סקר

סקר: אם צריכים לבחור בין מדינה דמוקרטית לבין מדינה יהודית, מהי הבחירה שלכם?

מדינה דמוקרטית. אנו רוצים חירות וזכויות כמו חופש דיבור, תקשורת חופשית, בחירות לכנסת. אפילו אם זה יוביל לרוב ערבי או לפירוק המדינה היהודית.
14 (13.3%)
מדינה יהודית. אם לא נשלול את ה"זכויות" הדמוקרטיות של הערבים, לא תהיה לנו מדינה. במשך אלפי שנים, יהודים התפללו למדינה יהודית, לא לדמוקרטיה
91 (86.7%)

סך הכל הצבעות: 2

כתב נושא: סקר: אם צריכים לבחור בין מדינה דמוקרטית לבין מדינה יהודית, מהי הבחירה שלכם?  (נקרא 42530 פעמים)

0 משתמשים ו- 3 אורחים נמצאים בנושא זה.

מנותק אביר הקרנפים

  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 8016
  • מוסר, כבוד, יהדות.
טוב. לפני שאני עונה לסקר, אני חייב להגיב לדיון הסוער שרץ פה.
ראשית. M1A4.
קצת הרגזת אותי בטענה שלך שיהודי זה רק לקרוא בספר ולתת לאנשים לכפכף אותך. הפגנת בורות משוועת בהיסטוריה של העם היהודי, באורח החיים של החרדים ובמה שקורה לאחרונה.
להזכירך, שופטי ישראל שנלחמו בעמים שישבו פה באותם ימים, היו גדולי הדור. הם שמרו את ההלכה. וכל פעם שעם ישראל לא שמר את ההלכה, הוא שקע תחת שלטון זר, עד שבא שופט ונביא ונלחם באויב והביא תשועה. אחד השמות הכי בולטים הוא שמשון. גם שאול שהומלך בידי שמואל. לאחר מכן דוד המלך, שהיה מלך צדיק ושרי הצבא שלו, יואב בן צרויה ועמשא בן יתר שהיו ראשי סנהדראות. כלומר, מהאנשים הצדיקים ביותר בדור. גם אבנר בן נר, שר צבאו של שאול, היה ראש הסנהדרין.
בניהו בן יהוידע, שר צבאו של שלמה, היה ראש הסנהדרין. דוד ושלמה שטענת שהיו תותחים, ניהלו משטר הלכה קשוח.
מתי הכל החל להידרדר? כאשר העם נחצה לשתי ממלכות בניגוד לדעת תורה. זה הוביל לשקיעה של העם בישראל מבחינה דתית ולאחר מכן מכל הבחינות. עד שבאה אימפריה חזקה יותר וכבשה אותנו. אף אחד לא כבש אותנו בגלל שקראנו בספר. דווקא בתקופות שכבשו אותנו אף אחד לא קרא בשום ספר. כולם חשבו כמוך שאם נהיה בריונים גדולים, אף אחד לא יוכל עלינו. עד שבא אחד שהיה בריון עוד יותר גדול, כמו נבוכדרצאר.
בית שני. בחסדי שמים ניתן ליהודים לבנות את חרבות ירושלים. עם ישראל חי פה בשקט עד שהיהודים החלו להתייוון. אז הם נאנקו תחת עול היוונים, עד שבאו המכבים שאתה כל כך מעריץ אותם שעשו משהו ולא קראו בספר. הנקודה היא שמה שהם עשו בדיוק כתוב בספר. הם סירבו לאכול חזיר, הם התעקשו למול את בניהם ולעבוד את ה' על פי התורה. לכן הם התקוממו וניצחו כי היו צדיקים. לא כי יהודה המכבי היה מר עולם וקאראטיסט מדופלם. מדינת יהודה החשמונאית שקעה עם תקופת הצדוקים. כשהעם הפסיק לשמור על התורה, באו בריונים גדולים מאיתנו, הרומאים, וכפכפו אותנו.

ולגבי מה שאמרת שנכנסו לעיר בשבת לכן לא נלחמו ולכן הם ניצחו, זה בולשיט שאין סילוף גדול ממנו. בזמן מלחמה מותר לחלל שבת, מותר לאכול חזיר ואפילו עניין אשת יפת תואר זה בגלל מה שקורה במלחמה. אף אחד מעולם לא נתן לאויב לחדור לירושלים בזמן מלחמה רק בגלל שהייתה שבת.

ולאחר מכן, היינו עם קטן ונרדף שהיה פזור בכל העולם. בכל מקום היינו מיעוט קטן. כשאתה מיעוט קטן, עדיף שלא תהיה חכם בלילה כמו שאתה מנסה להיות עכשיו. כי באירופה של ימי הביניים לא היו גויים שמאלנים. ואם המיעוט היהודי היה מרים ראש, היו משמידים אותו מיד. המדיניות החכמה ביותר הייתה לסתם את הפה, להוריד את הראש ולחכות שהגל יעבור.
גם החרדים לא רק קוראים בספר. הם מקיימים את הספר. ולכן הם אנשים טובים יותר ממני וממך. ואם הם לא הולכים לצבא כדי שלא יכריחו אותם לשרת עם נקבות ולשמוע חיילות שרות, ולאכול את הכשרות המפוקפקת של המטבחים בצה"ל ולסבול מרדיפות הדת של צה"ל, אי אפשר לבוא אליהם בטענות.
לא צריך לחזור על כל הטענות המפוברקות של שונאי ישראל.

רון. לא דיברו על עידן הגאולה. מדינה יהודית...

אז אני בוחר במדינה יהודית. אני יכול להבין פחד של אנשים מכפיה דתית. אבל איש לא דיבר על מדינת הלכה מוחלטת, אלא על מדינה יהודית. ואגב, מי שמפחד ממדינת הלכה, הרי שהוא מפחד מביאת המשיח, או שאינו מצפה לביאת המשיח. וזה בעייתי.

במדינה יהודית שאני חולם עליה, יהודי יכול ללכת ברחוב בגאווה כיהודי. בניו ובני שכניו ידעו מי בנה את בית ראשון ושני, מי ברא את העולם, ומה אומרת המילה שבת חוץ מחוף ים ומנגלים. הם ידעו שמע ישראל ויחוגו את החנוכה שלא רק למען הלביבות והסופגניות.
במדינה יהודית שאני חולם עליה, זו תהיה גאווה ללמוד תורה ואיש לא יקרא לאדם כזה פרזיט בגלל צרות עין מסלפת. במדינה יהודית שאני חולם עליה, לא תינתן במה לשונאי ישראל, מבית או מחוץ. במדינה כזו, רוסים אוכלי חזיר וכושים מסודאן ירגישו סוג ב' ולו מחמת העובדה שכולנו נהיה כל כך יהודים וכל כך גאים, שזה יקרין על סביבותינו.
מדינה יהודית, כי אנחנו יהודים.
אמת, כבוד וכוח. שלושה דברים שאנשים מחפשים ומבקשים מזולתם כל ימי חייהם ולא יודעים שצריכים למצוא את זה בתוך עצמם.

צבא יהושע עוד יחזור!

מנותק El Blanco

  • אדמין הפורום
  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 10516
לגבי מדינת ישראל כמדינה יהודית - רבי אלחנן וסרמן זצ"ל הי"ד אמר: הקמת מדינה יהודית בארץ ישראל זו הזכות הגדולה ביותר שניתן להעלות על הדעת, הציונים הם האנשים הרשעים ביותר שניתן להעלות על הדעת