סקר

סקר: אתם מאמינים באלוקים?

כן, באמונה שלמה.
142 (74.7%)
לא.
24 (12.6%)
אולי, לא בטוח.
24 (12.6%)

סך הכל הצבעות: 37

כתב נושא: סקר: אתם מאמינים באלוקים?  (נקרא 168101 פעמים)

0 משתמשים ו- 4 אורחים נמצאים בנושא זה.

מנותק אביר הקרנפים

  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 8016
  • מוסר, כבוד, יהדות.
בעניין: סקר: אתם מאמינים באלוקים?
« להגיב #300 ב- : ספטמבר 28, 2012, 02:27:03 »
יופי של שכנוע עצמי. הכלי שמציב "היגיון" מאחורי כל חוסר היגיון.

אתה חוזר על טענות שכבר עניתי לך עליהן.
הבורא יצר את העולם לתכלית מסויימת. העולם לא נברא מעצמו כדי שתעשה מה בראש שלך. העולם מתנהל בתבנית מסויימת ובאיזון דק.
בסופו של דבר, מי שמסתכל טיפה מעל לטענות הילדותיות של "ילד נרצח בידי אלוהים הרוצח", או בני אנוש מגוחכים שמנסים לשפוט את האלוהים, רואה כיצד האיזון מכוון בטבע.
נוצר מעצמו? מגוחך!
תירוצים? לא חסר. בהצלחה.
אמת, כבוד וכוח. שלושה דברים שאנשים מחפשים ומבקשים מזולתם כל ימי חייהם ולא יודעים שצריכים למצוא את זה בתוך עצמם.

צבא יהושע עוד יחזור!

מנותק Dudi

  • חבר(ה) מוכר(ת)
  • *
  • הודעות: 138
בעניין: סקר: אתם מאמינים באלוקים?
« להגיב #301 ב- : ספטמבר 28, 2012, 02:40:45 »
יופי של שכנוע עצמי. הכלי שמציב "היגיון" מאחורי כל חוסר היגיון.

אתה חוזר על טענות שכבר עניתי לך עליהן.
הבורא יצר את העולם לתכלית מסויימת. העולם לא נברא מעצמו כדי שתעשה מה בראש שלך. העולם מתנהל בתבנית מסויימת ובאיזון דק.
בסופו של דבר, מי שמסתכל טיפה מעל לטענות הילדותיות של "ילד נרצח בידי אלוהים הרוצח", או בני אנוש מגוחכים שמנסים לשפוט את האלוהים, רואה כיצד האיזון מכוון בטבע.
נוצר מעצמו? מגוחך!
תירוצים? לא חסר. בהצלחה.
זה לא תשובות ידידי
אני לא מאמין בקיומו של הבורא. עזוב אותך מוסריות. בלי קשר. לא מאמין באל, בכלל.
טענה ילדותית? והטענה של אלוהים יותר טוב? זה הטענה שלו- ''היי, אני אלוהים, אני גנגסטר, משעמם לי אחושרמוטה אז אני הורג ילדים מסכנים כי לא נתנו לי מספיק צומי בלה בלה בלה.''
אלוהים הוא הבורא, הוא מנהל העולם. הוא יודע מה הוא בורא כיוון שהוא זה ששולט בהכל. אלוהים נמצא בכל מקום ובכל זמן. הוא יכל למנוע רצח, הוא יכול למנוע טעויות, הוא יכול למנוע אי צדק. אלוהים לא בוחר בזה. עדיין יש המון סבל בעולם.
יש, לדוגמה, הרבה ילדים בעולם שלא מודעים בכלל לקיומו של אלוהים ואין להם שום קשר לאלוהים. והם סובלים, אין להם מה לאכול. כן, ממש כופרים, לא יודעים על אלוהים בכלל.
די לכיבוש!!!
גם לי נמאס מהכיבוש הערבי בארץ ישראל.

מנותק אביר הקרנפים

  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 8016
  • מוסר, כבוד, יהדות.
בעניין: סקר: אתם מאמינים באלוקים?
« להגיב #302 ב- : ספטמבר 28, 2012, 04:14:39 »
מצד אחד אתה טוען שאתה לא מאמין בקיומו של האלוהים.
אבל אתה מחליט לי, איך האלוהים נראה ואיך הוא מתנהג. אתה מייחס לעניין השכר והעונש שטבע בעולם מסיבות עמוקות שאתה לא רוצה לחשוב עליהן, התנהגות של ילד ערס בן 15 שמאיים עליך שידקור אותך אם לא תיתן לו את הסיגריות שלך.
כלומר, אם יש לך הסבר מלומד למה אתה לא מאמין באלוהים, בסדר. אבל הטענה הזו מורידה מכבודך. יש באמת מישהו שחושב שזה ככה?

אלוהים נמצא בכל מקום ובכל זמן. הוא יכול למנוע רצח.
למנוע רצח? אולי הוא קבע את האפשרות שיהיה רצח, מסיבות שהוא בתור הבורא שיודע הכל ומכוון הכל, רק הוא יודע ?

אם יכל למנוע ולא מנע, למה?

הרי אם ננסה להניח שאלוהים קיים והוא ברא את הכל.
במשך אלפי שנים, אלפי אלפי מדענים ומלומדים מכל העולם חוקרים ועמלים לרדת לעומקם של סודות היקום. עד היום, עם כל מכוני המחקר, הציוד המשוכלל ותקציבי הענק, מדענים רחוקים מרחב רב מלהגיע אל אחוז מן הסודות.
אני לא מדבר איתך על מדען אחד שיודע הכל. הרי כל מדען יש לו את הבקיאות בתחומו. ומדען שחוקר את נושא הרנטגן אין לו את הבקיאות שיש למדען החוקר את אורח תפקוד הלב ובעיותיו.

קח את כל החוכמה הזו. כל הספרים, כל המחקרים, כל המאמרים. כל האינטליגנציה בכל המוחות שלא הגיעה עדיין לאחוז מחוכמתו הגדולה של הבורא. שברא הכל ומנווט הכל בכל רגע ורגע.

יש לך מושג על המורכבות של מערכת רמזורים בעיר אחת ? איך לסנכרן את כולם בלי תקלות ובלי פאשלות?
חשוב פי כמה וכמה מורכב לנווט את העולם על כל סוגי התופעות והיצורים שנעים בו במקביל, במחזוריות מופלאה ומופתית. בצורה שמתקנת את עצמה מדי פעם.

שמעת על המושג אפקט הפרפר? לפעמים מעשה קטן בצד אחד של העולם, לאחר תגובת שרשרת ואלפי נסיבות שהחלו בגלל המעשה הקטן הזה, גורמים לאירוע בקנה מידה אדיר בצד השני של העולם.
וזה החשבונות שהאלוהים לבדו יודע.
אתה רוצה שהאלוהים ימנע את הרצח. אתה יודע במה זה כרוך? אתה יודע מה ואיך עשה הנרצח שזה הגיע לו ? על סמך מה החלטת שזה לא הגיע לו? מה היה קורה אילולא היה נרצח? אתה מסוגל לעקוב אחרי זה ?

אז אנחנו יכולים לנהל ויכוח על השאלה האם העולם נברא ומנוהל על ידי כוח עליון, או שמא נוצר מעצמו בדרך כלשהי.
אבל בשום מקום אתה לא יכול לייחס לאלוהים חשיבה כל כך קטנה. זה לא נראה לך מגוחך ?
אמת, כבוד וכוח. שלושה דברים שאנשים מחפשים ומבקשים מזולתם כל ימי חייהם ולא יודעים שצריכים למצוא את זה בתוך עצמם.

צבא יהושע עוד יחזור!

מנותק MAORO

  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) בכיר(ה)
  • *
  • הודעות: 1872
  • "לדוד,ברוך ה׳ צורי,המלמד ידי לקרב,אצבעותי למלחמה"
בעניין: סקר: אתם מאמינים באלוקים?
« להגיב #303 ב- : ספטמבר 28, 2012, 06:13:44 »
אתה מפספס כמה דברים בניסיון שלך להבין את הקב"ה ואת העולם.
א.קודם כל,מוות זה לא סוף.
ההפך,זה התחלה.
אם תיקח אדם שבמיתתו התכפרו לו חטאיו,הרי שבעולם הבא (הנצחי) נשארו לו רק מצוות!
וכי יש בזה אפילו קמצוץ של "רוע" ?!
האדם שנרצח (בפרט אם מדובר באנשים שנרצחו רק בגלל יהדותם,מה שהופך אותם להרוגי מלכות,כלומר בדרגתו של רבי עקיבא והרוגי מלכות מקדמא דנן) מאבד את ה"לכלוך" שצבר על נשמתו בעולם הזה,וכמו שצורף מנקה זהב ומסיר ממנו חתיכות שדבוקות בו ממש,כך גם על דרך המשל,האלוקים מסיר את ה"לכלוך" באמצעות ייסורים/מיתות משונות לא עלינו ועל אף אחד מישראל וכו',ולאחר מיתתו מגיע אותו האדם נקי וזך אל חיי העולם הבא,הענוג הרצוף הנצחי של הנשמה,וכל שנשאר לו לעשות הוא ליהנות ממעשי ידיו שהרוויח בעמל ולא בצדקה בעולם הזה.
ב. בסוף הסרטון שהבאת השחקן שמדבר מגיע למסקנה: הקב"ה הפך עצמו לאויבינו.
מכיר את פרשת בחוקותי?
שים לב לדברים הבאים:
"וְאִם-לֹא תִשְׁמְעוּ, לִי; וְלֹא תַעֲשׂוּ, אֵת כָּל-הַמִּצְו‍ֹת הָאֵלֶּה.  טו וְאִם-בְּחֻקֹּתַי תִּמְאָסוּ, וְאִם אֶת-מִשְׁפָּטַי תִּגְעַל נַפְשְׁכֶם, לְבִלְתִּי עֲשׂוֹת אֶת-כָּל-מִצְו‍ֹתַי, לְהַפְרְכֶם אֶת-בְּרִיתִי.  טז אַף-אֲנִי אֶעֱשֶׂה-זֹּאת לָכֶם, וְהִפְקַדְתִּי עֲלֵיכֶם בֶּהָלָה אֶת-הַשַּׁחֶפֶת וְאֶת-הַקַּדַּחַת, מְכַלּוֹת עֵינַיִם, וּמְדִיבֹת נָפֶשׁ; וּזְרַעְתֶּם לָרִיק זַרְעֲכֶם, וַאֲכָלֻהוּ אֹיְבֵיכֶם.  יז וְנָתַתִּי פָנַי בָּכֶם, וְנִגַּפְתֶּם לִפְנֵי אֹיְבֵיכֶם; וְרָדוּ בָכֶם שֹׂנְאֵיכֶם, וְנַסְתֶּם וְאֵין-רֹדֵף אֶתְכֶם."
ומה יקרה אם עדיין לא ישמעו?
"וְאִם-עַד-אֵלֶּה--לֹא תִשְׁמְעוּ, לִי:  וְיָסַפְתִּי לְיַסְּרָה אֶתְכֶם, שֶׁבַע עַל-חַטֹּאתֵיכֶם.  יט וְשָׁבַרְתִּי, אֶת-גְּאוֹן עֻזְּכֶם; וְנָתַתִּי אֶת-שְׁמֵיכֶם כַּבַּרְזֶל, וְאֶת-אַרְצְכֶם כַּנְּחֻשָׁה.  כ וְתַם לָרִיק, כֹּחֲכֶם; וְלֹא-תִתֵּן אַרְצְכֶם, אֶת-יְבוּלָהּ, וְעֵץ הָאָרֶץ, לֹא יִתֵּן פִּרְיוֹ."
ומה יקרה אם בכל זאת לא ישמעו ויאמרו "זה רק מקרה"?
" וְאִם-תֵּלְכוּ עִמִּי קֶרִי, וְלֹא תֹאבוּ לִשְׁמֹעַ לִי--וְיָסַפְתִּי עֲלֵיכֶם מַכָּה, שֶׁבַע כְּחַטֹּאתֵיכֶם.  כב וְהִשְׁלַחְתִּי בָכֶם אֶת-חַיַּת הַשָּׂדֶה, וְשִׁכְּלָה אֶתְכֶם, וְהִכְרִיתָה אֶת-בְּהֶמְתְּכֶם, וְהִמְעִיטָה אֶתְכֶם; וְנָשַׁמּוּ, דַּרְכֵיכֶם.  כג וְאִם-בְּאֵלֶּה--לֹא תִוָּסְרוּ, לִי; וַהֲלַכְתֶּם עִמִּי, קֶרִי."
ואם עדיין לא ?
 וְהָלַכְתִּי אַף-אֲנִי עִמָּכֶם, בְּקֶרִי; וְהִכֵּיתִי אֶתְכֶם גַּם-אָנִי, שֶׁבַע עַל-חַטֹּאתֵיכֶם.  כה וְהֵבֵאתִי עֲלֵיכֶם חֶרֶב, נֹקֶמֶת נְקַם-בְּרִית, וְנֶאֱסַפְתֶּם, אֶל-עָרֵיכֶם; וְשִׁלַּחְתִּי דֶבֶר בְּתוֹכְכֶם, וְנִתַּתֶּם בְּיַד-אוֹיֵב.  כו בְּשִׁבְרִי לָכֶם, מַטֵּה-לֶחֶם, וְאָפוּ עֶשֶׂר נָשִׁים לַחְמְכֶם בְּתַנּוּר אֶחָד, וְהֵשִׁיבוּ לַחְמְכֶם בַּמִּשְׁקָל; וַאֲכַלְתֶּם, וְלֹא תִשְׂבָּעוּ.  {ס}  כז וְאִם-בְּזֹאת--לֹא תִשְׁמְעוּ, לִי; וַהֲלַכְתֶּם עִמִּי, בְּקֶרִי. "
ואם זה עדיין למרות הכל בכל זאת "מקרה" ?
"וְהָלַכְתִּי עִמָּכֶם, בַּחֲמַת-קֶרִי; וְיִסַּרְתִּי אֶתְכֶם אַף-אָנִי, שֶׁבַע עַל-חַטֹּאתֵיכֶם.  כט וַאֲכַלְתֶּם, בְּשַׂר בְּנֵיכֶם; וּבְשַׂר בְּנֹתֵיכֶם, תֹּאכֵלוּ.  ל וְהִשְׁמַדְתִּי אֶת-בָּמֹתֵיכֶם, וְהִכְרַתִּי אֶת-חַמָּנֵיכֶם, וְנָתַתִּי אֶת-פִּגְרֵיכֶם, עַל-פִּגְרֵי גִּלּוּלֵיכֶם; וְגָעֲלָה נַפְשִׁי, אֶתְכֶם.  לא וְנָתַתִּי אֶת-עָרֵיכֶם חָרְבָּה, וַהֲשִׁמּוֹתִי אֶת-מִקְדְּשֵׁיכֶם; וְלֹא אָרִיחַ, בְּרֵיחַ נִיחֹחֲכֶם.  לב וַהֲשִׁמֹּתִי אֲנִי, אֶת-הָאָרֶץ; וְשָׁמְמוּ עָלֶיהָ אֹיְבֵיכֶם, הַיֹּשְׁבִים בָּהּ.  לג וְאֶתְכֶם אֱזָרֶה בַגּוֹיִם, וַהֲרִיקֹתִי אַחֲרֵיכֶם חָרֶב; וְהָיְתָה אַרְצְכֶם שְׁמָמָה, וְעָרֵיכֶם יִהְיוּ חָרְבָּה.  לד אָז תִּרְצֶה הָאָרֶץ אֶת-שַׁבְּתֹתֶיהָ, כֹּל יְמֵי הָשַּׁמָּה, וְאַתֶּם, בְּאֶרֶץ אֹיְבֵיכֶם; אָז תִּשְׁבַּת הָאָרֶץ, וְהִרְצָת אֶת-שַׁבְּתֹתֶיהָ.  לה כָּל-יְמֵי הָשַּׁמָּה, תִּשְׁבֹּת, אֵת אֲשֶׁר לֹא-שָׁבְתָה בְּשַׁבְּתֹתֵיכֶם, בְּשִׁבְתְּכֶם עָלֶיהָ.  לו וְהַנִּשְׁאָרִים בָּכֶם--וְהֵבֵאתִי מֹרֶךְ בִּלְבָבָם, בְּאַרְצֹת אֹיְבֵיהֶם; וְרָדַף אֹתָם, קוֹל עָלֶה נִדָּף, וְנָסוּ מְנֻסַת-חֶרֶב וְנָפְלוּ, וְאֵין רֹדֵף.  לז וְכָשְׁלוּ אִישׁ-בְּאָחִיו כְּמִפְּנֵי-חֶרֶב, וְרֹדֵף אָיִן; וְלֹא-תִהְיֶה לָכֶם תְּקוּמָה, לִפְנֵי אֹיְבֵיכֶם.  לח וַאֲבַדְתֶּם, בַּגּוֹיִם; וְאָכְלָה אֶתְכֶם, אֶרֶץ אֹיְבֵיכֶם.  לט וְהַנִּשְׁאָרִים בָּכֶם, יִמַּקּוּ בַּעֲו‍ֹנָם, בְּאַרְצֹת, אֹיְבֵיכֶם; וְאַף בַּעֲו‍ֹנֹת אֲבֹתָם, אִתָּם יִמָּקּוּ.  מ וְהִתְוַדּוּ אֶת-עֲו‍ֹנָם וְאֶת-עֲו‍ֹן אֲבֹתָם, בְּמַעֲלָם אֲשֶׁר מָעֲלוּ-בִי, וְאַף, אֲשֶׁר-הָלְכוּ עִמִּי בְּקֶרִי.  מא אַף-אֲנִי, אֵלֵךְ עִמָּם בְּקֶרִי, וְהֵבֵאתִי אֹתָם, בְּאֶרֶץ אֹיְבֵיהֶם; אוֹ-אָז יִכָּנַע, לְבָבָם הֶעָרֵל, וְאָז, יִרְצוּ אֶת-עֲו‍ֹנָם".

אתה שם לב שבעצם הכל כבר סוכם מראש בתורה? "ואכלתם בשר בניכם ובשר בנותיכם" ?! "ולא תהיה לכם תקומה לפני אויביכם"?! "ואכלה אתכם ארץ אויביכם" ?!
נשמע לך מוכר נכון ?
אני מציע לך להחכים ולראות שגם בשנים שקדמו לשואה ואפילו במהלכה,היו כמה שלבים,ואף לא פעם אחת לא חשבו היהודים באירופה (שרבים מהם היו מתבוללים וחילונים גמורים,כדוגמת הרפורמים של אותם הימים ששינו את שפת התפילה לגרמנית מעברית,הכניסו עוגב לבית הכנסת,והכריזו על ברלין כירושלים החדשה.) אולי זה לא מקרה?! אולי אנחנו צריכים לשוב בתשובה ולשבת על הרצפה ולצום וללבוש שק ולבכות על העוונות שלנו,אולי הקב"ה יעזור לנו?
אבל לא ,החליטו ללכת בקרי,אמרו "זה רק מקרה,הצטרפות מקרים..."
ואז,צעד אחר צעד...
עליית המפלגה הנאצית :מקרה.
חוקי נירנברג :מקרה.
גטאות :מקרה.
בורות הריגה :מקרה.
מחנות השמדה :מקרה.
והנה עוד מקרה ועוד מקרה,ונוצרה לה הצטרפות מקרים קטנה שנקראה :"השואה".
אתה יודע,כבר קרה כמה פעמים שקמו ורצו להשמיד אותנו לחלוטין.
שמעת על חג פורים ? רצו להשמיד אותנו,החלטנו לא להגיד מקרה! חזרנו בתשובה! ומה קרה? ונהפוך הוא!
יותר מ-75,000 שונאי ישראל נהרגו במקום! (אם אני מדייק במספרים) המן וכל זרעו נתלו על עץ גבוה!
נו מה אתה אומר,אתה לא חושב שהיה עדיף לנו,לו היינו חוזרים בתשובה? אני אישית חושב שכן....
ג. הקב"ה אוהב את עם ישראל יותר מכל שאר הברואים.
למה? מפני שעם ישראל עושים נחת רוח ליוצרם,זוכים במצוות,וראויים לקבל את הטוב של הקב"ה,שהוא טוב ומטיב,ולכן ברא את העולם,כדי להיטיב עם הברואים שיזכו לכך.
האם זה אומר שהקב"ה נהנה להרוג את שאר הברואים כדי לעזור לעם ישראל? ממש לא !
כשטבעו המצרים בים,רצו מלאכי השרת לומר שירה לפני ה',ואמר להם הקב"ה:"מעשי ידי טובעים בים,ואתם רוצים לומר שירה?!"
משמע,לא שמח הקב"ה בכך שהטביע את המצרים,אך ישראל עושים לו נחת רוח יותר מכל שאר הברואים,לכן מעדיף אותם על שאר הבריות.



עד כאן תשובה מנומקת ומוסברת לעומק.
אם יש לך דברים שלא הבנת,בבקשה,אבל אנא,רק שאלות לעניין,מכיון שאין טעם לעבור שוב על כל הנושאים,קיבלת תשובות מקיפות.
חכמה בגויים תאמין:"אויב גלוי הוא קללה, אבל מעמיד פני ידיד גרוע ממנו." - בנג'מין פרנקלין .
"תכופות אנו נותנים בעצמנו לאויב את הכלים לכלותנו." - איזופוס.
"פייסן הוא אדם המאכיל תנין, בתקווה שהוא יאכל אותו אחרון." - וינסטון צ'רצ'יל
"קודם כל תהיינה העובדות בידיך, ואז תוכל לסלף אותן כאוות נפשך."- מרק טווין.

מנותק Dudi

  • חבר(ה) מוכר(ת)
  • *
  • הודעות: 138
בעניין: סקר: אתם מאמינים באלוקים?
« להגיב #304 ב- : ספטמבר 28, 2012, 13:40:47 »
אחי, לך לפסיכיאטר או משהו, אתה מצדיק כאן רצח! פאקינג רצח.
די לכיבוש!!!
גם לי נמאס מהכיבוש הערבי בארץ ישראל.

מנותק אביר הקרנפים

  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 8016
  • מוסר, כבוד, יהדות.
בעניין: סקר: אתם מאמינים באלוקים?
« להגיב #305 ב- : ספטמבר 28, 2012, 14:12:42 »
מה עדיף? להצדיק רצח של תינוקות מבני עמך כי איכשהו הגעת למסקנה שלהשמיד אורקים שרוצים לרצוח את התינוקות שלך, זה "פאקינג רצח"?
והוא צריך פסיכיאטר?

אומרים לך שכל אותם אלה שהיהודים הרגו, תכננו בעצמם להשמיד את כל היהודים... בגלל מה? כי עשו להם משהו? לא. סתם כי הם יהודים.
אז במקום שהם יהרגו יהודים, אנשים טובים ורגועים, היהודים הרגו רוצחים. ביג דיל...

וזה נקרא עולם השקר. מקום שבו אתה יכול בכלל להעלות על דעתך שיש פה בעיה...
אמת, כבוד וכוח. שלושה דברים שאנשים מחפשים ומבקשים מזולתם כל ימי חייהם ולא יודעים שצריכים למצוא את זה בתוך עצמם.

צבא יהושע עוד יחזור!

מנותק Dudi

  • חבר(ה) מוכר(ת)
  • *
  • הודעות: 138
בעניין: סקר: אתם מאמינים באלוקים?
« להגיב #306 ב- : ספטמבר 28, 2012, 21:12:12 »
מה עדיף? להצדיק רצח של תינוקות מבני עמך כי איכשהו הגעת למסקנה שלהשמיד אורקים שרוצים לרצוח את התינוקות שלך, זה "פאקינג רצח"?
והוא צריך פסיכיאטר?
אומרים לך שכל אותם אלה שהיהודים הרגו, תכננו בעצמם להשמיד את כל היהודים... בגלל מה? כי עשו להם משהו? לא. סתם כי הם יהודים.
אז במקום שהם יהרגו יהודים, אנשים טובים ורגועים, היהודים הרגו רוצחים. ביג דיל...
וזה נקרא עולם השקר. מקום שבו אתה יכול בכלל להעלות על דעתך שיש פה בעיה...
לא מצדיק רצח של חפים מפשע, אלא אם כן מדובר במקרים כמו עופרת יצוקה ששם באמת דאגנו שכמה שפחות חפים מפשע ימותו והיה חייב לתקוף כי הם עשו לנו המון בעיות עם הטרור שלהם

לא מבין מה הקשר של יהודי שהורג רוצח
גם אני מצדיק רצח של רוצחים (כשבאמת בטוחים שאותו בנאדם רצח, ושבאמת הייתה כוונה. לא בכל מקרה מצדיק)

הנקודה שלי היא שאלוהים גורם לרצח של המוני חפים מפשע
ואין שום סיבה לזה
אם אלוהים קיים בכלל, אני אומר את זה בהנחה שהוא כן קיים, ואני בטוח שהוא לא
די לכיבוש!!!
גם לי נמאס מהכיבוש הערבי בארץ ישראל.

מנותק MAORO

  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) בכיר(ה)
  • *
  • הודעות: 1872
  • "לדוד,ברוך ה׳ צורי,המלמד ידי לקרב,אצבעותי למלחמה"
בעניין: סקר: אתם מאמינים באלוקים?
« להגיב #307 ב- : ספטמבר 29, 2012, 19:16:40 »
א.כשהקב"ה מטביע בים את חיילי פרעה,ישנם כמה סיבות עיקריות:
1.הגנה עצמית. החיילים האלו נשלחו כדי לפגוע בעם ישראל.
2.למען יראו וייראו. לא יתכן שכל העמים בעולם לא יראו מהקב"ה,מלך מלכי המלכים,ומבניו ונציגיו עלי אדמות.
ב.כשיהודים מתים בידי רשעים כדוגמת הנאצים ימח שמם וזכרם,כמו שכבר אמרתי,זה למעשה רק לטובתם.
הם זוכים לחיי תענוגות ונחת לנצח לנצחים,ונפטרים מעוונותיהם.
אם אתה לא מבין שאם יש עולם הבא (וזה כבר דיון אחר,אבל אנחנו מדברים מנק' מבט יהודית,אז נצא מנק' הנחה שהסכמת שיש עולם הבא,כמונו) אזי המוות אינו "הסוף".
המוות הוא למעשה רק עוד תחנה בחייו של היהודי,כמו בר המצווה,הגיל שבו מתחילים לעשות מצוות,ויום המיתה הוא למעשה היום שבו היהודי משיל מעליו את עול המצוות,עושה "צאק אווט",והולך לקבל את השכר/ח"ו העונש.
שים לב מה אומר רבי יהודה הנשיא,אחד מגדולי ישראל על נושא החיים והמוות:"אָמַר רִבִּי יְהוּדָה, אַשְׁרֵי מִי שֶׁעֲמָלו בַּתּורָה וְעושֶׂה נַחַת רוּחַ לְיצְרו. גָּדֵל בְּשֵׁם טוב וְנִפְטָר בְּשֵׁם טוב מִן הָעולָם, וְעָלָיו אָמַר שְׁלמה בְּחָכְמָתו, טוב שֵׁם מִשֶּׁמֶן טוב, וְיום הַמָּוֶת מִיּום הִוָּלְדו."
הבנת?
שלמה המלך,החכם באדם,אומר: "טוב שם משמן טוב,ויום המוות מיום הולדו."
חכמה בגויים תאמין:"אויב גלוי הוא קללה, אבל מעמיד פני ידיד גרוע ממנו." - בנג'מין פרנקלין .
"תכופות אנו נותנים בעצמנו לאויב את הכלים לכלותנו." - איזופוס.
"פייסן הוא אדם המאכיל תנין, בתקווה שהוא יאכל אותו אחרון." - וינסטון צ'רצ'יל
"קודם כל תהיינה העובדות בידיך, ואז תוכל לסלף אותן כאוות נפשך."- מרק טווין.

מנותק אביר הקרנפים

  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 8016
  • מוסר, כבוד, יהדות.
בעניין: סקר: אתם מאמינים באלוקים?
« להגיב #308 ב- : ספטמבר 29, 2012, 22:29:56 »
לא מצדיק רצח של חפים מפשע, אלא אם כן מדובר במקרים כמו עופרת יצוקה ששם באמת דאגנו שכמה שפחות חפים מפשע ימותו והיה חייב לתקוף כי הם עשו לנו המון בעיות עם הטרור שלהם

לא מבין מה הקשר של יהודי שהורג רוצח
גם אני מצדיק רצח של רוצחים (כשבאמת בטוחים שאותו בנאדם רצח, ושבאמת הייתה כוונה. לא בכל מקרה מצדיק)

הנקודה שלי היא שאלוהים גורם לרצח של המוני חפים מפשע
ואין שום סיבה לזה
אם אלוהים קיים בכלל, אני אומר את זה בהנחה שהוא כן קיים, ואני בטוח שהוא לא
דיברת על רצח במקרה של פורים בו הרגו היהודים 75 אלף איש. ותהיתי איך אתה מכנה את זה רצח כשאותם אנשים רצו להשמיד את העם היהודי "מנער ועד זקן טף ונשים ביום אחד".
אז הנה לך דוגמא שבה אתה סתם נזעק לצעוק "רצח רצח" במקרה שבו ההרג מוצדק וחיוני. הסיבה האמיתית היא בגלל מוסר מעוות ורצון לשלול את הדת ואת ספרי המקורות.

הנקודה שלך היא שאלוהים גורים לרצח של המוני חפים מפשע, נענתה כבר על ידי.
הרי הצבתי בפניך שני טיעונים.
האחד, אינך יודע אם הנרצח חף מפשע, אם זה בכלל רצח, או אולי אם יש סיבה עולמית גלובלית שבגללה הוא מת. משהו שאתה לא יודע כי אתה מסתכל רק על הנרצח ולא יודע מה קורה מסביב (ראה למעלה. כתבתי לך על אפקט הפרפר). כלומר, אתה לא לוקח בחשבון את השיקולים של האלוהים. אתה רק רואה שמישהו מת וישר צועק "רצח! רצח!!!". זה ילדותי. האדם המלומד חוקר סיבות בצורה יותר עמוקה והראיה שלו יותר רחבה.
והאלוהים, מכיל ראיה רחבה ועמוקה יותר מכל מלומד ויודע את הכל. אז... איפה פה הרצח?
הטיעון השני היה שהאלוהים ברא את אותם אנשים. האלוהים יודע לשם מה ברא אותם ולאיזו תכלית. איך תקרא לזה רצח? הוא ברא אותם. אפילו אם אין סיבה אחרת מלבד זה שסיימו את תכליתם, הוא יכול לבטל אותם. זכותו. הם בריאה שלו ונועדו לשרת את תכליתו.
אמת, כבוד וכוח. שלושה דברים שאנשים מחפשים ומבקשים מזולתם כל ימי חייהם ולא יודעים שצריכים למצוא את זה בתוך עצמם.

צבא יהושע עוד יחזור!

מנותק Rafoe

  • מנהל(ת) גלובלי(ת)
  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 11045
  • "וְהִתְנַחַלְתֶּם אֶת-הָאָרֶץ" (במדבר, לג, נד')
בעניין: סקר: אתם מאמינים באלוקים?
« להגיב #309 ב- : ספטמבר 29, 2012, 22:37:19 »
אני אתייחס רק לטענת ה"רצח" של דודי.

כנראה שכבודו שכח שאנו בני האדם לא חיים בפלנטה אחרת. אנו חלק מהטבע.

מסביבנו יש כל מני בעלי חיים.

כל קבוצה של ייצורים חיים רוצחת על מנת לשרוד.   היום קוראים לזה "מעגל החיים", אבל כל ייצור חי רוצח כדי לשרוד בטבע.

אצל בני האדם ישנם כמה סוגי רצח. יש רצח במזיד, וישנו רצח בשוגג ויש גם מקרי מוות שאינם תלויים באדם אחד (אלא בצעדים כאלה ואחרים שגרמו למוות של אדם).

אם ילדים מתים כתוצאה מרעב ומחלות זה לא אומר שהם כופרים, אלא זה אומר שמי שמנהל את המדינה שבה הם חיים הוא פושע ומושחת.
הכי קל בעולם להגיד "אלוהים אשם".   ומה עם האחריות של בני האדם?

צא מהסרט שמגיע לך הכל. אנחנו אומנם חיים בטבע (ויש שיאמרו הג'ונגל האנושי הוא האכזרי מכולם), אבל עדיין קיבלנו את המשאב היקר מכל שלאף בהמה אין - השכל להבחין בין הרע והטוב.
http://www.youtube.com/user/rafoe10
https://twitter.com/RafoeJTF
    http://gplus.to/rafoe
https://www.facebook.com/RafoeJTF
جيش يوشع سيعود  (ג'ייש יהושע סעופא יעוד) - צבא יהושע עוד ישוב!

מנותק אביר הקרנפים

  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 8016
  • מוסר, כבוד, יהדות.
בעניין: סקר: אתם מאמינים באלוקים?
« להגיב #310 ב- : ספטמבר 30, 2012, 00:48:15 »
הטענה שלו היא שהאלוהים יצר את הטבע והעולם בצורה שבה המוני "חפים מפשע" מתים.
אמת, כבוד וכוח. שלושה דברים שאנשים מחפשים ומבקשים מזולתם כל ימי חייהם ולא יודעים שצריכים למצוא את זה בתוך עצמם.

צבא יהושע עוד יחזור!

מנותק Dudi

  • חבר(ה) מוכר(ת)
  • *
  • הודעות: 138
בעניין: סקר: אתם מאמינים באלוקים?
« להגיב #311 ב- : ספטמבר 30, 2012, 22:30:56 »
תמשיכו לאכול את מה שהדת מאכילה אתכם.
אין שום סיבה שחפים מפשע ימותו. אין שום סיבה שילד מסכן בן 3 ימות ממחלת סרטן.
 עולם הבא. אני לא חושב שאני בן אדם רע... סך הכל אני די משתדל לכבד אנשים ולעזור כשאני יכול. אם יש עולם הבא, נתחשבן עם האל.
:dance:

אבל אין.
מבחינה פסיכולוגית ידוע כבר שהאדם אוהב להמציא אלים וזה חלק מהקטע שאדם מחפש משמעות בחייו.
בהיסטוריה הומצאו אלפי אלים. תמיד אנשים חיפשו משמעות מסוימת.
אלוהים לא קיים, ואם הוא קיים, שיוכיח את זה, ושיוכיח את זה ברצינות ולא כמו גנגסטר שכופה אמונה.
די לכיבוש!!!
גם לי נמאס מהכיבוש הערבי בארץ ישראל.

מנותק MAORO

  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) בכיר(ה)
  • *
  • הודעות: 1872
  • "לדוד,ברוך ה׳ צורי,המלמד ידי לקרב,אצבעותי למלחמה"
בעניין: סקר: אתם מאמינים באלוקים?
« להגיב #312 ב- : אוקטובר 01, 2012, 22:44:15 »
עכשיו אתה כבר בוחר לענות לא לעניין.
מה שאתה אומר בעצם:"אם מישהו מת אין אלוהים."
למה?
איך?
פרט,נמק,אל תהיה כמו ילד קטן שנגמרו לו הצורות לענות ומכסה אוזניו ומשמיע רעשים כדי שלא לשמוע.
תענה תשובה עם טיעונים ולא :אתם טועים,אני צודק,זהו.
חכמה בגויים תאמין:"אויב גלוי הוא קללה, אבל מעמיד פני ידיד גרוע ממנו." - בנג'מין פרנקלין .
"תכופות אנו נותנים בעצמנו לאויב את הכלים לכלותנו." - איזופוס.
"פייסן הוא אדם המאכיל תנין, בתקווה שהוא יאכל אותו אחרון." - וינסטון צ'רצ'יל
"קודם כל תהיינה העובדות בידיך, ואז תוכל לסלף אותן כאוות נפשך."- מרק טווין.

מנותק אביר הקרנפים

  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 8016
  • מוסר, כבוד, יהדות.
בעניין: סקר: אתם מאמינים באלוקים?
« להגיב #313 ב- : אוקטובר 02, 2012, 00:36:58 »
תמשיכו לאכול את מה שהדת מאכילה אתכם.
אין שום סיבה שחפים מפשע ימותו. אין שום סיבה שילד מסכן בן 3 ימות ממחלת סרטן.
אם יש עולם הבא, נתחשבן עם האל.


לא ענית על הנימוקים והתשובות שכתבו לך על זה שחפים מפשע הם אולי לא חפים מפשע. ואולי האלוהים לא טרח לספר לך את הסיבות המוצדקות שיש לו...
אתה חושב שאתה יכול להתחשבן עם האל?
זה לא רק דיבורים של גנגסטר, זה מגוחך.
אמת, כבוד וכוח. שלושה דברים שאנשים מחפשים ומבקשים מזולתם כל ימי חייהם ולא יודעים שצריכים למצוא את זה בתוך עצמם.

צבא יהושע עוד יחזור!

מנותק Dudi

  • חבר(ה) מוכר(ת)
  • *
  • הודעות: 138
בעניין: סקר: אתם מאמינים באלוקים?
« להגיב #314 ב- : אוקטובר 02, 2012, 23:02:52 »
לא ענית על הנימוקים והתשובות שכתבו לך על זה שחפים מפשע הם אולי לא חפים מפשע. ואולי האלוהים לא טרח לספר לך את הסיבות המוצדקות שיש לו...
אתה חושב שאתה יכול להתחשבן עם האל?
זה לא רק דיבורים של גנגסטר, זה מגוחך.
רבאק
אני לא מאמין שהוא קיים בכלל, תבינו את זה
עובדתית אלוהים לא קיים
אתה יודע כמה אלים הומצאו בהיסטוריה? נשארים להאמין בו כי המוח שלכם שטוף
תמיד בני האדם ניסו להמציא אלים, זה התשובה שלהם למשמעות החיים

אין שום סיבה שילד חף מפשע ימות
כשתהיה לכם סיבה הגיונית, וכנראה שלעולם לא תהיה לכם, אז תדברו איתי.
כל מה שכתבתם עד עכשיו היה שטויות של אנשי דת שהמציאו דברים כי אין להם משהו חכם להגיד.
די לכיבוש!!!
גם לי נמאס מהכיבוש הערבי בארץ ישראל.

מנותק אביר הקרנפים

  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 8016
  • מוסר, כבוד, יהדות.
בעניין: סקר: אתם מאמינים באלוקים?
« להגיב #315 ב- : אוקטובר 03, 2012, 00:33:46 »
סלח לי, אבל נראה שאתה מתקשה להבחין בתגובות שלך, בין תגובה שבה אתה מדבר על האלוהים כאילו הוא קיים, ובין טיעון שאתה מציג לפיו האלוהים בכלל לא קיים.

אז אמרת שאם אלוהים קיים הוא רוצח. והסברתי לך למה הטענה הזו מופרכת.
אז אתה שם את הראש בחול ואומר שאין שום סיבה שילד קטן ימות.
מי אתה שתקבע שאין שום סיבה? מה אתה יודע על איך העולם עובד ומה יקרה אם הילד הזה לא ימות? או מה קרה שבגלל זה הוא צריך למות?

לגבי הטענה שלך שאלוהים לא קיים ושהמוני אלים הומצאו במהלך ההיסטוריה, זו טענה גסת אבחנה במיוחד.
יש צורך להבדיל בין המונותאיזם לריבוי האלים.
ברוב המקומות בעולם העתיק, היו שמות ותכונות שאנשים יחסו לכוות מסויימים בטבע, וכינו אותם "אלים" כאילו הם עצמאיים ומחליטים לבדם מתי הכוח הזה פועל ומתי לא.
כך אנשים קבעו שהסערה או הים זה כוח עצמאי בטבע. ולכוח הזה הם קראו אל ויחסו לו תכונות. לפריון, לצמיחה, לרוח, לאהבה, לאש וכו'. האלים היו אוכלים ושותים ופרים ורבים כבני האדם.

ומנגד, יש את המונותאיזם המוחלט. דבר שלא היה בלתו חוץ ממסורת ישראל.
יש כוח אחד שמנווט את הכל וקובע את הסדר. הוא מחליט מתי הים גואה ומתי הוא רגוע, הוא מחליט מתי יש פריון ומתי עקרות, מתי צמיחה ומתי בצורת ושידפון וכו'.
אם תראה ברמבם בעניין יסודות האמונה וגם בהלכות עבודה זרה, תראה שלפי מסורת ישראל העתיקה, אנחנו יודעים שכל עניין ריבוי האלים צמח מן המונותאיזם כפי שהיהודים מכירים אותו. אם תרצה אסביר לך.
בכל מקרה, אין מקום להציב בשורה אחת את האמונה באל אחד לבין האמונה במליון אלים שמתנהגים כמו בני אדם.
אמת, כבוד וכוח. שלושה דברים שאנשים מחפשים ומבקשים מזולתם כל ימי חייהם ולא יודעים שצריכים למצוא את זה בתוך עצמם.

צבא יהושע עוד יחזור!

מנותק MAORO

  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) בכיר(ה)
  • *
  • הודעות: 1872
  • "לדוד,ברוך ה׳ צורי,המלמד ידי לקרב,אצבעותי למלחמה"
בעניין: סקר: אתם מאמינים באלוקים?
« להגיב #316 ב- : אוקטובר 03, 2012, 00:56:41 »
אתה רוצה לדבר על היגיון? בבקשה.
לא יתכן מוצר ללא יוצר,הבט מסביבך,האם ראית אי פעם דבר הצץ פתאום מתוך האין? לא קיים.
הלאה.
אפילו על אקונומיקה יש הוראות שימוש.
כתוב מפורשות "לא למאכל!",האם יהיה זה הגיוני לשתות מהאקונומיקה למרות איסורו של היצרן? לא!
אבל למה לא?הרי יש  לה ריח טוב לפעמים,וציורים שנראים מגרים כמו פירות עסיסיים...
ברור לנו שזה טיפשי נכון?
על זו הדרך האדם והעולם הם המוצרים,תורתנו הקדושה היא הוראות היצרן.
רוצה לשתות אקונומיקה?בבקשה!
אחר כך אל תאשים את היצרן שהוא אכזרי על שיצר לך דבר טוב ובחרת להשתמש בו לרעה/תאמר שוודאי אין יצרן משום שהיצרן לא יכול להיות רע.
חכמה בגויים תאמין:"אויב גלוי הוא קללה, אבל מעמיד פני ידיד גרוע ממנו." - בנג'מין פרנקלין .
"תכופות אנו נותנים בעצמנו לאויב את הכלים לכלותנו." - איזופוס.
"פייסן הוא אדם המאכיל תנין, בתקווה שהוא יאכל אותו אחרון." - וינסטון צ'רצ'יל
"קודם כל תהיינה העובדות בידיך, ואז תוכל לסלף אותן כאוות נפשך."- מרק טווין.

מנותק Dudi

  • חבר(ה) מוכר(ת)
  • *
  • הודעות: 138
בעניין: סקר: אתם מאמינים באלוקים?
« להגיב #317 ב- : אוקטובר 03, 2012, 11:22:43 »
אתה רוצה לדבר על היגיון? בבקשה.
לא יתכן מוצר ללא יוצר,הבט מסביבך,האם ראית אי פעם דבר הצץ פתאום מתוך האין? לא קיים.
הלאה.
אפילו על אקונומיקה יש הוראות שימוש.
כתוב מפורשות "לא למאכל!",האם יהיה זה הגיוני לשתות מהאקונומיקה למרות איסורו של היצרן? לא!
אבל למה לא?הרי יש  לה ריח טוב לפעמים,וציורים שנראים מגרים כמו פירות עסיסיים...
ברור לנו שזה טיפשי נכון?
על זו הדרך האדם והעולם הם המוצרים,תורתנו הקדושה היא הוראות היצרן.
רוצה לשתות אקונומיקה?בבקשה!
אחר כך אל תאשים את היצרן שהוא אכזרי על שיצר לך דבר טוב ובחרת להשתמש בו לרעה/תאמר שוודאי אין יצרן משום שהיצרן לא יכול להיות רע.
ומי אמר שהיוצר הזה הוא אלוהים?
אה... כי כתוב
די לכיבוש!!!
גם לי נמאס מהכיבוש הערבי בארץ ישראל.

מנותק MAORO

  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) בכיר(ה)
  • *
  • הודעות: 1872
  • "לדוד,ברוך ה׳ צורי,המלמד ידי לקרב,אצבעותי למלחמה"
בעניין: סקר: אתם מאמינים באלוקים?
« להגיב #318 ב- : אוקטובר 03, 2012, 17:05:58 »
כי יוצר של חומר מתוך אין מוכרח שיהיה ישות כל יכולה ללא חומר וצורה בעלת כוח אינסופי,ושאינה כפופה לזמן (שהרי ללא חומר,אין זמן).
חכמה בגויים תאמין:"אויב גלוי הוא קללה, אבל מעמיד פני ידיד גרוע ממנו." - בנג'מין פרנקלין .
"תכופות אנו נותנים בעצמנו לאויב את הכלים לכלותנו." - איזופוס.
"פייסן הוא אדם המאכיל תנין, בתקווה שהוא יאכל אותו אחרון." - וינסטון צ'רצ'יל
"קודם כל תהיינה העובדות בידיך, ואז תוכל לסלף אותן כאוות נפשך."- מרק טווין.

מנותק אביר הקרנפים

  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 8016
  • מוסר, כבוד, יהדות.
בעניין: סקר: אתם מאמינים באלוקים?
« להגיב #319 ב- : אוקטובר 03, 2012, 17:44:20 »
וללא חומר אין הגבלה.

אבל אני רוצה להתייחס ללשון השאלה עצמה.
"מי אמר שהיוצר הוא אלוהים"?
או קי. אז בהנחה שיש יוצר והעולם לא נוצר מעצמו, זה משנה אם תקרא לו אלוהים או שתקרא לו יוצר?

אלוהים זה שם. המהות היא אותה מהות. ברגע שאתה מבין שהעולם לא נוצר לבד, אז אתה יודע שיש ישות כל יכולה ובלתי מוגבלת שיצרה אותו ומנהלת אותו. איך תקרא לו? זה כבר עניין אחר.
אמת, כבוד וכוח. שלושה דברים שאנשים מחפשים ומבקשים מזולתם כל ימי חייהם ולא יודעים שצריכים למצוא את זה בתוך עצמם.

צבא יהושע עוד יחזור!

מנותק Dudi

  • חבר(ה) מוכר(ת)
  • *
  • הודעות: 138
בעניין: סקר: אתם מאמינים באלוקים?
« להגיב #320 ב- : אוקטובר 03, 2012, 17:50:14 »
וללא חומר אין הגבלה.

אבל אני רוצה להתייחס ללשון השאלה עצמה.
"מי אמר שהיוצר הוא אלוהים"?
או קי. אז בהנחה שיש יוצר והעולם לא נוצר מעצמו, זה משנה אם תקרא לו אלוהים או שתקרא לו יוצר?

אלוהים זה שם. המהות היא אותה מהות. ברגע שאתה מבין שהעולם לא נוצר לבד, אז אתה יודע שיש ישות כל יכולה ובלתי מוגבלת שיצרה אותו ומנהלת אותו. איך תקרא לו? זה כבר עניין אחר.
הכוונה היא- מי אמר שיש בורא בכלל?
אם היית לומד איך כדור הארץ נוצר ואיך הוא הגיע למצב שהוא היום היית מבין איפה אתה טועה בדיון הזה.
די לכיבוש!!!
גם לי נמאס מהכיבוש הערבי בארץ ישראל.

מנותק אביר הקרנפים

  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 8016
  • מוסר, כבוד, יהדות.
בעניין: סקר: אתם מאמינים באלוקים?
« להגיב #321 ב- : אוקטובר 03, 2012, 18:26:23 »
כן... באיזו שהיא נקודה גרעין בסיסי של חומר התפוצץ והתפשט והפך ליקום שאנחנו מכירים...

מאיפה בא החומר הזה?
מה גרם לפיצוץ?
איך פתאום פתאום נוצר תא חי? איך התא שרד בתור תא בודד?

זה המדע הכי לא מדעי שיש... אם לא אכפת לך.
אמת, כבוד וכוח. שלושה דברים שאנשים מחפשים ומבקשים מזולתם כל ימי חייהם ולא יודעים שצריכים למצוא את זה בתוך עצמם.

צבא יהושע עוד יחזור!

מנותק MAORO

  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) בכיר(ה)
  • *
  • הודעות: 1872
  • "לדוד,ברוך ה׳ צורי,המלמד ידי לקרב,אצבעותי למלחמה"
בעניין: סקר: אתם מאמינים באלוקים?
« להגיב #322 ב- : אוקטובר 03, 2012, 22:08:24 »
ועוד שאלה קטנה-מה גרם לנקודה הסינגולרית להתרחב פתאום?
אם יש לך תשובות,בבקשה תענה.
בוא ונשמע למה אין סוף זמן לפניי כן לא קרה דבר,ופתאום היה "פיצוץ".
חכמה בגויים תאמין:"אויב גלוי הוא קללה, אבל מעמיד פני ידיד גרוע ממנו." - בנג'מין פרנקלין .
"תכופות אנו נותנים בעצמנו לאויב את הכלים לכלותנו." - איזופוס.
"פייסן הוא אדם המאכיל תנין, בתקווה שהוא יאכל אותו אחרון." - וינסטון צ'רצ'יל
"קודם כל תהיינה העובדות בידיך, ואז תוכל לסלף אותן כאוות נפשך."- מרק טווין.

מנותק Dudi

  • חבר(ה) מוכר(ת)
  • *
  • הודעות: 138
בעניין: סקר: אתם מאמינים באלוקים?
« להגיב #323 ב- : אוקטובר 03, 2012, 22:21:41 »
והתשובה היא אלוהים? אלוהים גרם לזה?
תן לי הוכחה טובה ואני אאמין.
די לכיבוש!!!
גם לי נמאס מהכיבוש הערבי בארץ ישראל.

מנותק MAORO

  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) בכיר(ה)
  • *
  • הודעות: 1872
  • "לדוד,ברוך ה׳ צורי,המלמד ידי לקרב,אצבעותי למלחמה"
בעניין: סקר: אתם מאמינים באלוקים?
« להגיב #324 ב- : אוקטובר 03, 2012, 22:30:15 »
נתנו לך,אבל אתה מתעקש להיות ראש בקיר.
ברור לך שלכל דבר יש יוצר?
ברור לך שמי שיצר את המוצר מוכרח שיהיה חכם ממנו ולא כפוף למגבלותיו?
מי שיצר יש מאין מוכרח להיות ישות כל יכולה ללא גוף וצורה,בעלת כל החוכמות.
חכמה בגויים תאמין:"אויב גלוי הוא קללה, אבל מעמיד פני ידיד גרוע ממנו." - בנג'מין פרנקלין .
"תכופות אנו נותנים בעצמנו לאויב את הכלים לכלותנו." - איזופוס.
"פייסן הוא אדם המאכיל תנין, בתקווה שהוא יאכל אותו אחרון." - וינסטון צ'רצ'יל
"קודם כל תהיינה העובדות בידיך, ואז תוכל לסלף אותן כאוות נפשך."- מרק טווין.