כתב נושא: "המטה למען שליט" הם בוגדים שמאלניים!  (נקרא 1095 פעמים)

0 משתמשים ו- 1 אורח נמצאים בנושא זה.

מנותק חיים בן_פסח

  • אדמין הפורום
  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 8063
"המטה למען שליט" הם בוגדים שמאלניים!
« ב- : פברואר 25, 2009, 05:49:15 »
בס''ד

הבוגדים האלה מתחננים בפני מרצחי החמאס: "נא תתפשרו! נשחרר 1000 מחבלים מוסלמים נאצים או כמה שתרצו, אבל תתפשרו קצת! אנו מוכנים לשלם כל מחיר ולגרום רצח המוני של יהודים ולגרום חילול השם. אם רק תתפשרו קצת!" זהו המסר המתועב של החזירים האלה.

די עם הפחדנות הבוגדנית הגלותית הזאת כבר! בגלל בגידה כזאת, אנו מאבדים את כל המדינה ח''ו. והתשקורת ובג''צ וצה''ל והפוליטיקאים מצטרפים להצגה הזאת לא כי אכפת להם על שליט, אלא כי הם דוקא רוצים לשחרר כמה שיותר מחבלים ערבים נאצים. כניעה היא הדת החדשה של דורנו! הערב רב פשוט אוהב להכנע כדי להראות אזה "הומנים נאורים" הם!

אך ורק אם אנו נהפוך לתנועה המונית, תהיה תקווה שכל גועל הנפש הזה יפסק סוף סוף!

http://www.nrg.co.il/online/1/ART1/858/258.html?hp=0&loc=1&tmp=8673
« עריכה אחרונה: פברואר 25, 2009, 05:54:18 על ידי חיים בן_פסח »

מנותק הגולה בארץ

  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 3661
  • '' וייכחשו אוייבך לך ואתה על במותמו תדרוך ''
"המטה למען שליט" הם בוגדים שמאלניים!
« להגיב #1 ב- : פברואר 25, 2009, 07:30:17 »
בס''ד

הכיצד לא למדו אותם פחותים אנשי ערב-רב את הלקח מ '' עיסקת ג'יבריל'' שעלתה להם בדם רב !! ולא עוד אלא שהם היכו על חטא מתועב זה , ועתה הם חוזרים עליו אין-ספור פעמים , כאשר המשת''פים של האוייב הערבי הנאצי יש''ו והגיס החמישי שלו יש''ו בפרלמנט ''הכנסת'' מנצחים על המקהלה ??  :'( :'( :'( !! לשמע זאת תיצלנה אזניים !! כאשר ''חברי כנסת'' אוייבים ערבים נאצים המווים גיס-חמישי יש''ו שר''י מתכחשים לשלטון אותו הם מייצגים ומצהירים בפומבי שאין הם יש''ו נמצאים שם אלא בכדי להוות ''מחלת סרטן ממארת'' בתוך הפרלמנט המכונה '' הכנסת'' ולחתור תחת ההנהגה ולהלחם בציביון היהודי על אדמת ארץ-הקודש תובב''א בהתאם ל''תכנית השלבים '' המתועבת והרצחנית של האויב הערבי הנאצי יש''ו שמתיימר לרצוח את כלל היהודים על אדמת ארץ-הקודש תובב''א ושללם לבוז ר''ל ח''ו !! >:( :'(
עם שלטון מתועב כזה , שום מעשה עוולה לא יכול להיות ''מפליא'' !! את הסרטן הזה יש למגר מהיסוד !!, כריתת חלקים ממנו לא תועיל מאומה , ואף עשוי'ה לגרום להתפשטותו המואצת ח''ו ר''ל !! ביקשנו לתמות ב''איחוד הלאומי'' בכדי להכניס כמה שיותר חברי-כנסת עם אחינו היהודי היקר הגיבור מיכא'ל בן-ארי הי''ו , אלא שהיו כאלה ש''התחכמו'' ( יותר נכון התכסלו) ונפלו בפח של הימין-המזוייף בדמית ''ליברמן'' וחבריו !! אילו קיבלנו את הקולות הללו של אותו סוכן שלטון העוולה בדמות הימין-המזוייף , הרי שהתמונה הייתה אחרת לגמרי !! לא נותר לנו אלא להלחם עם מה שיש לנו והקב''ה י'הי'ה בעזרנו שנאמר  '' בה' נעשה חיל , וה-וא יבוס צרינו ''  !! לכל תומכי הימין-המזוייף -- תלמדו לא ליפול בפח בפעם הבאה ( אם תהי'ה כזו בזמן הקרוב ) !!  :old_sad: ונזכה במהרה בביאת גואל-צדק בבאכי''ר .

                                                                                                    חדש טוב ומבורך  :dance: :dance:
                                                                                                         הגולה בארץ  :)
                                 
בס''ד
 '' חשף ה' את זרוע קדשו לעיני כל הגויים ,וראו כל אפסי ארץ את ישועת א'לוקנו ''
 '' קול צופיך נשאו קול יחדיו ירננו כי עין בעין יראו בשוב ה' ציון ''