הנה עוד ארבעה מקומות שאובמה מופיע בהם:
וְאַתָּה אַל-תִּירָא עַבְדִּי יַעֲקֹב, וְאַל-תֵּחַת יִשְׂרָאֵל- כִּי הִנְנִי מוֹשִׁעֲךָ מֵרָחוֹק, וְאֶת-זַרְעֲךָ מֵאֶרֶץ שִׁבְיָם; וְשָׁב יַעֲקוֹב וְשָׁקַט וְשַׁאֲנַן, וְאֵין מַחֲרִיד. אַתָּה אַל-תִּירָא עַבְדִּי יַעֲקֹב, נְאֻם-יְהוָה- כִּי אִתְּךָ, אָנִי: כִּי אֶעֱשֶׂה כָלָה בְּכָל-הַגּוֹיִם אֲשֶׁר הִדַּחְתִּיךָ שָּׁמָּה, וְאֹתְךָ לֹא-אֶעֱשֶׂה כָלָה, וְיִסַּרְתִּיךָ לַמִּשְׁפָּט, וְנַקֵּה לֹא אֲנַקֶּךָּ.
אֲשֶׁר הָיָה דְבַר-יְהוָה אֶל-יִרְמְיָהוּ הַנָּבִיא, אֶל-פְּלִשְׁתִּים, בְּטֶרֶם יַכֶּה פַרְעֹה, אֶת-עַזָּה: (ספר ירמיה פסור מו פסוק כו..)
מפתיע הדבר שגם נבואה זו מתקשרת לגוג ומגוג, שכן עפ"י הגמרא, יראה ה` לכל הגויים כי עם ישראל משול לכלה (כמו שנכתב ב`לכה דודי`). שימו לב לפסוק האחרון
דילוגי אותיות של 9 פעמים
וַיִּקְרָא יְשַׁעְיָהוּ הַנָּבִיא, אֶל-יְהוָה; וַיָּשֶׁב אֶת-הַצֵּל, בַּמַּעֲלוֹת אֲשֶׁר יָרְדָה בְּמַעֲלוֹת אָחָז אֲחֹרַנִּית- עֶשֶׂר מַעֲלוֹת. בָּעֵת הַהִיא שָׁלַח בְּרֹאדַךְ בַּלְאֲדָן בֶּן-בַּלְאֲדָן מֶלֶךְ-בָּבֶל, סְפָרִים וּמִנְחָה- אֶל-חִזְקִיָּהוּ (מלכים ב` פרק כ` פס` 11)
הדבר שאותי הכי הדהים היה הדמיון בין בלאדן בן בלאדן מלך בבל לבן לאדן, שיושב בבול עירק-איראן-אפגניסטאן...
דילוגי אותיות של 12 פעמים
וּבְבוֹא עַם-הָאָרֶץ לִפְנֵי יְהוָה, בַּמּוֹעֲדִים, הַבָּא דֶּרֶךְ-שַׁעַר צָפוֹן לְהִשְׁתַּחֲוֹת יֵצֵא דֶּרֶךְ-שַׁעַר נֶגֶב, וְהַבָּא דֶּרֶךְ-שַׁעַר נֶגֶב יֵצֵא דֶּרֶךְ-שַׁעַר צָפוֹנָה: לֹא יָשׁוּב, דֶּרֶךְ הַשַּׁעַר אֲשֶׁר-בָּא בוֹ- כִּי נִכְחוֹ, יצאו (קרי:יֵצֵא). וְהַנָּשִׂיא- בְּתוֹכָם בְּבוֹאָם יָבוֹא, וּבְצֵאתָם יֵצֵאוּ. וּבַחַגִּים וּבַמּוֹעֲדִים, תִּהְיֶה הַמִּנְחָה אֵיפָה לַפָּר וְאֵיפָה לָאַיִל, וְלַכְּבָשִׂים, מַתַּת יָדוֹ; וְשֶׁמֶן, הִין לָאֵיפָה. (יחזקאל גם כן, פרק מו, פס` ט)
למי מכם שאינו יודע מדובר בעבודת הקרבנות בבית המקדש. עפ"י הכתוב בגמרא המשיח יהיה זה שיבנה את בית המקדש. הוא גם נקרא נשיא והוא יהיה אחראי על הקרבת הקרבנות.
התחנה הבאה מדהימה לא פחות מעד כה. כידוע, אובאמה הוא מוסלמי (בן לאב מוסלמי), ועל אף שגדל בבית נוצרי מעולם לא התנצר. אם כך, עפ"י התורה ועפ"י הידוע לכולנו, הוא צאצא לישמעאל שהיה בנה של הגר. הצופן הבא לקוח מספר בראשית פר` כא פס` יג:
וְגַם אֶת-בֶּן-הָאָמָה, לְגוֹי אֲשִׂימֶנּוּ: כִּי זַרְעֲךָ, הוּא. וַיַּשְׁכֵּם אַבְרָהָם בַּבֹּקֶר וַיִּקַּח-לֶחֶם וְחֵמַת מַיִם וַיִּתֵּן אֶל-הָגָר שָׂם עַל-שִׁכְמָהּ, וְאֶת-הַיֶּלֶד- וַיְשַׁלְּחֶהָ; וַתֵּלֶךְ וַתֵּתַע, בְּמִדְבַּר בְּאֵר שָׁבַע. וַיִּכְלוּ הַמַּיִם, מִן-הַחֵמֶת; וַתַּשְׁלֵךְ אֶת-הַיֶּלֶד, תַּחַת אַחַד הַשִּׂיחִם. וַתֵּלֶךְ וַתֵּשֶׁב לָהּ מִנֶּגֶד, הַרְחֵק כִּמְטַחֲוֵי קֶשֶׁת, כִּי אָמְרָה, אַל-אֶרְאֶה בְּמוֹת הַיָּלֶד; וַתֵּשֶׁב מִנֶּגֶד, וַתִּשָּׂא אֶת-קֹלָהּ וַתֵּבְךְּ. וַיִּשְׁמַע אֱלֹהִים, אֶת-קוֹל הַנַּעַר, וַיִּקְרָא מַלְאַךְ אֱלֹהִים אֶל-הָגָר מִן-הַשָּׁמַיִם, וַיֹּאמֶר לָהּ מַה-לָּךְ הָגָר; אַל-תִּירְאִי, כִּי-שָׁמַע אֱלֹהִים אֶל-קוֹל הַנַּעַר בַּאֲשֶׁר הוּא-שָׁם.
כאן רואים את הצופן הפוך (המאבוא), ומה שמדהים שמדובר בדיוק בפרשה בה ישמעאל והגר מורחקים מבית אברהם. פירוש מעניין ששמעתי לפסוק "באשר הוא שם" - בזמן שישמעאל קורא ומתפלל אל ה`, מלאכי ה` מנסים לטעון בפני ה` שלא יציל את הנער, שכן צאצאיו יעשו צרות רבות לצאצאי יצחק. ה` מבטל דבריהם ואומר ששפיטתו היא בהתאם למעשה האדם כרגע - איך שהוא ניצב כרגע - באותה הסיטואציה - באשר הוא שם.