כתב נושא: חובה-לקרוא:תולדות אלימות השמאל נגד הימין ב  (נקרא 2031 פעמים)

0 משתמשים ו- 1 אורח נמצאים בנושא זה.

מנותק IRON_MAN

  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 12823
  • L.F בשטח הערבים במתח
בס"ד

"תסמונת קין"-

תולדות מעשי האלימות וההסתה של השמאל

נגד הימין  בארץ ישראל

 

לאור מסע הרדיפה וציד המכשפות המחודש כנגד המחנה הלאומי בכלל וכנגד המתנחלים בפרט,
ע"י ממשלת השמאל של אולמרט-ברק-לבני בשיתוף פעולה הדוק עם הפרטנרים שלהם בתקשורת,
בפרקליטות, בבית המשפט העליון, במשטרה ובצבא-

תנועת "נשים בירוק" מתכבדת להזכיר לעם ישראל מהן העובדות ההיסטוריות האמיתיות.
חשוב שהציבור ייזכר מי באמת אלים. מי באמת מסית. מי באמת מסוכן לעם ישראל.

 

לפניכם חוברת שנכתבה ע"י ההיסטוריון אריה יצחקי על תולדות

מעשי האלימות וההסתה של השמאל נגד הימין בארץ ישראל .

 

החוברת, שהיא תמצית מתוך מחקר גדול ומעמיק שיפורסם בקרוב,
רואה אור בשבוע שבו מציינים יום השנה ה-13 ל"מסע ההכפשה והשנאה נגד הימין"
לזכרו של יקיר מחנה השמאל יצחק רבין, שמנוצל לסילוף ההיסטוריה והיפוכה.

במסע זה מציגים את הימין כמחנה של אלימים, מסיתים ואף רוצחים,
בעוד שהאמת היא שדווקא לשמאל יש מונופול רב שנים על עשרות מעשי רדיפה,
הסתה, אלימות ואף מעשי רצח פוליטיים נגד הימין.

 

הדברים  בחוברת הם רק קצה הקרחון ומי שרוצה להעמיק,
כדאי שיקרא את הספרים שברשימה הביבליוגרפית המצורפת בסוף.

 

החוברת תופץ בעברית ובאנגלית לציבור הרחב,
למעצבי המדיניות, אישי ציבור ותקשורת ברחבי הארץ ובחו"ל.

 

יהי רצון שנזכה בקרוב להנהגה חדשה בארץ ישראל, הנהגה יהודית אמיתית שסוף סוף תשרת את האינטרס

  של העם היהודי בארצו מולדתו.

 

בברכת ארץ ישראל לעם ישראל,

 

נשים בירוק www.womeningreen.org.il

"תסמונת קין"

תולדות מעשי האלימות וההסתה של השמאל נגד הימין בארץ ישראל 1904-2008

אריה יצחקי

 

במשך 104 שנים בתולדות הציונות ביצעו אנשי מפלגות השמאל לדורותיהם, פוגרומים, מעשי טבח,
רציחות ועינויים סדיסטיים באנשי מחנה הימין, בליווי המצאה של עלילות דם נתעבות.
כל הפעולות בוצעו, ועדיין מבוצעות, כדי לנסות ולמנוע מהימין להגיע לשלטון.

 

רצח דה-האן

זה התחיל בתקיפה מילולית ופיזית של מנהיגי איכרים במושבות העלייה הראשונה והשנייה ע"י הפועלים מהשמאל. המשיך בהסגרת אנשי מחתרת ניל"י לתורכים ב- 1917 ובניסיון שנכשל של אנשי ארגון "השומר" השמאלני לרצוח את יוסף לישנסקי ממנהיגי ניל"י. גם לאחר מכן בוצעו  מעשי רצח פוליטיים כמו רצח העסקן החרדי ד"ר ישראל דה-האן בירושלים בשנת 1924, בידי מפקדי "ההגנה" בירושלים ובראשם אברהם תהומי, המשיך בשוד מחסני הנשק של ארגון "ההגנה הלאומית" ע"י מפקדים ב"הגנה".

 

התקפות אלימות ואכזריות נגד חברי בית"ר

הדבר  עלה מדרגה בהכאות מאורגנות אכזריות של אנשי בית"ר בכל רחבי הארץ ע"י "פלוגות הפועל" – קבוצות של פוגרומצ'יקים-סדיסטים צמאי דם מיסודה של "ההסתדרות". אופיינית הייתה  ההתנפלות הביריונית בתל אביב בשביעי של פסח 1933 שביצעו מאות פורעים חמושים באלות ומוטות ברזל על קבוצת ילדים בני 12-14 חניכי בית"ר. התוצאה- 24 פצועים שהובאו לבית החולים, חלקם פצועים קשה.

 

עלילת רצח ארלוזורוב

הזוועה הגיעה לשיא ביוני 1933, בעלילת הדם הנוראה בה הואשמו ברצח ד"ר חיים ארלוזורוב , שלושה אנשים חפים מפשע: אבא אחימאיר, אברהם סטבסקי ומאיר רוזנבלט שכל חטאם היה שהיו אנשי בית"ר.

 

חטיפות, עינויים ורצח אליהו שלומי

ההתקפות נמשכו ב-1939 וכללו חטיפות ועינויים של אנשי אצ"ל. השיא היה ההתקפה של מאות בריונים על מחנה בית"ר בהרצליה ב18.8.40 בה נרצח אליהו שלומי (דייכס) ונפצעו שבעה מחבריו.

 

 

הסזון הקטן

באפריל 1942 נחצה קו אדום חדש. אנשי הש"י של "ההגנה" ביצעו ציד-אדם מאורגן בו נחטפו עשרות לוחמי חרות ישראל שהוסגרו לאויב האימפריאליסטי הבריטי לאחר עינויים אכזריים. מבצע נבזי זה זכה לכינוי "הסזון הקטן".

 

הסזון הגדול

בין 8 בנובמבר 1944 לינואר 1945 שוב הועלה רף הביזיון והחרפה כאשר בריוני "ההגנה" שכונו יחידת ל"ט (לוחמים בטרור), חטפו, עינו והסגירו למשעבד הבריטי כ-200 מלוחמי אצ"ל, שמרביתם הוגלו למחנות מעצר באפריקה. הוגה המבצע שזכה לכינוי "הסזון הגדול" היה דוד בן-גוריון ומפקדיו היו תחילה יגאל אלון ובשלב השני שמעון אבידן. החוקרים הסדיסטים של הש"י בפיקוד  דוד שאלתיאל היכו ועינו באכזריות איומה את החטופים. השיא היה הכליאה והעינוי של יעקב תבין (פרשטיי) מפקד שירות הידיעות של האצ"ל (מש"י). האיש הוחזק כלוא במתבן של קיבוץ עין חרוד, קשור באזיקים למיטת ברזל במשך שישה חודשים. הוא נאלץ לעשות את צרכיו במיטה, כאשר חוטפיו שוטפים אותו בזרנוקי מים לקראת החקירות בהן עקרו את ציפורני ידיו ורגליו, צרבו את גפיו בברזל מלובן ועוללו לו זוועות נוספות שקשה להעלותן על הכתב.

 

המשת"פ טדי קולק - הלשנה והסגרת יהודים לבריטים

גם בשנים שלאחר מכן המשיכו אנשי "ההגנה" ובעיקר המשת"פ טדי קולק (שתוארו היה ק' הקישור של הסוכנות היהודית עם שלטונות המנדט הבריטי) להסגיר לוחמי חופש יהודיים לבריטים ולסכל את פעולותיהם. כך הוסגר לבריטים ע" משת"פים אנשי "הגנה" מהמושבה יבנאל, בי"ג בניסן תש"ד, מקום המסתור של לוחמי הלח"י מנחם לונץ ושבתאי דרוקר. בעקבות ההלשנה הם כותרו ולחמו בגבורה עד מוות.

 

הסזון הקטן השני

מעשי החטיפה והעינוי נמשכו גם בשנת 1947 ("הסזון הקטן השני") והגיעו לשיא ב-11 בינואר 1948, בחיפה. שם נחטפו שני לוחמי האצ"ל ידידיה סגל ומשה לוי. ידידיה הי"ד עונה באכזריות עד מוות בידי אנשי הפלוגה המיוחדת של "ההגנה". למשה לוי הזריקו חומרים כימיים מסוכנים הנקראים בפי העם "זריקת אמת" וגרמו לו נזק בריאותי בלתי הפיך. הוא שוחרר לאחר גילוי רציחתו של ידידיה סגל.

 

ב-8 באפריל 1948 הותקפו ליד קיבוץ גינוסר 12 אנשי התגבורת ששלח אצ"ל למושבה משמר הירדן בידי כוח פלמ"ח שמנה כ-100 אנשים. הם הוכו באכזריות ונשקם הוחרם. משמר הירדן נותרה ללא תגבור וזה תרם לנפילתה בידי הסורים בהמשך המלחמה.

 

טבח אלטלנה

הפשעים של השמאל נגד העם היהודי הגיעו לשיאם ב20-22 ביוני 1948, בהתנפלות הרצחנית על אניית הנשק של ה"אצל"- "אלטלנה", תחילה בחוף כפר ויתקין ואח"כ בחוף פרישמן בתל אביב. הירי העיקרי היה בפיקודו של המפקד הבכיר בפלמ"ח יצחק רבין והוא כלל הפגזת האנייה העמוסה בתחמושת ע"י תותח שדה, וירי צלפים באנשים מפרפרים במים שניסו להגיע בשחייה אל החוף מהאנייה הבוערת. בסה"כ נרצחו בטבח "אלטלנה" 16 מאנשי "אצל", ומאות מתנדבים יהודים שהגיעו לישראל כדי להלחם באויב הערבי,נאסרו והושפלו.

 

רצח ע"י הש"י

במהלך מלחמת העצמאות נרצחו ללא משפט בידי אנשי הש"י, שני לוחמי אצ"ל שהיו חשודים בהריגת אנשי הגנה בשוגג בעת פעולותיהם נגד הבריטים ב-1947. הם לחמו כחיילים בחטיבה 9 וחטיבה 3 ובעת הלחימה נגד האויב הערבי נרצחו ע"י ירי בגבם בצורה שתראה כאילו נפלו בקרב. לא יאומן לאיזה שפל מוסרי הגיעו אנשי השמאל .

 

אחרי הקמת המדינה

מעשי הזוועה של השמאלנים נגד אנשי הימין נמשכו גם לאחר הקמת המדינה. בשנות ה-50 נוהלה מערכה של חרמות, נידויים ורדיפה נגד רבים מלוחמי אצ"ל ולח"י. היקשו עליהם להשתלב במקומות עבודה ומנעו מהם להיקלט בכוחות הביטחון.

 

עלילת רצח קסטנר

הש"י הקים מחתרות פיקטיביות של פרובוקטורים כדי לטפול על הימין עלילות דם. השיא היה ב-4 במרס 1957 כאשר נרצח ד"ר ישראל קסטנר בידי סוכני הש"י, והרצח "שוייך" למחתרת פיקטיבית ימנית. המעשים הללו נמשכו עד עלייתו של הליכוד לשלטון במאי 1977. כאן היתה הפסקה מבורכת  משום שלראשונה מאז 44 שנים היה השמאל באופוזיציה ובמגננה.

 

ההתנכלות למתנחלים

מעשי השיסוי והפרובוקציה התחדשו ב-1993 עם מינויו של יצחק רבין לראש ממשלה כשזה חתם על "הסכם אוסלו" עם רב המרצחים יאסר ערפאת.  האויב מימין הוגדר עתה כמתיישבי יהודה, שומרון וחבל עזה ("המתנחלים") ושאר מתנגדי הסכמי אוסלו.  במשך 15 שנה בוצעו כנגדם מאות התנפלויות, מעצרי שווא והטרדות, הכאות סדיסטיות, השפלות, הצקות, פתיחת תיקים פליליים מפוברקים, הריסת בתים ומאחזים , תוך רמיסת זכויות אדם ופגיעה ברכוש פרטי וגניבתו על-ידי השודדים במדים. את מקום "פלוגות הפועל" מילאו שוטרי יס"מ ומג"ב.

 

החטיבה ה(אנטי)יהודית של השב"כ

המבצעים תוכננו בידי "החטיבה היהודית" של השב"כ שהמשיכה את הדרכים הפסולות והבזויות של הש"י והפעילה סייענים ופרובוקטורים דוגמת אבישי רביב ("שמפניה") שהקימו מחתרות-דמה כמו "איל" (ארגון יהודי לוחם), הכל כדי להכפיש את המתנחלים ותומכיהם הרבים ברחבי הארץ ולטפול עליהם עלילות שווא.

 

עלילת רצח רבין

מהלכים אלו הגיעו לשיא של כל הזמנים בעלילת הדם שהומצאה לאחר רצח ראש הממשלה יצחק רבין ב4.11.1995. חקירת הפרשה נמצאת עתה בשלב מתקדם ביותר, וכאשר יפורסמו בקרוב המסקנות יתברר שעלילת הדם נגד הימין בפרשת רצח ארלוזורוב תתגמד נוכח עלילת הדם בפרשת רצח רבין.

 

פשע הגירוש מגוש קטיף וצפון השומרון והרס עמונה

אחד המהלכים הנבזיים ביותר של קין וסייעניו היה מסע ההכפשה של מתנחלי גוש קטיף שהסתיים בגירוש האכזרי של 8,000 יהודים מגוש קטיף וצפון השומרון והרס 25 ישובים יהודים פורחים (תכנית "ההתנתקות").

 

שיא נוסף הייתה ההתנפלות הברוטאלית של "כוחות הביטחון" על הישוב עמונה שבמהלכה נהרסו תשעה בתים. עשרות בני נוער ומבוגרים הוכו באכזריות ורבים נפצעו קשה ונזקקו לטיפול רפואי

 

בעקבות הצלחת גירוש גוש קטיף וצפון השומרון החליט השמאל להמשיך אותו גם ביהודה ושומרון תחת הכותרת תכנית "ההתכנסות". המגמה הייתה לגרש 70,000 יהודים מבתיהם ולהרוס 60 ישובים. למרבה המזל סיכלה מלחמת לבנון ה- 2 את המזימה והיא הוקפאה. עתה החליט השמאל לחדש תכניתו.

 

פרובוקציית שטרנהל

מעשי התקיפה המילוליים והפיזיים נגד המתנחלים חודשו בשנתיים האחרונות, וניכר כי בעת פרפורי הגסיסה של ממשלת  המושחתים , לוקחי המעטפות , מנסה השמאל (עבודה, קדימה, שלום עכשיו), לקנות קולות בוחרים ע"י חידוש פיגועי הפרובוקציה (מקרה שטרנהל לדוגמה) ולהעליל עלילות חדשות לקראת מתקפה אחרונה על המאחזים.

 

צווי הרחקה והרס מאחזים

חוברת זו נכתבה ימים אחדים אחרי שהממשלה הכריזה על גזרות בולשביקיות נוספות נגד המחנה הלאומי בכלל ונגד המתנחלים בפרט- גזרות המחזירות אותנו לימי הסזון של שנות ה-40: צווי הרחקה- צווי הגבלה- סתימת פיות- איסור לקיים הפגנות- אלימות שוטרים נגד יהודים- רמיסת זכויות אדם כגון הפסקת מים וחשמל למאחזים- הרס מאחזים, ונראה שזו רק ההתחלה.

 

נקווה שזממם לא יעלה בידם ו"הסזון החדש הגדול" נוסח 2008 ייגנז בארכיון השב"כ.

 

סוף דבר:

 

בשנים האחרונות פועלת בישראל קואליציה של ארגוני שמאל קיצוני שהפכה להיות סכנה קיומית למדינת ישראל.

 

מה שמאפיין חלק מהם מבחינה רעיונית היא אידיאולוגיה קומוניסטית, טרוצקיסטית או אנרכיסטית, והמכנה המשותף לכולם הוא התנגדות עקרונית לקיומה של מדינת ישראל כמדינה יהודית.

 

כולם ממומנים בגלוי ובסתר בידי ארגונים זרים אנטישמיים ואנטי-ציוניים, וחלקם משתפים פעולה עם ארגוני טרור ערביים ומוסלמיים.

 

פעילי השטח המתוגברים בזרים (אנרכיסטים וקומוניסטים מכל רחבי העולם) זוכים למטרייה מגוננת שפורשת מעליהם ברית טמאה של התקשורת הישראלית, משפטנים ואנשי משטרה וצבא שמאלנים ו"אנשי רוח" (סופרים, משוררים, מרצים ואומנים למיניהם). כל החבורה  הזאת שמונה כמה מאות צעקניים מתוקשרים ניזונה ממשכורות ציבוריות, מקופת המדינה ומקרנות ממשלתיות ומגוננת על הפורעים שפועלים בנעלין ובבילעין בגלוי כבר שלוש שנים, ללא הפרעה.

 

נקווה שבבחירות הקרובות עם ישראל ישים לדבר סוף וישלח לאופוזיציה את כל חבורת השמאל הקיצוני השלטת בממשלה, בפרקליטות, במשטרה ובתקשורת.

 

מוגש כשירות לציבור ע"י נשים למען עתיד ישראל – נשים בירוק

« עריכה אחרונה: מרץ 11, 2009, 16:15:40 על ידי אחים באמת »
ארץ ישראל לעם ישראל על פי תורת ישראל.

ערבים לערב,סודנים לסודן,שמאלנים לאירופה!

מנותק אבי 1

  • משתמש(ת)
  • חבר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 3773
  • הבוחר החליט ממשלת ימין
זאת במידה ואנחנו מוגדרים ימין כלומר חילונים ודתים.
הבא להורגך השכם להורגו

מנותק גַּם בָּשָׁן וְגַם גִּלְעָד

  • מנהל(ת) גלובלי(ת)
  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 5916
  • אבי פרחן – יום יבוא אחים נחזורה!
מסמך מצויין. תודה רבה!

מנותק El Blanco

  • אדמין הפורום
  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 10516
שמאלנים  >:( קריאת המאמר הזה הרסה לי את הבוקר..השמאלנים אצלי באיזור יודעים שאני ימני, והם וחברים שלהם ערבים באים ויענו מנסים "להציק" לי ואני כל פעם מפרק אותם לאטומים  >:(
ועוד המשתמש הומוהוהו ביוטיוב אומר שהימין ה"רצחני" הוא זה שנטפל לשמאלנים...מזכיר את מקרה ה"רצח" של השמאלני אמיל רוזנצוויג, "רצח" יצחק רעבין צמא הדם יש"ו-שר"י  ו"ניסיון ההתנקשות בחייו" של זאב שטנהל...

מנותק DBA

  • חבר(ה) מוכר(ת)
  • *
  • הודעות: 196
מה זה מציקים לך?מאיפה אתה?

מנותק מגן דוד

  • חבר(ה) מוכר(ת)
  • *
  • הודעות: 214
עבודה נפלאה, השמאלנים יום אחד עוד ישלמו על כל הסבל שגרמו לעם.

די לפולש הפלסטינאצי!

מנותק El Blanco

  • אדמין הפורום
  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 10516
מה זה מציקים לך?מאיפה אתה?
בגלל שעדיף לא להגיד פה פרטים אישיים
אני אגיד שאני מהמרכז
הקופים האלה עובדים איתי באותו המקום, מטיילים איתי באותו המקום
לפעמים הכלבים האלה שמים עין על החברה  >:( >:( >:(