כתב נושא: איך תענו לשמאלני כנסו לעזור במתן תשובותבבקשה  (נקרא 1822 פעמים)

0 משתמשים ו- 2 אורחים נמצאים בנושא זה.

מנותק IRON_MAN

  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 12823
  • L.F בשטח הערבים במתח
בס"ד

1.איך תענו לשמאלני שיטען:"לשנוא את כל המוסלמים והערבים בגלל הטרור שהם עושים זאת נאציות"?

2.איך תענו לשמאלני שיטען:"הכהניסטים הם  פאשיסטים,גזענים,אלימים,ולאומנים"?

3.איך תענו לשמאלני שיטען:"העוני והקיפוח של הערבים והקנאה במערב ובישראל מביא אותם לבצע פעולות-טרור"?

4.איך תענו לשמאלני שיטען:"מדינת-ישראל היא מדינת-אפרטהייד"?

5.איך תענו לשמאלני שיטען:"במה אנחנו שונים מהערבים אם אנחנו בעד הריגתם וגירושם"?

6.איך תענו לשמאלני שיטען:"הפתרונות של הימין לטרור הערבי הם "הזויים" "ולא פרקטיים"
ארץ ישראל לעם ישראל על פי תורת ישראל.

ערבים לערב,סודנים לסודן,שמאלנים לאירופה!

מנותק Maor

  • משתמש(ת) מוכר(ת)
  • *
  • הודעות: 46
איך תענו לשמאלני כנסו לעזור במתן תשובותבב
« להגיב #1 ב- : יולי 20, 2009, 09:27:44 »
לפרק אותו מכות

מנותק 9999

  • חבר(ה) בכיר(ה)
  • *
  • הודעות: 2204
איך תענו לשמאלני כנסו לעזור במתן תשובותבבקשה
« להגיב #2 ב- : יולי 20, 2009, 10:46:19 »
בס"ד
תשובות:
1.ואתם הבוגדים,בגלל שאתם אכולי שנאה עצמית ומתביישים ביהדותכם בחרתם להתרחק ממנה,אך זה לא מספק אותכם,אתם בוחרים לשנוא בחינם את היהודים הטובים ששונים מכם,לבגוד בהם והפקיר אותם לטובת האוייב הערבי הנאצי,כן נאצי כי מבחינתו הוא מצווה ע"י האסלם גם לרצוח בוגדים כמוכם ואתם הראשונים שישחטו ע"י הערבים הנאציים. חוץ מזה האב המייסד הרוחני והבוגדני שלכם הוא הרצל היהודון המתבולל יש"ו שממנו פרח כל השמאל הקיצוני שהשתלט על המדינה,הרצל הבוגד שעליו קרואים כל הרחובות במדינה ואף יש עיר על שמו,היה אנטישמי בדעותיו,האמין בנצרות וב"נאורות המערבית" של ארופה,יש לו כתובות אישיות שמדברות באותו טון זהה לזה של היטלר יש"ו שר"י,שהוא ממש נגעל מהיהדות ומאותם היהודיים האמוניים שלובשים בגדים יהודיים,מגדלים זקנים ופאות,הוא אמר שיש לטהר אותם ולנקות אותם מהפרעושים בבגדיהם וזקינהם...נשמע מוכר אה...מההיסטוריה הגרמנית הנאצית של שנות ה-30....לכן אתם הבוגדים וחבריכם הערבים נאציים אמיתיים ולא אנחנו,כי כל האליטות והערב-רב השמאלני שאיתם נמנים בן-גוריון הבוגד שבפקודתו רצח רבין לוחמים יהודיים מהאצ"ל שהביאו נשק למען לוחמה נגד הערבים הנאציים שרצו לשחוט את שניהם ביחד,בן-גוריון שבתקופתו ה"צברים הנאורים" קראו לניצולי שואה סבונים וצחקו מזה,גולדה מאיר,רבין,וכל ראשי הממש השמאלני הבולשיביקי גדלו על פילוסופיה אנטישמית זו של הרצל והתוצאה היא ניכור ליהודים המזרחיים שעלו ארצה שהיו כולם יהודים טובים אמוניים וחרדים,הפקרות אחינו האשכנזיים בשואה בידי האוייב הנאצי הגרמני יש"ו,זלזול ביהדות רוסיה....לסיכום אתם פה הנאציים האמיתיים ודם יהודי על ידיכם!

2.לגבי פאשיסטים ראו תשובתי בסעיף אחד,אין מה יותר להרחיב.לגבי גזענים..אובכן זה שקר מוחלט ובוגדני שאתם המצאתם,אתם הגזענים האמיתיים שמתנהגים כמו הנאצים בגרמניה יש"ו,אתם שונאים את המזרחיים,הרוסים,ניצולי השואה,מתנחלים,חרדים,יהודים לאומיים אמוניים שנאמנים לארצם ואוהבים אותה ואת יהדותם שלא כמוכם אכולי שנאה עצמית בוגדנית.
לגבי לאומנים אתם צודקים מאוד אנו מאוד לאומנים וגאים בכך,כי חשוב לנו לשמור על ארץ ישראל השלמה ולא לעשות וויתורים התאבדותיים לאוייב הערבי הנאצי יש"ו.

3.הערבים הם עם עצלן שלא מוכן לעבוד לפרנסתו,הם בכלל לא עניים ולא מקופחים,הם נהנים מחשמל,מים וגז חינם על חשבון משלם המסים היהודי בתמיכת השלטון הבולשיביקי הבוגדני. הערבים הנאציים בכלל לא משלמים חשבונות ומסים,וחיים על חשבוננו כמו פרזיטים.חחח...אם הם מקנאים במערב,שזה שקר מוחלט,הם יכלו מזמן לקום מרצונם החופשי ולהגר לארצות מערביות,אנו אפילו היינו תומכים בהם ועוזרים להם בזאת...זה שקר מוחלט והזוי שהמצאתם שבגלל זאת הם עושים פיגועים.הם באמת עושים פיגועים בגלל דת האסלם הנאצית,הקוראן והחדית' שמצווים עליהם להשמיד את כל היהודים באשר הם,כמובן בתמיכה הבוגדנית שלכם ובסיוע רב..זה שוב פעם מביא אותי למסקנתי בסעיף 1 שאתם הבוגדים הנאציים האמיתיים פה.

4. נכון מדינת ישראל היא מדינת אפרטהייד לאותם יהודים לאומיים אמוניים ימניים שרוצים לחיות בישראל השלמה וללא הסכמי שלום וותרנים נאורים בוגדניים. מדינת ישראל היא מדינת רווחה ושגשוג לאליטות השמאלניות הבוגדניות,הממשל השמאלני,אלופי צה"ל שמאלניים,מערכת החינוך ובתי המשפט השמאלניים,התשקורת הזהה לזאת שהיתה בגרמניה הנאצית,ראשי המשק השמאלניים וכמובן הערבים הנאציים שמתרבים ומתפשטים בתוכינו כמו סרטן.

5.אני אצחק לו בפנים ואגיד שבזה הרגע הוא עשה צחוק מעצמו כי הוא הודה שהערבים הנאציים שאיתם הוא משתף פעולה תומכים בהריגה וגירוש יהודים. אנו לא בעד הריגת ערבים נאציים,אבל כן בעד גירוש שזאת מלה כבדה,צריך להגיד תומכים בהגירתם תוך מתן סיוע כספי.משפחות שבניהם מחבלים לא יקבלו פיצויים ויגורשו באמת.מחבלים שנתפסו חיים יועמדו למשפט ויואשמו ברצח ויהיו צפויים לדין מוות.כך זה מתנהל במדינות דמוקרטיות "נאורת" שאתם בוחרים לאהוב על פני מדינת ישראל.

6.טוב בוא נדבר על הפתרונות ה"נאורים" שלכם,אתם רוצים לעשות וויתורי שטחים כואבים לנו לטובת האוייב הערבי הנאצי שלא יסתפק לעולם בזאת וירצה עוד ועוד,דוגמאות הסטוריים:הסכמי האסלה,גירוש יהודי גוש קטיף וצפון השומרון ומתן תודה והוקרה מבעלי בריתכם הערבים הנאציים במטר קאסמים על ישובי עוטף עזה והרג אזרחים וילדים יהודים חפים מפשע,באמת כל הכבוד לבוגדים על הפתרונות הנאורים! אבל אתם לא תיסתפקו בזה,כי אתם אכולי שנאה עצמית ופחדנות מתרפסת בפני הערבים הנאציים,אתם תחזירו אותנו לגבולות 67,וכל היהודים יצטופפו,כמו עדר כבשים,וכך לטורפים יהיה הרבה יותר קל לטרוף אותנו,ממש נאור! כל הכבוד! אה ואחרי כל זאת אתם רוצים להתיר לערבים נאציים ה"מסכנים" שגורשו מכאן כיבכול לאחר קום המדינה,שזה שקר מוחלט כי הם עזבו מרצונם מתוך פחדנות,ולתת להם תעודות זהות כחולות וכך הם יתרבו פה ויהיו לרוב באוכלוסיה ואנו ניהיה המיעוט תוך שנים ספורות בלבד. אפשר להגיד שמדינת ישראל הנאורה הדמוקרטית חדלה להתקיים.כל הכבוד על היוזמה הבוגדנית הנאורה וממש "פרקטית"! ישר כח!

מנותק El Blanco

  • אדמין הפורום
  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 10516
איך תענו לשמאלני כנסו לעזור במתן תשובותבבקשה
« להגיב #3 ב- : יולי 24, 2009, 16:07:27 »
תשובה תינתן בשעות הקרובות בע"ה.