שונות > מה שבראש

מה ה-3 סרטים ישראלים שאתם הכי אוהבים?

<< < (17/20) > >>

מוות_ליהודים הטובים והנאמנים:

--- ציטוט של: אביר הקרנפים על אוקטובר 17, 2012, 17:31:30 ---טוב... אז לפחות אתה מודה שהמשפחה שלך מפלה גזענים. לפחות התקדמנו מעט. ואם אמרתי את האמת לגביהם, בלי נסיון להעליב או להלחם, אתה יכול להתנצל על זה שחירפת וגידפת אותו כשציינתי את העובדה הזו.
זו תהיה התקדמות נוספת.

התורה אוסרת על יחסי מין של עומואים/לסביות.
מותר להם לחבב או לאהוב את החברים שלהם. כל עוד אין מגע אסור, אין בעיה.
אם הם שוכבים, על פי התורה אני יכול להפלות אותם. זה מה שהתורה אמרה. מי שלא דתי, זה לא מעניין אותו. אבל אני דתי, ומשפט התורה מאוד מעניין אותי.
אתה יכול לומר שהם נולדו ככה ורק על פי התורה אסור להם לשכב...
אז שוב. כל עוד הם לא שוכבים, אין לי שום בעיה איתם!

--- סוף ציטוט ---

אין לך שום בעיה איתם... תזכיר לי איזה ארגון ואילו אנשים צהלו משמחה ביום של הפיגוע בבר נוער?

אביר הקרנפים:
אני למשל... :laugh: :laugh: :::D נקרעתי מצחוק!

ולהזכירך, אלה לא סתם אנשים תמימים שרק מרבים אהבה ולא שוכבים. זה אנשים שמפגינים את המחלה שלהם בציבור כדי לעודד אנשים להצטרף לתועבות שלהם. והם חייבים להפיץ את התועבה והטינופת שלהם אצל כל העם וגם בירושלים. מגיע להם!

Blackraptor:
פששש איזה יופי, נהיינו פה אשכול המריבה ביוזמת ילד fxp.

לנושא:
גבעת חלפון
אלכס חולה אהבה
צ'רלי וחצי

שלושה סרטים ענקיים! אין מה להוסיף ...

MAORO:

--- ציטוט של: אביר הקרנפים על אוקטובר 17, 2012, 17:31:30 ---מי שלא דתי, זה לא מעניין אותו. אבל אני דתי, ומשפט התורה מאוד מעניין אותי.

--- סוף ציטוט ---
תרשה לי לחדד קצת את המשפט הזה.
אתה לא "דתי" , אין דבר כזה "דתי" ביהדות.
אתה יהודי.
מי שמעוות זה לא אתה,אין סיבה שתעשה הבדלה ("אני דתי,אתה חילוני").
אתה יהודי,הוא לא סגור על מה הוא במאה אחוז.

Dudi:

--- ציטוט של: מוות_ליהודים הטובים והנאמנים על אוקטובר 16, 2012, 22:00:59 ---אם הארגון הזה היה כמו המשתמש שפה, Dudi, שבעד מדינה יהודית דמוקרטית, אבל לא מדינה גזענית שבה אוסרים על הומואים כמו באיראן וצוחקים על כושים, לא הייתי פותח את הפה שלי. אבל לא, יש פה אנשים גזענים, שונאים על ימין ועל שמאל, שמבזים את צה"ל ומקללים הומואים אפילו כשהם מתגייסים (מזכיר מישהו - אחמדיניג'אד לא?).

וזה שהנאצים לא אהבו בעלי חיים זה בכלל לא קשור.

--- סוף ציטוט ---
אני בעד דברים שנחשבים גזעניים.
-טרנספר בהסכמה, ואם במצב מסוים יהיה צורך אז גם בלא הסכמה (וכמובן אנשים שידוע שהם קשורים בטרור- בלי היסוס לחסל או לגרש אותו.
-נישואים לפי היהדות, עם אפשרות שיהיה משהו גם להומואים ולסביות. מצידי שיעשו את זה רפורמים, הרבה אומרים שרפורמים לא פועלים לפי היהדות אבל בגדול הם דיי, אז נזרום. נגד חתונה אזרחית כי זה יביא למצב של התבוללות וכל הרעיון של המדינה היהודית זה למנוע את התבוללות
-הגבלה במספר חברי הכנסת הערביים. מעטים שיהיו נציגים של הערבים, וחייב שהם יהיו ערבים פרו-ישראלים (כמו ''בן החמאס'' המפורסם). חבר'ה כמו זועבי- לא בא בחשבון. אם לא מוצאים ערבים שמתאימים, אז שלא יהיה בכלל מצידי.
-החמרה בביטחון. כמו שרבין אמר- ''לשבור להם את הידיים והרגליים''. כלפי האוכלוסייה הערבית, אלא מה, בינתיים לא הגענו למצב שבכניסה לערים יהודיות צריך מחסומים. זה אומר גם פגיעה בזכויות האדם שלהם, לדוגמה- הורדה בסחורה שנכנסת לעזה, להפסיק להזרים להם כסף וכו'. חיים הסביר על זה יפה בסרטון שראיתי לא מזמן, אם לא מתנהגים איתם בקשיחות המצב לא ישתפר! וזה עובדה.
-הרבה ערבים עושים הרבה ילדים ובכך הם מקבלים יותר כסף מהמדינה- לעצור את זה. בדואי שעושה 20 ילדים, שיאכל חרא, המדינה לא צריכה לשלם לו על זה.

האם זה גזעני? חלק אומרים שכן, אותי זה לא מעניין גזענות או לא. צריך לשמור על מדינת ישראל מדינה יהודית, ולשמור על הביטחון של האזרחים היהודיים.
אני לא רוצה להרוג את כל הערבים או משהו בסגנון. אבל המצב עקום וצריך לשפר אותו, אם אנחנו מתכוונים להמשיך לחיות כאן.

אני לא מסכים כאן בכל מיני נושאים
אחד הדברים שחיים הכי רוצה לדוגמה זה מדינת הלכה ושלא יהיו מנהיגים חילוניים. אני נגד, אני רוצה מדינה יהודית לא דתית אבל לא מנותקת מדת- אני נגד הפרדת הדת מהמדינה. חיים אומר שבעיניו מנהיג חילוני נתפס כחולשה ואני מאוד לא מסכים עם זה, למען האמת קשה לי לדמיין את עצמי אומר שמישהו דתי צריך להיות ראש ממשלה. אני חושב גם שלפעמים הולכים כאן קצת שלילי מידי, כמו באחת התכניות האחרונות כשחיים דיבר על אריה אלדד ואני מאוד לא הסכמתי עם זה, לדעתי אריה אלדד הוא באמת ימני והוא לא כמו נתניהו וליברמן שהם מזויפים.
ואם נסתכל חיובי- בגדול יש כאן אחלה אנשים לדעתי, אומרים כאן המון דברים חשובים שהציבור אמור לדעת וחיים, עם כמה שאני לא מסכים איתו על כמה וכמה דברים, הוא בחור חכם ויש מה לשמוע ממנו כי אפשר ללמוד ממנו.

תפריט

[0] אינדקס הודעות

[#] עמוד הבא

[*] עמוד הקודם

עבור לתצוגת גירסה מלאה