כתב נושא: תגובה-של גור-ארי'ה והגולה בארץ ל 'עסקת הקלון ' !.  (נקרא 5562 פעמים)

0 משתמשים ו- 1 אורח נמצאים בנושא זה.

מנותק הגולה בארץ

  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 3661
  • '' וייכחשו אוייבך לך ואתה על במותמו תדרוך ''
בס''ד
לפניכם מאמר יפה מאד של ידידנו היהודי היקר גור-ארי'ה הי''ו --והוספתי מאמר הנוגע אותה '' עיסקת קלון '' ששמה שוב את שלטון הערב-רב הנלוז והנתעב ללעג-וקלס בעולם כולו !!

למה ציפתם? הנה מה שכתבתי בפורום השכן("מה שבראש"...):

"תרגעו קודם כל,החיילים לא עברו עינויים. החיילים נהרגו בו ביום וכולם ידעו זאת.

אני לא מומחה לפיזיקה..אבל לא צריך ליהיות מהנדס כדי לדעת שמטען חלול בטנק פתוח מפוצץ את כל התחמושת ומגיע לכמה אלפי מעלות צלזיוס(איש לא יוצא מזה בחיים
אלא אם כן הוא קפץ בשנייה הראשונה). וכל שכן מטען חלול בהאמר סגור!! בהאמר סגור אי אפשר לקפוץ המעלות הגיעו לאולי 2000 צלזיוס ההאמר כמעט הותך מי שראה את התמונות.
הם לא יצאו מזה בחיים,הם נהרגו ורק הגופות שלהם נחטפו.

אולמרט ידע זאת,כל אנשי הממשלה ידעו זאת לי זה נראה שכל מטרתם הייתה לשחרר רוצחים דוגמת קונטר הם שונאים את עם ישראל,הם בוגדים בעם,הם גיס חמישי
שמביא עלינו שואה ר"ל אין להם זכות קיום!

ועכשיו מיקי גולדווסר היקרה,אני יודע עד כמה הכאב שלך גדול,אבל אם אראה אותך ברחוב לא אוכל להסתכל לך בפרצוף! את מכרת את עמך ונתת את ההכשר ואת האפשרות לאולמרט
לשחרר רוצחים ומחבלים כדי שירצחו את בני עם ישראל שנואי נפשו של אולמרט ידידיך. ואל תספרי לי שהוא עשה את זה בגלל עסקה זו או אחרת!! עד היום שחרר אולמרט אלפי אסירים
ללא כל תמורה,סתם פעם בגלל הרמאדן,פעם כדי לחזק את אבו מאזן ופעם סתם בגלל שהוא בוגד. את נתת לו את ההכשר לשחרר גם רב מחבלים. את נתת לו את האפשרות למלא
את החלל שהשאיר אחריו עימד מורנייה. את נתת לסאמיר קונטר את האפשרות להודיע לכל ערבי בעולם ששווה לרצוח יהודים,אתה גם משתחרר וגם נקרא גיבור בסוף.
וכל זה למען מה? כדי שתוכלי לראות את גופת בעלך??? הכאב שלך גדול מאד זה נכון,אבל האם בגלל שאת אשה שכולה יש לך רשות להפוך בעתיד עוד מאות נשים לאמהות שכולות???
אומרים שצריך "להבין את כאב המשפחות",אבל מה אם כאב המשפחות של אלו שיהרגו בגלל הספין התקשורתי שלך? אני מתבייש היום,אני מתבייש!!"

בס''ד

יישר כוח לדברי היהודי היקר '' גור ארי'ה '' --שהבין את המסר בצורה הנכונה ביותר !אלא ששכחת לקחת בחשבון את ה '' צינזור '' של שלטון הערב-רב הנלוז והנתעב , שלעולם לא יאפשר פרסום פרטים שאינם נוחים לו במידה כזו , והרי אם הממצאים של הפתלוגים היו תואמים את מה שהם רוצים לטעון , הם היו מנפנפים בהם מייד , אלא מכיוון שהממצאים אכן מורים על התעללות בגופותיהם של אותם אחים יהודים יקרים הי''ד  :'( :'( :'( , הרי שיטענו שהבדיקה הפתלוגית '' מסווגת '' --ואכן כך עשו בשלב ראשון , ואם יתה'וו'ה לחץ-ציבורי חזק לחשיפת הממצאים, הרי שידאגו לייפם מבעוד מועד  :idiot2: !--ונוסיף על-כך שלפי ספר הדמים המוסלמי שנכתב ע''י אותו רוצח יש''ו  שר''י  , ובעבר הצגנו סרטונים על-כך וציטטנו מאותם דברי בלע ושטנה , ונקצר ונאמר שאחת המצוות שייסד אותו רשע יש''ו שר''י היא  '' השפלת העמים שלא קבלו עליהם את דת הדמים , ובכך להוריד את ערכם בעיני העולם כולו , ואותם רוצחים יהפכו למעשה לגורם הדומיננטי והקובע בכל דבר ועניין '' --אחת מצורות ההשפלה היא התעללות פיזית ונפשית , את ההתעללות הפיזית ראינו בשחיטות של שבויים ככבשים ר''ל , וביתור הגופות לחלקים , ואונס פומבי של נשים לעיני כל בני ובניות משפחותיהן , ורציחות של בני-אדם לעיני בני-משפחותיהם כאשר הם צופים בנעשה חסרי-אונים ובכך פוגעים באותם בני-משפחה באופן נפשי ומנטאלי בצורה שאיננה ניתנת כמעט לריפוי .
זוהי המהות של האויב הערבי המוסלמי הנאצי יש''ו שר''י !!-וכאשר הם רוצים להוריד ערך של '' מדינה '' שלמה בעיני העולם כולו , הרי שיש צורך להשפיל אותה בעיני שאר הגוים , ולהראות שהשפעתה על הנעשה באזור איננה משמעותית , מכיוון שהם מוציאים לפועל את מעשיהם האכזריים ובכך מטילים את אימתם על כלל הגויים בבחינת '' על חרבך תחי'ה ''  !!--אותן '' עסקאות '' שמטרתן לשים את השלטון השמאלני ציוני-בולשביקי שר''י ללעג-וקלס בעולם כולו התקבלו אצלו כדבר של ,מה בכך ? , וגרמו ללחץ עולמי לוויתורים מרחיקי-לכת על חלקים גדולים מארץ-הקודש תובב''א , וכן עודדו את שאר בני האויב הערבי הנאצי יש''ו , להמשיך במעשי הנבלה הרצחניים גם בתוך מה שקראו לו '' מדינה '' --והתוצאות הן הפיגועים הרצחניים שמבצע גם הגיס-החמישי של האויב הערבי הנאצי יש''ו שקבל משלטון הערב-רב הנלוז והנתעב שר''י   '' אזרחות ישרא-לית מלאה '' והתוצאות ידועות לכולכם !!( דוגמאות לכך הם הפיגועים הרצחניים של מחבל גיס-חמישי בישיבת מרכז-הרב בירושלים , ועוד פיגוע של  '' הדחפור '' שבוצע בידי אויב ערבי נאצי יש''ו מאותו מתחם של הגיס-החמישי בלב ליבה של ארץ-הקודש תובב''א , שהתוצאות שלהם ידועות לכולכם !) .
שימו לב למו''מ על החטוף גלעד שליט --ה' יצילהו !!--אותם רוצחים ששוחררו מקרב האויב הערבי הנאצי יש''ו  לרגל  חודש אידם הוא '' חודש הרמדאן '' המתועב , נקבעו ע''י מנהיגי הרוצחים מקרב החמא''ס כ '' אלה שישאו ויתנו על שחרורו של גלעד שליט -ה' יצילהו !!--האם הוגן הדבר שרוצחים שאילו היו נלכדים ע''י שלטון נורמאלי היו מועלים לגרדום עוד באותו יום שבו נלכדו ישוחררו ''לרגל יום אידם (רמדאן) ? ולא זו בלבד !! אלא שהם יש''ו אלה שישפילו את שוביהם בהתעללם בהם נפשית בכל מיני הבטחות שוא שמותנות בוויתורים מרחיקי-לכת בעטיין הופקרו יישובים יהודיים רבים , ניתנה אפשרות להעלים עין מהתחמשות מאסיבית של אותם רוצחים מקרב האויב הערבי הנאצי יש''ו , כאשר הנשק והתחמושת מועברים מהאויב הערבי המצרי יש''ו , ומוברחים גם לגדה באין מפריע !! ??--כך הם שמים את השלטון השמאלני הציוני-ממלכתי בולשביקי ללעג-וקלס מכיוון שהוא בז לכבוד העולמי בעיני הגוים , ורואה ב ''ויתורים '' אלו מעשה של אצולה , אולם כל מדינות הגוים מראים לו באופן חיצוני '' הערצה '' אולם בתוככיהם הם רואים בכך חולשה וחוסר-אונים מול האויב הערבי הנאצי יש''ו !!
ול ''עיסקה '' האחרונה שבעטי'ה שיחק החיזבאללה יש''ו שר''י במצפון וברגשות של המנהיגים של שלטון הערב-רב , כאשר הוא הביא אותם ל '' עיסקה '' שנעשתה ללא שום ידיעות מוקדמות באם אותם חיילים הי''ד חיים או מתים ? ואם מתים !, מה מצב הגופות ? , וללא תיעוד מפורט של החטיפה והרצח המתועב שהתברר שבוצע לאחריו בעטיו בותרו גופותיהם לחתיכות בצורה שלא ניתן לזהותם ללא אמצעים פתאלוגים משוכללים , והוחזקו במצב של ריקבון ר''ל הי''ד !!--וכל זאת תמורת חמישה רוצחים מתועבים '' עם דם יהודי על הידיים '' מקרב האויב הערבי הנאצי יש''ו שר''י ששוחררו לידי החיזבאללה יש''ו שר''י במצב בריאותי מעולה , מאחר שפוטמו בבתי כלא שבהם קיבלו תנאי בית-מלון !! ,וכן עוד עשרות גופות של מחבלים אוייבים ערבים נאצים יש''ו שנמסרו במצב שלם וללא שום התעללויות !!--האם זו '' עיסקה הוגנת '' ??--הרי שאפילו מכונית לא ההיתם קונים ללא אפשרות לראותה ,ואף ללא אפשרות לקבל פרטים כלשהם אודותיה חוץ מהדגם ושם המפעל המייצר, ואף קיימת האפשרות שתקבלו אותה בחלקים ,  וזאת תמורת מחיר מלא ומופקע באלפי אחוזים !!--האם תסכימו ל  '' עיסקה '' כזו ? --כלל ידוע הוא שכאשר נושאים ונותנים עם ארגוני פשע וטרור , וכל שכן עם ארגון החיזבאללה של האויב הערבי הנאצי יש''ו  , ש '' אסור לערב רגשות במו''מ , מכיוון שהמנוולים הרוצחים האכזריים הללו יש''ו אינם בוחלים בשום דבר !, וינצלו זאת עד תום !!!'' :idiot2: :tickedoff:  ,אולם שלטון הערב-רב השמאלני הציוני-ממלכתי בולשביקי  שר''י עסוק בטיהור המושחתים בקרבו בפרשיות השחיתות ,בצע השוחד והשלמונים , והזימה והתועבה , שאף הם שמים אותו ללעג וקלס בעיני העולם כולו !! ולכן איננו מקדיש לאמור לעיל תשומת-לב רבה !!, והאויב הערבי הנאצי יש''ו מנצל זאת כאמור עד תום !!!--האם ראוי לתת אמון באותו שלטון ערב-רב שמאלני ציוני-ממלכתי בולשביקי נלוז ונתעב שמפקיר את דמו של העם-היהודי ורכושו , וכן את אדמת ארץ-הקודש תובב''א עליה נשפך דם יהודי רב הי''ד , וזאת תמורת בצע-כסף  ,שוחד ושלמונים , ומעמד של כבוד מזוייף ששם אף אותו ללעג-וקלס , והוא אף איבד את הכושר לחוש בכך מבעוד מועד !??--אנא הגיבו לאמור לעיל וחוו דעתכם !!
הקב''ה ברחמיו יורנו הדרך הישר אשר נלך בו , ויגאלנו במהרה וישלח במהרה גואל-צדק בבאכי''ר .


                                                                                             הגולה בארץ  :smil037:
« עריכה אחרונה: יולי 17, 2008, 08:41:04 על ידי הגולה בארץ »
בס''ד
 '' חשף ה' את זרוע קדשו לעיני כל הגויים ,וראו כל אפסי ארץ את ישועת א'לוקנו ''
 '' קול צופיך נשאו קול יחדיו ירננו כי עין בעין יראו בשוב ה' ציון ''

מנותק אילן208

  • חבר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 3483
  • Hebrewism returns
    • הערוץ שלי ביוטוב
תגובה-של גור-ארי'ה והגולה בארץ ל 'עסקת הקלון ' !.
« להגיב #1 ב- : יולי 17, 2008, 09:37:41 »
הכל נכון
אבל אני קצת לא מסכים עם גור אריה הבנתי את זה אחרי שיחיאל כתב את דעתו.
שאי אפשר להאשים את אישתו של גולדווסטר על זה שהיא הפכה עולמות.
רק אם היינו במצב שלה היינו יכולים לשפוט אותה.
יש לה את הזכות המלאה לעשות זאת גם אני הייתי הופך עולמות אם זה היה קורה לי.
אבל כמו שיחיאל אמר זה אשמת הממשלה..
נכון שלאישה יש זכות להוך עולמות אבל תפקיד הממשלה הוא לא להיקנא לזה ולהמשיך לחשוב על המצב בגדול.
ופה הממשלה אשמה
My life is here and here I wish to die,this is the place my fatherland!!!
לאסט אף אם:
http://www.last.fm/user/Ilanemous1881
יוטיוב:
http://www.youtube.com/user/Israelipatriot92

מנותק oferst

  • חבר(ה) בכיר(ה)
  • *
  • הודעות: 1000
תגובה-של גור-ארי'ה והגולה בארץ ל 'עסקת הקלון ' !.
« להגיב #2 ב- : יולי 17, 2008, 10:24:54 »
כל הכבוד הגולה בארץ, הודעה מעולה O0.

מנותק גור-אריה

  • "אריה ישאג מי לא ירא"
  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 3034
  • לָמוּת אוֹ לִכְבּוֹש אֶת הָהָר
תגובה-של גור-ארי'ה והגולה בארץ ל 'עסקת הקלון ' !.
« להגיב #3 ב- : יולי 17, 2008, 14:29:05 »
בס"ד
ישר כח הגולה בארץ!

אילן,אתה צודק שכל אחד רוצה להחזיר את יקיריו,אבל במידה והיא אכן ידעה שהוא נרצח(כפי שפורסם שהם ידעו)אזי היה עליה לאזור אומץ,ולא לדרוש החזרת
הגופה. אין פה דאגה ליקיר,אלא יש פה מכירת האומה כדי שהרמטכ"ל יוכל לשים זרים על הקבר.

אני לא שופט אותה,אבל אם אראה אותה,אני בספק אם ארצה לדבר איתה. כי היא עד הרגע האחרון דחפה את האסון הזה,ואמרה שסוף סוף  "התקבלה ההחלטה הנכונה". על מה?
על גופה? כיצד היא יכולה לעזור לו? האם היא מחייה מתים?

תָּגָר- עַל כָּל מַעֲצוֹר וּמֵצָר אִם תַּעַל אוֹ תֵרֶד
בְּלַהַב הַמֶּרֶד שָׂא אֵש לְהַצִּית - אֵין דָּבָר !
כִּי שֶקֶט הוּא רֶפֶש הַפְקֵר דָּם וָנֶפֶש
לְמַעַן הַהוֹד הַנִּסְתָּר.

מנותק יחיאל

  • חבר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 3159
תגובה-של גור-ארי'ה והגולה בארץ ל 'עסקת הקלון ' !.
« להגיב #4 ב- : יולי 17, 2008, 18:20:42 »
בס"ד
ישר כח הגולה בארץ!

אילן,אתה צודק שכל אחד רוצה להחזיר את יקיריו,אבל במידה והיא אכן ידעה שהוא נרצח(כפי שפורסם שהם ידעו)אזי היה עליה לאזור אומץ,ולא לדרוש החזרת
הגופה. אין פה דאגה ליקיר,אלא יש פה מכירת האומה כדי שהרמטכ"ל יוכל לשים זרים על הקבר.

אני לא שופט אותה,אבל אם אראה אותה,אני בספק אם ארצה לדבר איתה. כי היא עד הרגע האחרון דחפה את האסון הזה,ואמרה שסוף סוף  "התקבלה ההחלטה הנכונה". על מה?
על גופה? כיצד היא יכולה לעזור לו? האם היא מחייה מתים?
יודע מה גור- אריה
אני שכל הזמן לא הייתי אופטימי לגביי זה שהם בחיים פתאום שהגיע רגע העיסקה והוציאו את שתי הארונות אני נשברתי לגמרי
ואני עד עכשיו לא מעכל זאת, זה היה אחד הרגעים היותר קשים אולי בגלל המעשה האכזרי שהחיזבאללה עשו לנו שהחזיקו אותנו
במתח כל כך הרבה זמן אני נשבע לך שאני פשוט רעדתי בזמן הזה אני בדיוק הייתי בעבודה ולא הצלחתי לתפקד.
ויודע מה אפילו שהודיעו ברדיו שהארון השני יצא היה לי עוד צל קטן של תקווה שאולי אלה לא הגופות בגלל ושזה עוד תרמית של החיזבאללה
לחרפן ציבור שלם.
ואם אני הייתי ככה אז אני לא יכול לתאר את משפחת גולדווסר ורגב.
הם היו צריכים לעשות מה שהם עשו ללא כל ספק ללא כל היסוס בכלל, מזה? אלא המשפחות שלהם! אף אחד לא היה מפקיר את המשפחה שלו
במצב כזה אין אחד שלא היה הופך עולמות בשביל החזרת יקירו לביתו.
וגם אתה בתור בן אדם מאמין וגם הגולה בארץ יודעים שזה דבר חשוב להביא בן אדם לקבורה בארץ ישראל(חומר למחשבה!)

בכל מקרה כמו שאמרתי בדיון הקודם אני ממתנגדי העיסקה בגלל שזה חוסר התחשבות בבטחון הכלל למעט בטחון הפרט וכל דבר
שיקרה בעתיד, הממשלה תישא באשמה! לא משפחות החטופים!
כי כמו שנאמר בצדק, מה יצא מזה אם עוד דם יהודי ישפך...

מנותק יחיאל

  • חבר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 3159
תגובה-של גור-ארי'ה והגולה בארץ ל 'עסקת הקלון ' !.
« להגיב #5 ב- : יולי 17, 2008, 18:23:22 »
וגם אתה בתור בן אדם מאמין וגם הגולה בארץ יודעים שזה דבר חשוב להביא בן אדם לקבורה בארץ ישראל(חומר למחשבה!)

תיקון טעות:
יהודי

מנותק הגולה בארץ

  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 3661
  • '' וייכחשו אוייבך לך ואתה על במותמו תדרוך ''
תגובה-של גור-ארי'ה והגולה בארץ ל 'עסקת הקלון ' !.
« להגיב #6 ב- : יולי 17, 2008, 18:42:16 »
תיקון טעות:
יהודי
בס''ד

אם כן הי'ה ראוי למשות את הצוללת דקר !!-- או שמא '' זה עולה יותר מדי כסף לשלטון הערב-רב הנלוז והנתעב '' כפי שהם טענו אז !!--אולם שיחרור מחבלים אוייבים ערבים נאצים לא פוגע בכיס של אילי ההון הגזול מפעילי שלטון הערב-רב הנלוז על ארץ-הקודש תובב''א !! הדבר יכול רק לגרום לרצח של עוד יהודים והרחבת תשתיות הטרור של האויב הערבי הנאצי יש''ו !!--וכן יצירת ''תקדים '' של חטיפת יהודים ומיקוח על-מנת ליצור מצב של '' ויתורים כואבים '' שממיטים על שלטון הערב-רב הנלוז והנתעב קלון גדול מאד בעולם כולו , ערכו יורד בעיני הגוים שילחצו עוד יותר לויתורים , וכך ממשיך כדור-השלג להתגלגל !!--אולם המשוואה שצייננו מובילה למסקנה של האינטרס השטני של שלטון הערב-רב השמאלני ציוני-ממלכתי בולשביקי שר''י והיא כדלקמן :
הכסף יותר חשוב בהרבה מדם-יהודי ר''ל , ולכן ראוי שלא למשות את גופות אחינו הטבועים בצוללת '' דקר '' --לעומת סיכון דם-יהודי נוסף ביצירת ה''תקדים '' דלעיל וסיכון דם-הודי רב ר''ל תמורת גופות הנרצחים הי''ד , הרי שזוהי '' עיסקה טובה '' , מכאן שלשיטת שלטון הערב-רב השמאלני ציוני-ממלכתי בולשביקי שר''י , הכסף יקר בהרבה מהדם היהודי ר''ל !!!! :idiot2: :idiot2: :idiot2:--וכאן נשאל את ידידנו יחיא-ל הי''ו --האם הינך מסכים למשוואה המתועבת הזו ???--אם לאו , הרי שבע''ה וישועתו הינך נאלץ להסכים איתנו !!!--והאמ-ת והשלו-ם אהבו !

                                                                                            הגולה בארץ  :smil037:
בס''ד
 '' חשף ה' את זרוע קדשו לעיני כל הגויים ,וראו כל אפסי ארץ את ישועת א'לוקנו ''
 '' קול צופיך נשאו קול יחדיו ירננו כי עין בעין יראו בשוב ה' ציון ''

מנותק יחיאל

  • חבר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 3159
תגובה-של גור-ארי'ה והגולה בארץ ל 'עסקת הקלון ' !.
« להגיב #7 ב- : יולי 17, 2008, 20:28:51 »
בס''ד

אם כן הי'ה ראוי למשות את הצוללת דקר !!-- או שמא '' זה עולה יותר מדי כסף לשלטון הערב-רב הנלוז והנתעב '' כפי שהם טענו אז !!--אולם שיחרור מחבלים אוייבים ערבים נאצים לא פוגע בכיס של אילי ההון הגזול מפעילי שלטון הערב-רב הנלוז על ארץ-הקודש תובב''א !! הדבר יכול רק לגרום לרצח של עוד יהודים והרחבת תשתיות הטרור של האויב הערבי הנאצי יש''ו !!--וכן יצירת ''תקדים '' של חטיפת יהודים ומיקוח על-מנת ליצור מצב של '' ויתורים כואבים '' שממיטים על שלטון הערב-רב הנלוז והנתעב קלון גדול מאד בעולם כולו , ערכו יורד בעיני הגוים שילחצו עוד יותר לויתורים , וכך ממשיך כדור-השלג להתגלגל !!--אולם המשוואה שצייננו מובילה למסקנה של האינטרס השטני של שלטון הערב-רב השמאלני ציוני-ממלכתי בולשביקי שר''י והיא כדלקמן :
הכסף יותר חשוב בהרבה מדם-יהודי ר''ל , ולכן ראוי שלא למשות את גופות אחינו הטבועים בצוללת '' דקר '' --לעומת סיכון דם-יהודי נוסף ביצירת ה''תקדים '' דלעיל וסיכון דם-הודי רב ר''ל תמורת גופות הנרצחים הי''ד , הרי שזוהי '' עיסקה טובה '' , מכאן שלשיטת שלטון הערב-רב השמאלני ציוני-ממלכתי בולשביקי שר''י , הכסף יקר בהרבה מהדם היהודי ר''ל !!!! :idiot2: :idiot2: :idiot2:--וכאן נשאל את ידידנו יחיא-ל הי''ו --האם הינך מסכים למשוואה המתועבת הזו ???--אם לאו , הרי שבע''ה וישועתו הינך נאלץ להסכים איתנו !!!--והאמ-ת והשלו-ם אהבו !

                                                                                            הגולה בארץ  :smil037:
הגולה בארץ הי"ו.
אני אמרתי במפורש שאני נגד העיסקה!
בכל מקרה כמו שאמרתי בדיון הקודם אני ממתנגדי העיסקה בגלל שזה חוסר התחשבות בבטחון הכלל למעט בטחון הפרט וכל דבר
שיקרה בעתיד, הממשלה תישא באשמה! לא משפחות החטופים!
כי כמו שנאמר בצדק, מה יצא מזה אם עוד דם יהודי ישפך...

כל מילה שרשמת חרוטה בסלע ואין חולק, גם השכלתי לדעת שאת גופות אחינו שנהרגו באסון צוללת דקר לא הוציאו והביאו לקבורה.

בקשר לזה שציינתי שזאת מצווה לקבור כל יהודי בארץ הקודש ציינתי את זה יותר כהערת ביניים על כך שזה מאוד מעודד שלפחות
זה יצא לנו מהעיסקה שגופות החיילים לא נרקבו באיזה מקרר או מחסן והם באו לידי קבורה הראויה ליהודי ועל אחת כמה וכמה לחייל שיצא לשליחות להגן
על המולדת.

מנותק הגולה בארץ

  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 3661
  • '' וייכחשו אוייבך לך ואתה על במותמו תדרוך ''
תגובה-של גור-ארי'ה והגולה בארץ ל 'עסקת הקלון ' !.
« להגיב #8 ב- : יולי 18, 2008, 18:14:51 »
בס''ד

יישר כוח !! הקב''ה ימלא כל משאלותליבך לטובה לעבודתו יתברך אכי''ר .

                                                                        שבת שלו-ם

                                                                     הגולה בארץ  :smil037:
בס''ד
 '' חשף ה' את זרוע קדשו לעיני כל הגויים ,וראו כל אפסי ארץ את ישועת א'לוקנו ''
 '' קול צופיך נשאו קול יחדיו ירננו כי עין בעין יראו בשוב ה' ציון ''

מנותק morde208

  • חבר(ה) מקצועי(ת)
  • *
  • הודעות: 912
תגובה-של גור-ארי'ה והגולה בארץ ל 'עסקת הקלון ' !.
« להגיב #9 ב- : יולי 19, 2008, 21:16:25 »
לגבי  אישתו  של  גדוולאסר, ראשית  כול  יש  לנו  מאמר  חז"ל  את  תדון  את  האדם  עד  שתגיע  לדרגתו, אנחנו  לא  הינו  במצב שלה  ואנחנו  לא  יכולים  לגעת  מה  הינו  עושים  אילו  הינו  במקומה, דבר שני  כשהגופות  הוחזרו  לארץ  היא  ניפתרה  מעגנותה (מצב  שלאישה  אסור  להיתחתן  עד  שלא  הוכח  בודאות  שבעלה  מת), וכמובן  שהגופה  ניקברה  בא"י, זה החצי  (או  אולי  העשירית9  של  הכוס  המלאה, כמובן  שמעשה כזה אסור  לפי  ההלכה  כי  זה  החלפת  שובים  תמורת  יותר  מכפי  שהם  שווים, וההלכה  אומרת  זאת  לגבי  כסף, ואילו  לגבי  אנשים  חיים  בגופות גם  ללא  ההלכה  הינו  מבינים  אסור  לשחרר  רוצח  תמורת  גופה!!!

מנותק oferst

  • חבר(ה) בכיר(ה)
  • *
  • הודעות: 1000
תגובה-של גור-ארי'ה והגולה בארץ ל 'עסקת הקלון ' !.
« להגיב #10 ב- : יולי 19, 2008, 23:57:49 »
לגבי  אישתו  של  גדוולאסר, ראשית  כול  יש  לנו  מאמר  חז"ל  את  תדון  את  האדם  עד  שתגיע  לדרגתו, אנחנו  לא  הינו  במצב שלה  ואנחנו  לא  יכולים  לגעת  מה  הינו  עושים  אילו  הינו  במקומה, דבר שני  כשהגופות  הוחזרו  לארץ  היא  ניפתרה  מעגנותה (מצב  שלאישה  אסור  להיתחתן  עד  שלא  הוכח  בודאות  שבעלה  מת), וכמובן  שהגופה  ניקברה  בא"י, זה החצי  (או  אולי  העשירית9  של  הכוס  המלאה, כמובן  שמעשה כזה אסור  לפי  ההלכה  כי  זה  החלפת  שובים  תמורת  יותר  מכפי  שהם  שווים, וההלכה  אומרת  זאת  לגבי  כסף, ואילו  לגבי  אנשים  חיים  בגופות גם  ללא  ההלכה  הינו  מבינים  אסור  לשחרר  רוצח  תמורת  גופה!!!
מעניין באמת כמה גופות החיילים שוות.

מנותק MATAN

  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 2868
תגובה-של גור-ארי'ה והגולה בארץ ל 'עסקת הקלון ' !.
« להגיב #11 ב- : יולי 20, 2008, 00:02:03 »
מעניין באמת כמה גופות החיילים שוות.
תקשיב אחי זה יהודי חייבים להחזיר אותו בכל מצב אפילו רבע מהגוף!!!צריך כבוד למת!!!

Aaron

  • אורח
תגובה-של גור-ארי'ה והגולה בארץ ל 'עסקת הקלון ' !.
« להגיב #12 ב- : יולי 20, 2008, 00:04:44 »
תקשיב אחי זה יהודי חייבים להחזיר אותו בכל מצב אפילו רבע מהגוף!!!צריך כבוד למת!!!
אבל אם אתה מחזיר רוצח שרצח 3 יהודים הי"ד תמורת 2 גופות. אתה פוגע בכבוד של אותם 3 יהודים שנרצחו ע"י סמיר קונטאר החזיר הנאצי יש"ו.

מנותק MATAN

  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 2868
תגובה-של גור-ארי'ה והגולה בארץ ל 'עסקת הקלון ' !.
« להגיב #13 ב- : יולי 20, 2008, 00:08:21 »
אבל אם אתה מחזיר רוצח שרצח 3 יהודים הי"ד תמורת 2 גופות. אתה פוגע בכבוד של אותם 3 יהודים שנרצחו ע"י סמיר קונטאר החזיר הנאצי יש"ו.
אז אתה מעדיף שישארו שמה ונירא לך שישאר מהם משהו?!?...שלחנו חיילים חייבים להחזיר אותם אין מה לעשות בכל מחיר!!!

מנותק oferst

  • חבר(ה) בכיר(ה)
  • *
  • הודעות: 1000
תגובה-של גור-ארי'ה והגולה בארץ ל 'עסקת הקלון ' !.
« להגיב #14 ב- : יולי 20, 2008, 00:11:40 »
כפי שאני רואה את זה עפ"י תפיסה יהודית באמת שקשה לי להחליט ויש טענות לכאן ולכאן.

מצד אחד אותם היהודים באמת זקוקים לקבורה, כמו כן בעניין הטענה שצריך היה להוציא להורג את המחבלים ואז להחליף גופות - היום שמעתי מרב הבית כנסת שלי שבגלל שאנחנו יהודים ואנחנו עם קדוש אסור לנו לעשות כאלה דברים.

מצד שני, יש פה חילול השם חמור מאד, סכנת נפשות לעתיד, סוג של ביטול מצוות 'הקם להורגך השכם להורגו', וגם בניגוד להלכה בעניין ערך הגופות.

אך כמובן אני לא מבין בדברים האלה יכול להיות שאני טועה.
« עריכה אחרונה: יולי 20, 2008, 00:12:27 על ידי oferst »

מנותק MATAN

  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 2868
תגובה-של גור-ארי'ה והגולה בארץ ל 'עסקת הקלון ' !.
« להגיב #15 ב- : יולי 20, 2008, 00:17:57 »
כפי שאני רואה את זה עפ"י תפיסה יהודית באמת שקשה לי להחליט ויש טענות לכאן ולכאן.

מצד אחד אותם היהודים באמת זקוקים לקבורה, כמו כן בעניין הטענה שצריך היה להוציא להורג את המחבלים ואז להחליף גופות - היום שמעתי מרב הבית כנסת שלי שבגלל שאנחנו יהודים ואנחנו עם קדוש אסור לנו לעשות כאלה דברים.

מצד שני, יש פה חילול השם חמור מאד, סכנת נפשות לעתיד, סוג של ביטול מצוות 'הקם להורגך השכם להורגו', וגם בניגוד להלכה בעניין ערך הגופות.

אך כמובן אני לא מבין בדברים האלה יכול להיות שאני טועה.
מה קשור עם קדוש אז זה אומר שצריך לרחם על עכזרים?!?חייבים להרוג נבלות כמוהו הקם להורגך השכם להורגו כל שכן עם כבר הוא הרג!!!  :tickedoff:

Aaron

  • אורח
תגובה-של גור-ארי'ה והגולה בארץ ל 'עסקת הקלון ' !.
« להגיב #16 ב- : יולי 20, 2008, 00:31:53 »
אז אתה מעדיף שישארו שמה ונירא לך שישאר מהם משהו?!?...שלחנו חיילים חייבים להחזיר אותם אין מה לעשות בכל מחיר!!!
חס וחלילה. אני מעדיף להחזיר אותם בכוח ואיומים, אבל בלי להחזיר רוצח ולפגוע בכבוד הנרצחים.

מנותק שלמה

  • מנהל(ת) גלובלי(ת)
  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 6051
  • ארץ ישראל לעם ישראל על פי תורת ישראל
תגובה-של גור-ארי'ה והגולה בארץ ל 'עסקת הקלון ' !.
« להגיב #17 ב- : יולי 20, 2008, 00:32:47 »
אז אתה מעדיף שישארו שמה ונירא לך שישאר מהם משהו?!?...שלחנו חיילים חייבים להחזיר אותם אין מה לעשות בכל מחיר!!!

גם במחיר של אדמה ונשק?
יהודים מכול העדות תיתאחדו!
שמאלנות זה אופיום להמונים!

מנותק יחיאל

  • חבר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 3159
תגובה-של גור-ארי'ה והגולה בארץ ל 'עסקת הקלון ' !.
« להגיב #18 ב- : יולי 20, 2008, 15:30:47 »
לדעתי הסבל של המשפחות השכולות שיקיריהם נרצחו ע"י סמיר קונטאר הנאצי יש"ו הוא גדול הרבה הרבה יותר מהסבל של
משפחות גולדווסר ורגב, ועוד עכשיו שהם ראו אותו משתחרר מכותלי בית הכלא בו הוא היה אמור להירקב עד סוף ימי
חייו העלובים והמסריחים ועוד אחרי זה לראות אותו יוצא מהאוטו של הכי- זבאללה עם לבוש של הקומנדו והוא מתנשק שמה
עם כל האנשים וכל זה בגאווה גדולה שרצח ילדה בת 3 וחצי חסרת אונים שלא הייתה מסוגלת לעשות לו שום דבר!

Aaron

  • אורח
תגובה-של גור-ארי'ה והגולה בארץ ל 'עסקת הקלון ' !.
« להגיב #19 ב- : יולי 20, 2008, 15:39:13 »
לדעתי הסבל של המשפחות השכולות שיקיריהם נרצחו ע"י סמיר קונטאר הנאצי יש"ו הוא גדול הרבה הרבה יותר מהסבל של
משפחות גולדווסר ורגב, ועוד עכשיו שהם ראו אותו משתחרר מכותלי בית הכלא בו הוא היה אמור להירקב עד סוף ימי
חייו העלובים והמסריחים ועוד אחרי זה לראות אותו יוצא מהאוטו של הכי- זבאללה עם לבוש של הקומנדו והוא מתנשק שמה
עם כל האנשים וכל זה בגאווה גדולה שרצח ילדה בת 3 וחצי חסרת אונים שלא הייתה מסוגלת לעשות לו שום דבר!
:V: :V: :V:

מנותק יחיאל

  • חבר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 3159
תגובה-של גור-ארי'ה והגולה בארץ ל 'עסקת הקלון ' !.
« להגיב #20 ב- : יולי 20, 2008, 17:40:05 »
בס''ד

אם כן הי'ה ראוי למשות את הצוללת דקר !!-- או שמא '' זה עולה יותר מדי כסף לשלטון הערב-רב הנלוז והנתעב '' כפי שהם טענו אז !!--


                                                                                            הגולה בארץ  :smil037:
הגולה בארץ- ניסיתי לחפש חומר אודות צוללת דקר המוכיח את טענתך שאת צוללת דקר השאירו בתוך היום עם שרידי
הגופות של אחינו החיילים הגיבורים שטבעו יהי זכרם ברוך! - בגלל מניעים כספיים.
ולצערי לא מצאתי =/
http://dakar.coral.co.il/
באתר זה רשום שמקום קבורתם לא נודע, תסתכל למטה.

http://he.wikipedia.org/wiki/%D7%90%D7%97%22%D7%99_%D7%93%D7%A7%D7%A8
ובוקיפדיה רשום שאת הצוללת לא הוציאו מהקרקעית כי זאת זאת מן מסורת המקובלת בחילות הים.

אנדרטה לזכר החללים נמצאת בבית הקברות הצבאי בהר הרצל. גוף הצוללת נשאר על קרקעית הים, בהתאם למסורת המקובלת בחילות הים.


מנותק morde208

  • חבר(ה) מקצועי(ת)
  • *
  • הודעות: 912
תגובה-של גור-ארי'ה והגולה בארץ ל 'עסקת הקלון ' !.
« להגיב #21 ב- : יולי 20, 2008, 17:55:41 »
תקשיב אחי זה יהודי חייבים להחזיר אותו בכל מצב אפילו רבע מהגוף!!!צריך כבוד למת!!!
תרשה לי לחלוק  עליך אחי, רק  אין  שום  סיבה  להקפיד  על כבוד  מת!  שיחזור  בגופתו  ויקבר, ותמורת זה  אתה  משחרר  רוצחים  שהרוב  שלהם  יחזור  לפעולת  טרור, תגיד לי  אתה אם  אני מקבל  2  גופות  ומאבד  בפיגוע [שניגרם  ע"י  אותם  רוצחים  ששיחררו]  כמה  אנשים  הרוגים, האם  גם אז  זה שווה???

מנותק הגולה בארץ

  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 3661
  • '' וייכחשו אוייבך לך ואתה על במותמו תדרוך ''
תגובה-של גור-ארי'ה והגולה בארץ ל 'עסקת הקלון ' !.
« להגיב #22 ב- : יולי 20, 2008, 22:08:45 »
הגולה בארץ- ניסיתי לחפש חומר אודות צוללת דקר המוכיח את טענתך שאת צוללת דקר השאירו בתוך היום עם שרידי
הגופות של אחינו החיילים הגיבורים שטבעו יהי זכרם ברוך! - בגלל מניעים כספיים.
ולצערי לא מצאתי =/
http://dakar.coral.co.il/
באתר זה רשום שמקום קבורתם לא נודע, תסתכל למטה.

http://he.wikipedia.org/wiki/%D7%90%D7%97%22%D7%99_%D7%93%D7%A7%D7%A8
ובוקיפדיה רשום שאת הצוללת לא הוציאו מהקרקעית כי זאת זאת מן מסורת המקובלת בחילות הים.

אנדרטה לזכר החללים נמצאת בבית הקברות הצבאי בהר הרצל. גוף הצוללת נשאר על קרקעית הים, בהתאם למסורת המקובלת בחילות הים.


עוד ''צינזור '' של ממשלות הקלון -- בכל העיתונים פורסם שהעניין עולה סכומי עתק של כסף ולכן לא נמשתה הצוללת לאחר שהתגלתה בעומק של כ 3000 מטרים מתחת למים , איזו ''מסורת'' יש למשפחות ההרוגים שאין להם ציון קבר לפקוד את יקיריהן ?? ---קראתי את החומר שלא במסגרת האינטרנט ואני אף מכיר אחד ממשפחת ההרוגים ז''ל !!
תוכל לקרוא כאן על פרטים  הסטוריים , אולם לא הספקתי לקרוא אם ישנה התייחסות לסיבה שלא נמשתה , למרות שהדבר הועלה בדיון בכנסת בזמנו , והשיכול שלא למשותה הי'ה כספי בלבד !!
http://www.submarines.dotan.net/dakar/search/index.htm
                                                                                                     הגולה בארץ  :smil037:
« עריכה אחרונה: יולי 20, 2008, 22:22:30 על ידי הגולה בארץ »
בס''ד
 '' חשף ה' את זרוע קדשו לעיני כל הגויים ,וראו כל אפסי ארץ את ישועת א'לוקנו ''
 '' קול צופיך נשאו קול יחדיו ירננו כי עין בעין יראו בשוב ה' ציון ''

מנותק יחיאל

  • חבר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 3159
תגובה-של גור-ארי'ה והגולה בארץ ל 'עסקת הקלון ' !.
« להגיב #23 ב- : יולי 21, 2008, 00:45:41 »
עוד ''צינזור '' של ממשלות הקלון -- בכל העיתונים פורסם שהעניין עולה סכומי עתק של כסף ולכן לא נמשתה הצוללת לאחר שהתגלתה בעומק של כ 3000 מטרים מתחת למים , איזו ''מסורת'' יש למשפחות ההרוגים שאין להם ציון קבר לפקוד את יקיריהן ?? ---קראתי את החומר שלא במסגרת האינטרנט ואני אף מכיר אחד ממשפחת ההרוגים ז''ל !!
תוכל לקרוא כאן על פרטים  הסטוריים , אולם לא הספקתי לקרוא אם ישנה התייחסות לסיבה שלא נמשתה , למרות שהדבר הועלה בדיון בכנסת בזמנו , והשיכול שלא למשותה הי'ה כספי בלבד !!
http://www.submarines.dotan.net/dakar/search/index.htm
                                                                                                     הגולה בארץ  :smil037:
אהה הבנתי אחי, תודה על המידע!
וחשוב לי לציין שרציתי הוכחה לא כי חלילה פיקפקתי או היה לי ספק במה שאמרת, אני הייתי בטוח שלא רשמת דברים על סמך תיאוריה או הנחה אלא על סמך
הוכחה חותכת.
פשוט אני רוצה הוכחות שיעזרו לי בויכוחים עתדיים עם שמאלניים ומה יותר משתיק מלבוא ולומר לאותם שמאלניים הינה 69 אנשים ממיטב חיילינו הטובים
שיצאו למשימה מחוץ לשיטחה של מדינת ישראל וקרה האסון שקרה והם לא באו לקבורה הולמת ליהודי בארץ הקודש תובב"א לא בגלל שמקום קבורתם לא נודע אלא ממניע כספי
שכן זה חשוב לממן לאותם חברי כנסת משכורות במאות אלפי שקלים עם 2 וילות בקיסריה ו-10 שומרי ראש צמודים ובתי נופש באיטליה ובספרד, שכן זאת תיהיה
פגיעה חמורה בזכותם אם חלילה נפגע להם באחת הזכויות- זה יהיה הרי פשע!

מנותק הגולה בארץ

  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 3661
  • '' וייכחשו אוייבך לך ואתה על במותמו תדרוך ''
תגובה-של גור-ארי'ה והגולה בארץ ל 'עסקת הקלון ' !.
« להגיב #24 ב- : יולי 21, 2008, 18:54:25 »
אהה הבנתי אחי, תודה על המידע!
וחשוב לי לציין שרציתי הוכחה לא כי חלילה פיקפקתי או היה לי ספק במה שאמרת, אני הייתי בטוח שלא רשמת דברים על סמך תיאוריה או הנחה אלא על סמך
הוכחה חותכת.
פשוט אני רוצה הוכחות שיעזרו לי בויכוחים עתדיים עם שמאלניים ומה יותר משתיק מלבוא ולומר לאותם שמאלניים הינה 69 אנשים ממיטב חיילינו הטובים
שיצאו למשימה מחוץ לשיטחה של מדינת ישראל וקרה האסון שקרה והם לא באו לקבורה הולמת ליהודי בארץ הקודש תובב"א לא בגלל שמקום קבורתם לא נודע אלא ממניע כספי
שכן זה חשוב לממן לאותם חברי כנסת משכורות במאות אלפי שקלים עם 2 וילות בקיסריה ו-10 שומרי ראש צמודים ובתי נופש באיטליה ובספרד, שכן זאת תיהיה
פגיעה חמורה בזכותם אם חלילה נפגע להם באחת הזכויות- זה יהיה הרי פשע!
בס''ד

המידע שמורה על השיקול הפיננסי של ה ''מדינה '' שלא למשות את הצוללת דקר  , הובא בעיתוני השיקוץ היומיים '' מעריב '' וכן ב ''ידיעות-אחרונות'' בימים שנתגלתה ע''י משלחת חוקרים שמומחית לספינות טבועות במעמקי הים היא חברת '' נאוטיקוס '' שחשפה את מקום הימצאותה במעמקי הים בין האי היווני כרתים לבין מפרץ חיפה בעומק של כ2900 מטרים מתחת לפני-הים !! --כאשר התמונות שלה מתחת לפני-הים היו בכותרות הראשיות , אין אפשרות להגיע למידע זה דרך האינטרנט , וזאת מכיוון שבעקבות פרשה משפטית שבעטי'ה גילה מפקד חיל-הים לשעבר מיכא-ל (מייק) אלדר חומר שנחשב בעיני הצנזורה הצבאית '' סודי'' ועל-כן צונזרו כלל האתרים וכן הדפים בתוך אתרים קיימים המובילים למידע הזה , אולם ישנם אתרים באינטרנט שאינם בשליטת הצנזורה וייתכן ואם תחפש היטב תוכל למצוא אותם , אולם כתבות בעיתונים הראשיים שמהם נודע לי אודות מידע זה ואודות השיקולים הפינאנסיים שנעשו בכובד ראש באותם ימים ואף צפיתי בדיונים במליאת ה ''כנסת ''  שדנה בכך , ולמרבה החרפה ראיתי כיצד אוייבים ערבים נאצים יש''ו המכהנים כגיס-חמישי בתוך ה''כנסת'' הצביעו בנושא זה (וכולנו יודעים שהצביעו נגד משייתה של הצוללת ) !!--כאמור הצנזורה חשכה מאיתנו מידע וכותרות ראשיות מאותם עיתונים משוקצים מהימים הסמוכים לגילוי'ה של הצוללת דקר וזאת בעקבות פרשיית הצנזורה שמפורטת כאן :

http://www.tip.co.il/news.asp?which=israel&id=779

כמובן שמידע שטחי מוצג באתרים שונים , אולם בנושא הזה תצטרך לסמוך על זכרוני מקריאת העיתון היומי הראשון שיצא לאחר גילוי'ה של הצוללת דקר , או שתנסה לאתר את הכותרות הראשיות בעיתונים המשוקצים שהזכרתי לעיל מאותו יום .

                                                                                                   הגולה בארץ  :smil037:
בס''ד
 '' חשף ה' את זרוע קדשו לעיני כל הגויים ,וראו כל אפסי ארץ את ישועת א'לוקנו ''
 '' קול צופיך נשאו קול יחדיו ירננו כי עין בעין יראו בשוב ה' ציון ''