שונות > מה שבראש

סקר: האם אתה מניח תפילין?

<< < (20/21) > >>

jewlover and arabhater:

--- ציטוט של: לוחם יהודה על נובמבר 03, 2011, 04:19:35 ---יש תמונות או משהו? זכור לי גם סיפור על תפילין קטנות שהיו פעם.........

--- סוף ציטוט ---
בס"ד
נראה לי שיש אבל לא יודע איפה

jewlover and arabhater:

--- ציטוט של: yossso על ספטמבר 04, 2010, 03:07:48 ---אניח תפילין רק אם חב"דניק רואה זאת וזה עושה לו טוב. עשיתי זאת מספר פעמים.

אני מאמין בה', אבל איפה השם אמר שהוא רוצה שיסגדו לו? ומה אם אנשים שחוטאים גם סוגדים לו? אני חושב שהדבר שהוא היה רוצה הוא, שאסביר לאדם שפגעתי בו, למה עשיתי זאת, כדי שיבין שלא עשיתי זאת בכוונה. (יש אנשים טובים שפגעתי בהם. אמנם לא פגעתי בהם חזק, והם גם לא הרבה אנשים.). יש כאלה שפגעתי בהם בצ'ט, ובחיים אולי לא אראה אותם.. בעיה. לא נורא כ"כ, הם לא ימותו, והם יכולים אולי גם להבין בעצמם שלא הייתה לי כוונה רעה. (לא קיללתי, פשוט רימיתי אנשים עם תוכנת שחמט.). הייתה פעם אחת, אני חושב שרק אחת, שבה תהיתי למה אנשים הם רעים. וניסיתי להיות רע, רק כדי לראות איך זה, מה הסיפור עם זה... כ"כ הרבה אנשים בחרו בזה, אחרי הכל. זה לא הרגיש כמו שום דבר. מה שעשיתי, זה שנכנסתי לצ'ט עם 2 אנשים, ואמרתי להם איזה משהו רע, לא זוכר מה, אבל הם בתמורה אמרו שאני לא נחמד ושהם לא רוצים איתי קשר, או משהו כזה, אולי גם קצת העליבו.

עשיתי קצת חטאים. מסתבר. רוב הזמן חשבתי שאין לי בכלל מה ללכת לבית המקדש ביום כיפור, חשבתי שלא עשיתי חטאים בכלל. מסתבר שעשיתי בעבר. אבל שכחתי. כשאני מתעסק בזה, אני הולך ונזכר בעוד חטאים מהעבר. אני רוצה לרשום אותם, את כולם, על דף. זה חשוב.

--- סוף ציטוט ---
בס"ד
בואנה איזו תגובה מטומטת התגובה הכי מטומטמת בפורום הזה

יש לכם מזל שאתם לא רואים אותי אחרי שאני קורא כזאת תגובה

UM-96:
ברוך ה' שזיכה אותי לא לפספס יום אחד מהבר-מצווה :dance:

natan:
בס''ד


כן אני בא ממשפחה דתייה לאומית והתחלתי להניח.

לוחם בגאולה ובנשמה:

--- ציטוט של: natan על דצמבר 25, 2011, 18:01:07 ---בס''ד


כן אני בא ממשפחה דתייה לאומית והתחלתי להניח.

--- סוף ציטוט ---

--- ציטוט של: UM-96 על דצמבר 18, 2011, 00:10:35 ---ברוך ה' שזיכה אותי לא לפספס יום אחד מהבר-מצווה :dance:

--- סוף ציטוט ---
אשריכם!!! אני עוד לא קיבלתי את התפילין והציצית שלי.

תפריט

[0] אינדקס הודעות

[#] עמוד הבא

[*] עמוד הקודם

עבור לתצוגת גירסה מלאה