כתב נושא: עזרה במענה לשמאלני  (נקרא 1831 פעמים)

0 משתמשים ו- 1 אורח נמצאים בנושא זה.

מנותק El Blanco

  • אדמין הפורום
  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 10516
עזרה במענה לשמאלני
« ב- : מרץ 16, 2009, 02:08:42 »
ביוטיוב, הוא מתחיל איתי דיון כזה:
ציטוט
Jews should definetely have a Homeland in Madagascar. However its not unworthy to note the USS Liberty, Rosenbergs, Ben Ami-Kadish, Johnathan Pollard, and Ambramoff. There are certain things that shouldn't be going on and it's wise to address it in open dialouge.
I see you say "If you are not included in categories you hate". That is very reminicent of the television version of Nazi Germany. Speaking of Nazi Germany, the Nazis never used assassination in warfare, however Count Bernadotte was assassinated by Israelis.
Why should the Arabs make peace? If I was an Arab leader I would never make terms with Israel. That is natural: we have taken their country. Sure God promised it to us, but what does that matter to them? Our God is not theirs. We come from Israel, but two thousand years ago, and what is that to them? There has been antisemitism, the Nazis, Hitler, Auschwitz, but was that their fault? They only see one thing: we have come here and stolen their country. Why should they accept that?


As quoted in The Jewish Paradox : A personal memoir (1978) by Nahum Goldmann (translated by Steve Cox), p. 99.

עזרה?

מנותק נץ וגאה בזה

  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 6815
  • Hierosolyma Victor
עזרה במענה לשמאלני
« להגיב #1 ב- : מרץ 16, 2009, 02:44:40 »
אחד אחד,
א.) לגבי ה-USS ליברטי, זה היה מהחל ועד כלה פרובקציה אמריקנית, המטרה של זה היה דווקא להאשים את מצרים בהתקפה כדי לתת תירוץ לשימוש בנשק גרעיני אמריקני (שכבר היה בדרכו דרך שני מפציצים אסטרטגיים של הצי השישי האמריקני) כלפי קהיר כמדינת וואסל של בריה"מ בתמונה העולמית של המלחמה הקרה שהייתה אז בשיאה.
ב.) בני הזוג רוזנברג היו קומוניסטים, ופעלו בשם בריה"מ וללא שום אג'נדה יהודית, להפך, הם התכחשו לעמם ולדתם מתוך תפיסה זו.
הם מכרו את אמריקה מתוך תפיסתם הקומוניסטית, מה הקשר למדינת ישראל?
ג.) לגבי פולארד, קדיש, אברמוב וכו' אני יכול לספר מאידך על סוכנים אמריקנים בישראל ועל הפעילות המודיעינית הענפה שמנהלת ארה"ב כנגד ישראל מתוך ישראל ומחוצה לה, אז שיפסיק לקשקש בקומקום, מה גם שכמעט כל מדינה מפעילה סוכנים (גלויים וחשאיים) ואמצעים אחרים (מודיעין אלקטרוני, מודעין חזותי- לווין, מודיעין תקשורתי וכו') כמעט בכל מדינה אחרת (באם יש לה את המשאבים והצורך בכך).
ד.) הנאצים לא השתמשו בהתנקשות?  :::D, אז אולי שיספרו לי מה היה בדיוק עם הפקיד שלהם בשגרירות בפריז ארנסט פון ראט (שהם טרחו להפיל את זה על אותו הרשל גרינשפן כאמתלה ל-ליל הבדולח כשבפועל מי שרצח אותו היה ד"ר קרל ברנדט הרופא האישי של היטלר).
ומה באשר לנסיונות חיסול (שהיו ותועדו, של נשיא ארה"ב פרנקלין דלנו רוזוולט או של צ'רצ'יל) של מנהיגי המערב? בדגש על ועידת טהרן בשנת 43'.
ה.) ההפרדה בזיהוי בין הקב"ה לאללה היא מאוד מעניינת אני חייב לציין.
ו.) לא היה להם מדינה או כל ארץ לפני כן, כל כך הרבה מקורות חושפים את הבלוף ה"פלשתיני" שאין כאן המקום לכך.
ז.) הוא כנראה שכח את שיתוף הפעולה בין הנאצים לאיסלם בימי מלחמת העולם השניה ואף לפניה (במרד הערבי הגדול 1936-1939) וכן ההדהות העמוקה של המוסלמים עם הגרמנים הנאצים (הזדהות שממשיכה עד היום).
להלן גם תמונה של מנהיג ערבי שלא חשש לעשות "תנאים" ומו"מ עם ישראל וציטוט נחמד שלו אחרי חתימת ההסכם ב"ניו יורק טיימס"- "מנחם המסכן, מה אני קיבלתי ומה מנחם המסכן קיבל, אני קיבלתי את חצי האי סיני עד האינצ' האחרון ואת שדות הנפט של אבו רודס ומה מנחם המסכן קיבל, פיסת נייר" (שים לב גם לציור על העניבה של סאדאת שהיה, אגב, מרגל נאצי מטעם זרוע הריגול של ה-SS נגד הבריטים במצרים בזמן מלחמת העולם השנייה) להלן-


אלוף מיל. בני פלד ז"ל
"צאו החוצה וצלצלו בפעמון שנתן לי מפקד חיל הים. כשישאלו אתכם למה אתם מצלצלים, ענו שכאן מת יהודי משוגע, שחשב שהיהודים מסוגלים להקים מדינה-וטעה" מילותיו האחרונות לילדיו.

מנותק El Blanco

  • אדמין הפורום
  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 10516
עזרה במענה לשמאלני
« להגיב #2 ב- : מרץ 16, 2009, 02:55:16 »
נץ, תודה רבה לך. אבל אין לי מושג איך לתרגם את הכל לאנגלית, תוכל לעזור לי עם חלקים ג' ו-ד'?

מנותק נץ וגאה בזה

  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 6815
  • Hierosolyma Victor
עזרה במענה לשמאלני
« להגיב #3 ב- : מרץ 16, 2009, 21:58:23 »
ג.About Pollard, Kaddish, Abramof etc. I can tell you on the other hand about the spies that the US is/has oparated in and outside Israel and against Israel.
Besids, every country is spying against every other country with official and non-offcial agents and of course with other means such as: satellite, spy planes, submarines and other Naval vessels of shore, Internet, Emails, phone lines, fax,  cellphones, radio and commando units it all depends on the given country's resources Intel. needs and will.

ד. The Nazis didn't use assassinations? who are you trying to fool? did you forget the Nazi scam with their clerk in their  embassy in Paris 1938, Ernst vom Rat, whom Dr. Karl Brandt (Hitler's personal doctor) was sent to kill him and the jew Herschel Grynszpan, was blamed for it in order to create the excuse for Kristallnacht? or what about the attempt to assassinate Stalin, Churchille and FDR in Teheran summit 1943?
אלוף מיל. בני פלד ז"ל
"צאו החוצה וצלצלו בפעמון שנתן לי מפקד חיל הים. כשישאלו אתכם למה אתם מצלצלים, ענו שכאן מת יהודי משוגע, שחשב שהיהודים מסוגלים להקים מדינה-וטעה" מילותיו האחרונות לילדיו.