חדשות ודיונים > ספריית הימין האמיתי

האם לנהל מו"מ עם ארגון טרור על מנת לשחרר שבו&#

<< < (3/3)

נץ וגאה בזה:

--- ציטוט של: אדם שפוי על ינואר 22, 2011, 12:16:42 ---
הראתי את ההודעה שלך לכמה אנשים וכולם הסכימו שאתה חולה נפש.

--- סוף ציטוט ---
בקבוצת התמיכה חולי נפש אנונימוס יש תמיד הסכמה גורפת מקיר לקיר על כך שכל מי שאינו הם, הוא חולה נפש, כנ"ל בקומינטרן, קומארד!

הגולה בארץ:

--- ציטוט של: אדם שפוי על ינואר 22, 2011, 12:16:42 ---
הראתי את ההודעה שלך לכמה אנשים וכולם הסכימו שאתה חולה נפש.

--- סוף ציטוט ---
בס''ד

זה מה שנשאר לך להגיב ?  ;D זאת אומרת שהגעתם ל ''פשיטת רגל'' ??  :::D -כאשר אין לך מה להגיב הינך מנסה את ''שיטת ה דלגטימיזצי'ה '' של חבריך ??  :::D -האמ-ת נחשפת מרגע לרגע !! עם-קודש מתעורר מתרדמתו ומהסמים בהם שטפתם לו את המוח באמצעי התשקורת השבויים בידיכם המגואלות בדם אחינו הי''ד !! מפלגת ''העבודה'' בעיניים נפלה ובע''ה וישועתו כל שאר הבוגדים כולל הימין-המזוייף שר''י !!
עמוד-הקלון מחכה לכל הבוגדים שבע''ה וישועתו יוצבו עליו לשיפוט עם-קודש !! כל טיפת דם יהודי הי''ד שהפקרתם תיתבע מכם !! אנא הרשה לי לא להגיב לאיוולת שלך ושל חבריך !! אנו שמחים על כך שהגעתם למצב של ''פשיטת-רגל'' !!  ;D
והקב''ה ברחמיו יזכנו לבנות בית-מקדשנו ותפארתנו על תילו -ובביאת גואל-צדק בבאכי''ר .

 :fist: :fist: :fist: :fist: :fist: :fist: :fist: :fist: :fist: :fist: :fist: :fist: :fist: :fist: :fist: :fist: :fist: :fist: :fist: :fist: :fist: :fist: :fist: :fist: :fist: :fist: :fist: :fist: :fist: :fist: :fist: :fist: :fist: :fist: :fist: :fist: :fist: :fist: :fist: :fist: :fist: :fist: :fist: :fist: :fist: :fist: :fist: :fist: :fist: :fist: :fist: :fist: :fist: :fist: :fist: :fist: :fist: :fist: :fist: :fist: :fist: :fist: :fist:

                                                                                  הגולה בארץ  :)

רוסי28:
כל הכבוד! הרב מאיר כהנא ז"ל צדק!

תפריט

[0] אינדקס הודעות

[*] עמוד הקודם

עבור לתצוגת גירסה מלאה