כתב נושא: מאמר-התורה כבסיס לכל הדתות -כך צריך לענות לזייפנים!!!  (נקרא 1707 פעמים)

0 משתמשים ו- 1 אורח נמצאים בנושא זה.

מנותק jewlover and arabhater

  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 5996
בס"ד

http://www.hidabroot.org/ARDetail.asp?BlogID=7471

התורה כבסיס כל הדתות 
הדתות המונותיאיסטיות השונות נטלו מן היהדות את רעיון האמונה בא-ל אחד, והפיצו אותו בקרב מאות-מיליוני בני-אדם, אך הן יצרו גם עיוותים וסילופים. 
11/09/07  שיחת השבוע 
 
כך ''כבשה'' הדת היהודית את כל האנושות... ידוע שהאמת אינה נמצאת תמיד בידי הרוב. פעמים רבות דווקא המיעוט צודק והרוב טועה. ובכל-זאת, ידוע הכלל: סוף האמת לנצח. התורה גם אומרת ''אחרי רבים להטות'', ומכאן שבכל-זאת מהווה הרוב מדד מסויים לקביעת האמת.

נראה, שאף-על-פי שבפרק-זמן מסויים ייתכן שהרוב יחזיקו בשקר, הרי בסופו של דבר מוכרחה האמת לנצח. לאור זאת נשמעת פעמים רבות השאלה, איך ייתכן שהיהדות נשארה דתם של מעטים, בעוד דתות אחרות כבשו את רוב האנושות? אם היהדות היא דת-האמת, צריך היה שבמשך השנים תכיר האנושות כולה בצידקתה. ובפועל, היהדות היתה ונשארה נחלתו של עם קטן אחד, ואילו מיליארדי בני-אדם מאמינים בדתות אחרות.
 
מסר כלל-אנושי
את התשובה לשאלה זו אפשר לחלק לשני חלקים: ראשית, היהדות, שלא כדתות אחרות, מעולם לא ראתה את עצמה כדת האנושות כולה. תרי''ג המצוות ניתנו לעם- ישראל בלבד, ולגוי אפילו אסור לקיימן. גם אין לנו שום עניין לעודד גיור, וכאשר גוי מביע את רצונו להצטרף לעם היהודי, אנו מצווים לנסות לדחותו, ורק אם כוונתו כנה ועזה - לקבלו.
 
החלק השני של התשובה הוא, שאכן האמת של היהדות הגיעה לכל האנושות. ביהדות ישנו חלק ששייך לעם-ישראל בלבד, אך ישנו חלק אוניברסאלי, כלל-אנושי. האמונה בה' אחד ויתר המצוות הכלליות, המכונות 'שבע מצוות בני-נח', מיועדות לכל בן- אנוש על-פני האדמה. הדברים הללו אכן הגיעו לכל האנושות - מתוך היהדות.
 
לפני כ-3300 שנים התרחש מעמד הר-סיני, שבו קיבלנו את התורה. היה זה בתקופה שבה העולם כולו עבד אלילים. העם היהודי היה היחיד שהאמין באלוקים אחד, אלוקים שאין לו גוף ולא דמות הגוף. היתה זו אמונה שהאנושות, באותם ימים, לא היתה מסוגלת לקבל. רק שנים רבות אחר-כך קמו הדתות המונותיאיסטיות האחרות.
 
הן נטלו מן היהדות את רעיון האמונה בא-ל אחד, והפיצו אותו בקרב מאות-מיליוני בני-אדם. ברור שהדתות הללו הוסיפו על אמונה בסיסית זו תוספות ופרשנויות משלהן, כולל עיוותים מסויימים, אך בפועל, בדרך זו נעשתה האמונה בבורא העולם לנחלת האנושות כולה.
פרסומת 
 
 
   
 
 
כך ניצחה לבסוף האמת. אותו חלק כלל-אנושי בדת ישראל, אכן הגיע לתודעת האנושות כולה. איננו עוד מעטים באמונתנו בה' אחד. העולם כולו כבר התנער מן האלילות והגיע להכרה ברעיון האחדות האלוקית.
 
יישור דרך
מובן שאיננו זקוקים לתמיכת העולם באמונתנו, אלא שיש גם לנו עניין בזה. ראשית, בהר- סיני צווינו להביא את נושא 'שבע מצוות בני-נח' לתודעת כל בני- האנוש. שנית, זהו חלק מהייעוד שצפוי להתקיים בימות המשיח. אחד הדברים שהמשיח אמור לעשות הוא ''לתקן את העולם כולו לעבוד את ה' ביחד'', כדברי הרמב''ם.
 
ככל שהאנושות נעשית בשלה יותר לרעיון זה, אנו מבינים שזמן ביאת המשיח מתקרב והולך. (כדאי לעיין ברמב''ם הלכות מלכים פרק י''א, בנוסח הבלתי- מצונזר, על תפקיד הדתות האחרות ב'יישור הדרך' למלך המשיח). בשנים האחרונות ראינו במו-עינינו בקריסתו של מכשול נוסף לאמונה בה' אחד: הקומוניזם, שחרת על דגלו את האתיאיזם והכפירה המוחלטת, התמוטט כמגדל-קלפים. כך התנפץ לרסיסים גם אליל זה. עכשיו העולם כולו כבר מוכן להכרה בבורא העולם ומנהיגו, ומחכים רק למשיח שיעשה את המלאכה. משימה שהחלה לפני כ-3300 שנים, עומדת לקראת השלמתה, במהרה בימינו!

 
 
" היהדות, שלא כדתות אחרות, מעולם לא ראתה את עצמה כדת האנושות כולה. תרי``ג המצוות ניתנו לעם- ישראל בלבד, ולגוי אפילו אסור לקיימן. גם אין לנו שום עניין לעודד גיור, וכאשר גוי מביע את רצונו להצטרף לעם היהודי, אנו מצווים לנסות לדחותו, ורק אם כוונתו כנה ועזה - לקבלו. "
 

היום כולם יודעים שהרב כהנא צדק!