כתב נושא: טיעון מעניין על האסלאם  (נקרא 1938 פעמים)

0 משתמשים ו- 1 אורח נמצאים בנושא זה.

מנותק m4a1

  • חבר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 3342
טיעון מעניין על האסלאם
« ב- : יולי 15, 2009, 09:56:58 »
בוויכוח שהיה לי עם חבר אמרתי לו שהאסלאם רוצה לכבוש את העולם וזה מטרתה ושיש ציתותים על כך בקוראן, אז הוא ענה לי שהעולם שמוחמד הכיר הוא רק חצי האי ערב והכוונה היא להפיץ את האסלאם החצי האי ערב בדיוק כמו שהיהדות מקומה בא"י. נתתי לו בתגובה דוגמאות על כך שמנהיג דתי מוסלמי באוסטרליה הוציא פסק הלכה שאוסטרליה שייכת למוסלמים ועוד כל מיני דוגמאות אבל מה שהוא אמר גרם לי לחשוב שאולי יש בזה משהו, מה אתם אומרים?

מנותק אבי 1

  • משתמש(ת)
  • חבר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 3773
  • הבוחר החליט ממשלת ימין
טיעון מעניין על האסלאם
« להגיב #1 ב- : יולי 15, 2009, 12:07:48 »
בפירוש יורשי מוחמד יצאו מחצי האי ערב וכבשו את כל המזרח התיכון וצפון אפריקה ונעצרו באירופה.גם היטלר הכיר רק את אוסטריה וגרמניה וכבש חצי עולם.
האיסלאם לא מקבל שלטון לא מוסלמי.הבעיה לא מוחמד שמת אלא מאמיניו וחסידיו.
הבא להורגך השכם להורגו

מנותק נץ וגאה בזה

  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 6815
  • Hierosolyma Victor
טיעון מעניין על האסלאם
« להגיב #2 ב- : יולי 16, 2009, 01:13:07 »
בוויכוח שהיה לי עם חבר אמרתי לו שהאסלאם רוצה לכבוש את העולם וזה מטרתה ושיש ציתותים על כך בקוראן, אז הוא ענה לי שהעולם שמוחמד הכיר הוא רק חצי האי ערב והכוונה היא להפיץ את האסלאם החצי האי ערב בדיוק כמו שהיהדות מקומה בא"י. נתתי לו בתגובה דוגמאות על כך שמנהיג דתי מוסלמי באוסטרליה הוציא פסק הלכה שאוסטרליה שייכת למוסלמים ועוד כל מיני דוגמאות אבל מה שהוא אמר גרם לי לחשוב שאולי יש בזה משהו, מה אתם אומרים?
יוסי1 אמר דברים מאוד נכונים, ולגבי מוחמד ספציפת רק אזכיר שמוחמד בראשית דרכו היה סוחר נודד שאף הגיע עד סוריה ודרום טורקיה של ימינו, כך שלומר שהוא הכיר רק את חצי האי ערב זה שקר גס.
אלוף מיל. בני פלד ז"ל
"צאו החוצה וצלצלו בפעמון שנתן לי מפקד חיל הים. כשישאלו אתכם למה אתם מצלצלים, ענו שכאן מת יהודי משוגע, שחשב שהיהודים מסוגלים להקים מדינה-וטעה" מילותיו האחרונות לילדיו.

מנותק hebraic

  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) מקצועי(ת)
  • *
  • הודעות: 575
טיעון מעניין על האסלאם
« להגיב #3 ב- : יולי 17, 2009, 06:38:04 »
יותר מזה , יותר מזה ,חברים

מוחמד יש"ו בעצמו הגיע לאיזורינו , בימי חייו על מנת להתחיל את הכיבושים באיזור (מחוץ לחצי האי ערב) , אך נסיון קצר מול ביזנטיון גרם להם לוותר על החלום זמנית בתבוסה נוראה שהשמידה את רוב הצבא המוסלמי , אבל אחרי שהם ראו את מרד היהודים והתוצאה ואת ההחלשות של ביזנטיון בקרבות מול פרס והיהודים(בקצרה , ליהודים נמאס , הם התחילו לעשות מלחמות עם הנוצרים בכל מקום שיכלו , בממלכת חמייר היהודית שהשמידה את כל הנוצרים בשטחה (איזור תימן של ימינו) כנקמה על ההתעללות של הנוצרים ביהודים באירופה, תחת המלך היהודי יוסף דונז'  ,ולאחר מכן מול ממלכת אתיופיה הנוצרית  , בישראל (ארץ הצבי וסוריה) היהודים התארגנו ונלחמו בביזנטיון וגירשו אותם מהשטח ... הפרסים קפצו על המציאה , ומיידית התחייבו ליהודים לעזור להם  , לאחר הניצחון היהודי בארץ ישראל, הפרסים "לקחו" את הצלב הטמא (הם כמובן קראו לו הקדוש) דבר שעורר את זעמם של הנוצרים,וגרם להם להתארגן למלחמת המלחמות מול פרס ( זה שהם הפסידו את ארמניה, מסופוטמיה , וכו' הכעיס אותם הרבה פחות מזה שלא היה להם שליטה יותר על ישראל ועל זה שהם איבדו את הצלב, הסמל שלהם, שהיה בירושלים, שהוגלה לפרס ) וגרם לפרסים לשקול שנית, במהרה הם בגדו ביהודים , ויש ראיות שהם גירשו את היהודים מירושלים כדי לרצות את הנוצרים(ואולי אף הגלו יהודים לפרס), והתפנו מהאיזור ביוזמתם כשהירקליס חזר להלחם ולכבוש את הארץ ואת סוריה שוב .... היראקליס הבין שהיהודים יסבו לו אבידות כבידות וייתכן גם ינצחו אותו שוב , הוא הציע להם הסכם שלום ,והם הסכימו ... כבר שהוא הגיע לירושלים, הכמרים הזועמים אמרו לו שהוא בוגד ביש"ו ,  הם הבטיחו לו שאם הוא יפר את ההסכם , כל עוונותיו יתכפרו , והם יקבלו על עצמם סיגופים של לא לאכול גבינה וביצים, ולא לאכול בשר שבוע לפני הצום הגדול ,  הירקליוס השתכנע ופתח בפתאומיות וברמיה של יהודים שבטוחים שיש לו כבוד והוא ישמור על ההסכם שלו ולכן לא התכוננו למלחמה , במסע השמדה של יהודי סביבות ירושלים והגליל , רדיפות ורצח שלא נראו כדוגמתם , היישוב היהודי בארץ ישראל כמעט הושמד , וכל הנותרים ברחו למדבריות ... ואז הערבים ראו שעת כושר ... ביזנטיון מוחלשת , המוני יהודים שמכירים את הארץ היטב ואת כל עריה היטב , שמתכננים לנקום במילא כך או כך בנוצרים על הדבר אחרי התארגנות מחדש, והבטיחו ליהודים שפע הבטחות (שרובם לא קוימו) ,והיהודים עזרו לצבא הערבי לכבוש את הארץ )

המוסלמים שהגיעו ביחד עם מוחמד יש"ו בשנת 629 לספירתם , שלוש אלף לוחמים במספר , לעבר הירדן, נחלו תבוסה מוחצת , אך כבר בשנת 630 מוחמד יש"ו חזר עם 3000 אלף לוחמים חדשים, לאיזור, והפעם לא ניסה להתגרות בביזנטיון , אלא להשאר בשטחים הקרובים לתחומה , אך התושבים באיזור אילת והנגב של עבר הירדן כבר נבהלו , וכרתו איתו בריתות כדי שלא יתקוף אותם(גם רובם היו קרובים לערבים ומדברים בשפתם )

בריתות כאלה היו גם אם באי כח של ערי יהודים נושאי נשק של אילת, מקנא , אדרות וג'רבא ... אל בכרי יש"ו כותב שעדיין במאה ה11 לספירתם ,  "יהודי מדין(מקנא) מראים מכתב מאת מוחמד, הכתוב על עור שחור מיושן, אלא שעוד אפשר לקרוא בו. "

אל בלחי ואצטחרי יש"ו בני המאה העשירית לספירתם  , מעידים שבימהם ליהודי אילת היה כתב אמנה ממוחמד שהבטיח לא להזיק להם כל עוד שישמרו על הברית שלהם עם המוסלמים , התוכן הועתק לספרים מוסלמיים

נוסח כתב האמנה של יהודי אדורח וג'רבה חייב את היהודים "להיות נאמנים עם המוסלמים, לנהוג עימהם בטוב, בייחוד כשיבקשו מפלט, או שעה שהיהודים עצמם ירגישו בסכנה הנשקפת למוסלמים".  

מוחמד מת לפני שניתן האות להתקיף, כנראה שחיכו לשעת כושר, ואז החליפות אבו בכר התבססה ,חותנו של מוחמד יש"ו
והנהיג את המוסלמים
המוסלמים ראו ששעת הכושר הגיע , והיהודים הצתרפו אליהם לנקום במוסלמים , ובתמורה להבטחות המוסלמים ..
כמו שמעיד סיבאוס "באורח בלתי-צפוי תקפו (הערבים והיהודים) את הצבא הביזנטי, הגירו אותו לפי חרב, הבריחו את תיאודורוס אחי הקיסר הירקליוס... כל אלה שנשארו מהמוני בני ישראל מיהרו להתחבר אליהם ויהיו עימהם למחנה גדול".  

וכן נמצא מכתב של ראשי עדת ישראל בירושלים בגניזה שבו כתוב "ומאת אלוהינו הייתה זאת, כי הטה עלינו חסד לפני מלכות ישמעאל, בעת אשר פשטה ידם ולכדו את ארץ הצבי מידי אדום ובאו לירושלים והיו עימהם אנשים מבני ישראל"
 
היהודים עזרו לערבים לכבוש את סוריה וארץ הצבי (עבר הירדן המערבי ) ,והם מודים בזה אפילו בכתביהם

בתמורה , היהודים הורשו לגור היכן שרצו, כולל בירושלים, ובהתחלה, הר הבית הועבר גם לידי היהודים

לא עברו הרבה ימים, והערבים בגדו גם הם , וחיללו את הר בית השם , כידוע ...

אסרו על יהודי אשכנז לגור בירושלים (כי יהודי אשכנזי כביכול היה חייב להם כסף)  הטילו על היהודים עבודות פרך , מיסים משפילים , הכריחו אותם לענוד עיאר (תלאי צהוב) וחגורה שנקראת זנאר , כמו בכל ארצות האיסלאם , והתעלל ולהשפיל יהודים שיטתית , כמו שהם עשו מאז באופן קבוע

כמו כן, ראוי לא לשכוח , שמוחמד עצמו רצח המון יהודים בארצות חצי האי ערב, שמבחינתו היו שייכים רק למוסלמים
וייתכן שהברית שכרתו ישובים יהודיים מבודדים עם מוחמד יש"ו , היה כדי לא לסבול גורל דומה

היהודים נבגדו גם על ידי פרס וגם על ידי ביזנטיון , היו במצב כמעט בלתי אפשרי , אחרי השמדה המונית, וכל מי שנשאר נאלץ לחיות במערות במדבר ... ואז הפיתוי לנקום בנוצרים הגיע , בצורה של צבא מוסלמי קטן עם לוחמים יהודיים , שגמרו אומר לסלק מכאן את הנוצרים , והבטיחו הרבה הבטחות ... המוסלמים גם מינו יהודים לחיילים בהתחלה , למשל , טריפולי שברחו ממנה הנוצרים, היהודים שם מונו לשמור עליה וכו'

אך זה לא ארך זמן רב, והמוסלמים, שאולי לא יכלו בהתחלה להתנהג אל היהודים בצורה מבזה מפני שהרגישו שזה מוגזם אפילו בשבילם להתעלל בעם שבלעדיו הם בוודאי לא יכלו לעשות את זה ... אבל ללא ספק, הכוונה שלהם הייתה להשתלט על כל העולם המוכר ... ולקבל מס מכל מי שלא מוכן להתאסלם בשטחים שהם כובשים (שמותר ללא מוסלמים לגור בהם)

בתקופות יותר מאוחרות - יצוין , שהמוסלמים אפילו לא הסתפקו בזה , כל מי שלא היה יהודי או נוצרי , זאת אומרת, דתות שהורשו לחיות , כעבדים משלמי מס , ולא רצה להתאסלם, הושמד , כולל בארץ ישראל
« עריכה אחרונה: יולי 17, 2009, 06:59:31 על ידי hebraic »
LIONS OF JUDAH ARE AWAKEN , EAGER TO SPILL OUR ENEMIES BLOOD