דיון דומה אם חס וחלילה קרה מקרה של ילד קטן (לא בגיר) שוכב עם אישה בגירה ...



נביא ציטוט מהמשך הדיון ההלכתי על המשנה , סתם כדי לחדד על מה הדיון "הנושא את האשה ולא מצא לה בתולים היא אומרת משארסתני נאנסתי "
"
Yebhamoth 11b: "Sexual intercourse with a little girl is permitted if she is of three years of age."

אין בעמוד הגמרא הזה (לא בבלי ולא בירושלמי)שום איזכור לנושא, ייתכן שזה ציטוט מדברי רב יוסף שמוזכרים בעמוד גמרא הזה(בעניינים אחרים, הדף מדבר בכלל על ענייני יבמה שגורשה כמדומני) , אבל בהקשר אחר , ואולי הגוי שקרא את זה התבלבל בגלל שקרא "רב יוסף" שהוזכר בעניין הציטוט מלמעלה 

זה נשמע כמו סילוף אחר של הדבר שבואר למעלה בעניין הציטוט ממסכת סנהדרין  , אולי פשוט הם לא הביאו את המקור הנכון וזה מדבר על אותו עניין, כך או כך, אין שום היתר לזוהמה המוסרית שהם טוענים שהתלמוד מתיר ,כפי שהוכחתי .


Abodah Zara 26b: "Even the best of the Gentiles should be killed."

הדבר לא כתוב בתלמוד הבבלי , אלא בתוספתא בעמוד הדף בגמרא , שמביאה את דברי מסכת סופרים (מסכת הלכות שכתבו בימי הגאונים) , והם מצטטים ממסכת סופרים בעניין האמור בתלמוד הבבלי "לא מורידין " וכו'  ,אז הם מביאים ממסכת סופרים בעניין "לא מורידין " וכו' , את הציטוט " כשר שבכנענים\שבגוים(תלוי בגרסא כנראה) הרוג"  ואז מצטטים מהתלמוד ירושלמי בקידושין שמדובר "בשעת מלחמה "

בירושלמי כתוב במסכת קידושין , "תני ר' שמעון בן יוחי( שנה רבי שמעון בן יוחאי): הכשר\טוב(שתי הגירסאות קיימות) שבגוים\שבמצרים(שתי הגירסאות קיימות) הרוג, הטוב שבנחשים רצץ את מוחו" כשבצד מופיעה הערה "בשעת
מלחמה הרוג - הכי איתא ("כך מובא") במסכת סופרים" (וכך גם היתה הגירסא בירושלמי לפי התוספתא במסכת בעבודה זרה)
(ויש כמה גרסאות לירושלמי הזה, למשל בדפוס וילנא , יש רק את הקטע "הטוב שבנחשים" וכו' , ויש גרסא "הטוב שבעובדי כוכבים וכו' )

על מה מדובר ? רבי שמעון בר יוחאי עליו השלום אומר שבשעת מלחמה , אסור לרחם גם על הטוב שבגוים, כמו שבמצרים - שהגוים שיראו מדבר השם, והכניסו את המקנה שלהם לבתים, מפני הברד , לא כמו הגוים הרשעים שלא האמינו וכל המקנה שלהם אבד,  אחר כך כשפרעה רדף אחרי ישראל בשש מאות מרכבות ... הוא יכל בגלל אותם "טוב שבגוים" ששמרו על המקנה שלהם ויראו מהשם ... ואותם גוים והסוסים שלהם אחר כך שימשו להלחם נגד עם ישראל כשהוא יצא ממצרים ופרעה רדף אחריהם

וכך גם מסבירה התוספתא שם שעל זה מדובר "ואם תאמר, הא אמרינן במסכת
סופרים 'כשר שבגויים הרוג'? וזיל דבירושלמי דקידושין מפרש דהיינו בשעת מלחמה, ומביא ראיה מ'ויקח שש
מאות רכב בחור', ומהיכן היו? מהירא את דבר השם "

והמכילתא בשלח פרשה א מסביר ""ויקח שש מאות רכב בחור. משל מי היו בהמות שהיו
לעניין המרכבות? אם תאמר משל מצרים היו, והלא כבר נאמר 'וימת כל מקנה מצרים'. ואם תאמר משל פרעה
היו, והלא כבר נאמר 'הנה יד ה' הויה במקנך אשר בשדה'. ואם תאמר משל ישראל היו, והלא כבר נאמר 'וגם
מקננו ילך עמנו לא תשאר פרסה'. אלא של מי היו? של הירא את דבר ה'. נמצינו למדין שהמקנה שהניס הירא
את דבר ה' היו תקלה לישראל. מכאן היה ר' שמעון אומר: טוב שבגוים - הרוג, טוב שבנחשים - רצץ את מוחו"."

וובכן , כפי שהובהר , מדובר בשעת מלחמה , והובהר על מה באמת דברים אמורים

"
Google "sick insane talmud"
"

GOOGLE - DUMB ASS REDNECKS .


LIONS OF JUDAH ARE AWAKEN , EAGER TO SPILL OUR ENEMIES BLOOD

מנותק אשי

  • מנהל הפורום "הפצת הימין האמיתי"
  • חבר(ה) בכיר(ה)
  • *
  • הודעות: 2247
איך אפשר לענות לערבי הזה שמזכיר את התלמוד שלנו?
« להגיב #46 ב- : אוגוסט 04, 2009, 05:57:13 »
יישר כח hebraic על התשובה. החכמתי.

מנותק ירין הכהניסט

  • חבר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 3530
איך אפשר לענות לערבי הזה שמזכיר את התלמוד שלנו?
« להגיב #47 ב- : אוגוסט 04, 2009, 08:58:02 »
בס"ד
תודה רבה על התשובה כל הכבד!

מנותק hebraic

  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) מקצועי(ת)
  • *
  • הודעות: 575
איך אפשר לענות לערבי הזה שמזכיר את התלמוד שלנו?
« להגיב #48 ב- : אוגוסט 04, 2009, 21:15:24 »
"What a Jew steals from a gentile he may keep." Sanhedrin 57a
"

קודם כל לפי ההלכה אסור לגזול ולגנוב מגוים וכך פסוק בשולחן ערוך בהלכות גניבה וגזל .

הנושא בגמרא הזאת מאד נרחב אז אשתדל להסביר בקצרה ,  הדיון שם הוא על חוקים שחייבים בהם בני נח , וחלק מהחוק של בני נח הוא בית משפט ששופט על החוקים האלה , אז יש שם דיון של מה העונשים על מי שעובר את החוקים האלה , ומשווים את החוקים האלה מול החוק של ישראל

לא כתוב עקרונית מה שהם טוענים שכתוב ,  כתוב שם השוואה שאם גוי גונב מגוי או גונב מישראל, אז הוא "חייב" , ואם ישראל גונב , אז הוא "פטור" , אבל צריך להשים לב שהלשון שם מלכתחילה היא לשון איסור ,  ישראל שעשה את זה , פטור ממיתה , אך בכל אופן הוא עבר על לאו , וכך גם מסביר רש"י
הלשון של הגמרא היא בכלל לא דומה למה שהם כביכול "ציטטו" , הלשון היא
 "ועל הגזל בן נח נהרג והתניא על הגזל גנב וגזל וכן יפת תואר(מדובר על שבויה במלחמה לשם אישה ,שנקראת בתורה "אשת יפת תואר" ) וכן כיוצא בהן <כותי בכותי ,וכותי> {נכרי בנכרי ,ונכרי} בישראל אסור . וישראל <בכותי> {בנכרי} מותר "

מה הכוונה , רש"י אומר בפתיחה לפירושו על העניין "גלי רחמנא בחדא - בשפיכות דמים:"  כך שלכתחילה כנראה שהטקסט הזה עוסק בגזל של מלחמות דווקא ולא סתם גזל ,של גזל בזמן שפיכות דמים(ומובן אם כן למה הזכירו את עניין "אשת יפת תואר" )
על הגזל , בית הדין של בני נח, מוציא להורג בן נח שחטא בזה , ומה זה הגזל ? גניבה וגזילה , ועניינים שהם דומים לגזל (!!!) כגון אשת יפת תואר , שזה אשת איש , שמבחינת ישראל , אשת גוי היא לא כאשת איש , ובמלחמה הוא יכול לקחת בשבי אשת יפת תואר אם הוא רוצה אותה לאישה , אך לא כך אצל בני נח כנראה שלהם אסור העניין .
אז על זה מדובר - בין אם על גזל בין אם על "וכן כיוצא בהן" , שלבני נח אסור לעשות את זה , אך לישראל "מותר" למשל אשת יפת תואר , ולא לחינם הגמרא בכל אופן מתחילה באזכרת האיסור , כי הגזל והגניבה הם לאו מבחינת ישראל, ואם ישראל עוברים עליה , הם פטורים מן הוצאה להורג, שלא כמו בני נח ...למרות שאם עברו על זה (גזל וגניבה ממש , ובוודאי שאין הכוונה לשעת מלחמה שבה מותר לקחת שלל) אז הם בכל אופן עוברים על לאו, אפילו שאין להם עונש מוות על זה

למען האמת, ייתכן לפרש ש"וישראל בכותי מותר" מדבר על עניין אשת יפת תואר , ספציפית, ולא בכלל על ענייני הגזל והגניבה , שברור מאליו שהם אסורים

רש"י
"ישראל בכותי מותר - דלא(שלא) תעשוק את רעך. כתיב(כתוב) (ויקרא יט) ולא כותי(זאת אומרת , האיסור לעשוק ,הוא ב"רעך" היהודי , ולא בנכרי , אך בכל אופן - ) , ומדרבנן איכא למאן(ומדרבנן יש כאן למי ) דאסר משום חילול השם בהגוזל בתרא זאת אומרת , מדרבנן , יש לאמור , שאסור לגזול ולגנוב , משום שזה יכול ליצור חילול השם, וזה הסיבה ללמה אסור לגנוב מהגוים , שמצד הדין, האיסור לעשוק , מדבר על יהודי, ולא על גוי , כי כתוב "רעך" ,זאת אומרת, בן ישראל כמוך ) (ב"ק דף קינ.): "

ועוד רש"י

"משום דקבעי למיתנא סיפא ישראל בכותי מותר - ואי תנא גבי כותי בכותי חייב הוה תני ישראל בכותי פטור ומשמע פטור מן המיתה אבל עובר עליו בלאו ומשום הכי תנא ברישא לשון איסור דליתני גבי ישראל מותר דס"ל כמאן דאמר מותר ממש:"

פירוש:
משום שקבעו לשנות בסוף הקטע שישראל בנכרי מותר , ואם שנו לגבי נכרי שנכרי בנכרי חייב (זאת אומרת שאסור להם לגזול אחד את השני) ,  היה שונה ישראל בכותי פטור (זאת אומרת, המשמעות היא לא "מותר" , אלא ההפך מ"חייב" , וזה "פטור" ,וזה מה שהיה צריך לשנות (לומר,זאת אומרת) בגמרא , במקום "ישראל בנכרי מותר" , זה כמו להגיד "ישראל בנכרי פטור" , כי ה"מותר" הוא ההפך של ה"חייב " , כי הגוי חייב (הוא עשה עבירה בגזל) וישראל לא חייב , אלא פטור(הלשון הנכונה צריכה להיות פטור אם כן במקום "מותר")  , ואם כן ממה פטור ?   הוא פטור מהמיתה (מהעונש מוות, שהגוי (בן נח) שגזל מהגוי , או מישראל , חייב בו לפי החוקי משפט של בני נח  , ואין כך הדין בישראל , אלא אם ישראל גנב ,אין לו עונש מוות על זה , "אבל עובר עליו בלאו" ,זאת אומרת , הוא עשה עבירה של לא תעשה .  ומשום כך שנה בראש הפסוק לשון איסור , שלשנות לגבי סוף הפסוק שאומר "ישראל מותר" , שאין הכוונה כמי שאמר שממש מותר , אלא פשוט הכוונה הייתה שהוא פטור מהעונש הזה - שעליו בני נח שגזלו חייבים , ונשפט רק לפי החוקים של ישראל מן הסתם

כך שיוצא מדבירנו , שלא כתוב בכלל ש"מותר להחזיק בגזילה" כפי שהטענה המגוכחת טוענת שהגמרא אומרת , וכל העניין דן בהשוואה של איסורים אצל בני נח מול אותו איסור כשמדובר ביהודי (ויש שם שלל השוואות כאלה, זה קטע קטן)





"
Ketubot 11b: "If a grown-up man has intercourse with a little girl, it is nothing, for having intercourse with a girl less than three years old isvlike putting a finger in the eye."
"
עניתי על זה בתשובה הקודמת


"
Menahoth 43b-44a, says that a Jewish man should pray the
following prayer each day; "Thank you God for not making me a
gentile, a woman, or a slave."
"

נו בוודאי , שמא אנחנו צריכים לרצות להיות גוים חלילה ? הרי האמת הגדולה והמפוארת ניתנה לנו במעמד הר סיני שבו נבחרנו להיות אומה קדושה ,אומה של הקב"ה ,  איזה אדם רציונלי שמבין את התפקיד האדיר של עם ישראל היה מוכן לוותר על דבר כזה ?

האם גבר צריך לרצות להיות אישה ? על מה התרעומת ?  כנראה שידידינו הנאצים והערבי שמצטט אותם הם מה שנקרא קוקסינלים אם הם לא רוצים להיות גברים וחושבים שזה היה יותר טוב לו היו נבראים מהמין השני ...

האם אדם צריך לשאוף להיות עבד לבשר ודם ?על מה התרעומת על זה בדיוק ? ... בבקשה , אם הנאצים מעוניינים להיות עבדים , לא יזיק לי כמה פועלים שחורים ללא שכר

"
Yebamoth 63a, teaches that Adam had sexual intercourse with all
"the animals in the garden of Eden.

"

חוסר הבנה משווע של הכתוב , בדיוק כמו שאמרתי, הם כמו קופים שמנסים להבין פיזיקה

אני חושב שעיון קצר בטקסט יראה איפה הבעייה שלהם

"'זאת הפעם עצם מעצמי ובשר מבשרי' מלמד שבא אדם על כל בהמה וחיה ולא נתקררה דעתו עד שבא על חוה"

במה דברים אמורים ?

הקב"ה אמר לאדם שיעשה לו עזר כנגדו .  אדם הראשון חיפש בין כל החיות עזר מתאים לו (ואפשר לומר שהסתכל על הצורה שבה הם חיים והגיע למסקנה שהצורה של העזר שלהם , היא לא כזאת שמתאימה לו אלא צריך משהו אחר ,יותר דבק בו , ויותר מתאים לו ומרגיע את נפשו)
והקב"ה החליט לברוא את האישה מהאדם עצמו , ולפי זה "זאת הפעם " חז"ל דרשו על זה ש"הפעם" זה נראה לו מתאים , באמת יכול להתאים כעזר כנגדו, וכל מה שהוא ראה בעולם,כל החיות וכל הבהמות, לא הצליחו לקרר את דעתו (ודעתו זה קשור לאיבר שנמצא במח , כידוע לכל בר דעת) שיוכל להסתפק בעזר מהסוג שיש לכל בהמה ,שרוב הבהמות לא דבקות אחת בשנייה , ובוודאי אין להם את האינטלקט הדרוש שהוא יוכל להשתמש בהם כעזר מתאים כנגדו ... אבל "זאת הפעם עצם מעצמי ובשר מבשרי" ... זה מקבילה ממין אחר , לאדם עצמו , עם אותם התכונות האנושיות, ולכן ... התקררה דעתו, שהוא מצא משהו שתואם את מה שהוא תפס כעזר כנגדו

הלשון "בא על" , יכלה אולי להשתמע כפי שהם רוצים שזה ישתמע ... אם כל הפואנטה של הסיפור הייתה מה אדם הראשון עשה ללא קשר להדרכה , אבל בהחלט הייתה לו הדרכה, ולולי היה מודגש שמה ש"התקרר" היה "דעתו" להבדיל ממה שהסוטים ההם חשבו כשקראו את זה (יש להם כנראה ראש מלוכלך כפי שראינו בכמה דוגמאות)

"
Hagigah 27a, states that no rabbi can ever go to hell.
"

חחח מן הסתם , אבל מה שכתוב זה ש"ת"ח (תלמידי חכמים) אין אור של גיהנום שולטת בהן"  

"
Just the Jews are humans, the Non-Jews are no humans, but cattle. (goyim human cattle) (Kerithuth 6b page 78, Jebhammoth 61a)
"
אוקיי נושא נושא , בקשר לכריתות ו עמוד ב  מדובר שם על האיסור לסוך בשמן המשחה הקדושה של בית המקדש  ומסבירים  "והסך בשמן המשחה:  ת"ר (שנו הרבנים) הסך בשמן המשחה לבהמה וכלים פטור ,<לעובדי כוכבים> {לגוים} ולמתים פטור ,בשלמא(פתיחת קושיה) בהמה וכלים דכתיב (שמות ל) על בשר אדם לא ייסך ובהמה וכלים לאו אדם הוא  ( בבהמה ובכלים ברור לנו מדוע אין בהם איסור , מכיוון שהציווי הוא לא לסוך על בשר אדם) . מתים נמי פטור דכיון דמית ליה מת מיקרי ולאו אדם( המתים גם פטורים , למה? מכיוון שמתים נקראים מתים ולא אדם ,זאת אומרת אדם חי,בעל נשמה ,עכשיו מגיעים לקושיה - ) אלא <עובדי כוכבים> {גוים} אמאי פטור הא אדם נינהו ( אבל גוים , מדוע פטורים מהאיסור , הלא אדם הם ? , אלא - ) לאיי דכתיב (יחזקאל לד) ואתן צאני צאן מרעיתי אדם אתם ( וזה אומר ש ) אתם קרויין אדם ואין <העובדי כוכבים> {הגוים} קרויין אדם ( הגוים פטורים מהאיסור הזה , מכיוון שההגדרה "אדם" הווה אומר הממשיכים של האדם הראשון שמקבלים עול מלכות שמים ,קרואים אדם, כי הם ממשיכים בתפקיד של אדם הראשון , לא כמו הגוים שממליכים על עצמם את הכוכבים את הנהרות , פסלים יש"ו ושאר השטויות שהם מאמינים בהם , שהם לא ממשיכים את התפקיד של אדם הראשון, אלא עושים בדיוק ההפך ממה שהתפקיד של האדם, להמליך את בוראו עליו, אמור להיות)"

ראו גם את הסילוף הברור , הרי "צאן אדם" שהם טוענים, הוא מהפסוק שמצוטט ביחזקאל , בקשר לעם ישראל !!!!  "אתן (אתם , אנחנו !)צאני , צאן מרעיתי !"  , אנחנו צאן השם ,לא הגוים, כפי שהאדיוטים הבינו כי הם לא מכירים את המחשבה התורנית כלל ... ומה הכוונה ? הכוונה היא שהקב"ה "רועה" אותנו כמו רועה שרועה את צאנו ודואג להם ושומר עליהם מרע ... ולכן אנחנו צאן מרעיתו(לשון רעיית צאן)

בקשר ליבמות , במה דברים אמורים - מדובר שם על "קברי <עובדי כוכבים> {גוים} אינן מטמאין באהל שנא' (יחזקאל לד) ואתן צאני צאן מרעיתי אדם אתם אתם קרויין אדם ואין <העובדי כוכבים> {הנכרים} קרויין אדם מיתיבי"
זאת אומרת , בתורה יש ציווי "זֹאת, הַתּוֹרָה, אָדָם, כִּי-יָמוּת בְּאֹהֶל:  כָּל-הַבָּא אֶל-הָאֹהֶל וְכָל-אֲשֶׁר בָּאֹהֶל, יִטְמָא שִׁבְעַת יָמִים.  "  זאת אומרת שאם יש גופה באהל היא מטמאת את כל מי שבאהל לשבע ימים ואת האהל ואת כליו (האוהל צריך הזיה וטמא גם מהעניין)  

ועל מה הגמרא מדברת ?  שעל שקברים של גוים, לא מטמאים באהל (את ישראל וכליהם)  בדיוק מאותה סיבה , הם לא מוגדרים אדם כי רק ישראל ממשיכים בתפקיד של האדם הראשון ,שזה המלכת הקב"ה עליהם ,קיבול עול מלכות שמים

"
The Non-Jews have been created to serve the Jews as slaves. - (Midrasch Talpioth 225)
"

אין בידי כרגע עותק של מדרש תלפיות שהוא פירוש לדברי אגדה שכתב החכם רבי אליהו הכהן עליו השלום , ואני לא בטוח מה באמת כתוב שם,או איזה גרסת דפוס הם מעוותים , כי יכול להיות שבדפוס אחר המקור הזה יהיה בעמוד אחר .  כפי שהראתי לעיל, הם מסלפים בצורה בוטה מקורות כך שמאד ייתכן שגם כאן זה ממש לא מה שכתוב

ובכל זאת, אם היה עלי לנחש מה הכוונה, ייתכן שהוא מדבר על הפסוק שמדבר על אחרית הימים שבהם שרות ומלכות של הגוים יהיו אומנות ומניקות של ילדי ישראל וכו'  , או שאולי הוא מדבר על החשיבות של גוי שבוחר להיות עבד של תלמיד חכם , שאז הוא יוכל בזכות זה להגיע לעולם הבא , למדרגה גבוהה , בזכות זה שהוא משרת תלמיד חכם ,כמו שעבדו של אברהם אבינו עליו השלום,  זכה להכנס לעולם הבא להמשיך לשרת את אברהם שם

ושמבחינה רוחנית , עדיף לגוי שיהיה עבד לתלמיד חכם , משיהיה מלך בעל הרבה עבדים ...

אך איני מכיר את המקור, ואין לי פה עותק של זה לבדוק מה באמת כתוב שם, אין לי ספק אבל שזה הוצא מהקונטקסט .
"
The Non-Jews have to be avoided, even more than sick pigs. - (Orach Chaiim 57, 6a)
"
באורח חיים (שו"ע) נז בכלל מדובר על ענייני ברכה ועניה בתפילה, מה הקשר בכלל ?

"
Sexual intercourse with Non-Jews is like sexual intercourse with animals (Kethuboth 3b)
"

הדף המדובר (ובכלל גם כל הדיון בדפים האלה)מדבר בכלל בענייני חתן וכלה, לא מבין איפה בדיוק הם מצאו משפט כזה בעמוד , אך בכל אופן , כך או כך , התבוללות זה דבר חמור ביותר , ואין שום סיבה לנסות ליפות את זה.... ידוע שאם גויה או גוי מתגיירים, הם יהודים לכל דבר , אך אסור בתכלית האיסור להיות בקשר זוגי עם גוי\גויה.


אולי אולי במקרה , כי אני בספק שהם היו מבינים את הכוונה של זה ... הם לא הבינו נכון מה שכתוב שם על כך שבמקום מסוים כנראה בגלות היה כנראה גזרה שהגמון היה לוקח כלה שנשאת בימי רביעי ולכן לא היו מתחתנות בימי רביעי כי היו מעדיפות למות ולא להאאנס על ידי גוי וכמובן שזה כמו לדרוש את זה ומי שעושה כך זה כמו פרוצה חלילה ובנות ישראל לא כך , לכן כתוב שם שלא היו מתחתנים ברביעי (בתקופה ההיא, כנראה בגלות, כשהיה מן גזרה כזאת, אולי מהרומאים, זה מזכיר מנהגים אירואפים יותר מאוחרים מימי הביניים שבהם התייחסו לאוכלוסיות כבושות המלכים הבריטים)
"
In Berakoth 58a the Talmud uses Ezekiel 23:20 as proof of the sub-human status of gentiles. It also teaches that anyone (even a Jewish man) who reveals this Talmudic teaching about non-Jews deserves death, since revealing it "makes Gentiles wrathful and causes the repression of Judaism.


הדיון שם הוא די ארוך ומדבר עקרונית על אדם שדן בזמן הגלות, ובאו ושאלו אותו למה הוא דן , ושם מגולל שיחה בינהם , הקטע מהפסוק הזה מדבר בכלל על המצריים , "וַתַּעְגְּבָה, עַל פִּלַגְשֵׁיהֶם, אֲשֶׁר בְּשַׂר-חֲמוֹרִים בְּשָׂרָם, וְזִרְמַת סוּסִים זִרְמָתָם"  יחזקאל כג :כ  עיינו בפרק להבין על מה מדובר
הפסוק הזה עקרונית , מדבר על כך שהמצריים היו בעצם עם עם הרבה זימה ,(בשר זה כינוי לאיבר ... כגון "זב בשרו" בויקרא טו )  והכוונה שם היא שהזימה אצלם הייתה ברמה כזאת שהזכירה בהמות
הבעייה של הגוים שתירגמו את זה זה שהם לא מבינים את הכוונה כלל וכלל במונחים תורניים כאלה ולא מבינים את הקונספט שבו מדובר . המצריים היו דוגמה רעה מאד והפרק מדבר על החטא בזה שעם ישראל התאוה אל תרבויות גוים בתקופות מסוימות וזה תוכחה לו בלשון מליצית, וגם כאן מדובר בלשון מליצית, להשוות את ההסתמכות על גוים ואימוץ ערכיהם הפסולים כאל זנות ...

בקשר לאיסור להגיד את זה לגוים, אני לא מוצא בלשון התלמוד שום איסור כזה , וניסיתי לחפש משהו בסגנון בהערות של הדף וגם לא מצאתי . כך שאין לי מושג מאיפה הם הביאו את זה , אבל אולי יש שם איסור כזה שלא הצלחתי למצוא  , וייתכן שמדובר בזמן הגלות ,לא לומר להם את זה.

"
Sanhedrin 106a . Says Jesus' mother was a whore: "She who was the descendant of princes and governors played the harlot with carpenters." Also in footnote #2 to Shabbath 104b of the Soncino edition, it is stated that in the "uncensored" text of the Talmud it is written that Jesus mother, "Miriam the hairdresser," had sex with many men.
"

אין בדף התלמוד שום דבר בנושא , עיינתי בפרשנות שיש בצדדים מעט לראות אולי שם , ולא מצאתי שם גם שום דבר בסגנון ,
ידוע לנו שאימו של יש"ו התעברה מרומאי , כפי שמביא הרמב"ם .
השם מרים או מריה בכלל לא מופיע בדף הזה , כך שהטענה הזאת מוזרה למדי

"
Sanhedrin 54b. A Jew may have sex with a child as long as the child is less than nine years old.
"

קשקוש , המונח שהקופים האלה השתמשו בו הוא MAY כדי לרמוז כאילו הגמרא התירה דבר כזה, בטקסט עצמו (שבע השורות האחרונות בדף) אין שום "היתר" למעשה כזה , הדיון שלהם הוא טכני , בעניין חיוב הוצאה להורג בעניין עריות אסורות כגון משכב זכור ומשכב בהמה

הדיון שם עוסק מאיזה גיל מחייב הוצאה להורג אם איזה סוטה מין שיכנע ילד לעלות עליו , כך או כך בין תשע ובין פחות מתשע הילד פטור כי הוא לא מבין , אך אם הוא מעל תשע הדעה שמובאת שם אומרת שהגדול שגרם לזה חייב מיתה , אם פחות מתשע , זה לא מחייב מיתה (לגדול)אבל ראוי מכות מרדות (כפי שהרמב"ם מבאר)

לצערנו, היו מקרים בעולם שבהם ילדים נהגו באופן מיני ביוזמתם ,בעיקר בחברות מערביות מופקרות כגון ארצות הברית למשל ,  לא בארצנו ברוך השם, אבל יש דוגמאות לזה מהעולם .  העניין שמדברים בו בדיון נוגע לעניין הגיל שלפיו הוא חייב עונש או מחייב אחרים בעונש אם היה מקרה כזה, שלא נדע לעולם במחוזותינו

כך או כך , אונס  נחשב כמו רוצח הנפש (!!!!) ומדובר שם על מקרה אחר לגמרי .  בטח שלא היתר !!!!

"
Sanhedrin 55b. A Jew may marry a three year old girl (specifically, three years "and a day" old).
"

תשובה לזה כתבתי בהודעה הקודמת
"
Minor Tractates. Soferim 15, Rule 10. This is the saying of Rabbi Simon ben Yohai: Tob shebe goyyim harog ("Even the best of the gentiles should all be killed").
"

תשובה לזה כתבתי בהודעה הקודמת

"
Goyim means cattle in the Tahmud......there is debate over what is true translation of talmud and torah....however you know what you people think of goys.....it's a racial term and it is degrading.....I resent it...your no better than anyone...I have jewish descent but am not a believer in this garbage
"

כפי שהבהרתי לעיל , המונח "צאן" שם, מדבר בכלל על ישראל , לא על הגוים, בזה שאנחנו צאן מרעיתו של הקב"ה

אין שום מחלוקת על הפרשנות, יש פרשנות אמיתית, ויש פרשנות של טיפשים נאצים ליסטים וחסרי בינה שמנסים לעוות את הרעיונות הקדושים של התורה כדי לנסות להוציא כך את עם ישראל באור שלילי ולהציג את דתו כפרימיטיבית חלילה

המונח גוי הוא מקבילה למונח "אומה" , גם ישראל  נקראים "גוי קדוש " , כשאנחנו מעונינים להעליב גוים מסוימים, לא חסרים לנו מילות גנאי עבורם (ערלים למשל)
זה לא RACIAL TERM ביהדות אין  מונחים גזעניים, כי ביהדות, להבדיל מדרווניזים, אין כלל את המונח האובססיבי של הגוים בגזעים וצבעי עור , חז"ל אמרו הפוסל במומו פוסל, וזה נכון, הם מנסים לפסול אותנו במום ששייך לאומות שלהם,  גזענות מכוערת

אנחנו יותר טובים , כי לנו יש את התורה . אין שום צורך להתחבא מאחורי סיסמאות עלובות , אנחנו לא אזרחי "העולם" , אנחנו אזרחי ארץ ישראל, צבי כל הארצות, בעלי המוסר הגבוה והמשפיע ביותר , בעלי התרבות התורנית שאין שני לה ואין דומה לה והיא יחידה מיוחדת ונהדרת , אנחנו הבנים של הקב"ה , אין לנו שום סיבה להתבייש בזה ...

הGARBAGE זה מה שהוא מאמין בו .

"
Kill the Goyim by any means possible.
"Choshen Ha´mishpat 425:50

אין לי פה את כל חושן משפט כדי לבדוק בדיוק מה כתוב שם , למי שיש את החושן משפט השלם מוזמן בבקשה לעיין ולהביא לנו מה בדיוק כתוב  בחושן המשפט סימן תכ"ה סעיף נ , ידוע לי שסימן תכ"ה מדבר על דיני חיובי רוצחים בזמן הבית, ודיני עגלה ערופה , כך שלא בדיוק ברור איפה משפט כזה
אמור להכנס שם , אולי מכיוון שכל הנושא בסימנים ת"כ עד תכ"ז הוא בענייני חובל בחבירו, ויש שם קטע שאולי מדבר על דיני מלחמה שקשורים, כך או כך זה די ברור שהוא מוציא את העניין מהקונטקסט ,או משקר כפי ששיקר כבר כמה פעמים


המשך בתגובה נפרדת בלי נדר בעזרת השם
LIONS OF JUDAH ARE AWAKEN , EAGER TO SPILL OUR ENEMIES BLOOD

מנותק hebraic

  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) מקצועי(ת)
  • *
  • הודעות: 575
איך אפשר לענות לערבי הזה שמזכיר את התלמוד שלנו?
« להגיב #49 ב- : אוגוסט 04, 2009, 22:18:13 »
"created the non-Jew in human form so that the Jew would not have to
be served by beasts. The non-Jew is consequently an animal in human form,
and condemned to serve the Jew day and night.

Midrasch Talpioth, p. 225-L
"
כפי שכתבתי אין לי כאן את מדרש תלפיות לעיין בדיוק מה כתוב שם , עיינו בתשובה הקודמת, שעוסקת באותו נושא על העניין ממדרש תלפיות שעוסקת באותו נושא

"
To communicate anything to a Goy about our religious relations would be
equal to the killing of all Jews, for if the Goyim knew what we teach about
them, they would kill us openly.

"Libbre David 37

אין לי מושג מזה ליברה דויד , ייתכן שמדובר ביהודי שחי בתקופת הגלות וכתב ספר, ודיבר על דעותינו על הנוצרים והמוסלמים.
אם כן כיום, זה לא ממש רלוונטי , שכן יש לנו יכולת להגן על עצמנו.

------------------------------ -
"If a goy killed a goy or a Jew he is responsible, but if a Jew killed a goy
he is not responsible.

"Tosefta, Aboda Zara, VIII, 5

הדבר לא כתוב בתוספתא ח:ה , מדובר שם למען האמת על עניינים אחרים לגמרי .

מזאת אומרת בכלל "אחראי" , כאילו אם מחייבים להריגה ?  נכון הדבר , גוי שהורג יהודי חייב מיתה אם בידנו להרגו . אם יהודי הורג גוי, הוא לא חייב מיתה  , אך בכל אופן לטעון שמותר להרוג סתם ככה גוי זה טענה פסיכופתית , הרי זה הישמעאלים אלה שאוהבים דם ורצח ,וזה האירופאים שהתענגו על רצח של בני אדם וחיות במשך אלפי שנים ,  לא בני ישראל ,להבדיל מהם , לנו יש מוסר גבוה וערכים נעלים . אנחנו לא ברברים.

"
we know what the orthodox believe..goy's are closer to animals according to them..they are the reason Hitler did what he did...not that it was right...I hate what happened to jews. I am not racist..Orthodox jews are racists and everyone knows it..The Talmud says it openly..stop᥿ your insults and lies
"

אוקי לסיכום התגובה על הקשקושים האלה,  הגוים נבראו עם היכולת לעבוד את השם ,כבני נח , ואלו זוכים לעולם הבא ,ואנו רואים בהם כצדיקים , גוים גם נולדו עם היכולת להתגייר , אנחנו לא אמרנו מעולם שלגוים אין יכולת שווה לעבוד את השם, לו יבחרו בכך , הלוואי שכל הגוים יכירו את האמת ויעשו תשובה ויהיו עובדים לקב"ה יחד איתנו ... כל עוד שהם לא עושים את זה , אנחנו בשלנו , הם בשלהם ,  לעולם לא נכניס את התועבות הרעיוניות שלהם לתוך אהלה של תורה ,  לדתותיהם ומחשבותיהם הנפסדות אין דריסת רגל בתורתנו או בארצנו

אין לנו שום סיבה להתנצל על יהודותנו , אנו צריכים להיות גאים בזה שנבחרנו מכל העמים, בזה שהנחלנו לכל העמים את המוסר והחשיבה המתקדמת שבזכותה ההישגים המדומים של העולם המודרני ובעיקר המערבי שאותם גוים כל כך מתגאים בהם בכלל יכלו להתהוות

לנו יש את התרבות הכי גבוהה , צדק , משפט , מוסר, דרכיו ומידותיו של הבורא , החכמה העליאית .

מה להם יש ? קוקה קולה ? מקדונלדס?

שישמרו את זה לעצמם .

LIONS OF JUDAH ARE AWAKEN , EAGER TO SPILL OUR ENEMIES BLOOD