שונות > מה שבראש

חדש פה

<< < (7/7)

בייקר:
אבל פופאי בורח מהתמודדות אינטלקטואלית.הוא זורק אמירה סתמית ונמלט.
למשל" עז שם של ערס"אפילו שזה הכינוי של הטנק של קהלני ברמת הגולן במלחמת יום כיפור:"עז 77"

חיים בן_פסח:
אני חושב שלא כדאי לחסום את הבוגד הזה. הוא נותן לנו את היכולת לאמן את חברינו באומנות הוויכוח. אחת מהמטרות החשובות ביותר של תנועתנו היא לאמן וללמד את הנוער היהודי בוויכוחים, נימוקים, עימותים, והתנצחויות. אני יודע שזה מגעיל ומקומם, אולם זה תרגיל יותר יעיל.

בכל מקרה, בסוף הוא יעזוב בעצמו.

DJ Luminus:
אתה צודק בהחלט, חיים. מאז שאני צופה בתוכניות הימין האמיתי וגולש בפורום הזה, אף אחד לא יכול להתווכח איתי על האמת.

גַּם בָּשָׁן וְגַם גִּלְעָד:
מסכים עם חיים ועם לומינוס. כמה שפחות לקלל, כמה שיותר להתעמת בכבוד. יש לנו "קייס" טוב. אין סיבה לרדת לרמה שרק תבזה אותנו ותיצור סביבנו תדמית של חסרי-יכולת להתווכח במישור השִׂכלי (שזה בדיוק מה שהמתנגדים שלנו רוצים ליצור). עלינו תמיד לשאוף לידע, לחוכמה וְלִבקיאוּת, וּבנוסף- לִמצויינוּת בּרטוריקה, להבנה איך להתנצח ואיך לנצח בוויכוח. לדעתי, זה בדיוק מה שחיים מנסה ללמד אותנו בתכניות שלו.

כדור הצעיר, שעליו מוטלת השליחוּת להמשיך את הדרך- עלינו גם לדעת את האמת, וגם לדעת איך להסביר וּלהוכיח אותה.

עוּבדוֹת כמו: פרשת חטיפת התינוקות מתימן, פרשת אלטלנה, פרשת יואל בראנט והסוכנות היהודית בתקופת השואה, העובדה שהאצ"ל והלח"י הם אלה שגרמוּ לַבּריטים לעזוב את הארץ ב-1948, העובדה שהליגה להגנה יהודית היא זו שהביאה לשחרורם של יהודי בריה"מ לשעבר, וכו'.. --

כל אלה מהווֹת אמת שאנו מחוייבים בהכרתהּ! זהוּ ידע חשוב מִבחינתנוּ, שלא מלמדים בבית-הספר. התכניות של חיים הן איפוא בית-הספר. וּבנוסף, הן גם שיעורים מצויינים בתורת-הוויכוח.

*זאת* היא הדרך שלנוּ.

כהנא צדק!:

--- ציטוט של: חיים בן_פסח על פברואר 21, 2007, 12:35:05 ---אני חושב שלא כדאי לחסום את הבוגד הזה. הוא נותן לנו את היכולת לאמן את חברינו באומנות הוויכוח. אחת מהמטרות החשובות ביותר של תנועתנו היא לאמן וללמד את הנוער היהודי בוויכוחים, נימוקים, עימותים, והתנצחויות. אני יודע שזה מגעיל ומקומם, אולם זה תרגיל יותר יעיל.

בכל מקרה, בסוף הוא יעזוב בעצמו.

--- סוף ציטוט ---
חיים הוא כבר עזב כי אין לו מה להגיד מה לעשות השקר לא יכול להתמודד מול האמת.

תפריט

[0] אינדקס הודעות

[*] עמוד הקודם

עבור לתצוגת גירסה מלאה