כתב נושא: תגובה חזקה מאתר "קיוונים"  (נקרא 1710 פעמים)

0 משתמשים ו- 1 אורח נמצאים בנושא זה.

מנותק נץ וגאה בזה

  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 6815
  • Hierosolyma Victor
תגובה חזקה מאתר "קיוונים"
« ב- : אפריל 03, 2008, 01:53:24 »
היטלר וסטאלין היו חלק מאידאולוגיה שהתנערה מהנצרות, ואשר בנתה אידאולוגיה חלופית, ובה כמובן מאפיינים טוטאליטריים מאד דומים לעקרונות ששמואל בר מציין במאמרו.
למעשה, גם הנאציזם וגם הקומוניזם שמו את החברה ואת המדינה בראש, את העקרונות מעל לתבונתו ולשיפוטו של האדם ואת הציות כאופן ההתנהגות העיקרי. הטוב לא היה נתון לשיפוט האדם הפשוט, והכל תווך דרך המפלגה.
מבחינה זו, דן, ניתן לומר שהנאציזם והקומוניזם חיקו שלא ביודעין את הטוטאליטריזם המוסלמי, ואכן, כפי שאנו רואים, הגיעו להישגים נכבדים.
להישגים אלו שואפים כיום המוסלמים האקטיביים, ומכיוון שהאידאולוגיה כבר מוטמעת היטב בנפשו של כל מוסלמי, אני לא רואה איזה מכשול יעמוד בפניהם.
לרוע הזמל, המערב ייאלץ לשלם מחיר כבד: מחיר העקרונות המוסריים שפיתח אם הוא ירצה למגר את הסכנה המוסלמית: מדובר בלא פחות מההכרח לזרוע מוות המוני בקרב מדינות האיסלאם, כולל פצצות אטום ומימן (שתהיינה היעילות ביותר) כדי למוטט את האידאולוגיה.
לא שאני בעד זה, אבל אני פשוט לא רואה שום דרך אחרת. הנאציזם נפל בדם ואש, הקומוניזם גם הוא התמוטט רק לאחר מצור ממושך, ויש לזכור שבשני המקרים הללו מדובר באידאולוגיות חדשות יחסית, שאין להשוות בין הטמעתן לבין האיתנות של "ערכי" האיסלאם בני 1500 השנים.
בקיצור, הרע מכל עוד לפנינו.
אלוף מיל. בני פלד ז"ל
"צאו החוצה וצלצלו בפעמון שנתן לי מפקד חיל הים. כשישאלו אתכם למה אתם מצלצלים, ענו שכאן מת יהודי משוגע, שחשב שהיהודים מסוגלים להקים מדינה-וטעה" מילותיו האחרונות לילדיו.

מנותק דוקא_כך

  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 3620
  • ופדויי ה' ישובון ובאו ציון ברינה
תגובה חזקה מאתר "קיוונים"
« להגיב #1 ב- : אפריל 03, 2008, 02:52:23 »
לחילופין, אילו המערב היה מודע למאפייני האיסלם האמיתי, והיה מונהג ע"י אנשים כמו יאן סובייסקי, שרלמיין, וצ'רצ'יל, ניתן היה ליישם "מדיניות התשה" שמבוססת על שלושה עקרונות:

(א) מניעת המוסלמים מפיתוח ו/או רכישת נשקים לא קונוונציונליים - ניטרול האיום הצבאי
(ב) גירוש כל המוסלמים מהמערב ומניעת הגירה מוסלמית למערב - ניטרול האיום הדמוגרפי
(ג) רכישת נפט מוסלמי לא תמורת כסף אלא תמורת מוצרים - הגבלה כללית של משאבי האיסלם

מדיניות כזו, כמובן, לא היתה מספיקה להשמדת האיסלם (ולכן אני לא תומך בה), אבל מבחינת הומאניות (רחמנות כלפי האכזריים האלה יש"ו) ויעילות שימוש במשאבים (אינה כרוכה בהקרבת בשר תותחים או בהעברת כסף לדאר אל איסלם), משעשע להרהר ברלוונטיות התיאורטית שלה...  ::)

נ.ב. יישום עקרון (א) יהיה כרוך בהכרח בשימוש בנשקים לא קונווציונליים בתגובה להתנגדות הקלה ביותר מן הצד הישמעאלי, כדי למנוע (לא להקטין, אלא למנוע) אפילו אבידה אחת בנפש מצד בילאד אל כופאר.
« עריכה אחרונה: אפריל 03, 2008, 02:58:06 על ידי דוקא_כך »
יהונתן פולארד
ראובן מנינג
יגאל עמיר
חגי עמיר
עופר גמליאל
שלמה דביר
ירדן מורג
דוד אמויאל
חזקיהו עמי פופר
גור המל
ישי שליסל
דני טיקמן
ג'וליאן סופיר
ארנולד ישראלוב
רחמים לוטטי
חברי מחתרת בת-עין
יונה אברושמי
יבגני גרוסמן
אלכסנדר רבינוביץ'
מורדי הראל
אליצור הראל