כתב נושא: תכינו את עצמכם  (נקרא 12082 פעמים)

0 משתמשים ו- 2 אורחים נמצאים בנושא זה.

מנותק sarit

  • חבר(ה) מוסמך(ת)
  • *
  • הודעות: 385
תכינו את עצמכם
« ב- : יוני 25, 2009, 20:47:04 »
היי חבר'ה אני מתרגמת עכשיו עובדות הסטוריות "חדשות" על העם שלנו ושל כביכול הפלשתינים שכתב מוסלמי שמשקר במצח נחושה
יותר מאוחר המאמר יהיה כאן אני אצטרך את עזרתכם בלסתור את כל מה שהוא כתב זה מאוד חשוב לסתור את ההסתה הפרועה של הערבים באמריקה הלטינית.
« עריכה אחרונה: יוני 25, 2009, 20:47:38 על ידי sarit »

מנותק נץ וגאה בזה

  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 6815
  • Hierosolyma Victor
תכינו את עצמכם
« להגיב #1 ב- : יוני 26, 2009, 00:14:14 »
היי חבר'ה אני מתרגמת עכשיו עובדות הסטוריות "חדשות" על העם שלנו ושל כביכול הפלשתינים שכתב מוסלמי שמשקר במצח נחושה
יותר מאוחר המאמר יהיה כאן אני אצטרך את עזרתכם בלסתור את כל מה שהוא כתב זה מאוד חשוב לסתור את ההסתה הפרועה של הערבים באמריקה הלטינית.

נשמח לראות ברגע שיהיה משהו מסודר.
אלוף מיל. בני פלד ז"ל
"צאו החוצה וצלצלו בפעמון שנתן לי מפקד חיל הים. כשישאלו אתכם למה אתם מצלצלים, ענו שכאן מת יהודי משוגע, שחשב שהיהודים מסוגלים להקים מדינה-וטעה" מילותיו האחרונות לילדיו.

מנותק El Blanco

  • אדמין הפורום
  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 10516
תכינו את עצמכם
« להגיב #2 ב- : יוני 26, 2009, 00:16:10 »
בס"ד
סבבה.

מנותק sarit

  • חבר(ה) מוסמך(ת)
  • *
  • הודעות: 385
תכינו את עצמכם
« להגיב #3 ב- : יוני 26, 2009, 02:17:23 »
בפורום Amigos en Israel משהי שאלה "האם אתם חושבים שיהיה הסכם שלום בין הישראלים לפלשתינים (הכורדים)
הגיב לה ככל הנראה מוסלמי ואמר: מי אמר לך שהפלשתינים הם ערבים כורדים?

אני כתבתי שאין עם מי לעשות שלום ואין על מה לעשות שלום עם הפלשתינים שמשקרים בקשר להכל ועוד כמה דברים נוספים.

היא כתבה לשונא ישראל:

בשנת 1522, כאשר הקיסר עומר סלאדין מוביל האימפריה העות'מאנית: פלש לארץ ישראל כדי לזרוע זרעים של מחלוקת כאשר הוקם מסגד עומר או כיפת הסלע באתרים הקדושים ביותר של היהודים, ההסטוריה מספרת שהקיסר הביא ילידים לגבולות הצפון, היום המקום נקרא טורקיה ושם אותם להתיישב בערים אסטרטגיות של היהודים, הוא הגלה יהודים כנגד רצונם. הערים האלה היו שומרון, יריחו, חברון וירושלים המזרחית.

המוסלמי כתב שהיא טועה- העמים שציינת היו קיימים לפני שישראל הפכה לאומה.

שומרון, ירושלים, חברון ושאר האדמות יוסדו על ידי כנען, הנכד של נח, כנען היה בנו של חם, בנו של נוח, שיסד את העמים האלה לפני אלפי שנים, ישראל כבשה את האדמות האלה שנוהלו ע"י יהושוע הממשיך של משה והוא לקח את האדמות האלה של הפלסטינים כי לפי מה שיהודים אומרים הם קיבלו הבטחה מהשם שהארץ המובטחת היא ארץ כנען וזה לא נכון.
הוא מוסיף- הכורדים היו קיימים לפני אלפי שנים סלדינו היה כורדי אבל הוא לא יסד את פלסטין שהייתה קיימת לפני הישראלים.. משהו כזה.

הוא שם מאמר שקוראים לו הסבל של העם הפלשתיני יש חלק נוסף שאני צריכה לתרגם ויש מספר מושגים בספרדית שאני מקווה שתרגמתי נכון בכל זאת אני נעזרת במתרגם של גוגל :old_smiley:

"בתקופת האבן המאוחרת, קבוצות שמיות שונות של חצי האי ערב היגרו לשטחים בחיפוש אחר מים וקרקעות למרעה. השבטים האלה היו האשורים, אשר התיישבו במה שהיום היא צפון עיראק, הבבלים ישבו בדרום ובמרכז עיראק, האמורים התיישבו בשטח של ירדן, הפינקים בלבנון והכנענים התיישבו בפלסטין.
בהגיעם של הכנענים לפלסטין, הארץ הוכרה בתור ארץ כנען (מספר ספרים ישנים והתורה מכנים את המקום כך).
במאה ה -12 לפנה"ס, ארץ כנען ראתה את הפלישה המפורסמת ביותר בהסטוריה: שבטים עבריים, קנייתים וסלביים (אני צריכה לבדוק האם הכוונה הייתה לקנייתים וסלביים) החלו לפלוש לאזור.
תחת הנהגתו של משה, השבטים שהגיעו כמו רועי צאן היו בסכסוך מתמיד עם העמים של פלסטין הכנענים, אשר כבשו עיר אחרי עיר, סיפחו יותר ויותר שטחים לתחומם.
כפי שידוע, היהודים לחלוטין הכניעו את הכנענים, אך לא היה כך עם הפלשתים (ומכאן השם Falastin ערבי פלסטיני בערבית פלשתינית *חח דרוש הסבר) שהתיישבו בחוף של פלסטין הם הגיעו מכריתים עוד לפני הגעתם של העבריים.
אחרי התנחלויות יהודיות על שטחים של כנענים, הוקמה ממלכת דוד ואז של שלמה, ולאחר מכן העם העברי (בסביבות 922 לפנה"ס) היה מחולק  לממלכות ישראל (צפון) ויהודה (דרום).

בסביבות שנת 721 לפנה"ס המלך הבבלי סרגון השני, הורה להרוס את ממלכת ישראל, וזה גרם להעלמותה מבחינה פוליטית, כלומר ממלכת ישראל נמשכה 200 שנה לפנה"ס בלבד.
מאוחר יותר, בסביבות שנת 586 לפנה"ס ממלכת יהודה נכבשה על ידי הבבלים עם נבוכדאנצר שעמד בראשה. מאז ליהודים לא חזר להיות כוח פוליטי בשטח פלסטין.
עם זאת, מיקומו האסטרטגי של השטח הפלסטיני (אשר מתחבר לכמעט שלוש היבשות), היה נתון לפלישות שונות: בסביבות שנת 538 לפנה"ס האימפריה הפרסית, בסביבות שנת 333 לפנה"ס היוונים, בשנת 64 לפנה"ס הרומאים, 636 בעידן שלנו, היה כיבוש ע"י הערבים המוסלמים. בשנת 1099, הצלבנים כבשו (הרסו את ממלכת ירושלים), בשנת 1187, המנהיג הערבי סלאח א דין), ניצח את הצלבנים וכבש את פלסטין, בשנת 1517, האימפריה העות'מאנית (התורכית) ובשנת 1917 כבשו את פלסטין הבריטים במהלך מלחמת העולם הראשונה.
 
1947
ב29 לנובמבר 1947 - ב 29 בנובמבר 1947, האו"ם אימץ בעצרת הכללית את ההחלטה 181 ואת עקרון חלוקת פלסטין שבה תקומנה שתי מדינות, להן תהיה עצמאות נפרדת.
ההחלטה של האומות המאוחדות, העניקה 57% מכלל שטחה של פלסטין למדינה היהודית ואת 43% הנותרים עבור מדינה ערבית. לא התייעצו עם הילידים בפלסטין ולא הכירו את הביטוי היסודי שלהם להגדרה עצמית.
 
1948 14 מאי 1948 - 14 במאי, 1948, יום לפני סיום המנדט הבריטי בפלסטין והנסיגה של כוחותיהם, המועצה הלאומית היהודית, בשם היהודים בפלסטין והתנועה הציונית העולמית, הכריזו על הקמתה של מדינה יהודית בפלסטין, שתקרא מדינת ישראל.
1967 ביוני 1967, הצבא של ישראל כבש את השטח הנותר של פלשתין, כלומר את הגדה המערבית של ירדן, רצועת עזה ומזרח ירושלים. ב 22 בנובמבר, 1967, אימצה מועצת הביטחון של האו"ם את ההחלטה 242, המחייבת את ישראל לסגת מהשטחים בכוח.
 
בהתחשב בהפרה מצד ישראל, הכיבוש נמשך לא רק בגירוש השני הגדול של הפלסטינים, אלא זו היתה ההתחלה של מדיניות הבנייה בהתנחלויות בשטחים.
 
1987
ביום 9 בדצמבר 1987 התחילה התקוממות של הפלסטינים בשטחים הפלשתיניים, הידוע יותר בשם "אינתיפאדה". היה זה ביטוי של התנגדות אזרחית, החוזק והגדרה עצמית של העם הפלשתיני כנגד הכיבוש של אדמתם.


אחרי שקראתי את השטויות של המאמר שהוא פרסם שאלתי אותו שאלה פשוטה "מתי בדיוק נוסדה פלסטין- האם לפי דבריך פלסטין הייתה קיימת מאז תמיד?

תגובתו:
הכל הוא עניין של שפות ולכן יש את הבלבול.

את השם פלסטין בערבית מבטאים כ Falastin, Falastin בספרדית זה Filistea  (מכאן השם פלשתין, בערבית זה אומר פלשתינה.)

אם את יודעת את התורה (צריך לשאול אותו על איזו תורה הוא מדבר) "כאשר יהושוע נכנס לכנען, את תראי באמת שהפלשתינים היו שם וממשיכים להיות עד היום, הכל זה עניין של לחקור ולקרוא את ההסטוריה של העמים בלי פאנתיות דתית.

המוסלמים מומחים בלשקר זה כבר ברור לי ממזמן.
אם אתם שואלים למה חשוב לי לענות לו וזה מהסיבה הפשוטה שאת האתר יוניוזן בספרדית מבקרים מיליונים בשנה הוא נחשב לאתר בספרדית מבין הפופולרים אז תתארו לעצמכם שהמוסלמים מפרסמים שקרים ואין לדעת מי קורא ונופל בפח.

אני אשמח לתגובת מחץ תודה :old_smiley:




« עריכה אחרונה: יוני 26, 2009, 02:26:02 על ידי sarit »

מנותק El Blanco

  • אדמין הפורום
  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 10516
תכינו את עצמכם
« להגיב #4 ב- : יוני 26, 2009, 04:00:53 »
אני אשלח לך תשובה בהודעה פרטית, כידוע יש לי בעיות בלשלוח תגובות ארוכות.

מנותק sarit

  • חבר(ה) מוסמך(ת)
  • *
  • הודעות: 385
תכינו את עצמכם
« להגיב #5 ב- : יוני 26, 2009, 11:23:56 »
אני אשלח לך תשובה בהודעה פרטית, כידוע יש לי בעיות בלשלוח תגובות ארוכות.

כן אני יודעת ותודה F-35 אני קוראת עכשיו  :old_smiley:

שמתם לב אגב שארץ כנען כבר אז כונתה פלסטין? הם כאלו שקרנים שזה משהו

מנותק sarit

  • חבר(ה) מוסמך(ת)
  • *
  • הודעות: 385
תכינו את עצמכם
« להגיב #6 ב- : יוני 26, 2009, 11:44:53 »
תגובותיו של F-35:

"שומרון, ירושלים... משהו כזה."

שומרון הוא איזור ולכן הוא לא נוסד ולא בטיח. ירושלים נוסדה על ידי דוד המלך ע"ה ששיחרר אותה מהכיבוש היבוסי. חברון נסודה על ידי אברהם אבינו ע"ה, כשקנה אותה מעפרון החיתי.
- עם ישראל כבש את ארץ ישראל, נכון, אבל העובדה שאלוקים נתן לנו אותה אומרת שהיא שלנו, מי האדם שיכול לערער על החלטה אלוקית?
-האדמות האלה הם לא של ה"פלסטינים" כיוון שאין עם כזה.

-תגיד שזה לא נכון עד המוות, עובדה ידועה לכל בן אנוש שאלוקים הבטיח את א"י (ארץ כנען) לעם ישראל, גם לאבותינו במהלך השנים וגם לעם ישראל במעמד הר סיני. מי אתה שתבוא ותפריך אותה?
- סלאח א-דין אכן היה ממוצא כורדי, ואכן הוא לא ייסד את "פלסטין" כיוון שאף אחד לא ייסד ולא ייסד מיתוס.

ציטוט
בתקופת האבן המאוחרת... של העבריים.
-לא הייתה ולו הוכחה אחת שהאשורים היו שמים, וגם אם כן אין ולו הוכחה אחת שבאו מחצי האי ערב. כנ"ל הבבלים.
- הפיניקים אכן התיישבו בלבנון והאמורים בירדן.

- הפיניקים הם צאצאי הכנענים, סה טו. בשם "כנענים" נקראו כל תושבי כנען.
-שוב, "פלסטין" זה מיתוס.
-ממש לא, דווקא הכנענים (עמים שונים אגב) נקראים על שם ארץ כנען ולא להפך.
- חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח סלאביים וקנייתים? פששש הידע שלך בגיאוגרפיה עצום...מה אתה אומר אולי אפילו קראו לגולן גולנוגראד? *  ;D

שוב, "פלסטין" זה מיתוס. הפלישתים (מלשון פולשים, אגב) שהגיעו לכאן מ"כפתור" - כרתים או קפריסין, בזמן ההתיישבות היהודית בא"י וגם אחריה, נעלמו כליל במהלך ההיסטוריה, בין אם בגירושים, בין אם במלחמות עם ממלכות יהודה וישראל.  הרומאים, בתהליך של רומניזציה של א"י שאותה הם כבשו ב-66 לפנה"ס, שינו את שמותיהם של כל האיזורים בא"י, ובעיקר את שמה של א"י - מפרובינקיה יודיאה - ל"פלסטינה " - צורה לטינית של "פלשתים".

הערבים שכבשו את א"י מידי הביזנטים ב-638 בראשות הח'ליף עומר איבן אל חט'אב, שינו את שמה של א"י ל"ג'אנת אל פלסטין" - מחוז "פלסטין" - ערביזציה של "פרובינקיה פלסטינה".
- אין שום קשר ולו העלוב ביותר בין הפלישתים לבין הערבים, הפלישתים הוכחדו עוד הרבה לפני שבני האדם שמעו על ערבים (שמוצאם מחצי האי ערב, לא מכרתים/קפריסין).

"אחרי התנחלויות...בשטח פלסטין."
- המוסלמים לא מכבדים את החלטתו של אלוקים אה? שטחים של יהודים, לא של כנענים.
-אין דבר כזה "פלסטין", שוב, תיצמד להיסטוריה אם אתה רוצה להתווכח.
- "מאז ליהודים לא חזר להיות כוח פוליטי בשטח 'פלסטין' (אני מניח שהכוונה היא לא"י)" - שיכחה מכוונת כרגיל, אתה שוכח את החשמונאים לדוגמא.

ציטוט
ב29 לנובמבר... להגדרה עצמית.
- ב-29 בנובמבר 1947 האו"ם אישר את "תכנית החלוקה" (החלטה 181), שלפיה תחולק א"י בין מדינה יהודית ומדינה ערבית שעתידות לקום. היהודים קיבלו את תכנית החלוקה בשמחה, בריקודים ובמסיבות, והערבים כידוע לא קיבלו אותה ופתחו במלחמה, יחד עם מדינות ערב, נגד המדינה היהודית הצעירה. חלק עצום מהערבים עזב את א"י מתוך הנחה שגויה שצבאות ערב יעיפו את היהודים לים, חלקם גורשו בכוח, וחלקם הפכו למה שמתקרא היום בחוצפה "ערביי ישראל".

מאי 1948...הבנייה בהתנחלויות בשטחים.
- צה"ל שיחרר אדמות שהיו טבולות בזוהמה איסלאמית במלחמה לגיטימית אפילו על פי החוק הבינלאומי שאתה נוהג כל כך לשבח, אם היית ולו מבין קצת בהיסטוריה היית מבין (אם אינך מסלף בכוונה) שיהודה, שומרון וחבל עזה - שים לב, לא הגדה המערבית - הם חלק בלתי נפרד להפרדה מא"י ומעם ישראל.
- הלגיון הירדני כבש את יו"ש במלחמת העצמאות ומפה השם השקרי, קרי הגדה המערבית של ממלכת ירדן ממערב לנהר הירדן (סיפוח שאף מדינה למעט בריטניה ופקיסטן לא הוכר בידי העולם, ושוחרר ב-67' במלחמה לגיטימית אפילו על פי החוק הבינלאומי) של היצירה הבלתי-חוקית בעליל מבחינת החוק הבינלאומי ממלכת ירדן (יו"ש, חלק מארצנו המובטחת, הובטח לנו לא רק בהצהרת בלפור ובספר הלבן הראשון אלא גם אושרר דה יורה ומבחינת החוק הבינלאומי על ידי חבר הלאומים בועידת סן רמו, לפיכך עצם היצירה של ממלכת ירדן ע"י נתינת השטח עליו היא קמה על ידי הבריטים לבנו של שריף חוסיין ממכה, עבדאללה, היא-היא עבירה על החוק הבינלאומי ולא שום "כיבוש", אפילו לפי החוק הבינלאומי כיום שכן כל ההחלטות שקיבל חבר הלאומים בזמנו תקפות ושרירות בחוקת האו"ם).
- רצועת עזה גם היא חלק מארצנו הקדושה, שהובטחה לנו על ידי הבריטים כחלק מאישרור המנדט הבריטי על א"י - כלומר גם היא הייתה חלק מהאדמה שועידת סן רמו והצהרת בלפור דיברו עליה. במלחמת השחרור נכבשה על ידי צבא מצרים, סיפוח שגם הוא לא הוכר בידי אף מדינה בעולם, ושוחררה על ידי צה"ל ב-67' במלחמה לגיטימית אפילו על פי החוק הבינלאומי.

 מזרח ירושלים (גם היא, שוב, חלק מהבית היהודי הלאומי שהובטח לנו גם על ידי הבריטים וגם כחלק מהחלטת ועידת סן רמו), נכבשה על ידי הלגיון הירדני ב-48', עוד סיפוח שלא הוכר על ידי אף מדינה בעולם למעט בריטניה ופקיסטן, ושוחררה במלחמה לגיטימית לחלוטין אפילו לפי החוק הבינלאומי ב-67'.
- סתכל למעלה, אל תטיף לנו על "אי קיום ההחלטות הקדושות של האו"ם".
- הכיבוש בהחלט נמשך, הערבים ממשיכים בכיבוש הערבי-איסלאמי בא"י בכך שהם ממשיכים לבנות התנחלויות בכל רחבי הא"י.

גם מחוץ לגבולות "הקו הירוק" וגם בתוכו באופן בלתי חוקי בעליל, תוך רצח, אונס, פשיעה, אי תשלום מיסים ומה לא.
-איזה גירוש ערבים?..

"ביום 9...הכיבוש של אדמתם."
-ה"אינתיפאדה" היא לא פחות מאשר מבצע רצח, אונס, שוד, בזיזה וכיבוש של "ערביי ישראל" וערביי השטחים המשוחררים, כנגד עם ישראל ששיחרר את אדמתו ובטעות גורלית השאיר חלק נרחב מאוכלוסיית הכובש הערבי בארצו.
- זו לא אדמתם, שוב, האדמה הזו היא שלנו גם מבחינה מוחלטת (כלומר, העובדה שהקב"ה נתן לנו אותה), וגם מבחינה היסטורית, היהודים ישבו בארץ עוד הרבה לפני שהאספסוף הברברי המתכנה "ערבים" פרץ מגבולות חצי האי ערב במטרה לכבוש את כל העולם, ובכלל זאת כבש את א"י כמצוין לעיל ב-638, גורש על ידי הצלבנים, חזר שוב, עזב תחת שלטון הממלוכים (בגלל חרפת הרעב, העוני והמחלות ששררו בארץ הקודש), חזר במספרים בודדים תחת שלטון העות'מאנים ולבסוף חזר באמצע מלחמת העולם ה-1 וקצת לאחריה בעידוד העות'מאנים והבריטים, כתוצאה משיבת ציון היהודית שהביאה עימה פריחה של המשק והחקלאות,והערבים - העם הנחות והעלוב הזה שלא יודע לייצר כלום - הגיעו לפה ממצרים, מארצות המגרב, מסוריה, מירדן, מלבנון, מעיראק ומסעודיה.

"הכל הוא...פאנתיות דתית."
- נכון, את השם פלסטין מבטאים בערבית כ-Falastin, בשונה באופן מוחלט מהמקור - פלישתים בעברית (Plishtim - מלשון פולשים, שכן היו פולשים יורדי ים), ופלסטינה בלטינית (Palestina - רומניזציה של פלישתים). מה שהופך את העניין למטורף שהרי הערבים לא יכולים להגות פ' דגושה, איזה עם לא מסוגל לבטא את שמו?

- לא היו שום "פלשתינים" מאז ומעולם, ואם הכוונה לפלישתים, הרי הפלישתים הוכחדו מבימת ההיסטוריה בין אם במלחמות עם ממלכות יהודה וישראל, בין אם עזבו מרצונם וכו' וכו' וכו' - אין שום קשר, לא גנטי, לא ביולוגי, לא היסטורי, לא לשוני, לא תרבותי, לא דתי, לא כלום - בין הערבים שהגיעו מחצי האי ערב לבין הפלישתים שמוצאם מכפתור (קפריסין/כרתים).

תודה על התגובות המצויינות!





« עריכה אחרונה: יולי 01, 2009, 23:50:07 על ידי גַּם בָּשָׁן וְגַם גִּלְעָד »

מנותק El Blanco

  • אדמין הפורום
  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 10516
תכינו את עצמכם
« להגיב #7 ב- : יוני 26, 2009, 15:51:22 »
שוב, השם של א"י דאז במערב היה "פלסטינה" (Palestina/Palestine), עוד שם רומאי שהשבטים הברבריים למיניהם אימצו.

מנותק El Blanco

  • אדמין הפורום
  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 10516
תכינו את עצמכם
« להגיב #8 ב- : יוני 26, 2009, 17:00:57 »
שרית, תתקני, התבלבלתי בטעות: סלאח א-דין*

מנותק sarit

  • חבר(ה) מוסמך(ת)
  • *
  • הודעות: 385
תכינו את עצמכם
« להגיב #9 ב- : יוני 26, 2009, 17:14:44 »
שוב, השם של א"י דאז במערב היה "פלסטינה" (Palestina/Palestine), עוד שם רומאי שהשבטים הברבריים למיניהם אימצו.

אני אתקן במאמר כרגע זה לא נותן לי לערוך את ההודעה

אתה יודע באיזו שנה השבטים אימצו לראשונה את השם הרומאי פלשתינה? יכול להיות שעוד לפני שהרומאים הגלו את היהודים עמי כנען קראו לארץ פלשתינה?
זה לא נראה לי הגיוני

מנותק El Blanco

  • אדמין הפורום
  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 10516
תכינו את עצמכם
« להגיב #10 ב- : יוני 26, 2009, 17:32:08 »
עמי כנען קראו לארץ הזו כנען, סה טו. "השבטים" - הכוונה לשבטים הברבריים באירופה (גרמאניים/סלאביים למיניהם)?
« עריכה אחרונה: יוני 26, 2009, 17:39:19 על ידי F-35 Lightning »

מנותק sarit

  • חבר(ה) מוסמך(ת)
  • *
  • הודעות: 385
תכינו את עצמכם
« להגיב #11 ב- : יוני 29, 2009, 00:45:20 »

פרסמתי את התגובות ומאז הוא לא חזר להגיב בנתיים ניפצתי לו את כל השקרים שהוא כתב תודה לכם :old_smiley:

מנותק נץ וגאה בזה

  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 6815
  • Hierosolyma Victor
תכינו את עצמכם
« להגיב #12 ב- : יולי 01, 2009, 23:31:14 »
אני רואה שבגדול (ברפרוף) אין לי כאן מה להעיר או להאיר, כל הכבוד F-35, תמשיך כך.
אגב, נשמח מאוד אם תכתוב כאן תגובות מלאות וגדולות ולא רק מסרים אישיים ל-שרית.
אלוף מיל. בני פלד ז"ל
"צאו החוצה וצלצלו בפעמון שנתן לי מפקד חיל הים. כשישאלו אתכם למה אתם מצלצלים, ענו שכאן מת יהודי משוגע, שחשב שהיהודים מסוגלים להקים מדינה-וטעה" מילותיו האחרונות לילדיו.

מנותק El Blanco

  • אדמין הפורום
  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 10516
תכינו את עצמכם
« להגיב #13 ב- : יולי 01, 2009, 23:45:53 »
נץ, משום מה אני יכול לשלוח תגובות ארוכות (יחסית) רק בה"פ, פה אני בקושי יכול לכתוב שורה.

מנותק גַּם בָּשָׁן וְגַם גִּלְעָד

  • מנהל(ת) גלובלי(ת)
  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 5916
  • אבי פרחן – יום יבוא אחים נחזורה!
תכינו את עצמכם
« להגיב #14 ב- : יולי 01, 2009, 23:52:35 »
שרית, תתקני, התבלבלתי בטעות: סלאח א-דין*

ערכתי "סלאח א-דין".

F-35, כל הכבוד !!!!
פשוט מאמר מעולה!

מנותק נץ וגאה בזה

  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 6815
  • Hierosolyma Victor
תכינו את עצמכם
« להגיב #15 ב- : יולי 01, 2009, 23:54:46 »
נץ, משום מה אני יכול לשלוח תגובות ארוכות (יחסית) רק בה"פ, פה אני בקושי יכול לכתוב שורה.
אתה כותב דרך טלפון סלולי או משהו כזה?
או שמא יש איזה תוכנת חסימה פעילה על האינטרנט שלך במחשב?
או שמא נחסמת חלקית/השעיה לזמן קצוב על ידי אחד מהמנהלים בפורום בעבר?
או שמא זה איזה דפקט בתכנת הדפדפן שלך (פיירפוקס, מייקרוסופט אקספלורר וכו').
דיווחת על הבעיה הזו בפני הנהלת הפורום בעבר?
אלוף מיל. בני פלד ז"ל
"צאו החוצה וצלצלו בפעמון שנתן לי מפקד חיל הים. כשישאלו אתכם למה אתם מצלצלים, ענו שכאן מת יהודי משוגע, שחשב שהיהודים מסוגלים להקים מדינה-וטעה" מילותיו האחרונות לילדיו.

מנותק El Blanco

  • אדמין הפורום
  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 10516
תכינו את עצמכם
« להגיב #16 ב- : יולי 01, 2009, 23:58:39 »
אני בודק מה הבעיה כבר כמה זמן, וזה לא רק בפורום הזה, אני גם לא יכול להעלות קבצים.

מנותק Neo

  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) בכיר(ה)
  • *
  • הודעות: 1450
  • הים אותו הים
תכינו את עצמכם
« להגיב #17 ב- : יולי 02, 2009, 00:00:58 »
מה ז"א זה לא רק בפורום הזה?

איך הבעיה באה לידי ביטוי? (מה קורה כשאתה כותב את ההודעה השביעית)

מנותק נץ וגאה בזה

  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 6815
  • Hierosolyma Victor
תכינו את עצמכם
« להגיב #18 ב- : יולי 02, 2009, 00:01:50 »
אני בודק מה הבעיה כבר כמה זמן, וזה לא רק בפורום הזה, אני גם לא יכול להעלות קבצים.
אני אעלה את השאילתא מול שאר חברי ההנהלה, נראה אם הבעיה היא אצלנו, אם לא, תבדוק טוב אצלך אם הבעיה היא ברמת ההגדרות במחשב שלך (תכנת חסימה, סינון אתרים, הגדרות דפדפן אינטרנט, פיירוול, אנטיוירוס וכו' וכו').
אלוף מיל. בני פלד ז"ל
"צאו החוצה וצלצלו בפעמון שנתן לי מפקד חיל הים. כשישאלו אתכם למה אתם מצלצלים, ענו שכאן מת יהודי משוגע, שחשב שהיהודים מסוגלים להקים מדינה-וטעה" מילותיו האחרונות לילדיו.

מנותק El Blanco

  • אדמין הפורום
  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 10516
תכינו את עצמכם
« להגיב #19 ב- : יולי 02, 2009, 00:02:32 »
אין טעם נץ, גם באתרים כמו יוטיוב זה ככה.

מנותק El Blanco

  • אדמין הפורום
  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 10516
תכינו את עצמכם
« להגיב #20 ב- : יולי 02, 2009, 00:04:07 »
כשאני שולח תגובה ארוכה פה למשל, העמוד נתקע ואני צריך לחזור אחורה.

מנותק גַּם בָּשָׁן וְגַם גִּלְעָד

  • מנהל(ת) גלובלי(ת)
  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 5916
  • אבי פרחן – יום יבוא אחים נחזורה!
תכינו את עצמכם
« להגיב #21 ב- : יולי 02, 2009, 00:04:57 »
כשאני שולח תגובה ארוכה פה למשל, העמוד נתקע ואני צריך לחזור אחורה.

לדעתי זה משהו בדפדפן. ניסית דפדפן אחר? באיזה דפדפן אתה משתמש?

מנותק Neo

  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) בכיר(ה)
  • *
  • הודעות: 1450
  • הים אותו הים
תכינו את עצמכם
« להגיב #22 ב- : יולי 02, 2009, 00:05:09 »
ניסית דפדפן אחר?  (אם יש לך אקספלורר, תתקין פיירפוקס ולהיפך)

מנותק El Blanco

  • אדמין הפורום
  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 10516
תכינו את עצמכם
« להגיב #23 ב- : יולי 02, 2009, 00:05:43 »
IE, ניסיתי את כל הגרסאות הזמינות, מ-6 ועד ל-8 (9 סתם מעפן).

מנותק Neo

  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) בכיר(ה)
  • *
  • הודעות: 1450
  • הים אותו הים
תכינו את עצמכם
« להגיב #24 ב- : יולי 02, 2009, 00:06:48 »
לעבור לסוג אחר.
תוריד עכשיו פיירפוקס, זה נישנוש להתקין את זה (אל חשש..).  לא יהיו לך שום בעיות להתקין ואין התנגשויות.

צריך לשלול קודם כל את האפשרות שזה מגיע מהדפדפן (אם כי, נשמע כמו בעיית דפדפן בכל זאת).