כתב נושא: יוסי בלום הלוי: על חב"ד, הג'יהאד ומלחמת הטרור נגד העולם.  (נקרא 3373 פעמים)

0 משתמשים ו- 1 אורח נמצאים בנושא זה.

מנותק גור-אריה

  • "אריה ישאג מי לא ירא"
  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 3034
  • לָמוּת אוֹ לִכְבּוֹש אֶת הָהָר
על חב"ד, הג'יהאד ומלחמת הטרור נגד העולם
יוסי בלום הלוי

למשה (מוישי) הולצברג מלאו היום שנתיים ימים. הוריו, גבריאל ורבקה זכר קדושים וגיבורים לברכה, היו אמורים לחוג עמו את יום הולדתו בתפילה, בחיבוקים ובנשיקות, ובברכה היהודית: שיזכה לתורה למצוות ולמעשים טובים כרוח חב"ד – חכמה בינה ודעת. אך שמחת ההורים הפכה ביום הרה גורל זה לאסון שאין נורא ממנו בחיי בן אנוש, כי על הדת היהודית וקהילת חכמה בינה ודעת קמה דת האסלאם הרצחנית, המקדשת את דין מוחמד בחרב ובדם, בדקירה, בשיסוף ובעריפת ראשי השונים מהם, בחרון, בבוז ובשנאה תהומית.

קודם הם ירו באם ובחברותיה, אולי כדי לעצור את הזעקה שאין מרה ממנה, זעקת אם המגוננת על עולליה, זעקה שהמרצחים המוסלמים מוגי הלב בקשו לחסוך מעצמם, לאטום את מעט האנושיות שספק אם הייתה בלבם בעת שנשבעו לשולחיהם, "חכמי הדת" המתועבים, להרוג ולא לחוס על אישה וטף, זקן ונער בנוצרים, בהינדים, ובשנואי נפשם הכופרים היהודים, כי הרי היהודים, כך נלמד במדראסות של האסלאמיות, הם צאצאי הקופים והחזירים, בני הטומאה ושורש החלאה האנושית.

גבריאל האב, גיבור השם יתברך, שראה את רעייתו, אם בנו מתבוססת בדמיה, קם ועטף את גופתה בטליתו, שהפכה לתכריכיה של האם הקדושה, רבקה הולצמן. ויצורי התועבה הללו המשיכו במלאכת הטבח ורצחו את הבעל על אשתו, ואך בנס נמלט בנם הקטן בידי המטפלת ההודית הנאמנה. הם כפתו את יתר קורבנותיהם וטבחו בהם עקודים, ברוח הפאתווה המוסלמית הרואה בכופרים שה העולה קורבן לאמונת הרצח שלהם. סנדרה המטפלת ההודית הצילה את מוישי הקטן מכדורי הקלאצ'ניקוב הקטלניים של מרצחי אל קעידה הפקיסטאניים. היא נטלה את הפעוט בזרועותיה ונמלטה אל הרחוב ואל החיים. 30

מרצחים נטלו חלק במתקפת הטרור הפחדנית על העיר מומביי. והעולם המוסלמי כולו צהל וברך את הרוגיהם "הג'הידים הקדושים". איש לא קם לגנות ולו במילים רפות ת הטבח ההמוני, לא בקרב מנהיגי "ערביי ישראל", לא בשום קהילה איסלאמית. אדרבא, במסגדים ובמדראסות ברכו את המרצחים והללו את "גבורתם" גבורת מרצח ההורג אם על בנה איש עם אשתן, זקן, נער וטף כשקריאת "אללה הוא אכבר" בגרונם.

המרצחים הנתעבים הללו חדרו לעיר במסווה של תיירים; הם רשמו מטרות, ערכו סיורים, והכינו חומרי נפץ ותחמושת לטבח ההמוני. בעת כתיבת השורות הללו עוד אין יודעים מהו היקף המוות זרעה כנופיית הרצח הסיוטנאית הזו בעיר, אולי 300 בני אדם ואולי אף יותר - קורבנות מלחמת העולם השלישית שהכריז האיסלאם והג'יהאד העולמי על העולם הנאור, 63 שנים לאחר תום מלחמת העולם השנייה בה נטבחו לשווא 60 מיליון בני אדם בידי הנאציזם והלאומנות שחבקו את העולם במלתעות ברזל.

מלחמת העולם השנייה הייתה מלחמת אין ברירה של העולם המתורבת נגד תורת הגזע הנאצית, הפאשיזם והלאומנות שהטביעו את העולם במוראות שלא היו דוגמתם בתולדות האנושות.

העולם אולי אינו יודע, אבל ניסיונותיו למצוא "נתיבות שלום" "ודרכי נועם" אל לב הטרור האסלאמי והערבי הובילו את האנושות 70 שנים אחורנית, אל הכניעה המתמשכת לטרור הנאצי והיפאני - זיכרון עמום המוביל אותנו אל פתיחתה של מלחמת העולם השנייה, אל סיפוח הנלהב של אוסטריה לאימפריה הנאצית, אל הסכמי מינכן 1938, אל ליל הבדולח, ואל שריפת הספרים בדרך אל שריפת היהודים בבירקנאו ובאושוויץ. הכניעה המתמשכת להיטלר ושתיקת העולם אז הן לקח שלא נלמד, ושתיקת העולם היום לנוכח איומיו של אחמדיניג'אד להשמיד את ישראל בנשק יום הדין מוכיחה כי מי שאינו למד מההיסטוריה סופו שיחווה אותו שנית. מלחמת העולם השנייה החלה בפלישה של יפאן למנצ'וריה כבר בראשית שנות השלושים, ושתיקת העולם ובמיוחד חבר הלאומים נוכח הזוועות שנעשו בתושבי שנגחאי, היו אך אות מבשר רעות להשמדת יהודי אירופה ולחורבן העולם כולו שנים אחדות אחר כך.

מלחמת העולם השלישית כבר כאן, מלחמת בני אור בבני חושך, הג'יהד נגד חב"ד תתי אדם נגד האנושות, מרסקי מטוסים ורוצחי המונים נגד נשים וילדים תמימים. זו מלחמה שהעולם החופשי מנסה להתעלם ולהדחיק את תוצאותיה שהן הכיבוש הערבי של אירופה כולה בידי המוסלמים, אלה שאינם מסתירים את כוונתם להפוך לאדוני העולם כולו. בעקבות כניעתה של ישראל לטרור והתמסרותה ההתאבדותית לתהליך הקרוי בפי מנהיגיה "תהליך השלום", גם העולם המערבי הולך בדרך הכניעה והסלחנות למוסלמים בכלל ולערבים בפרט. פרי הביאושים של הפוסט מודרניזם הדקאדנטי השמאלני, הפך את אומת הטרור הפאן אסלאמית לחברה המתירה לעצמה רצח עם על רקע דתי ולאומני בשל עובדת שקר שמעשיה אלה באו בשל דיכוי, עושק וניצול שנעשה כביכול בידי המערב.

המערב הרקוב והנהנתני שלאחר מלחמות העולם בנרטיב השקרי הזה עילה לסלחנות שאין לה גבולות לשם הקלת ראש ברצחנותו של האסלאם, ובתפיסת העולם הרואה בערבים וביתר המוסלמים אומה של "פראים אצילים", מעין רוכבי גמלים וסוסים רומנטיים המנופפים בחרבותיהם כתגר על המערב המנצל והמקפח אותם כלכלית ותרבותית.

אבל פראים אלה אינם אצילים, והעושק והגזל בא מצד המנהיגות הדתית והפוליטית של אותם מיליארד בני אדם הנמנים עליה, ואשר הפכו במתכוון את בני עמם לאנשים נבערים מתרבות אנושית, תוך שהם מאמצים את הטכנולוגיה המערבית לצרכיי מלחמה אכזרית נגד האנושות יוצרתה. מכל אותם מיליארד בני אדם היחידים נושאי פרס נובל היו שליטים דיקטאטורים כאנואר סאדאת נשיא מצרים, וראש ארגון הטרור עראפת, שזכו לפרס נובל "לשלום" בזכות מאבקה של ישראל להכרה ולדו קיום בצידם. האסלאם העולמי אימץ את דרך הטרור של הגיהאד כתורת חיים לשליטה על העולם המערבי הנראה בעיניו רקוב ומושחת. אירופה הולכת לקראת מיעוט מוסלמי גדל בהתמדה לשיעור של 20 אחוזים ומעלה בעשור הקרוב, וכך הולכת אירופה והופכת לנגד עיננו לדאר אל אסלאם כבר בדורנו אנו.

הטרור של 11 בספטמבר 2001, כמו מתקפת הטרור הפלשתינאי בישראל 2000 – 2008 הם קרבות במלחמת העולם השלישית שהכריזה הקנאות הזו על צביונה של האנושות כולה.

התובנה על מהות האסלאם הולכת וחודרת לעולם החופשי, אך לצרתנו מזה 15 שנים מחריפה והולכת מדיניות הכניעה של ממשלות ישראל לטרור העולמי תוך והתמסרות לאידיאולוגיה המצדיקה את הטרור הערבי נגד מדינת ישראל.

בפרוס חג החנוכה הקרב ובא יותר ישראלים רואים עצמם כיהודים ופחות כישראלים, כי ישראל של הפוסט מודרניזם, בדומה למערב, הולכת ונכנעת לגחמותיו של הטרור הערבי, והפאטאליזם של מנהיגי המדינה ובראשם דברי אהוד אולמרט, "שאין ברירה וצריך לסגת מרוב שטחי ארץ ישראל" הם אנטי תיזה לאמונת היהדות שהכל צפוי הרשות נתונה בידנו לקחת את גורלנו ולהלחם בקמים עלינו כי כך צוונו השם יתברך.

תָּגָר- עַל כָּל מַעֲצוֹר וּמֵצָר אִם תַּעַל אוֹ תֵרֶד
בְּלַהַב הַמֶּרֶד שָׂא אֵש לְהַצִּית - אֵין דָּבָר !
כִּי שֶקֶט הוּא רֶפֶש הַפְקֵר דָּם וָנֶפֶש
לְמַעַן הַהוֹד הַנִּסְתָּר.

מנותק נץ וגאה בזה

  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 6815
  • Hierosolyma Victor
אני לא חושב שיש בכלל מה להוסיף לזה, כל מילה בסלע.
אלוף מיל. בני פלד ז"ל
"צאו החוצה וצלצלו בפעמון שנתן לי מפקד חיל הים. כשישאלו אתכם למה אתם מצלצלים, ענו שכאן מת יהודי משוגע, שחשב שהיהודים מסוגלים להקים מדינה-וטעה" מילותיו האחרונות לילדיו.

מנותק דוקא_כך

  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 3620
  • ופדויי ה' ישובון ובאו ציון ברינה
מסכים עם נץ!
יהונתן פולארד
ראובן מנינג
יגאל עמיר
חגי עמיר
עופר גמליאל
שלמה דביר
ירדן מורג
דוד אמויאל
חזקיהו עמי פופר
גור המל
ישי שליסל
דני טיקמן
ג'וליאן סופיר
ארנולד ישראלוב
רחמים לוטטי
חברי מחתרת בת-עין
יונה אברושמי
יבגני גרוסמן
אלכסנדר רבינוביץ'
מורדי הראל
אליצור הראל