כתב נושא: המשך אחרון לאיך תענה לשמאלני כנסו תגידו לי  (נקרא 1904 פעמים)

0 משתמשים ו- 1 אורח נמצאים בנושא זה.

מנותק IRON_MAN

  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 12823
  • L.F בשטח הערבים במתח
בס"ד

1.איך תענו לשמאלני שיגיד:פת"ח ואבו-מאזן הם לא כמו החמאס כי הם תנועה-חילונית ואתם הימנים טוענים שלפי האיסלאם צריך להשתלט על העולם בכח הזרוע "אולי" זה נכון לגבי תנועות דתיות כמו חמאס,אלקאעידה,חיזבאללה אבל אש"ף-פת"ח הם חילוניים שכך שזה לא נכון לגביהם הם "מתונים" ויותר מערביים ומתורבתים ומודרנים כדוגמת סרי נוסייבה וג'יבריל רג'וב ומוחמד דחלאן וסאיב עריקאת....ובאמת לפי מה אבו-מאזן פועל הם לא לפי הקוראן-הנאצי? כי הוא הרי חילוני.

2.איך תענו לשמאלני שיגיד:יאסר ערפאת אבו-מאזן ופת"ח-אש"ף זנחו את הנשק מזמן ולראייה הם יביאו את זה ש95% מהפיגועים מבוצעים על-ידי החמאס והג'יאהד-האיסלאמי.
ומה תגידו לשמאלני שיגיד:תביא לי הוכחה לכך שיאסר ערפאת הפעיל ישירות את המחבלים של פת"ח-אש"ף באינתיפאדת אל-אקצה ובכך שתמך בטרור-הרצחני.

3.איך תענו לשמאלני שיגיד:בכל דת יש קיצוניים ופנאטים שמסיתים כך שאין הבדל בין הש'ייח אחמד יאסין יש"ו לרב מאיר כהנא זצוק"ל-הי"ד(חס-וחלילה שהוא כמו יאסין הנאצי) כי שניהם מסיתים לאלימות למרד ולטרור ופגיעה בחפים-מפשע,ולראייה הם יביאו את זה שאחמד יאסין יש"ו הקים את החמאס ושהרב כהנא הי"ד הקים את הליגה להגנה-יהודית ותנועת-כ"ך שאותם הערב-רב השמאלנים מכנים "ארגון-טרור" והם תמיד מביאים את המקרה של ברוך גולדשטיין הי"ד הם אומרים שהוא היה מתנועת-כ"ך ולפי-כך כ"ך היא "ארגון-טרור" כביכול.

4.איך תענו לשמאלני שיגיד:דת(יהדות) זה דבר פרמיטיבי ואין לדת ולמנהגים "פרמיטביים" מקום בימינו בעולם-המודרני המתורבת והמערבי הנאור,וגם השמאלני יטען שהאדם בא מהקוף ושכל הדתות כולל היהדות(חס-ושלום) הם שקר ושאת כולם המציאו בני-אדם.

5.איך תענו לשמאלני שיגיד:הימין תמיד מחרחר מלחמות וניזון מדם,והרוב השפוי של האזרחים תומך בשלום בין שני-העמים.

6.איך תענו לשמאלנים שיגיד:"הכיבוש" בעזה עוד לא הסתיים ולראייה הם יגידו שהמעברים לעזה הם בידי ישראל וגם שישראל שולטת בטריטוריה הימית של עזה וקובעת מי ייכנס לעזה דרך הים וגם הם יוסיפו את "הכיבוש" הישראלי ביהודה-ושומרון,והם יגידו שעד שלא "נשחרר" לגמרי את עזה "מהכיבוש" ונפנה את יהודה-ושומרון אז תמיד יהיו פיגועים וטרור נגד ישראל כי עדיין יש "כיבוש" בעזה וביהודה-ושומרון.

ארץ ישראל לעם ישראל על פי תורת ישראל.

ערבים לערב,סודנים לסודן,שמאלנים לאירופה!

מנותק Bravo, Dr. Karadzic

  • חבר(ה) מוסמך(ת)
  • *
  • הודעות: 413
המשך אחרון לאיך תענה לשמאלני כנסו תגידו לי
« להגיב #1 ב- : ינואר 12, 2009, 23:28:13 »
1. לפת"ח יש את "גדוד חללי אל אקצה", גדוד איסלאמי דתי לחלוטין, שביצע טרור. אינני "קונה" את הקביעה שאש"פ-פת"ח הוא ארגון "חילוני" ולפיכך הוא "מתורבת". גם היתה תקופה שבה ערפאת היה בן בריתו של חומייני. אם אש"פ-פת"ח הוא מתון במשהו, או לעומת מישהו, אז זה רק לעומת ה"לא נחמד, מנהיג" (כפי שמופיע בפרסומות מפלגת "העבודה", ובגרמנית זה מצלצל יותר טוב) ובנושא אחד מסויים: לקראת "חג המולד" של סוף 1999, הזמינה הרשות הפלסטינאית אישים מממשלת יוגוסלביה למיסה בבית לחם. אז הודיעה ממשלת המנהיג הלא נחמד (שוב, בגרמנית זה מצלצל יותר טוב) שבמידה והם יגיעו לישראל הם ייעצרו ויישלחו לבית המשפח בח'אג', סליחה, בהאג.
2. היות והחמאס והג'יהאד האיסלמי מבצע את "העבודה השחורה" עבור שאר הארגונים הפלסטינאים, יכולים האחרונים לנוח מפעילותם וגם להחשב ל"זכים וטהורים". יש די והותר ראיות לתמיכתה ולהסתה מצד ערפאת באינטיפדת הר הבית.
3. בכל דת יש כל מיני סוגים של מאמינים, אבל רוב הפנאטיים, והאכזריים ביותר שבהם, נמצאים בצד המוסלמי. מה גם שתופעת הקיצוניים-"מדתות אחרות"-למען האיסלאם נחשבת לinn.
4. מי שמחליט להיות אטאיסט, אז קשה לשכנע אותו. בעניין הסברה שהאדם והקוף באו מאותו מוצא, ניתן להבין שזוהי סברת הספורנו. ובאמת, כשמסתכלים על תמונותיהם של קלינטון, בוש ואובמה, או על תמונותיהם של פרס, ברק (ה"לא נחמד, מנהיג") ושריד (ובמיוחד בתמונה המופיעה, מקדימה ומאחור, בספר "הנחש" של יאיר קוטלר), משתכנעים באמיתות סברה זו.
5. המלחמות ש"השמאל" מחרחר קיימות, בד"כ, הרחק מגבולות ישראל. מכל מקום, הימין רק דואג לביטחון. ולמען השכנת שלום בעולם, יש להוציא את מרצ ואת רעם אל מחוץ לחוק, בעזרת השם.
6. ממשלות ישראל-גם שרון בזמן ההתנתקות-הלכו יותר מדי לקראת "העם הפלסטינאי". יש גבול לכל "תעלול".
« עריכה אחרונה: ינואר 12, 2009, 23:29:12 על ידי Bravo, Dr. Karadzic »

מנותק arter1

  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) מקצועי(ת)
  • *
  • הודעות: 800
המשך אחרון לאיך תענה לשמאלני כנסו תגידו לי
« להגיב #2 ב- : ינואר 13, 2009, 12:25:06 »
1. לאגון הפת"ח מספר שלוחות ומספר ארגוני בת. גדודי חללי אל-אקצה הוא ארגון טרור מבצע הכפוף לארגון הפת"ח. הנה מספר דוגמאות לפיגועים ההתאבדות שהוא עשה:
כביש מעלה אדומים - ירושלים - נרצח 1 - 18 בפברואר 2002
הכניסה לישיבת בית ישראל בירושלים - 11 נרצחים - 2 במרץ 2002
"סי פוד מארקט", בתל אביב - 3 נרצחים - 5 במרץ 2002
רחוב המלך ג'ורג' בירושלים - 3 נרצחים - 21 במרץ 2002
הכניסה לסופרמרקט בקרית יובל בירושלים - 2 נרצחים - 29 במרץ 2002
בית קפה ברחוב אלנבי בתל אביב - נרצח 1  - 30 במרץ 2002
הכניסה לשוק מחנה יהודה בירושלים - 6 נרצחים - 16 באפריל 2002
קניון בפתח-תקוה - 2 נרצחים - 27 במאי 2002
הגבעה הצרפתית בירושלים - 7 נרצחים - 19 ביוני 2002
התחנה המרכזית הישנה בתל אביב (פיגוע התאבדות כפול) - 23 נרצחים - 5 בינואר 2003
תחנת הרכבת כפר סבא-הוד השרון - נרצח 1 - 24 באפריל 2003
משרדי התיאום והקישור של צה"ל בטול-כרם - נפצעו אבל אין הרוגים - 9 באוקטובר 2003
אוטובוס בקו 19 בשכונת רחביה בירושלים - 11 נרצחים - 29 בינואר 2004
אוטובוס בקו 14, ליד גן הפעמון בירושלים - 8 נרצחים - 22 בפברואר 2004
נמל אשדוד (פיגוע התאבדות כפול) - 10 נרצחים - 14 במרץ 2004
מעבר ארז - 4 נרצחים - 14 באפריל 2004
מסוף הגבול במעבר ארז - נרצח 1 - 17 באפריל 2004
הגבעה הצרפתית בירושלים - 2 נרצחים - 22 בספטמבר 2004
מעבר קרני לסחורות - 6 נרצחים - 13 בינואר 2005
מועדון ה Stage בטיילת של תל אביב - 5 נרצחים - 25 בפברואר 2005
תחנה מרכזית בבאר שבע - רק פצועים - 28 באוגוסט 2005
סמוך לקדומים - 4 נרצחים - 30 במרץ 2006
רחוב נווה שאנן, התחנה המרכזית הישנה בתל אביב - 11 נרצחים - 17 באפריל 2006
פיגוע ההתאבדות באילת - 3 נרצחים - 29 בינואר 2007
פיגוע התאבדות בדימונה - נרצח 1 - 4 בפברואר 2008   

בנוסף לארגון הזה קיים כוח 17. כוח 17 הוא ארגון טרור פלסטיני המסונף לארגון הפת"ח, ומוגדר כיחידת העילית שלו. ייעודו המקורי של הארגון היה אבטחת אישים בצמרת פת"ח.
במהלך אינתיפאדת אל אקצא יזם הארגון התקפות על אזרחים ישראלים ועל חיילי צה"ל. פעולותיו התמקדו בעיקר בפיגועי ירי בשטחים נגד כלי רכב ישראליים, לרבות צבאיים. מאפיין נוסף של פעילות הארגון היה הטמנת מטעני חבלה בתוך הכפרים הפלסטיניים, שהופעלו עם הגעת כוחות צה"ל למקום. בנוסף יזם הארגון וארגן משלוחי נשק לארגוני טרור המסונפים לפת"ח, לצורך תקיפת ישראלים במהלך אינתיפאדת אל אקצא.
מבצע חומת מגן היווה נקודת מפנה מבחינת הארגון. מסמכים שנחשפו במוקטעה ברמאללה, בה ישב ערפאת, הוכיחו מעורבות חזקה מאוד של הארגון בביצוע פעולות טרור. בעקבות זאת הכריז צה"ל מלחמה עיקשת בפעילי הארגון ובמוסדותיו, ובשל כך נחלש הארגון באופן משמעותי בגדה המערבית. לאורך שנות האינתיפאדה עצר צה"ל או הרג רבים ממנהיגי הארגון.

ארגון מפורסם אפילו יותר המוסנף לפת"ח הוא ארגון התנזים. הארגון פעל גם נגד גורמים מתונים בתוך הרשות הפלסטינית ואש"ף. במהלך קרבות הרחוב של תחילת אינתיפאדת אל אקצה הפך התנזים לגוף בולט. פעיליו היו בולטים גם במהלך מהומות מנהרת הכותל (ספטמבר 1996) ובמהלך "מהומות יום הנכבה" במאי 2000.
מבחינה אידאולוגית, התנזים מושך צעירים המתנגדים להסכמי אוסלו ורבים באוכלוסייה הפלסטינית רואים אותו כגוף "עממי", אשר מושך פעילים "מלמטה". הוא רואה עצמו כיורש של ניצי הפת"ח, ארגון שפורק במצוות ישראל ב-1996. חבריו נוטים להיות צעירים יותר מחברי פלגים אחרים בפת"ח, כולל כאלה אשר התבגרו בתקופת פוסט-אוסלו. חלק מן החברים בארגון פעילים גם בגדודי חללי אל אקצה ואין למעשה "יריבות" בין שני הגופים, אלא חפיפה מסוימת. למרות השתייכות חלק מן החברים למיעוט הנוצרי בשטחי הרשות, ממסמכים שנתפסו במהלך מבצע חומת מגן עולה כי הארגון נהג להתנכל לתושבי בית לחם הנוצרים.
אחד ממנהיגי הארגון הוא מרואן ברגותי.
הארגון ביצע מספר פיגועים נגד ישראלים, ובכלל זאת פיגועי התאבדות. במסגרת זאת, הארגון גייס גם נשים בתור מחבלות מתאבדות ושילח גם קטינים למשימות התאבדות. מבין פיגועיו הבולטים:
9 באוגוסט 2001 - פיגוע ירי לעבר רכב נוסע בגלבוע, ממנו נהרג סטודנט תושב קיבוץ מירב ונפצעו שלוש נוסעות.
27 בינואר 2002 - פיגוע של מחבלת-מתאבדת ברחוב יפו בירושלים, גרם להרוג אחד ו-150 פצועים.
10 בנובמבר 2002 - מחבל מארגון התנזים חדר לקיבוץ מצר ורצח חמישה אנשים, בהם אם ושני ילדיה הקטנים.

לסיכום: כמות הדם הניגר מידיהם של אנשי הפת"ח אינו פחות מזה של אנשי החמא"ס, אם לא גדול יותר. יש אף לזכור כי בימי האינטיפדה הראשונה כמעט כל הפיגועים היו של אש"ך ולא של החמאס. נכון להיום הפת"ח מעדיף לשבת בשקט ולתת לחמאס לעשות את העבודה ושהם הצטיירו כשואפים לשלום. בנוסף לכך, יאסר ערפאת, המקים של הארגון, הוא קרוב משפחה וממשיך דרכו של המופתי חאג' אמין אל-חוסייני שניסה לבצע בנו שואה יחד עם היטלר, עשה בנו שלושה פוגרומים וגם ביהודי עירק והמציא את הנקבא כדי לגרום לנו להיראות מגרשים.

מנותק arter1

  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) מקצועי(ת)
  • *
  • הודעות: 800
המשך אחרון לאיך תענה לשמאלני כנסו תגידו לי
« להגיב #3 ב- : ינואר 13, 2009, 13:48:00 »
2. שקר. כל הפיגועים עד לבחירות ביוני 2007 נעשו גם על ידי הפת"ח וגם על ידי החמאס. יותר קרוב ל-50-50. הפת"ח עשה את עצמו מתפרק מהנשק אחרי הבחרות חמאס כדי להראות כאילו שהגדה המערבית של אבו מאזן היא ידידותית ואילו שלטון החמאס הוא זה שרוצה לפגוע בישראל. ארגון הפת"ח הרג יותר יהודים מאשר כל ארגון אחר ואין שום סיבה שהם ישתנו. ברגע ששלטון החמאס יופל אז הפת"ח יחזור למה שהוא היה.
הנה כמה תמונות של ארגון הפת"ח:


בנוגע להאם יאבר ערפאת היה רוצח או לא. צראה מה הוא אמר:


3. תנועת כ"ך חרטה על דגלה את רעיון ארץ ישראל לעם ישראל. "הערבים החוצה". התנועה שמרה על הדמוקרטיה ואינה השתתפה באירועים אלימים ובפגיע באנשים. גם החו"ל התנועה לא עשתה פעולות בהם נפגעו אנשים. כל הפעולות היו למען הגעה לתקשורת ולדעת הקהל ובהן פוצצו בניינים, אך לא נפגע אפילו בן אדם אחד.
האסלאם היא אינה דת של שלום. היא דת קיצונית אשר דוגלת בג'יהד ובטרור. יש בה פיגועי התאבדות והם משתמשים באוכלוסיה רבה. אין הבדל קטן בין חמאס לפת"ח לחיזבאללה לטליבאן לאירן ולאלקעידה. כולם שלוחה סרטנית אחת גדולה של הטרור המוסלמי. ועבדה כי אין במדינות האסלאם אירגונים כמו "שלום עכשיו" ו-"בצלם" שמנסים להביא לשלום אמת.
אם נשווה את תנועת כ"ך/כ"ח לתנועות הקיצוניות של מדינות האסלאם, אוסטריה, גרמניה, ארצות הברית ועוד, היינו רואים שתנועת כ"ך היא מאוד שמאלנית. תנועות קיצוניות במדינות כאלו רוצים להרוג אזרחים של אותה המדינה ועושים את זה באופן לא חוקי וחשאי. הם שונאים אנשים על רקע דתי או גזעי ולא מנסים להגן על עצמם מפני תוקפנות. לעומת זאת תנועת כ"ך רוצה להגן על העם היהודי, להפסיק את ההשתטות הערבית על ארץ ישראל בצורה דמוגרפית ובצורה תוקפנית (של ערביי השטחים) ולהביא לצדק היסטוריה, וכל זה בצורה דמוקרטית וחוקית. בכל מדינה אחרת הם היו נחשבים למרכז ולנורמלים ובטח שלא לימין קיצוני.

4. הדת היהודית היא הדת הכי פחות "פרימיטיבית" מכל הדתות בעולם (לטעמי אין בה ולו פסיק של פרימיטיביות, אך נניח כי חס וחלילה משהו אומר דבר כזה). הדת הבודהיסטית, הסיקית וההינדואיסטית (ואולי עוד כמה) של עוביד אלילים הרה יותר פרימיטיבים ממנו. דת הנצרות מאמינה כי אלוהים (חס ושלום) התאהב בבת אדם והחליט להפרות אותה על ידי רוח הקודש. הם מאמינים כי על האדם לא להתחתן ולהתנזר ממין. כמו כן יש להפיץ את הנצרות על ידי המיסיון. הם מאמינים כי יש שני אלוהים (חס וחלילה): אלוהים וישו. זו היא תפיסה פרימיטיבית, כמו של עבודת אלילים. עוד תפיסה מגוכחת היא שאם אדם מתוודא בפני הכומר שלו אז כל החטאים שלו נמחקים ממנו. בנוסף האסלאם מאמין כי על אדם להקריב את חייו ולהילחם מלחמת ג'יהד נגד הכופרים ולפוצץ עצמו ובכך הוא בטוח יקבל חיי עולם הבא עם 72 בתולות.
בכל הדתות האלו יש הטפה פרימיטיבית בהם יש או עבודת אלילים גמורה (גם קורבן אדם, כמו הינדואיזם יש את האלה קאלי (כמו שיקוץ)), יש ניסוין להפיץ את הדת באמצעות שכנוע ואם זה לא הולך אז בהמצאות אלימות.
היהדות היא הדת היחידה שמאמינה בשלום, ברגוע, בשמירה על המידות הטובות ואינה מנסה להפשטת. היהדות מחנכת אותנו להיות אנשים טובים יותר. למשל: פרקי  אבות וכן דיני של לשון הרע. אין עוד דת כזו. ועובדה שבקרב אנשים דתיים כמות הקטטות והאלימות והסכינים והאקדחים והפושעים היא כמעט אפס. כמו כן בקרב האנשים הדתיים יש עזרה הדדית עצומה וארגוני צדקה והיושר וההגינות אצלם זה מעל הכל. כאשר הם מתווכחים זה לא כמו ויכוח בטלוויזיה בתוכניות כמו פופוליטיקה, אלא ויכוח תרבותי ולא של כאלו כמו טומי לפיד.

כל הדתות הפרימיטביות (מי יותר ומי פחות, הינודאיזם -> נצרות) תופסות מקום חשוב בהחלטות של מדינות, אז על אחת כמה וכמה דת שהחזיקה מעמד מתקופת אברהם אבינו ועד היום, דת שמחנכת את מאמיניה להיות אנשים טובים, צריכה להיות בעלת השפעה. אם אנחנו נוותר לחלוטין על ערכי הדת היהודית אנחנו נהיה כמו כל מדינה בעולם ולא יהיה שום טעם למדינה (הרי זו היא "מדינת היהודים") וגם אנחנו נהפוך מהר מאוד לסדום ועמורה.

מנותק arter1

  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) מקצועי(ת)
  • *
  • הודעות: 800
המשך אחרון לאיך תענה לשמאלני כנסו תגידו לי
« להגיב #4 ב- : ינואר 13, 2009, 14:17:02 »
5. כמעט כל הישראלים רוצים בשלום, אולם בצד השני כמעט כולם רוצים בהשמדתה של מדינצ ישראל. יותר מ-90% מן האזרחים בעזה הצביעו לחמאס. זה נקרא לרצות שלום?

6. עזה מעולם לא הייתה של הערבים. כפי שכתבתי קודם על חאג' אמין על חוסייני שיצר נאקבע מזוייפת, הוא רצה להראות כאילו כל ארץ ישראל שייכת ל"עם שלו" וליצור בכך עם מסכן שאפשר להזגהות איתו. עוד ראיה אפשר לראות ב"נתן העזתי". נתן העזתי היה יהודי מעזה שאמר לשאבתי צבי כי הוא המשיח ומכאן התחיל הסיפור של השבתאות (עד שהכריחו אותו להתאסלאם והוא הסכים). מהתיאור של נתן העזתי אפשר להבין שלא היו בכלל ערבים, ואם היו אז מתי מספר.

בנוגע לפיגועים. היו פיגועי ענק לפני קום המדינה. למשל, ב-1929 הרגו 700 צדיקים בחברון. ב-1921 ובין 1936-1939 הרגו אלפי יהודים. ואז הם יכלו להיות בכל מקום שהם רצו במדינה. אז מה הם רצו אז?
יש כאלה שמאמינים כי הטרור המוסלמי העולמי הוא בגלל המאבק של ישראל בערבים?! נו אתם מאמינים?
כל הטענות האלה של כיבוש עזה זה סתם ניסיון להפוך את ישראל למדינת טרור למען השגת מטרות פוליטיות. גם כשאזורים האלו לא היו כבושים הם עשו בנו מעשי טרור.