כתב נושא: שיעור מעניין בנושא פגם הברית!  (נקרא 4066 פעמים)

0 משתמשים ו- 1 אורח נמצאים בנושא זה.

מנותק jewlover and arabhater

  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 5996
שיעור מעניין בנושא פגם הברית!
« ב- : אפריל 08, 2009, 17:00:49 »
ב"ה, שלום וערב טוב, "נעשה ונצליח ב"ה"

יש עבירה שאני רוצה לדבר עליה שהיא מייצרת מיליוני משחיטים והעבירה היא
הוצאת זרע לבטלה-

בא נתחיל ככה אחים שלי לעולם לא מאוחר לחזור בתשובה!!
יש כאלה שחושבים שיגידו לעצמם "מחר" " עוד שבוע".. אני יחזור בתשובה,
אסור! אסור! מי יבטיח לך שעוד יום אתה תהיה בחיים!!
קל וחומר לאנשים שאינם רואים מה הם עושים ובורחים מהמציאות!!
הרי ה' רואה בחדרי חדרים כל מעשה ומעשה!!
כתוב בזוהר הקדוש שעיקר הניסיון בעולם הזה הוא בתאוות הניאוף, ואדם שמפנה גב למידה הרעה הזו אין שיעור, אין גבול לטוב שיהיה לו בעולם הזה ובעולם הבא,
רבי שמון בר יוחאי מביא בזוהר הקדוש (ח''א קפח ריט) שעל פגם הברית והוצת זרע לבטלה בכל אופן שהיא, וכל אופן שהוא, אין מועילה תשובה ואמר בזו הלשון "מאן דאושיד זרעא ברוקניאח" ואין מועילה תשובה, והנשמה צפוייה לעונשים כבדים!!
על כן, ירדה נשמתו הקדושה של רבי נחמן מברסלב זי''ע לעולם, על מנת לתת תיקון לחטא הזה, ולחזק את הנשמות הנשברים מהחטאים, ואת אחינו היקרים שלא יפלו ברוחם וייאשו עצמם..
רשום בזוהר שאדם שמשחיט זרעו לבטלה הוא אדם מצוער ועצוב, וכתוצאה מעצבות וייאוש דרכו סלולה רק למטה..
ואמר רבנו הקדוש רבי נחמן- "על כל מועילה תשובה ובוודאי על חטא זה ואפילו עם הרבה לפשוע בזה"
אם אירע לאדם מקרה בלתי טהור או שנכשל בפגם זה- חובה עליו באוטו היום לומר "תיקון הכללי" ולאחר האמירה שיעשה ווידוי, ויקבל על עצמו שיותר לא יעשה את זה שוב..(ואדם שאומר זאת ולאחר מכן חוזר על זה שוב, כאילו עושה צחוק מה')
וחובה עליו לטבול באותו היום במקווה ולאחר מכן לומר את "התיקון הכללי" ובחסדי ה' העצומים, יתברך ותתקבל תשובתו,
ויוכל לתקן את פגם הברית אשר פגם על ידי טבילה, ו"תיקון הכללי"- והוא תיקון למקרי לילה..
ואלו הם העשרה מזמורי תהילים- טז', לב', מא', מב', נט', עז', צ', קה', קלז', קנ',
והם תיקון גדול ומי שאומר אותם בכל יום ובפרט באותו היום שקרה לו המקרה אינו צריך לפחד עוד מהפגם הנוראי הזה כי בודאי נתתקן על ידי זה,
הבטחת רבנו ז"ל-

רבנו ז"ל ייחד שני עדים נאמנים רבי אהרון מברסלב ותלמידו רבי נפתלי מנעמרוב,
והבטיח ואמר בפניהםמי שיבוא על קברו ויאמר שם אלו העשרה מזמורי תהילים, ויתן פרוטה לצדקה עבורו, אפילו אם גדלו ועצמו עוונותיו וחטאיו מאד מאד חס ושלום, אזי אתאמץ ואשתדל לאורך ולרוחב להושיעו ולתקנו,
ואמר " אשתטח לאורך ולרוחב להיטיב עמו בפיאותיו אמשכהו ואוציאהו משאול תחתיות, אך בזה אני חזק ביותר,
שאלו העשרה מזמורי תהילים מועילים מאד מאד", ואמר שהוא "תיקון כללי", כי לכל עברה יש לה תיקון מיוחד,
אבל תיקון זה זה תיכון הכללי!

הוצאת זרע לבטלה גורמת לקשיי פרנסה,פגמים באברים מסויימם וכו'...

אחינו היקרים, דעו לכם כי כל הצרות, קשיי פרנסה, החולאים, המירירות והיסורים שיש לאדם- הכל נובע מהחטא החמור והנורא של פגם הברית.

מהו פגם הברית?
כל דבר שקשור לניאוף והוצאת זרע לבטלה- זה פגם הברית.

עצות לשמירת הברית-

יאמר תמיד אמת,
יעשה חסד עם מי שלא יצפה לתשלום גמולו,
היה רודף שלום,
ישתדל להחזיר בני אדם בתשובה,
היה זהיר במצוות הציצית- (חכמים סוברים שאדם שלבוש בציצית כל 2 שניות זה "מצוות עשה", ואדם שלובש כל יום במשך שנה זה יותר מי 4 מיליון מצוות עשה!!!!)
יתן צדקה- (רשום בגמרא שמי שנותן צדקה ה' ה' בכבודו ובעצמו מברך אותו ב6 ברכות, ומי שרואה עני ואין לו שום פרוטה לתת לו- עם מברכו ומנחם אותו- ה'מברך אותו ב11 ברכות!!!!!!)
ילך לקברי צדיקים- חשוב מאד!!
יטבול במקווה- מים קרים עוזרים מאד.

תאוות הניאוף אינו נרחק מן האדם אלא ע"י הרחקת ראות עין והמחשבה.
עיקר פגם בברית הוא על ידי עצבות, וכן להיפך עיקר שמירת הברית היא על ידי שמחה.
(בשני המצבים אסור לראות או להוציא זרע לחינם).
לפרש שיחתו לפני השם יתברך בלשון שלו , ויספר להשם יתברך על כל העברות שנכשל בהם,
ויבקש מלפניו יתברך שיסלח לו על העבר ושיעזרהו שמעתה יתקדש באמת. וזה עיקר השמחה ותענוג שיש להשם יתברך בעולם הזה. וזכור! שאדם שמתקן מידה רעה זו משמח את ה' שמחה עצומה, וחכמים אומרים שאדם שמתקן מידה זו צדיקים גמורים לא יכולים לעמוד בעמדתו, וגם חכמים סוברים שאדם שמתקן מידה רעה זו כאילו סיים את כל הש''ס!! אחים שלי לסיים את הש''ס זה יכול לקחת 10 שנים!!! יש לכם הזדמנות לסיים את הש''ס!!
ואדם שלא הוציא וצפה ומראות אסורים ה' ועל מלאכי השרת וגדודי השרת מברכים אותו כל ימי חייו!!
לעשות ווידוי,חרטה, ושיתקבל על עצמו לא לחזור על מעשה רע שכזה,
רק להישתדל מהיום והלאה להישמר מהחטא, ולצאת לדרך חדשה, התחלה חדשה, ולא להיתייאש, לא להישבר לייצר הרע,
כי כל ההתחלות קשות וצריך להיתחזק בכל פעם מחדש.כי הרי אין ייאוש בעולם הזה כלל!!
שכרו של שומר הברית

על ידי תיקון הברית, יש לו פרנסה בלי טורח מבחינת "מן".
נתרומם מזלו וזוכה לעושר ואושר.
אינו זקוק לרופא ולתרופות, מכיוון שנתרפא בכל מאכל ומשקה.
זוכה לבנים חיים בני קיימא.
זוכה שזרעו יחברו פירושים על התורה.
נקרא צדיק וזוכה לבנים צדיקים.
זוכה לשלום בית אמיתי.
ה' יתברך שומרו ומסתירו משונאיו, ואין שום דבר יכול להזיקו
זוכה לתפילה.
לאמונה בה' יתברך.
והוא זוכה לקרב את הגאולה.
זוכה להבין בכל מקום שילמד.
נתחזק ביצרו הטוב.
נתבטל ממנו העצבות והליצנות.
ניצול מהגיהנום ומהעונשים שיש בקבר.
זוכה להיות בשמחה תמיד.
עיקר הגאולה תלוי בתיקון הברית.

עונשו של הפוגם בברית

גורם לו לקשיי פרנסה.
נעשה בעל חוב.
באים עליו יסורים וחולאים רעים.
קשה לו למצוא זיווג.
אינו זוכה לטיפת שלום בית, אלא רק למריבות ושליטת השטן בבית .
בניו מצערים אותו, ואינם שומעים לו.
סכנת דרכים בא על ידי פגם הברית.
כל ימיו כעס ומאכובים.
על ידי תאוות הניאוף יכול לבוא לשיגעון .
על ידי זנות עם נכרית (שכיבה עם גויה) בא שמד (הרג).
נופל לשער החמישים של הטומאה שמשם כמעט ואי איפשר לצאת חס ושלום.
הוצאת זרע לבטלה מכעיסה את השם יתברך יותר מכל העבירות הקיימות בתורה.
אינו זוכה לקמום בתחיית המתים.
כאילו שופך דמים והריהו מי שמוציא זרע לבטלה חייב מיתה!
המוציא זרע לבטלה כאילו הביא את בניו קרבן לעבודה זרה.
וגם המוציא זרע לבטלה חייב סקילה. (סקילה זה ההרג הכי חמור מכל המיטות האכזריות זה שסוקליםאת אדם שהשחיט את זרעו לחינם באבנים ועם עדיין לא מתים זורקים אותו מקומה עצומה ולאחר מכן זורקים עליו אבן בגודל עצום וכל הגוף מתרסק לכל עבר)
מביא את האדם לעצבות.

ה' מיצר ילדים ולאחר שהוא בה להביא אותם לעולם אדם שמוציא זרע לבטלה בגלל זה הלד אוטומאי לא יכול לרדת לעולם המעשי והכל בגלל אוטו אדם. ולאחר מותו הוא בה עליו לקבר ונגיד הוא הוציא בחייו 400 פעם זרע לבטלה בגלוו 400 ילדים שרצו להיום בעולם לא ירדו הם מחכים לו בקבר ולאחר מותו עם באים אליו ואומרים לו תביא לנו ירושה כי הרי כמו שהישרתה
ירושה לבנייך אנחנו גם רוצה ירושה והרי אין לו מה להוריש הוא לא יכול לצאת לעבוד ובניו מענים אותו ורשום בזוהר הקדוש שהעינויים שהוא עובר אפס אפסים לעומת גיהנום, והכל מתרחשבקבר והכל בגלל הזרע,
הרמב"ם אומר שהוצאת זרע פוגימית בכל מערכי הגוף ובמיוחד בשכל כי הזרע עובד מהשכל מחלחל בגוף ואז מגיע לברית.
הברית נמשלת למזוזה. אדם שנמצא בבית יש לו מזוזה ששומרת עליו ואדם שלא בבית אין ול מי שימור עלי כי הרי אין לו מזוזה אז שואלים מה ישמור על האדם שלא נמצא בבית?? התשובה היא שכשאר שאדם לא פגם בברית ה' שוכן שם ושומר על כל חלקי הגוף וכאשר אדם פגם בברית ה' לא יכול לשמור עליו, וכאשר אדם לא פגם ה' שומר עליו מהרגליים ועד לראש!!

פשוט אנחנו צריכים לא להיכנס לזה וכל העינויים הללו לא יעברו עליינו חס ושלום!
וניראה רק טוב מה'!!

אחים שלי אם לא תיכנסו לזה תיראו רק נחת רוח מה' ועם כבר ניכנסתם תמיד רק להידבק בכבודו היתברך והוא יעזור לכם תמיד!!
היום כולם יודעים שהרב כהנא צדק!

מנותק 2shpatz

  • חבר(ה) מוסמך(ת)
  • *
  • הודעות: 460
  • קוה אל ה', חזק ואמץ ליבך וקוה אל ה'
שיעור מעניין בנושא פגם הברית!
« להגיב #1 ב- : אפריל 12, 2009, 00:48:42 »
למה קוראים למעשה פגם הברית?
מדובר בברית בין הבתרים?
ערבי טוב זה ערבי עם עט!!!
"ברוך אתה ה' המעריב ערבים" (;

מנותק אחים באמת

  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) בכיר(ה)
  • *
  • הודעות: 2494
  • פתחו לי פתח כחודו של מחט...
    • האתר שלי
שיעור מעניין בנושא פגם הברית!
« להגיב #2 ב- : אפריל 12, 2009, 10:42:44 »
למה קוראים למעשה פגם הברית?
מדובר בברית בין הבתרים?
בראשית ,יז:
יז,א ויהי אברם, בן-תשעים שנה ותשע שנים; וירא יהוה אל-אברם, ויאמר אליו אני-אל שדי--התהלך לפני, והיה תמים.  יז,ב ואתנה בריתי, ביני ובינך; וארבה אותך, במאד מאד.  יז,ג ויפל אברם, על-פניו; וידבר אתו אלהים, לאמר.  יז,ד אני, הנה בריתי אתך; והיית, לאב המון גוים.  יז,ה ולא-יקרא עוד את-שמך, אברם; והיה שמך אברהם, כי אב-המון גוים נתתיך.  יז,ו והפרתי אתך במאד מאד, ונתתיך לגוים; ומלכים, ממך יצאו.  יז,ז והקמתי את-בריתי ביני ובינך, ובין זרעך אחריך לדרתם--לברית עולם:  להיות לך לאלהים, ולזרעך אחריך.  יז,ח ונתתי לך ולזרעך אחריך את ארץ מגריך, את כל-ארץ כנען, לאחזת, עולם; והייתי להם, לאלהים.  יז,ט ויאמר אלהים אל-אברהם, ואתה את-בריתי תשמר--אתה וזרעך אחריך, לדרתם.  יז,י זאת בריתי אשר תשמרו, ביני וביניכם, ובין זרעך, אחריך:  המול לכם, כל-זכר.  יז,יא ונמלתם, את בשר ערלתכם; והיה לאות ברית, ביני וביניכם.  יז,יב ובן-שמנת ימים, ימול לכם כל-זכר--לדרתיכם:  יליד בית--ומקנת-כסף מכל בן-נכר, אשר לא מזרעך הוא.  יז,יג המול ימול יליד ביתך, ומקנת כספך; והיתה בריתי בבשרכם, לברית עולם.  יז,יד וערל זכר, אשר לא-ימול את-בשר ערלתו--ונכרתה הנפש ההוא, מעמיה:  את-בריתי, הפר.  {ס}

מנותק 2shpatz

  • חבר(ה) מוסמך(ת)
  • *
  • הודעות: 460
  • קוה אל ה', חזק ואמץ ליבך וקוה אל ה'
שיעור מעניין בנושא פגם הברית!
« להגיב #3 ב- : אפריל 13, 2009, 21:00:21 »
ואיך בדיוק מקשרים את ברית בין הבתרים לפגם הברית?
ערבי טוב זה ערבי עם עט!!!
"ברוך אתה ה' המעריב ערבים" (;

מנותק אחים באמת

  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) בכיר(ה)
  • *
  • הודעות: 2494
  • פתחו לי פתח כחודו של מחט...
    • האתר שלי
שיעור מעניין בנושא פגם הברית!
« להגיב #4 ב- : אפריל 13, 2009, 22:35:29 »
ואיך בדיוק מקשרים את ברית בין הבתרים לפגם הברית?
צריך לקשר?

מנותק 2shpatz

  • חבר(ה) מוסמך(ת)
  • *
  • הודעות: 460
  • קוה אל ה', חזק ואמץ ליבך וקוה אל ה'
שיעור מעניין בנושא פגם הברית!
« להגיב #5 ב- : אפריל 13, 2009, 22:42:00 »
אני יודע? אחרי הכל קוראים לפגם הברית על שם ברית בין הבתרים
ונישמע שמי שפוגם, מפר את הברית שאברהם אבינו כרת עם הקב"ה
ערבי טוב זה ערבי עם עט!!!
"ברוך אתה ה' המעריב ערבים" (;

מנותק אחים באמת

  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) בכיר(ה)
  • *
  • הודעות: 2494
  • פתחו לי פתח כחודו של מחט...
    • האתר שלי
שיעור מעניין בנושא פגם הברית!
« להגיב #6 ב- : אפריל 14, 2009, 11:12:50 »
אני יודע? אחרי הכל קוראים לפגם הברית על שם ברית בין הבתרים
ונישמע שמי שפוגם, מפר את הברית שאברהם אבינו כרת עם הקב"ה
מי אמר שזה על שם ברית בין הבתרים?
ברית היא הגדרה - ולא מעשה
המעשה הוא - המילה - החיתוך, הגזירה

מנותק 2shpatz

  • חבר(ה) מוסמך(ת)
  • *
  • הודעות: 460
  • קוה אל ה', חזק ואמץ ליבך וקוה אל ה'
שיעור מעניין בנושא פגם הברית!
« להגיב #7 ב- : אפריל 14, 2009, 15:23:58 »
נראה לי שהתבלבלת קצת אני שאלתי:
למה קוראים למעשה פגם הברית?
מדובר בברית בין הבתרים?

אתה ציטטה לי את הברית מהתורה,
ואני הסקתי שאתה מאשר את הקישור שלי בין ברית בין הבתרים לפגם הברית
וכאשר שאלת:
צריך לקשר?
חשבתי שאתה מתכוון שזה כל כך ברור שאין צורך להסביר את הקשר...
קיצר מה שמחזיר אותי לשאלתי הראשונה:
למה קוראים לפגם הברית דווקא כך?
ערבי טוב זה ערבי עם עט!!!
"ברוך אתה ה' המעריב ערבים" (;

מנותק אחים באמת

  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) בכיר(ה)
  • *
  • הודעות: 2494
  • פתחו לי פתח כחודו של מחט...
    • האתר שלי
שיעור מעניין בנושא פגם הברית!
« להגיב #8 ב- : אפריל 15, 2009, 20:42:01 »
נראה לי שהתבלבלת קצת אני שאלתי:
אתה ציטטה לי את הברית מהתורה,
ואני הסקתי שאתה מאשר את הקישור שלי בין ברית בין הבתרים לפגם הברית
וכאשר שאלת:חשבתי שאתה מתכוון שזה כל כך ברור שאין צורך להסביר את הקשר...
קיצר מה שמחזיר אותי לשאלתי הראשונה:
למה קוראים לפגם הברית דווקא כך?
אני לא ציטטתי לך את ברית בין הבתרים, אלא את הברית שלאחר מכן
בה מצווה אברהם על מילת אותו האבר

התשובה לשאלתך:
פגם שנעשה באבר בו כרת הקב"ה ברית איתנו.

מנותק PhobetorXVII

  • חבר(ה) מוסמך(ת)
  • *
  • הודעות: 452
שיעור מעניין בנושא פגם הברית!
« להגיב #9 ב- : אפריל 16, 2009, 16:30:08 »
חח תגידו בקשר לקכול הקטע של פגם הברית אז זה אסור רק ליהודים או שגם לגוים לא כדאי לאונן?  :laugh:

מנותק morde208

  • חבר(ה) מקצועי(ת)
  • *
  • הודעות: 912
שיעור מעניין בנושא פגם הברית!
« להגיב #10 ב- : אפריל 16, 2009, 17:35:40 »
חח תגידו בקשר לקכול הקטע של פגם הברית אז זה אסור רק ליהודים או שגם לגוים לא כדאי לאונן?  :laugh:
מה  צחיק  פה?
וסתם  כך  זה  אסור  רק  ליהודים, כמדומני...

מנותק 2shpatz

  • חבר(ה) מוסמך(ת)
  • *
  • הודעות: 460
  • קוה אל ה', חזק ואמץ ליבך וקוה אל ה'
שיעור מעניין בנושא פגם הברית!
« להגיב #11 ב- : אפריל 16, 2009, 19:33:41 »
זה ידוע שגם בנצרות אוסרים אפילו בעבר הגברים היו לובשים תחתונים מיוחדים שמונעים מהם לבצע את המעשה
וכמובן גם באיסלם אוסרים.
כיום בשני הדתות המעשה לא נתפס ממש כחטא אלא כהרגל מגונה שיש להפסיק.
ערבי טוב זה ערבי עם עט!!!
"ברוך אתה ה' המעריב ערבים" (;