לעניות דעתי עד כמה שידי משגת בשבילי התורה הקדושה אסור מלכתחילה להגיד פסוקים שכאלה (פולסא דנורא) אלא אם כן יחטא ראש הממשלה במשגה חמור ביותר שיביא לשואה או כמו-שואה ליהודים אם במדינתינו בארצינו ואם במקומות אחרים ולא משנה אם הוא במעמדו כראש ממשלתינו.
כמובן שאם יביא איתו שלום בר קי'ימא עם כל מדינות ערב יש"ו - דבר שאין שום ספק שלא יקרה, אזי אנו צריכים רק לברך אותו על הישגיו בתחום המדיני והבטחוני, אך כל עוד הוא עדי'ין מחזיק בדיעות שמאלניות ההכרעה היא באמת קשה לדעתי ואני אומר זאת בלב כבד, והחלטתי היא שלכתחילה לא בדיעבד כן: רק אם תהי'ה שואה במדינתינו או צל-צילה של שואה כזאת חס ושלום רח"ל ואני חוזר ומדגיש שלי אין שום כוונה להצדיק מעשים כאלו של אמירת פסוקים בארמית עתיקה כנגד אדם כלשהוא ובפרט יהודי וישרא-לי כמוני.
לסיכום: משתמשים בפולסא דנורא רק בלית ברירה כאשר אין שום דרך אחרת וגובר רח"ל היאוש בעמינו.