כתב נושא: עוד-משהו  (נקרא 1627 פעמים)

0 משתמשים ו- 1 אורח נמצאים בנושא זה.

מנותק IRON_MAN

  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 12823
  • L.F בשטח הערבים במתח
עוד-משהו
« ב- : ינואר 03, 2009, 22:17:28 »
בס"ד

המשך לאיך תענו לשמאלנים:

1.מה תגידו לשמאלני שיגיד שלא כל הערבים תומכים בטרור ושיש כאלה שרק רוצים להתפרנס ולחיות-בכבוד?

2.מה תגידו לשמאלני שיגיד שישראל לא יכולה להפציץ בעזה כמו שהרוסים עשו בצ'צניה כי העולם כולו ייצא נגדנו?

3.מה תגידו לשמאלני שיגיד:לפני הקמת-המדינה היו פה מלא ערבים וכפרים ערבים וישראל פשוט גירשה אותם ועכשיו חייה כביכול על האדמות-שלהם ושישראל עשתה "פשעים" נגד הערבים ב1948 בכך שגירשה את הערבים מלוד,יפו,טבריה,עכו,רמלה,צפת,חיפה ועשתה "טבח" כביכול בדיר-יאסין ובכך שעכשיו הערבים הנ"ל "פליטים".

4.מה תגידו לשמאלני שיגיד שהרב כהנא הי"ד ורחבעם זאבי הי"ד היו "קיצוניים" "והזויים"?

5.מה תגידו לשמאלני שיגיד שגם ישראל הורגת "חפים-מפשע"?

6.מה תגידו לשמאלני שיגיד שהרבנים שלנו מסיתים בדיוק כמו הש'ייחים הערבים?

7.מה תגידו לשמאלני שיגיד "זה לא ייגמר עד שלא נדבר"?
ארץ ישראל לעם ישראל על פי תורת ישראל.

ערבים לערב,סודנים לסודן,שמאלנים לאירופה!

מנותק arter1

  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) מקצועי(ת)
  • *
  • הודעות: 800
עוד-משהו
« להגיב #1 ב- : ינואר 03, 2009, 22:44:01 »
1. הערבים בחרו באופן דמוקרטי בחמאס. הערבים תומכים בטרור ועובדה שגם ברמאללה שאר השטחים יש את שלטון הפתח שכאשר החמאס לא עושה בשבילו אתה העובדה הוא בדיוק אותו הדבר. אפילו ערביי מזרח ירושלים הצביעו לחמאס (95% מהם הצביעו חמאס)
2. אם ישראל לא תעשה משהו נגד ההפצצות האלו זה יהיה הסוף של מדינת ישראל כי העולם הערבי יבין כי ישראל היא מדינה חלשה שלא יכולה להגן על אזרחיה ונכנעת לטרור, גבר שיביא על ישראל עוד יותר טרור ועוד יותר מלחמות ולכן עדיף לצאת עכשיו למבצע, אפילו אם יהיו בו פצועים והרוגים חפים מפשע, מאשר להגיע למצב שכל העולם הערבי יצא נגדינו כי אנחנו נראה חלשים מאוד.
בנוגע לעולם, העולם אף פעם לא היה לטובתינו. אפילו במלחמת ששת הימים העולם היה נגדינו, כאשר זו הייתה מלחמה די נקייה. גם במלחמת העולם השנייה העולם לא היה לעזירינו. והיום העולם מכנה אותנו נאצים ולנאצים האמיתיים הוא לא עשה כלום עד שהם תקפו אותו. ככה שנגד התגובה של העולם אין הרבה מה לעשות. העולם ישמח רק כאשר מדינת ישראל תושמד באופן סופי
3. העריבים לא היו פה תמיד. מארק טויין שהיה פה בארץ בשנת 1867 מתאר את הארץ ואפשר לראות מן התיאור שלו שאין דבר כזה "פלסטינים" כל מי שהיה בארץ היו ערבים נוודים שרק עברו בארץ ומעטים עוד יותר שישבו בחמשת ערי הקודש. הארץ הייתה שוממת, מלאה בביצות ולא הייתה טובה למגורים של אדם.
הנה הקטעים: http://jtf.org/israel/israel.there.is.no.palestine.part.one.htm
ובנוגע לטבח: הערבים עשו ליהודים הרבה יותר טבחים לפני שנת 1948. לדוגמא ב-1929 רצחו הערבים 700 יהודים בחברון וב-1936 עשו בערבים טבח ביהודים בירושלים והרגו כמה מאות.
4. אם הם יצפו במה שהרב כהנא אמר שיקרה בעוד 20 שנה, הם יראו שהוא אכן צדק ואילו המתנגדים שלו שאמרו שהוא בסך הכל מנסה להפחיד את העם במה יקרה בעוד 20 שנה אם נעשה שלום, טעו. הנה דוגמא טובה:
עימות בין הרב כהנא לבין יושבראש מפלגת הליכוד (דאז) אהוד אולמרט:

5. ישראל מודיע לכל אדם שנמצא בשטח אש בהמצאות כרוזים כי עליו לברוח כי ישראל עומדת להפציץ את המקום אולם הם לא מוכנים לעזוב כדי למנוע פגיעה בבחירי החמאס. פרט לזה שמי שהצביע לחמאס אינו חף מפשע. אפילו היום שמענו בטלוויזיה ערבים שאומרים שישראל רוצה להשמיד את החמאס אבל החמאס ועזה זה אותו דבר
6. הרבנים לא קוראים לאלימות פיסית נגד ערבים והם גם לא קוראים לעשיית פעילות טרור ורצח לעומת השייחים והקאדים שמבקשים לעשיית פעילויות התאבדות ושליחת טילים וזריקת אבנים וזקירת מעסיקים יהודים
7. דברו 60 שנה ולא קרה כלום
דברנו מספיק
עכשיו הגיע הזמן למעשים